Auteur Topic: WOONKAMERVERHAALTJES  (gelezen 608503 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #495 Gepost op: 5 maart 2017, 11:09:18 »
Visit here on Friday evening with a Belgium partner, we were thirsty  :)) :beer:

Many Belgium and French colleagues were also there, even German friendly colleagues I know from Freiercafe, it was a pleasant evening, many new girls, unbelievable !  a little inspection control for the girls and they decided to put fires in the club around 10 pm, they were all shouting and dancing in front of inspectors, provocation  ;D

After a couple of beers, I decided to go and talk to Laura who was smiling to me so much, but honestly I was much more interested by her girlfriend, they were always together at the bar
So I decided to go to the room with both girls  :))

I did not know what to expect because I did not know very much about the other girl, Roxana, her second day in LR, she seems a little bit worried but in the room, Laura immediately kissed me so much, and Roxana decided to do the same  :)) , it was then a festival of French kisses and blowjob, around 20 minutes  :-P , the girls even kissed together when I asked them to do it, Laura seemed embarrassed or shy to do it, it excited me so much  ;D
Then I had to hurry because there was only 10 minutes left for sex, I started with Laura, on top,  while Roxana was kissing me so much again, I almost came right on the beginning because Laura moved so well, then missio and doggy with Roxana, I finished like this, Roxana's body is really great and her boobs were damn sexy  :-P
Nice social time in the end but I suggested to leave the room because time was up, 35 minutes ! I did not want to pay 1 hour = 2 x 100 euros + lesbi show (I am not rich enough  :o :))) , so I paid 75 euros for each of them

Long time I did not do a trio, it was a good one, but the girls were less active between them, they were more interested to kiss me and blow, very good  :-P

Then it was pizza time and I did not stay so late because I was so tired, I woke up very early in the morning, I needed strength for  Samya on Saturday :))
« Laatst bewerkt op: 5 maart 2017, 11:18:11 door Tikinui »

Offline kempie

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 192
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #496 Gepost op: 6 maart 2017, 14:23:44 »
Zaterdag in LR. Line-up was wederom prima in orde, er waren weer een aantal forum leden aanwezig en het was gezellig. Het was rustig voor een zaterdag wachttijden in de avond waren meestal maar 15 minuten. Plan was om niet met de zelfde dames te gaan als vorige keer. Gelukt. Eerst met 2 bekende dames op kamer geweest. 1 daarvan valt nu definitief af want de service is te matig. Was nog wel leuk deze 2e keer met deze mooie dame op kamer 7 te belanden. 3e kamer was met de Duitse Lara een mooie jong blondje van 23. Ze werkt er al enige tijd maar is niet vaak aanwezig. Was de eerste keer dat ik haar zag. Op de kamer was het top. Zeer aangenaam gezelschap. Door dat alles anders liep uiteindelijk met een andere dame op kamer beland dan in de loop van de avond het plan was. Namelijk de Roemeense daniella. Grote dame met d-cup waarvan ik me al een tijdje afvroeg of die mooi waren. Ik vond d'r al eerder wel iets hebben en nu kwam het dus eens zo uit. Op de kamer bleek deze dame te kunnen pijpen als de beste. Veel beter ben ik niet tegengekomen. Het is niet de mooiste dame tussen de vele dames die ik goed vind in LR maar denk toch dat ik haar niet altijd links kan laten liggen. Keuzes worden zo nog moeilijk. Ondanks dat ik in deze club wekelijks genoeg kan variëren, het is zelfs moeilijk keuzes te maken, het zou het makkelijker maken de volgende week weer te komen en de dames die in heb overgeslagen dan te kiezen maar ondanks dat denk ik dat ik volgende week voor m'n debuut in Babylon kies. Het gevoel bekroop me namelijk dat ik het momenteel niet erg naar m'n zin zou hebben als ik in de kleine huis kamer tussen de kamers geen aanspraak zou hebben en voor zo ver ik weet gaan er zaterdag geen bekende forum leden naar LR. Komt nog bij dat 2 dames die ik graag zie even op vakantie zijn. Mooie gelegenheid om weer eens wat bekende te zien en wat nieuwe dames. Kan door planning nog wel een paar weekjes langer duren voor ik LR weer bezoek maar je weet maar nooit.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #497 Gepost op: 8 maart 2017, 18:24:47 »
zaterdag 4 maart maar weer eens naar de gezelligste huiskamer geweest van nrw . waar de vorige dag nog 90 dames aanwezig waren waren het er zaterdag nog maar 45 grotendeels Roemeense  :lol_hitting:. maar de ambitie was goed  . helaas barby angelica mia lilli waren niet aanwezig .gelukig is anni er meestal wel en dat was dan ook me enigste kamer  :17: dit keer gfe ik zat op de bank en anni stond voor me .lange gespreken heb ik niet nodig voor een kamer gang ;) maar anni had de eerste 2 uur geen tijd .nu ben ik een geduldig persoon  :laughingchick en geduld wordt meestal beloond zo deze dag ook anni is een tof wijf en heeft me haar gfe kant laten zien  :cheer: anni was de goedmaker van deze dag  ;D aftersales waren dan ook ruim aanwezig  :kissass

het eten was deze dag heerlijk de jacuzzi goed op temperatuur en het turks stoom bad ook deze dag heeft m :lolijn niet te diep in mijn buidel getast . LR blijf mijn Liefferings club mijn plas To bie   

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #498 Gepost op: 13 maart 2017, 23:34:14 »
Zal nog eens een stukje over LR laatste zaterdag schrijven, doe dit niet meer vaak maar in tijden van negativisme, afbreken gezeur, zelfs in sexclubs waar ik de indruk heb dat er meer geroddeld dan geneukt wordt, wil ik half leeg glas terug halfvolmaken.
de ochtendzon voorspelde al een positief weekend.
eerst LR en dan naar Babylon was het plan.
na de zoals altijd hartelijke welkom door de deze keer zeer sexy theke de bar binnen, de eerste die ik zag aan de hoek van de toog, strategisch, was de immer goedlachse Maya zoals steeds topless en ze mogen er wezen, grote naturellborsten en toch een slanke meid, lang haar en geeft je altijd een vrolijk gevoel, dus na wat praten,,,, voordeel vroeg te kameren is dat je nooit hoeft te wachten, maar eergisteren heb ik nooit voor mijn favoriete kamer 21 moeten wachten en dit voor een zaterdag! 
Bon afspraak gemaakt voor veel later en wat eten en het einde van de 1ste helft van de Bundesliga in de tent kijken.
manager Thomas ging daar ineens tekeer als de meest heftige hooligan. Hij gooide bij 2 gemiste kansen van Eintracht luid vloekend tafel en stoel omver. Ik vroeg hem wat hij met Frankfurt heeft, niets reageerde bij, maar ben antiBayern als Dortmund man. 'Ik : dan heb je dit seizoen pech
Nu bij de rust trokken al die venten terug naar de bar, behalve 3 meiden, duidelijk giechelende vriendinnen.
nou ja in zoverre je over vriendinnen kunt spreken in dit circuit voelen vrouwen elkaar eerder als concurenten.
eentje iel op buiten de andere 2 in optisch gebied. Gaby stelde ze zich voor en wd hadden elkaqr al verschillende malen tijdens mijn vorige bezoeken gezien, maar jij bent permanent bezet pruildd ze. Nu heb dat al vaak gehoord maar is nog waar ook
in de tent een hele tijd op de zetel een soort van voorspel, en moest uiteindelijk zelf vragen voor te kameren.
zoals ik hier al eerder dtelde, onmiddellijk de 21. En een prachtige sessie dat uitmonde in een pannenkoek
haar 1ste kamer vandaag zei ze,vond dit raar, wetend hoeveel leuk uitziende dvps daar verdienen, zeker in het weekend.
maar vandaag lagen de verhoudingen zeer goed in balans.

