Auteur Topic: Anna (Roe)  (gelezen 8290 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Anna (Roe)
« Gepost op: 18 maart 2017, 01:23:44 »
[box title=ANNA]
Land:             Roemenië
Taal:              Engels
Leeftijd:         23
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,72m
Model:            normaal
BH:                 B
Kontje:           lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    halflang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC GFE PSE
[/box]

Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Anna (Roe)
« Reactie #1 Gepost op: 18 maart 2017, 01:25:20 »
GND. Beetje vol en groot om een KP-meid te zijn, maar zeker niet lelijk. De service was heel goed. Uitgebreide recensie volgt!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Anna (Roe)
« Reactie #2 Gepost op: 21 maart 2017, 08:02:00 »
Afgelopen vrijdag heb ik in Living Room met Anna gekamerd.

Deze meid stond eigenlijk niet op mijn to do lijst, maar haar guitige kopje, mooie ontblootte boezem en vooral uiterst spontane gedrag, maakten dat ik na zo'n 20 leuke minuten presales begaf en toch met deze spring in het veld op kamer trok.

Anna is een Roemeense, 23 jaar jong, met een leuk gezicht, bruine pretoogjes en halflang zwart haar. Ze is 1,72m groot, is normaal gebouwd, heeft een volle poep en een mooie B-cup. Ze heeft enkele tattoos (onder andere 1 op haar buik) en een navelpiercing.

De kamergang was heel goed: tongzoenen had misschien iets dieper gemogen, maar voldeed zeker. De pijpbeurt was uitstekend en tijdens het pijpen kon ik lekker met Anna haar mooie poes en lekkere borsten en billen spelen.

Eerste standje was cowgirl en dat deed Anna heel goed: energiek en met de nodige afwisseling. Ze waagde zich ook even aan een reversed cowgirl. Na een tijdje was het dan aan mij: hondjes, missio en terug hondjes, waarbij Anna goed mee deed en we langzaamaan evolueerden van GFE naar pure PSE. Just how I like it ;D!

Een orgasme kon niet uitblijven en ergens rond minuut 25 spoot ik het condoom al pompend vol. Piet werd ontdaan van het condoom en ik kreeg even de tijd om te bekomen, vooraleer we de kamer net binnen het half uur verlieten. Voor de tweede keer vrijdag een heel geslaagde kamergang.

Herhalingsgevaar met Anna? Bestaande. Maar... in LR zijn er nogal wat meiden (veel) mooier dan haar, dus het zal toch niet voor onmiddellijk zijn 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Anna (Roe)
« Reactie #3 Gepost op: 11 april 2017, 16:40:45 »
ANNA (LR) - Een mooie C om af te sluiten :)
Bij deze recensie
 

Bijzonderheden

Prachtige dame met naturel girl-next-door uitstraling, type studente waar je op valt. Lief en vriendelijk en dat valt te zien aan haar glimlachende gezichtsuitdrukking. Ze heeft prachtige borsten cup C (en niet B of D), natuurlijk en zacht. Een mooie welgevormde mond en halflang zwart haar. Niet het slankste type, eerder normaal, ietsje streus postuur maar goed gewelfd. Een dame met twinkeltjes in haar ogen.  ;)
 
 
Presales
 
Presales en wachttijd waren weer eens synoniem en veel valt er niet van te vertellen. De wachttijd duurde een half uur ongeveer en ze liep vaak naar de theke om de beschikbaarheid van de kamers te checken en bleef dan even weg om dan terug te keren.
 
Kamer
 
Nr. 14 naast de kino beneden, zelfde die ik vorig jaar met Vanessa deelde. Het heeft regelbare verlichting en muziekvolume. Deze had ik domweg vergeten tot ik het ineens opmerkte en te midden de actie deze eventjes te onderbreken om die muziek uit te zetten en meer licht te hebben. Kamer met vensters, bed is want tot wand en muren met spiegels overal: aan de muren en op het plafond.
 
 
Sessie (30 min.)

Gewoon begonnen terwijl we nauwelijks op het bed waren en we kropen later wat meer het bed op. Ze kende me nog niet maar deed alles al erg goed. Ik streelde haar zachte lichaam en hield haar prachtige borsten alsof ik de sensatie Anna's borsten te voelen nooit wil vergeten. Een prima voorspel dus.
 
Ik checkte de tijd en besloot op ca 13 minuten al over te gaan op seksen. Ze stemde in en nadat ik het condoom heb omgedaan ging ze op me en begonnen we te neuken. Ok, dit ging ineens vlotter dan met Kendra. Don't ask me why. Ik ben nochtans vermoeider wat de prestatie kon beïnvloeden maar zoals verwacht bracht mijn geilheid voor Anna me wel weer op scherp. Ik kon deze keer het orgasme terug uitstellen door even te stoppen. Dan wat doorpompen en het gevoel kwam, wat afremmen maar niet teveel terwijl ik haar gekmakend zachte grote borsten vasthield en ik kon het niet meer inhouden: explosief kwam ik klaar. Ze deed het condoom af en vroeg waar het sperma bleef, er was niet veel van. Ja, allemaal verspoten bij Kendra vermoedelijk. We lagen wat bij elkaar en ik wilde een nummertje spelen. Ze houdt echter niet van Manele. Ze deed weer wat door met me opgeilen. Ik kon warempel nog masturberend een tweede maal komen. Dat meisje is vet geil. Prima service!
 
 
Afsluiten
 
We ruimden af en gingen naar de lockers. Daar overhandigde ik haar 50€.
 
 
Aftersales
 
Niet van toepassing, ik vertrok wat later.
 
 
Conclusie
 
Prima girl next door Roemeentje met correcte service, een vriendelijke uitstraling en mooie borsten. Aanbevolen! Geen nadeel gevonden. Ze doet me nog dromen dus het moet goed zijn.
 
Score 7,5/10
« Laatst bewerkt op: 11 april 2017, 16:51:45 door Vazkor »