er waren verschillende nieuwe babes aangekomen, vaqk net van Oceans waar ze de drank blijkbaar belangrijker vinden en het management telkens van concept blijft veranderen, goed voor LR.
Gaby steldd mij aan haar beste vriendin voor ook een Roxanne, had een mindere ervaring met een Duitse Roxanne in LR.
nu ze zag er sympqthiek uit maar niet onmiddellijk mijn ding, deze Roemeense Roxanne, dus ik zei dat ik ging eten en had ook honger gekregen van Maya en Gaby.
ongelukken komen nooit alleen, maar denk ook omgekeerd. Zelfs het eten viel nu reuze mee, zeker de pasta. En lekkere stukjes soort van Balkanvleesstukken en mijn lievelingssoep goulash. 
Er zitten in LR ook een paar meiden van hogere leeftijd met dd nodige spekbandjes zeker een blonde maar die zullen ook wel hun klanten hebben zeker, maar in het algemeen was de lineup zaterdag zeer goed.tot uitstekend. 
En daar kwam ik in kontakt met de nieuwe Alexia, de oude komt voorlopig niet terug en ik ken 1 iemand die daar erg om zal treuren, juist zoals Tania nog een tijd in Roemenië zal blijven dlecht nieuws is voor minstens 2 beren op dit forum.
ach er zwemlen veel vissen in de zee miet je maar denken.
soit ik beb die Alexia, pas aangekomen en ondanks haar 18jaar al ervaring in de onderhand bekende Palace in Frankfurt.al beschreven in het draadje net zoals met Gaby en Alexia., een echte deketmeid, dus weer een uitgebreide sessie met alkes erop en eraan. Niet alles dus, geen ft, en indien ik voel dat ze er niet zo voor te vinden zijn ga ik niet pushen. Vooral bij niet dvps gebruikte ik altijd de argumentatie dat manzaad gezond is en extra vitamieten geeft.
nu teeug beneden na wat opgefrist te zijn wat op de zetel met een drankje en Gaby terug die in mijn armen lag. Gaby is ook nog tatoeage rij, Alexia een kleintje. Maar soms hebben die tatoeages ook ee. apart verhaal en dat doet mij aan een Natascha denken toen die op de leuning van onze zetel kwam zitten. Ze heet niet meer Natascha ondertussen en ee liep voir een keer niet topless rond maar ee kende mij van naam hoewel ik nooit met haar kamerde. Ze oogt wat melancholisch, maar fijn gesprek, niet gedacht maar een goed meisje met inhoud. 
Soit, Alexia kwam terug van een vluggertje. En door beiden meiden op de zetel bediend en gemasseerd zoals bij een Pacha.
anyway nooit begrepen dat die pizza's altijd zulke stormloop veroorzaken, maqr betreffende mannenoverschot viel het deze keer erg mee en olk betreffende selectiebeleid blijken ee nu eindelijk op de juiste weg. Tja die trio op kamer 21, na een pauze weer en fantastisch.! Zeker weten en mijn normen worden hoger ipv lager bij het ouder worden.
die exNatasha, huidige werknaam vergeten, vrodg md waar al die Belgen en Nederlanders zijn verbleven en warempel, vooral Duitsers die daar altijd zijn, stuk van meubilair en wat Turken en Chinezen. Bij de meiden ook wat negerinnenen mulatjes,ook niet mijn ding, maar mooie lichamen he.
slot, met een zeer hoed gevoel LR verlaten, deze zaak heeft haar 2de adem gevonden en hoop dat fit geen momentopname was. Spijtig niet bij Vaskor geraakt op zijn feest maar wie zaterdag in LR was zal. begrijpen, maar nogmaals hoop dat ze terug voir langere termijn vertrokken zijn


Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #499 Gepost op: 21 maart 2017, 07:57:02 »
Vrijdag 17/03 ben ik voor het eerst in meer dan een jaar nog eens naar Living Room geweest. Waarom ik er al zolang niet meer geweest was? Awel, daar heb ik geen zinnige verklaring voor, al zeker niet na het uitermate geslaagde bezoek van enkele dagen geleden. Maar… nu loop ik op de zaken vooruit.

Ik ben vrijdagochtend thuis om 10u15 vertrokken en een voorspoedige rit later, kwam ik stipt op het middaguur aan te Kaarst. In de August Thyssen Strasse was nergens een vrij plaatsje te vinden, dus ik heb me maar geparkeerd op de parking van het ISA hotel, 3 minuutjes wandelen van Living Room.

Aan de receptie werd ik heel vriendelijk ontvangen door de blonde theke en ruilde ik mijn 60€ in voor een badmantel en lockersleutel. Slippers moet je nog steeds beneden aan de lockers nemen. In je locker ligt 1 handdoek (je kan de ganse dag door vlakbij de sauna btw zoveel handdoeken nemen als je maar wil). Halverwege mijn uitstap kon ik mijn locker plots niet meer afsluiten met mijn sleutel. Ik heb daarop een nieuwe locker gekregen.

Eens opgefrist en omgetoverd tot ijsbeer, begaf ik me naar de bar boven. Ik had een hongertje, maar wou toch alvast even de sfeer in de bar opsnuiven. En die sfeer was al heel aangenaam. De barruimte was gezellig gevuld met rakkers (waaronder enkele mij bekende niet-schrijvenden) en dames. Die dames waren één voor één hele mooie meiden. Zo mooi, dat ik mijn ogen er niet kon van af houden.

Eén van de vrouwen, waar ik mijn ogen niet van kon afhouden, was Roemeense Gaby. Deze had dat uiteraard al snel door en installeerde zich dus maar naast me in de zetel met de vraag of ik het mooi vond, wat ik zag. Ik kon niet anders dan bevestigen, maar vermeldde in één ruk er bij, dat mijn maag vulling nodig had, vooraleer ik aan iets anders kon beginnen denken.

Dat schrikte Gaby niet af. Integendeel: ze heeft me een half uurtje gezelschap gehouden en deed daarin haar uiterste best om me (subtiel weliswaar) tot een kamergang te bewegen. En dat is haar, uiteraard, nog gelukt ook. Haar mooie lichaam, leuke uitstraling, en crazy behaviour trokken me over de streep.

En zo kwam het dat ik vrijdag, ongewoon vroeg voor mijn doen, en met een nuchtere maag, plots al op kamer lag.

Eerst de hardware gegevens: Gaby is een Roemeense van 23 lentes. Ze heeft een mooi, typisch Roemeens gezicht, lichtbruine ogen en lang, zwart haar. Gaby is een kleintje: 1,55m. Ze is slank gebouwd, heeft een heel lekkere, ronde poep en een A-cup met leuke tepeltjes. Ze is volkomen naturel: geen piercings of tattoos.

Op kamer ontdeden we ons beiden onmiddellijk van onze kledij en legden we ons naast elkaar op bed. Gaby streelde me intiem over mijn lichaam en baande zich zo met haar hand geleidelijk aan een weg naar beneden. Ondertussen tongzoende ze me lekker, dus het hoeft niet te verbazen dat kleine Piet al snel volledig paraat stond.

Kleine Piet lachte Gaby vrolijk toe en zij vond het nodig dat te belonen met de nodige kusjes en lekjes (echter niet nadat ze hem had opgefrist met een vochtig doekje). De kusjes en lekjes mondden al snel uit in het stevigere werk, hetgeen leidde tot een lekkere, gevarieerde pijpbeurt.

Als ik Gaby had laten doen, had ze me kunnen klaar pijpen, maar KP zou KP niet zijn als er niet geneukt word, dus ik vroeg Gaby na een tijdje mijn kleine vriend te voorzien van een rubbertje. Lui als ik na een pijpbeurt meestal ben, vroeg ik haar mij eerst te bestijgen, wat ze zonder morren deed. De cowgirl die volgde, was 1 van de betere van dit jaar: enthousiast en lekker gevarieerd. Ik had ook een heel leuk zicht op Gaby haar lekkere lijfje.

In cowgirl zal ik niet snel klaarkomen, dus we zijn nog overgeschakeld op missio (waarbij Gaby lekker zoende en me geil in de ogen keek) en uiteraard hondjes, waarbij ik zachtjes aan startte en het tempo geleidelijk aan opdreef. Dit was voor Gaby geen enkel probleem en na de zoveelste stoot was daar dan ook het eerste orgasme van de dag ;D.

Er waren ondertussen zo’n 20 minuten verstreken. De laatste 10 minuten heeft Gaby al knuffelend en pratend rondgemaakt en zo hebben we de kamer na exact 30 minuten verlaten, ikke heel tevreden. Dit was een heel goede eerste kamer van de dag. Herhalingsgevaar met deze mooie, gekke meid is dan ook groot.


Ik heb Gaby haar dik verdiende 50€ overhandigd aan de lokkers, ik heb me daarop een verfrissende douche genomen en ik ben in 1 ruk doorgewandeld naar het kleine restaurant. Mijn kleine hongertje was ondertussen immers uitgegroeid tot een stevige honger.

Ik heb me een bordje gevuld met 2 krokante witte broodjes, wat tomaat en komkommer, salami en 3 verschillende kazen. Een soort smoske dus. Simpele kost, maar het smaakte en voorzag me van de nodige energie voor de komende uren.

Buikje vol, tijd om me in de bar te installeren met een Becks Gold en om te genieten van de vrolijke sfeer in de goed gevulde barruimte en vooral: van de vele mooie meiden die er in de vroege namiddag rondliepen. Op een uitzondering na wou ik ze allemaal neuken :-\. Zelden meegemaakt!

Tijdens het chillen in de bar, besefte ik plots dat ik al lang geen gebruik meer had gemaakt van een clubjacuzzi, en dat LR op de -1 over een groot exemplaar beschikt. Op naar beneden dus, waar ik een half uurtje zalig gebubbeld heb. Al deze tijd was ik btw de enige gebruiker van de jacuzzi.

Na een half uur in de jacuzzi, begon ik er uit te zien als een mannetje van 80 plus. Hoog tijd dus om terug naar boven te gaan.

Ik installeerde me opnieuw in een zeteltje in de bar, in afwachting van Shakir die in de namiddag ook zijn opwachting zou maken. In het uurtje dat ik op hem heb gewacht, zijn enkele interessante meiden me even gezelschap komen houden, maar ik wou op mijn mederakker wachten.

Ik heb me tegen 16u30 voor een telefoontje even verplaatst naar de tent buiten, en toen ik terug in de bar was, bleek dat Shakir ondertussen aangekomen was, maar... hij was al onmiddellijk tussen de armen (en silli boezem) van Veronica (ex Bani Magnum en ex Blowy Samya) beland. Het zou ook niet lang duren eer het koppeltje zich terugtrok en Shakir zijn 'hoge nood' ging wegneuken.

En ik… daar zat ik dan weer, alleen aan de bar, met zicht op vele mooie meiden en met ongelofelijk veel keuzestress.

Gelukkig was daar plots Anna om me van mijn keuzestress af te helpen: deze meid stond eigenlijk niet op mijn to do lijst, maar haar guitige kopje, mooie ontblootte boezem en vooral uiterst spontane gedrag, maakten dat ik na zo'n 20 leuke minuten presales begaf en met deze spring in het veld op kamer trok.

Anna is een Roemeense, 23 jaar jong, met een leuk gezicht, bruine pretoogjes en halflang zwart haar. Ze is 1,72m groot, is normaal gebouwd, heeft een volle poep en een mooie B-cup. Ze heeft enkele tattoos (onder andere 1 op haar buik) en een navelpiercing.

De kamergang was heel goed: tongzoenen had misschien iets dieper gemogen, maar voldeed zeker. De pijpbeurt was uitstekend en tijdens het pijpen kon ik lekker met Anna haar mooie poes en lekkere borsten en billen spelen.

Eerste standje was cowgirl en dat deed Anna heel goed: energiek en met de nodige afwisseling. Ze waagde zich ook even aan een reversed cowgirl. Na een tijdje was het dan aan mij: hondjes, missio en terug hondjes, waarbij Anna goed mee deed en we langzaamaan evolueerden van GFE naar pure PSE. Just how I like it ;D!

Een orgasme kon niet uitblijven en ergens rond minuut 25 spoot ik het condoom al pompend vol. Piet werd ontdaan van het condoom en ik kreeg even de tijd om te bekomen, vooraleer we de kamer net binnen het half uur verlieten. Voor de tweede keer vrijdag een heel geslaagde kamergang.

Herhalingsgevaar met Anna? Bestaande. Maar... in LR zijn er nogal wat meiden (veel) mooier dan haar, dus het zal toch niet voor onmiddellijk zijn.


Na de gebruikelijke handelingen (centjes overhandigen, douche nemen), trok ik terug naar boven, op zoek naar Shakir, die ik aan de toog trof. We begonnen een leuk gesprek, maar lang zou dat niet duren: een mooie jonge Roemeense met leuke ontblootte borsten eiste immers al snel onze aandacht op, en nog voor ik er erg in had, verdween ze plots (allez, niet zo heel plots, want ze moest even op een sleutel wachten) met Shakir in de catacomben.

Ik profiteerde er dan maar van om de innerlijke mens nog wat te versterken: ik heb me een bordje laten vullen met gebakken champignons en frietjes, dat zelf aangevuld met wat gemengde salade en het afgewerkt met een grote kwak mayonaise. Niks speciaals aan, maar het vulde de maag en meer had ik op die moment niet nodig.

Ik ben vervolgens even in alle rust gaan chillen in de tent buiten, waar nog een handvol andere rakkers zaten. Eens terug in de bar, trof ik Shakir aan aan de toog. Deze keer was er niet zo onmiddellijk een ‘gevaarlijke’ meid die zich opdrong en we hebben een tijdje leuk kunnen zeveren over van alles en nog wat, ondertussen onze ogen de kost gevende op de vele schoonheden die voor ons heen en weer paradeerden.

1 van die schoonheden was Hongaarse Rose, een meid die me bij binnenkomst in de club al onmiddellijk was opgevallen en heel hoog op mijn to do lijst stond. Ze oogde echter wat afstandelijk en passief, waardoor ik er nog niet was toegekomen op haar toe te stappen.

Nu zat ze echter op zo’n 2 meter afstand van ons alleen bloedmooi te wezen, en afstandelijk of niet: ik raakte helemaal betoverd door haar schoonheid. Nu was het dan ook mijn beurt om tijdelijk afscheid te nemen van Shakir, en ik installeerde me op de lege kruk naar Rose.

En wat bleek maar weer: nooit verder gaan op een eerste indruk. Rose ontpopte zich immers onmiddellijk tot een leuke, spontane gesprekspartner en ze liet het aan de toog ook niet na me met subtiele aanrakingen op de juiste plaatsen te verleiden. Passief my ass ;).

Na 1 seconde was ik er eigenlijk al van overtuigd dat ik met deze bloedmooie Hongaarse op kamer ging gaan, maar dat had zij gelukkig niet door. Ze heeft nog een tijdje heel leuk aan de toog gepresaled, tot ik zelf aangaf dat ik dolgraag met haar op kamer wou.

Er waren op dat moment gelukkig geen wachttijden en zo stond ik niet veel later voor de 3de keer die dag met een meid op kamer.

Rose ontdeed zich van haar sexy lingerie, en oh my god, ze was naakt nog mooier dan ik had durven hopen :-\. In het kort een beschrijving: Rose is 21 jaar jong, heeft een heel mooi gezicht met grote bruine bambi ogen (à la die van Veronique De Cock of Valerie De Booser) en lang, bruin haar. Ze is 1,60m groot, is slank gebouwd, heeft een killer poep en een betoverend mooie B-cup. Geen piercings of tattoos.

De kamergang begon heel rustig: eerst wat praten en geleidelijk aan overgaan tot wat streeltjes en de eerste voorzichtige tongzoenen. We verkenden, zoals een koppeltje dat nog niet lang samen is, beetje bij beetje elkaars volledige bovenlichamen, tot kleine Piet zich begon te roeren en duidelijk maakte dat hij ook wel wat aandacht verdiende. 

Rose liet zich dat geen 2 keer zeggen en begon aan een lange pijpbeurt. In het begin wist ik die pijpbeurt uitermate te appreciëren, maar na een tijdje begon het wat te vervelen. De blowjob was immers net iets te monotoon en te zacht om mij blijvend te begeesteren. Gevolg: kleine Piet liet tot mijn afgrijzen plots het kopje wat hangen.

Niet getreurd echter: deze meid was zooooo mooi: ik had er alle vertrouwen in, dat dat nog wel goed ging komen, en inderdaad! Rose had uiteraard ook gemerkt dat de pijpbeurt niet geheel mijn ding was, stopte er daarom maar mee en kwam plots bovenop me zitten. Ze begon voorzichtig wat te droogneuken, tongzoende me innig en liet me overvloedig met haar lekkere borsten spelen. Het duurde niet lang eer dat effect had (0,3 milliseconden of zo ;)) en kleine Piet terug fier op volle oorlogssterkte stond.

Ik wou geen 2de keer riskeren dat mijn orgasme het wat zou laten afweten, dus ik liet Rose een condoom aanbrengen en ik liet haar zich op haar rug leggen. Wat volgde, was 1 van de intiemste missio’s die ik in lang heb beleefd :pompe. GFE+++. En dat met zo een bloedmooie meid. Ik heb er enorm van genoten ;D!

Mooie sprookjes kunnen echter niet blijven duren en ik vermoedde dat we het uur ondertussen langzaam maar zeker aan het volmaken waren. Ik heb Rose zich daarom nog op handen en voeten laten zetten, en heb nog een vijftal minuten stevig doorgestoten. Niks te GFE nu, gewoon even lekker doorgaan. En wat bleek: ook dat kon Rose gelukkig heel goed hebben 8).

Het voelde zalig aan in Rose haar strakke poesje, en ondanks de 2 eerdere orgasmes, was het dan ook geen enkel probleem om opnieuw een condoom vol te spuiten :cheer:.

Condoom verwijderd, Piet laten schoonmaken, en wat bleek: het uur was inderdaad zo goed als rondgemaakt. Tijd om de kamer te verlaten dus. Derde kamer van de dag, derde heel goede kamergang. Grote en kleine KP waren héél blij :pica!

Herhalingsgevaar met Rose? Een bloed-, maar dan ook bloedmooie meid, met een heel goede service: liever gisteren dan vandaag nog eens!


Mijn tijd in LR was ondertussen aan het aflopen, maar ik begaf me na een verfrissende douche toch nog even terug naar de nog steeds heel gezellige bar, waar ik een laatste drankje nuttigde in het gezelschap van Shakir en een Nederlander die ik ken van in Sixsens.

We hebben nog een tijdje leuk nagepraat, maar toen werd het voor mij jammer genoeg toch echt tijd om te vertrekken. Een half uurtje verder, in Samya, wachtte een Bulgaarse furie mij immers ongeduldig op, en zoals mijn opa mij altijd geleerd heeft: een mooie, geile vrouw mag je nooit lang laten wachten ;)!

Ik heb Living Room na een bezoek van zo’n 9,5 uur verlaten, en kon niet anders dan heel tevreden terugkijken: een mooie hygiënische club, vriendelijk en behulpzaam personeel, de ganse dag een heel aangename sfeer, heel tof mannelijk gezelschap, een schitterende dames line up, en 3 heel goede kamergangen met 3 mooie tot bloedmooie meiden. Het was een uitstap, zoals je hem meestal enkel in je dromen beleefd!

Conclusie: topperdetoptop uitstap, en Living Room zal mij heel snel terugzien!!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #500 Gepost op: 26 maart 2017, 18:33:19 »
Shakir club tour IX. Living Room (17/03) en Babylon (18/03). Het slagveld van Shakir. Momenteel meet ik nog de schade op. Op 24 uur tijd heb ik 6 mokkels gestengeld, verdeeld over 7 kamers. Op het einde van de rit kon ik zelfs niet meer op mijn poten blijven staat. Het relaas van een zieke geest.

Een weekend vol primeurs:

* Het is officieel: ik ben uit de anonimiteit getreden en heb voor het eerst een forumlid ontmoet. KanariePiet, de man die half hoerenlopend Vlaanderen naar Duitsland heeft gelokt (de generatie na seksenfun dan toch).
* Ik heb voor het eerst met dezelfde dame gekamerd in twee clubs: Blowy uit Samya vorig jaar is dus nu Veronika in Living Room.
* Voor het eerst ben ik met een niet-Roemeense op de kamer beland dit jaar! (Veronika en Rose) Waar gaan we dat schrijven!
* Mijn persoonlijk record werd verbroken, zowel kwantitatief als kwalitatief. Zes van de zeven sessies waren dik in orde.

Hoe is het in godsnaam zover kunnen komen? Was ik hier niet die vervelende en zelfverklaarde slimme beer met de nodige veiligheidsgrendels op het neukbudget? Het is allemaal de schuld van de vrouw...

[attachimg=1]

Van driekwart van de dames begon ik al spontaan te ejaculeren in de badjas. Selena Gomez zou hier niet eens opvallen. Telkens zeg ik opnieuw: Samya, Acapulco, FKK Sharks, beter kan de line up haast niet meer, maar dit was er vér over. Trop is te veel en te veel is trop.

Ik citeer mezelf uit een verslag over FKK Sharks, twee weken geleden:

Wijsheid van de dag

Zie je een meid naar je smaak, ga er dan onmiddellijk op af voor er een pannenkoeker mee aan de haal gaat.

Deze keer ging ik al die andere aasgieren voor zijn. Overall, wat is nu het resultaat denkt u? Een losgeslagen projectiel. Na twee luttele club-uren had ik al drie kamers op de kerfstok. En neen, KanariePiet zat niet mee in het complot. Nog een geluk dat hij er was om wat bij te kletsen, anders was de schade niet meer te overzien.

Veronika

De aankomst begon al goed, ik kwam Veronika (ex-Blowy uit Samya) tegen bij de lockers. Ik had één van mijn favorietjes terug gevonden! Ik heb altijd al een boontje gehad voor haar, niet alleen voor haar uitstekende pijptechniek, maar omdat ik haar gewoon een sympathiek guitig meisje vind.

KanariePiet: "Zeg Shakir, silli's dat was toch ni echt uw ding?". Ik dacht geprikkeld bij mezelf: "Hoe silli's, wat silli's?". Ik zat nog in een staat van ontkenning. Eens op de kamer werd ik met mijn kop op de feiten gedrukt: twee nagelnieuwe harde siliconen bollen! De prijs plakte er nog op. Als je ze vastneemt blijft de handafdruk er gewoon instaan. Ze zei: "Now I have big boobies" op een manier dat het gewoon ontroerend was. "And, what do you think, aren't they beautiful?". Shakir met de lippen stijf: "Well, euh, yeah, ... beautiful yes". (Verdomme toch, haar tienertietjes van destijds pasten toch perfect bij deze lolita schoolgirl). Ik kreeg hier een déjà-vu van een ex-lief die ooit eens thuis kwam van de kapper met kort haar (ook een absolute no-go voor mij).

Herhalingsgevaar: onbestaande wegens de recente verbouwingswerken, helaas. Ook al was de kamer op zich uitstekend. En ook al besef ik dat een dame veel meer is dan enkel haar borsten. Maar toch...

PS: het komt misschien allemaal tragikomisch over, maar nu even serieus. Ik noem siliconen laten plaatsen zelfverminking. Voor mij mogen al die siliconenspuiters gerust strafbaar worden gesteld.

Laura

Voor mij het mooiste meisje van de club. Een piepkuiken van 21 lentes jong. Ze kon haar draai in de club nog niet vinden. Voor de meesten onder ons is dit een duidelijke voorbode van onheil op de kamer. Maar ja, ze was te mooi om waar te zijn en nu heb ik mijn optick-fick mentaliteit nog niet volledig overboord gegooid  (een erfenis van mijn zwaar raamverleden). Ze miste de nodige ervaring op de kamer.

En toen haalde ze de grote bus glijmiddel boven (wat keek ik weer sip). Afin, grote Piet zat weer in een pot confituur. In termen van de Vazkor-score balanceert de kamer tussen De Rampslet en De grijze zone.

Herhalingsgevaar: zeg nooit nooit. Ik ben al blij dat ik met de borsten van zo'n mooi jong meisje mag spelen. KanariePiet ingelicht dat hij toch beter op een ander paard wedt.
 
Amira

Wauw, wat een stoere meid! Die beweegt zich nog zelfzekerder door de bar dan Cleopatra! Maat, en zoals die achter de gokkast zit te roken 8) Zet ze op een Harly Davinson en het plaatje is helemaal compleet. Eén vingerknip was genoeg om Shakir op de knieën te krijgen.

Bij het vorig bezoek had ik haar als gemiddeld gekwoteerd, maar nu werd het een heftige beukpartij met alles erop en eraan. Ze is nogal stevig gebouwd en kan dus tegen een stootje. Eindelijk eens een dame met een ruime feestzaal.

Ze heeft ook nog haar uitgebreid servicepakket afgerammeld. Geen gebruik van gemaakt. Sorry meid, FT, anaal, en nog meer gein, ik doe er allemaal niet aan mee. Hoe mooi ze ook is, ik heb echt geen zin om in een kakgaatje te zitten boren.

Rose

Hierover zijn KanariePiet en ik het unaniem akkoord: een onsterfelijk mooi meisje. Een heel verfijnd gezichtje, rechtstreeks gesneden uit een schilderij van een Italiaanse meester (Caravaggio ofzo). Nochtans had ik de deal met haar niet laten doorgaan tijdens clubtour VI in november. Ze leek me wat stilletjes en vrij passief in de communicatie. Zelf ben ik nu ook niet de grootste spraakwaterval, dus zag ik het toen niet echt goed komen.

Deze keer ging KanariePiet eerst op verkenning bij deze meid. Het was hem goed bevallen. Zo goed zelfs dat hij nog naar Samya was doorgereden waar hij zo nodig nog een hertje diende te dekken. Hierbij splitsten onze jaagwegen.

En nu is het mijn beurt ;D. De goesting was ondraaglijk geworden! Ja lap, nog een wachttijd van een halfuur ::) Dat is niet zo eenvoudig met zo'n zwijgzaam meisje (wat gaan we nu zeggen? Euh, euh nog iets over die vakantie in Hongarije dan maar, over het slecht weer in Duitsland hebben we het al eens gehad. Geeuw). Ze begreep niet goed waarom ik in november uiteindelijk niet met haar op de kamer was beland. Tja, vrouwen, ga ik ze ooit begrijpen?

De seks is navenant. Het is allemaal heel zacht en subtiel. Ik durfde niet echt stevig doorgaan, ze leek wel een wiegend grashalmpje dat elk moment kon knakken door de wind.

Herhalingsgevaar: ja, maar enkel om de avond rustig af te sluiten.

Tegeltjeswijsheid

Geniet maar met mate. Of nog eentje: Geniet van de kleine dingen des levens.  Ik heb nog een serieuze weg te gaan...

Conclusie. Living Room is met stip op één mijn favoriete avondclub uit NRW geworden, en heeft Samya voorbij gestoken van zijn koppositie.

Hier een kort overzicht van de voor- en nadelen van de club:

+ F-A-N-T-A-S-T-I-S-C-H-E LINE UP! (of is dit een minpunt?)
+ Doorgaans zeer goede service van de dames.
+ Goede wellness: een hete sauna, Turks stoombad en Jacuzzi. Enkel een zwembad ontbreekt.
+ Een regelrechte ambiance-keet. Mede door de kleinschaligheid krijg je een gezellig samenzijn. Iets wat bij grotere clubs als pakweg Magnum volkomen ontbreekt.
+ Uitstekend bereikbaar met openbaar vervoer. Met de S-bahn stap je af aan Kaarst Ikea. Van daar is het nog 5 minuten te voet.

o Over de keuken ben ik deze keer neutraal, de menu zag er beter uit dan de vorige keer.

- Wachttijden voor een kamer op drukke momenten.
- Centrale ruimte is één groot smoorkot.
- Design van de club oogt nogal gewoontjes, en doet me soms denken aan een ordinair baancafé. De centrale ruimte is eigenlijk niet meer dan een vierkante doos. Ach ja, het is uiteindelijk de sfeer die telt (en die zit!).
- Gelegen in een troosteloze omgeving. Op weg naar Living Room overvalt me altijd een depressief gevoel. De heuvels van Lemier zijn hier ver weg.

Nog wat nagenieten

Een legendarisch clubbezoek wordt meestal afgesloten met een leuk muziekje. Nu kennen jullie me ondertussen al wel als de gevreesde muziekcriticus die er plezier in schept om die klote teenager pop uit de clubs met de grond gelijk te maken. Normaliter laat ik dat soort ethervervuiling bij mij thuis niet toe. Maar toch, heel soms (allez ja, de laatste tijd wat meer) durf ik al eens op youtube wat trackjes opzoeken om van een club te kunnen nagenieten (lach niet). Deze snijdt gewoon hout: "Pharrell Williams--Happy"



Voor mij hét perfecte Living Room/Samya-trackje!
« Laatst bewerkt op: 26 maart 2017, 18:42:30 door Shakir »

Offline bocariver

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 63
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #501 Gepost op: 10 april 2017, 18:02:40 »
Last saturday, I drove to LR for a bear meeting with friends.
I arrived in same time than some old known youppies, I gave them some discount cards and I paid 50 € entry ( yes, I still have some 10 € discount...)
Inside, I found around 20 girls and a lot of men.
This situation evoluted to 35 girls to around 80 men at top of night.

Nothing changed since my last visit, in sofa at entry, I found the same ijsbeer , in lounge some known guys, looking bundesliga with same guys including D........, one of my dangerous opponents in toto competition.

I let him with this Rose from hungary because I do not want him to push me in stairs to win this competition.

My numerous friends gave  good recommendation about Emma.ro ( beautiful in red lingerie), Lara.de or Lina.ro who was speaking french ver well.

I saw Cassey, back from GT, Sharon ( very good body and dance well),Claudia.ro,Krina.ro,EUgenia.ro, Anna.mol,Issa.ro and old ANdrea.ro at bar, Heidi as theke.

I noticed a little down in service of girl and food but may be it is because I am too old to go clubbing.
« Laatst bewerkt op: 10 april 2017, 18:10:47 door bocariver »

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #502 Gepost op: 11 april 2017, 16:50:24 »
Living Room - het eerste clubbezoek voor de maand April (ever)
8 April 2017
 
Call it an autist thing: het is de eerste maal dat ik naar de clubs ga in de maand van de paaseieren. Het is zelfs de eerste maal naar de DVP's tout court voor de maand April. Dit jaar werd Januari reeds 'ontmaagd' door Amira in Villa Marisol.
 
 
Fazit

:)) Line-up geen wauw-gevoel maar met voldoende kamer-opties
;D Wellness in orde
:-P Ontbijt in orde
:dance2 Bezoek Met 2 collega-rakkers om mee op te trekken
:laughingchick 3 prima kamers met Olivia, Kendra en Anna.
C:-) Overall rustig, geen al te grote ambiance, formele sfeer
::) niet alle dames kennen de kunst der verleiding zo goed als bvb Love-it (PHG) of Gloria in deze club
:17: Eten zelfde gerecht als eerder: keuken kan echt wel veel beter
:o Weeral te lang blijven plakken waardoor rit terug zwaar was
8) de beruchte wachttijden, al is 20 minuten niet overdreven lang en mij hoor je niet klagen als je zo presalesgewijs bij je dame kan zitten wachten tot het je beurt is.
 
 
Naar de club, carpool en ontvangst
 
Het kriebelde alweer om naar de clubs te gaan na amper een maand na mijn glorieuze verjaardag. Ik sprak bij deze gelegenheid af met 2 andere ijsberen/rakkers Ryuhayabusa en trioman Deket. Beiden zagen het erg goed zitten. Ik schreef er eerder al eens over in een verslag over Sixsens dat het een andere ervaring is in clubs als je met meerderen bent. Dames vragen je dikwijls of je alleen bent gekomen of met vrienden, heb ik gemerkt. Wat zit erachter? Gaan ze betere service geven in de hoop dat je hen bij je vrienden aanbeveelt? Dat zou een wederzijds voordeel zijn voor zowel de beren als de dames als die laatste extra haar best doet opdat de mond-aan-mond reclame verder het werk zou doen.
 
Ryuhayabusa wachtte me al vol ongeduld op bij de plaats van afspraak, klaar om later op de dag in actie te kunnen schieten en zich toe te wijden aan onze vriendinnen in Duitsland. We hadden samen LR al eens bezocht dik 6 maanden terug en het is fijn weer eens samen te carpoolen. Deze keer lukte het om met 3 naar de club te gaan want we maakten een tussenstop om trioman Deket op te pikken. Dit zorgde voor een langere reistijd. Met wat fileleed op de snelweg naar LR en parkingleed ter plekke werd dit aangedikt tot 3,5u. Ook bij het terugkeren was het eveneens 3,5u rijden na een lange dag clubben. Heengaan gaat vlugger door de aantrekkingskracht van de magnetische dames maar terugkeren, wel...magneten lossen je ook niet meteen als je probeert zich ervan te ontrekken, hé. Dat is steeds een behoorlijke klus.  :017:
 
Na wat getreuzel welke te kleine parkeerplek kon worden genuttigd de wagen om de hoek kunnen wegzetten en we gingen naar het paradijs. Aangebeld en we werden formeel begroet door de theke waar ik 60€ inwisselde voor een ijsberentenue. We gingen gedrieën naar de lockers om ons gauw om te kleden. Ik douchte me uitgebreid en ging vervolgen naar boven. Als laatste want m'n 2 maten waren al de dames gaan inspecteren. Het is altijd een spannend moment dit: de eerste indruk van de club en de line-up na binnenkomst, hoe lang je ook gaat.
 
 
Eerste indruk van de club en de line-up bij een lekker ontbijt
 
Ik vond de line-up niet verkeerd die dag al heb ik al beter zien rondlopen in deze club. Er waren voldoende PINO's aanwezig dus ik zat er niet zo mee. Ik nam eerst een second breakfast samen met Ryuhayabusa, at een croissant en een lekkere omelet en keek wat om me heen. Ik werd al nerveus en opgewonden: er waren mooie dames aanwezig zoals een blonde met een echt afgetraind fitness-lijf! Bij haar zat haar lange vriendin met gekruld haar. Op gegeven moment kwam er een dame binnen die me in het oog viel: ze heeft heldere ogen, lang zwart haar en een gypsie-look. Ik begin te geloven dat ik wel iets begin te voelen voor zulke types dames, ze was een pareltje. En wat heerlijk om op die sensuele mooie ruggen en kontjes van de dames te kijken.
Het was verder erg chill en formeel in de club gedurende de namiddag. Als je de bar binnenkomt trotseer je telkens een rij van dames die je aanklampen, vaak op speelse manier door bijvoorbeeld aan het lint van de badmantel te trekken of hun been uit te steken. Links belagen de dames gezeten op hun krukken je, rechts staan er nog dames en verder aan de bar dien je eveneens een erehaag aan dames moedig in de ogen te kijken en te zeggen 'nee, ik wil alleen iets te drinken hebben' als je enkel met een cola naar een zetel of de tuin wil lopen zonder een dame aan elke vinger mee te hoeven sleuren. Ik had ondertussen Boy69 terug gezien en begroet.
 
 
Dit nummertje hoor je trouwens erg vaak in deze club:
 

 
 
De tuin
 
Deze vuurproef met de erehaag 'ter verwelkoming' met verve doorstaan en met die bewuste cola de tuin in gelopen om wat te rusten na de rit. Hiervoor ging ik eerst de grote witte tent door, de favoriete van plek voor elke voetbalfanaat à la Deket die ik er later op de dag ook kon aantreffen op de eerste rij. Ik ging relaxen op het ruime bankenstel achteraan de tuin. Uiteraard kwamen er dames polsen of er wat te halen viel terwijl ik maar pas heb kunnen neerliggen en *eindelijk* kon rusten. Dat begin ik onderhand ook gewoon te worden. Wat ik maar niet gewoon wordt is dat ik ze steeds moet afpoeieren, de een na de ander. De dames moeten echt leren verleiden! Avondlessen 'ijsberen verleiden for dummies' zijn tot nader order niet in de handel verkrijgbaar voor onze overhaaste hertjes. Eentje, die de eerste hoofdstukken daarvan zelf in praktijk heeft weten bijeen te schrapen, is Olivia. En die Olivia kon mijn verlangende blikken hebben gezien in het restaurant: ze is de bewuste gypsie die voor mij zo opviel. Ze heeft niet meteen de mooiste tandjes maar al de rest is perfect en ergens maakt die ene imperfectie haar veel sexier, meer girl-next-door. Ze was ongedwongen in haar houding: meer in haar draadje. Ze is de eerste dame die me overstag deed gaan.
 
 
=> KAMER 1: OLIVIA GYPSIE BABE - 7,0/10
 
 
Clubambiance 1
 
Na een eerste kamergang die positief verliep, is de druk is er grotendeels af. Ik zag Ryuhayabusa zitten en heb mijn tevredenheid over mijn stoeipartij met Olivia meegedeeld. Naast me kwam Gloria zitten met wie ik nog een leuk gesprek had. Ik ging niet in op haar avances op dat moment net na een kamergang en ging in de tuin mijn rust hervatten dat door Olivia op plezierige wijze werd onderbroken. Ze zat daar met een ijsbeer en lachte me toe. Ik dacht ineens de wellness op te zoeken. Gloria onderschepte me om de draad van daarvoor weer op te nemen en ze gaf me presales die wel het beste doen vermoeden. Alleen had ik geen oog op haar al vermoed ik dat de service van deze Hongaarse schone MILF best eens top of the bill zou kunnen zijn geweest. Alles wees in die richting zoals perfecte TZ en goede kustechniek. Maar ja, ik moest en zou wellnessen ondanks Gloria's negatieve argumentatie daaromtrent, vooral ivm de jacuzzi. Maar zelfs dat lukte niet: ik moest en zou wellnessen en relaxen na m'n kamertje met Olivia en zelfs een toppertje kon me niet tegenhouden. TIP: deze dame weet de knepen van het massagevak, dat liet ze me zelfs letterlijk verstaan met een demonstratie. Er zit heel wat kracht in die handen.
 
 
De Wellness
 
De jacuzzi is goed van temperatuur, niet koel, niet overdreven warm te noemen. Ik heb er naar gewoonte heel vaak gebruik van gemaakt, zeker na elke kamergang ging ik er in om in gedachten na te genieten. De dampcabine was een wisselvallig ding: de eerste keer was er erg veel damp en stond dat kot loeiheet, zelfs de druppels brandden in m'n vel. Heel wat later wou ik er opnieuw in en was er niks van stoom te zien, er was geen warmte. Een masseur adviseerde de deur goed dicht te doen en af te wachten. Na 5 minuten hield ik het voor bekeken. Nog later zag ik turken de cabine uitstappen dat weer ontzettend heet en vol stoom was. Ze hadden vast meer geduld dan ik. Turken weten dat wel beter. De sauna dan was op temperatuur, ook niet te heet. Ik bleef er een paar keer in tot een kleine 10 minuten. Van de massages maakte ik geen gebruik, in dat geval ben ik eerder geneigd naar Gloria toe te stappen.
 
 
Clubambiance - op zoek naar dame 2
 
Ik ging met een cola de tuin weer in en probeerde m'n rust nu echt te vervolgen. Ik sloot m'n ogen half. Er kwamen 2 dames polsen en ter voorkoming van opnieuw een onderbreking deed ik m'n ogen helemaal toe: kort daarop heb ik hen het woord 'dorme' horen uitspreken wat zoveel betekent als slapen. Dat zal wel over mij zijn gegaan. Daarop probeerden ze het met andere beren. Ik ging weer terug en kon nog even praten met Deket, de voetbalfan die op 't gemak keek naar de voetbal (uiteraard). Ik ging naar het restaurant om het eten te checken: dat is hier weer een kwade droom voor chef koks à la Jeroen Meus, die lopen hier gewoon weg in afkeer. Ik besloot maar te wachten even de bar in te gaan en terug de wellness in te duiken. Ik werd onderweg tegen gehouden door een dame die vroeg of ik haar herkende: het was Kendra. Met haar had ik inderdaad nog een kamertje gedeeld een jaar terug op de verjaardag van de Vulkaan Spesjalist. Nee ik herkende haar niet, toen waren haar haren in een staartje bijeengebonden. Nog steeds had ze wel wat roze in haar blonde haar. Ik zei haar dat we later zeker nog afspreken, en ik meende dat ook: haar service was goed.  Na wat in de bar te hebben gezeten en na de wellness ging ik naar Kendra terug en liet haar de sleutel halen. We moesten een twintigtal minuten wachten: dat is 20 minuten quality time meer met Kendra.
 
 
=> KAMER 2: KENDRA - Supertijd met een duister kantje - 8/10
 
 
Een andere dame die me wel aansprak maar ik geen gelegenheid meer zag ze weer te begroeten was Casey met wie ik in de wellness kennis maakte: ze heeft zo'n sexy secretary look.  Eerlijk gezegd dat ik al afgesproken had met Kendra. Ze is een optie voor een later bezoek.
 
 
Restaurant

 
Na de kamergang met Kendra, vervuld van zelftwijfel de bar in gegaan: er was meer ambiance, de muziek stond luider en het was al donker geworden. De club was nu in discostijl. Mijn maten opgezocht en laten weten hoe het was geweest. Met een biertje in de hand, het enige die dag, heb ik me ondertussen toch aan het eten van LR gewaagd. Aan het feit dat ik dit verslag kan typen, leef ik nog dus zo slecht was het niet maar het is een belangrijk werkpunt voor deze club. De frieten waren lauw, soms koud, het vlees was een soort gehaktbrood-vlees en de keuze bij de groenten beperkte zich tot slechts één soort: Krautsalat. Dat is erg pover voor een 60€-club. Er zijn budget-clubs als Aca Gold en Heaven7 die het beter doen op dit vlak. Een andere gelijkaardige club waar dit een issue is, is Villa Marisol: op Nieuwjaar was het ook een ramp, dat eten.
 
 
Clubambiance - Op zoek naar dame 3
 
Heb daaropvolgend afwisselend wellness genomen, bijgepraat met de maten, met dames kennis gemaakt en van de clubambiance genoten alhoewel ik het hier iets uitbundiger had meegemaakt met dansende dames op de bar. Misschien gebeurde dat later op de nacht nog wel.
 
Ik had nog zin in een derde kamer eigenlijk en was op zoek gegaan maar ondervond wat keuzestress. De kamergang met Kendra leerde me al dat de vermoeidheid al goed toesloeg, als dat ten minste de reden voor mijn mindere prestatie was, en een derde keer kan dus riskant zijn. Ik baalde daar ook van dat dit m'n pret bedierf en met een lange rit in het vooruitzicht....ach nee, ik had een derde kamergang nodig om scherp te kunnen staan voor die autorit. Ik keek wat rond en zag een schone lange dame met lang blond haar maar ze was te zeer in beslag genomen door een andere ijsbeer. Ik maakte kennis met een Roemeense, Anna, maar was niet geheel overtuigd. Een Duitse dame met grote borsten zat helemaal links van de bar bij de gokautomaten en ik ging erbij zitten praten. Maar van haar was ik nog minder overtuigd dan van Anna. Korte tijd later ging ik naar Anna terug en zei haar dat ik wel met haar op kamer wilde. We hadden ongeveer een half uur wachttijd waarbij ze afwisselend bij mij zat en ging checken voor die sleutel. Ik begon onderhands wel overtuigd te raken dat ik de juiste keuze heb gemaakt met haar. Toen het onze beurt was en ik klaar stond om te kameren, kwam Deket even polsen of we al huiswaarts konden. Zoals hij zag: nee dus. Ik verstond maar half wat hij zei. De oren waren toe, de ogen gelockt op de tieten van Anna en m'n voeten bewogen zich al automatisch in haar spoor.
 
 
=> KAMER 3: ANNA - Een mooie C om af te sluiten :) - 7,5/10
 
 
Afsluiten
 
Na de verrassend goede sessie met Anna was ik helemaal voldaan voor die dag en zocht m'n maten op. Blijkt Deket weer op kamer te zijn beland. Ik ging weer de wellness in voor een laatste maal. Bij het terugkeren nog een red bull uit de machine gehaald voor onderweg en me bij Ryuhayabusa gevoegd. Kort daarop verscheen Deket ten tonele, helemaal kapot na vele uren kameren en een trio met FT's. Je zag wel dat ie genoten heeft :). Ook Ryuhayabusa die eerst z'n draai niet vond in de club kon voldaan terug kijken op een kamertje met de Hongaarse Rose op Deket's advies, een toppertje en een wonderschone dame met die reeënogen en lang bruin haar. We verlieten tevreden de club omstreeks kwart voor 1. Mij viel de zware taak te beurt de lange rit huiswaarts aan te vangen, steeds een rotklus na een clubbezoek. Het hielp natuurlijk dat het een geslaagde dag was.
 
Tot de volgende, Saunaclubland!  :))
 
GEMIDDELD SERVICECIJFER: 7,5/10

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #503 Gepost op: 13 april 2017, 22:48:48 »
Op ontdekkingsreis door de "huiskamer"

Het lag absoluut niet in mijn bedoeling om zaterdag 1 april te gaan clubben. Er was wat app-verkeer tussen Das en mij. Hij was pilootje aan het spelen in GT en gezien de hoeveelheid piloten die een stewardesje aan de haak wilden slaan leek het mij verstandiger om dit luchtspektakel aan mij voorbij te laten gaan. Kort daarop kreeg ik een PM van Aloewe of ik ging clubben. Hij was onderweg naar LR en vroeg of ik geen zin had om daarheen te komen. Mijn ijsbeerhormonen namen weer eens de bovenhand. Ik had LR al een tijdje op mijn lijst staan om te bezoeken. Mocht het tegenvallen dan kon ik in ieder geval nog de nodige lol tegemoet zien met de door ons (LL en ondergetekende) tot Suske omgedoopte Aloewe.

Het was vlak voor half zes dat ik de "huiskamer" binnen trad. Aloewe zat te wachten op het bankje tegenover de theke. Zij vroeg of ik al een keer eerder was geweest en nadat ik hierop antwoordde met Nein, zei ze even te wachten. Ze liep de bar in en kwam terug met een dame om mij een rondleiding te geven. Heb ik weer. Krijg ik voor het eerst in al mijn bezoekjes een rondleiding is het een dame die de houdbaarheidsdatum al jaren voorbij is. Lange, zeer slanke dame met krullend haar en een gezicht dat gelijk verraad dat ze de klok qua neukkilometers al enkele keren rond is geweest. Zij neemt haar taak zeer serieus en geeft me een zeer uitgebreide tour. Ze is de vriendelijkheid zelve, maar totaal niet mijn ding. Aangekomen bij de kleedkamers wenst ze me een prettige dag en spreekt ze de hoop uit me later ook op een andere manier te leren kennen.

Na mijn transformatie tot ijsbeer zoek ik Aloewe op die nog steeds op het bankje zit. We krijgen gezelschap van Boy69, die naast aangenaam gezelschap gedurende mijn verblijf een wandelende encyclopedie blijkt te zijn aangaande de dames en zeer nuttige informatie heeft. Dit bankje is trouwens de plek om te zien wat voor vlees er in de huiskamer rondloopt.

Aloewe en ik besluiten om richting tent te gaan om op ons gemak bij te kletsen. We krijgen spoedig gezelschap van een Bulgaarse met de naam Manuela. Leuke dame maar optisch net een maatje teveel. Nadat ze doorheeft dat het strikken van Aloewe of mij een mission impossible is gaat ze verder. Wij besluiten om eens een kijkje in de bar te nemen. Aloewe loopt zijn date tegen het lijf en ik besluit te relaxen in het bubbelbad. Als ik terugkom zitten zij nog steeds te wachten op de sleutel en besluit ik een bankje in het rookgedeelte in te nemen. Binnen een minuut komt Anna naast mij zitten. Er volgt een alleraardigst gesprekje, maar ook zij kan mij optisch niet bekoren en aangezien een lichte vorm van honger zich meester van mij begint te maken haar gezegd dat ik eerst een hapje ga eten. Ze loopt weg en net als ik op wil staan loopt de mooiste dame die ik gezien heb de rookruimte in. Ze kijkt rond en alsof de duivel ermee speelt kiest ze natuurlijk mijn bankje uit. Ze pakt een sigaret en graait opzichtig in haar tas op zoek naar een aansteker. Ik heb mijn aansteker bij de hand, geef haar een vuurtje en we raken aan de praat. Het gevolg van dit alles is terug te lezen in de volgende link
Antonia: http://relaxxxboard.com/index.php?action=post;quote=99605;topic=22359.0;last_msg=99605

Na deze sessie me snel opgefrist en richting restaurant gegaan om iets te eten voordat de keuken dicht zou gaan. Bestelling doorgegeven en na 5 minuten riep de kok dat het klaar was. Aloewe kwam ook het restaurant in om iets te eten. Hij attendeerde me dat het bardansen aan de gang was, dus snel even een kijkje genomen. Bij terugkomst kort onze sessies besproken. Antonia voegde zich ook bij ons. Aloewe en ik besloten na het eten uit te buiken in de buitentent. Langdurig slap zitten te zeveren en het was Pizza time. Wederom naar het restaurant. Aangezien het 1 april was dacht ik even dat "de huiskamer" een geintje uithaalde, maar nu staan Duitsers niet echt bekend om hun gevoel voor humor was het dus realiteit. Je hebt dames in alle maten en vormen, maar deze dame sloeg alles. Het stadium van plofkip ver voorbij en aandachtig de naam van de club eerder een kamerolifant. Binnen vijf minuten haalde ze tot drie keer toe een vol bord met diverse pizzapunten. We besloten dat het tijd was om te kijken of er nog dames waren die in aanmerking kwamen voor een tweede ronde. Aloewe werd ingepakt door een ontzettend leuke en intelligente blonde Roemeense die zichzelf vergeleek met een palmboom. Een behoorlijke tijd zitten dollen en om hen de nodige privacy te geven mezelf verkast. Al snel kwamen een aantal dames op audiëntie. Zij konden me niet echt bekoren. Ik twijfelde of ik naar huis zou gaan toen Gaby zich meldde. Na een tijdje haar voor een sleutel laten kijken. Tijdens het wachten kort kennisgemaakt met Nebunule en na een minuutje of tien was er een kamer vrij
Gaby: http://relaxxxboard.com/index.php?action=post;quote=99658;topic=22211.0;last_msg=100068

Vaak gelezen dat de LU in LR zo goed moest zijn. Met pijn en moeite kwam ik tot 5 dames die voor mij de moeite waard waren. Imo teveel overjarige Milfs, plofkippen en zelfs een kamerolifant van proporties die ik nog nooit in een club heb gezien. Leuk dat bardansen en ook het fenomeen wachttijden aan de lijve ondervonden. Eten werd "vers" bereid en beduidend beter als bij grote zus GT. Al met al een aardige club, maar zal zeker niet uitgroeien tot mijn stamclub.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #504 Gepost op: 14 april 2017, 09:56:35 »
Citaat
Vaak gelezen dat de LU in LR zo goed moest zijn. Met pijn en moeite kwam ik tot 5 dames die voor mij de moeite waard waren. Imo teveel overjarige Milfs, plofkippen en zelfs een kamerolifant van proporties die ik nog nooit in een club heb gezien. Leuk dat bardansen en ook het fenomeen wachttijden aan de lijve ondervonden. Eten werd "vers" bereid en beduidend beter als bij grote zus GT. Al met al een aardige club, maar zal zeker niet uitgroeien tot mijn stamclub.

Line-up: ik denk dat je net een week te laat LR bezocht hebt. Op 1/04 waren al een heleboel mooie meiden huiswaarts getrokken.

Eten: dan heb je geluk gehad. Want het eten in LR kan even hard tegenvallen als het eten in GT hoor.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline kempie

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 192
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #505 Gepost op: 23 april 2017, 20:37:06 »
Gisteren weer eens naar LR na 4 weken afwezigheid. Hoorde laatste weken al berichten over enkele mooie nieuwe dames daar hoopte ik ook op want mijn vaste waarden begonnen al een beetje te vervelen. Na binnenkomst zag ik 3 mooie nieuwe dames Met alle 3 deze dames uiteindelijk een kamertje gemaakt van een half uur.

Eerste was antonia, kleine maar mooie Roemeense van 24 jaar. Half lang zwart haar. Heerlijk kontje. Zou al 2 maanden in LR werken waarom had ik d'r dan nog niet eerder gezien. Denk dat ze eerder een klein maandjener werkt. Service was prima. Zou gezien aantrekkelijkheid en service volgende keer weer half uurtje gaan.

De 2e dame was Georgia. Een blonde 23 jarige Roemeense met een mooie b-cup. Ik vond het een matige kamer meden door moeilijke communicatie wegens haar matige Engels en ik miste de wil bij haar ook een beetje.

De 3e kamer was super deze was met Joanna een 21-jarige Roemeense met heerlijk kontje en ook mooie kleine borstjesz Ze is al 4 maanden in LR maar pas dit keer viel me op hoe lekker ze was. Wat snel werd de sleutel gehaald. Dit moet ik mezelf aanrekenen. Hield het bij een half uur omdat de kamer die we hadden een sauna was.

Het was een gezellige dag met de nodige bekenden maar later rond 22.00 zat ik eraan te denken naar huis te gaan. Het was nog niet zo laat maar er liepen geen andere dames meer die ik zou willen en een keer de helft van m'n budget overhouden was ook wel mooi. Echter Joanna zocht me op ze verveelde zich. Het was ook rustig geworden in de bar. Ze bleef flink lang hangen. Ik kreeg flinke after sales uiteindelijk kwam dan de vraag wat ik nog ging doen vanavond. Ik zei dat ik van plan was zo eens naar huis te gaan omdat ik toch geen plannen meer had. Of ik dan niet nog een keer met haar naar de kamer wou gaan. Ik zei eerlijk dat ik daar wel over na had gedacht (die eerste kamer smaakte naar meer) maar na 3 keer werd ik toch niet zo heel hard meer bij de gedachten. Ik zou beter een half kamarga nemen  maar dat duurt een klein half uurtje voor het werkt. We moesten toch nog op de sleutel wachten dus dat was geen probleem. Ze hield me aangenaam gezelschap. De kamer was nog beter dan de eerste keer maar toch maar een half uur met haar naar de kamer gegaan. De energie voor een uurtje was toch wel een beetje op. Ze vond het prima en ik ook dat uurtje komt de volgende keer wel. Zo hield ik toch nog ruim op m'n budget over. Toen we terugkwamen was het pas echt rustig met ijsberen in de bar voor een zaterdag avond. Het was een prima dag en ik heb weer nieuwe redenen gevonden om LR regelmatig te blijven bezoeken. Blijft toch m'n favoriete club.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #506 Gepost op: 2 mei 2017, 20:18:54 »
Visit on last Friday evening
When i arrived at 7 pm, I quickly recognized a fellow buddy, fierce predator in LR :d030:   ;D
Pee, body pump in the shower, make up, perfume, gel for hair and I was ready for a beer at the bar  :beer:

and dudes, you would never believe me but at least 10 new girls minimum for me since my last visit here 2 weeks ago, it seems that this is the place to be  :-P

I quickly noticed a sexy girl  :shakekontje  and so I immediately ignore her, this is strategy  :))  but after the second beer, I often lose my brain, so I decided to go and talk to her  :sex  ;D

It was Adriana, new in LR but not new in the business, german, friendly girl, she wanted to go to the room, I agreed but we had to wait 1 hour, it was busy  :o
so we chatted a little bit and I became less enthusiastic when she said to me that she had worked in YY, Magnum, Artemis and Pascha, reputation for service could be up and down in those clubs, more particularly for this last one Pascha...
indeed I did not ask anything about her service but I do not know why, I had very good feeling with her, and I was not wrong at all, in the room, she immediately started with a very good French kiss then it was a festival of good passionate ones, even deep french kisses until the end, on top, missio, 1 hour in the room, it was total sex with finish in mouth in the end and I loved so much her body, lovely curb how I like, I was so much excited by her, this room was excellent, in the end she even asked me to come on Saturday but I usually never go 2 days in LR, too much for me, I only hope to see her again here next week  :-P

then it was a nice evening, many people but I like very much this good atmosphere, music was very good as well and there were so many good looking girls, I would have been interested to go again in the room with another girl, especially Yana (or Liana ?) who come and talked to me at the bar, nice friendly and sexy new german girl in LR (beautiful face  :-P )  but you would never believe me !  I did not take enough money for a second room, i spent all my money with this first room of 1 hour with CIM, damn  8)

 so it will be for the next time, I hope so   :039:

Offline bocariver

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 63
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #507 Gepost op: 14 mei 2017, 15:15:07 »
Some other fresh news about LR.

For lovers of black girls: 3 possibilities.
- one skinny but ugly.
- one from Kenya more voluptuous and sympathic.
-one from Ghana who one of my friend appreciate a lot.

For young and new girls lovers:
- One blond from Romania called Georgia, not very gifted but nice, not recommendedonly for sex.
- One little turkish  1,50 with nice face and little ring on nose, she was so pretty so two guys tried. One was deceived and described her only like optifuck, not GFE. Other guy was satisfied because he had a good feeling with her and she was very wetakter good premiminaries. Her name was Selin.

Mood in LR: medium with a lot of usual stammgaste.

 

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #508 Gepost op: 14 mei 2017, 15:57:28 »
- One little turkish  1,50 with nice face and little ring on nose, she was so pretty so two guys tried. One was deceived and described her only like optifuck, not GFE. Other guy was satisfied because he had a good feeling with her and she was very wetakter good premiminaries. Her name was Selin.
Dat is dus de lookalike van Rose. Ik ben gisteren met haar op de kamer beland, ze was te mooi om te laten liggen ;D. Ook de seks was precies hetzelfde als bij Rose. Voor mij was dat een leuke afsluiter van het neukweekendje (later meer).

Offline bocariver

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 63
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #509 Gepost op: 14 mei 2017, 23:20:55 »
- One little turkish  1,50 with nice face and little ring on nose, she was so pretty so two guys tried. One was deceived and described her only like optifuck, not GFE. Other guy was satisfied because he had a good feeling with her and she was very wetakter good premiminaries. Her name was Selin.
Dat is dus de lookalike van Rose. Ik ben gisteren met haar op de kamer beland, ze was te mooi om te laten liggen ;D. Ook de seks was precies hetzelfde als bij Rose. Voor mij was dat een leuke afsluiter van het neukweekendje (later meer).

I know very well who is Rose from Hungary. It is another girl (Rose is little more tall).