Auteur Topic: Denisa  (gelezen 18849 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline goolfy69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 55
    • Bekijk profiel
Denisa
« Gepost op: 18 december 2015, 13:29:35 »
Denisa:
Mooi figuur, lang zwart haar, gezellige meid, Roemeense.
Presales in jaccuzi, dan iets gaan drinken in de bar, dan effe in maroc room, maar nogal druk gevuld door werkloze dvps.
Dan naar kamer, weer super, tz,pzc,dt,...
Na kamergang de nodige centjes geregeld, en zouden nog wat aftersales hebben en daarna wss 2e kamergang, zover is niet gekomen.
Herhalingsgevaar 100%

Offline goolfy69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 55
    • Bekijk profiel
Denisa
« Reactie #1 Gepost op: 23 december 2015, 08:33:24 »
Kort verslag over mijn bezoek van 22/12/2015 – avond :
Na het werk richting deze club gereden, in de bar een van favos gespot :
- Denisa (zwart lang haar, 25j, Roemeense) :
Het vervolg was voorspeld, eerst presales in de bar dan naar kamer, was weer super goed, tz, pzc, beffen, vingeren, verschillende standjes, dus pse.

Offline goolfy69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 55
    • Bekijk profiel
Denisa
« Reactie #2 Gepost op: 31 januari 2016, 15:25:05 »
28/01/2016 – avond :
- Denisa (zwart lang haar, 25j, Roemeense) :
 eerst presales in de gang dan naar kamer, was weer super goed, tz, pzc, beffen, vingeren, verschillende standjes, dus pse.
 blijft mijn favo, goede babbel, smart girl

Offline NLFKK

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
Denisa
« Reactie #3 Gepost op: 7 augustus 2016, 14:06:26 »
Gisteren met langharige Denisa meegegaan naar de kamer. Ik ga er vanuit dat het de dame betreft in dit draadje. Denisa heeft een normaal postuur met mooie lichte ogen en een glad geschoren lichaam.

Ik kwam Denisa voor het eerst tegen in het restaurant toen ze samen met een vriendin wat voedsel naar binnen werkte. Beide dames konden me optisch goed bekoren. In 1e instantie dacht ik dat , naar later bleek Denisa, niet Roemeens was. Nu is me dat egal maar toch. Kwam waarschijnlijk door haar lichte ogen.

Ik was al met Lydia meegeweest en tijdens een zwembadrondje zag ik haar met Denisa bijpraten op een ligstoel. Hmm, dat zou wel iets kunnen zijn dacht ik. Vriendin van vriendin betekent niet altijd een idem dito service maar ik kreeg er vertrouwen in.

Toen ik op zoek was naar de 2e kamer kwam ik Denisa tegen op de lange bank onder tv.
Ik vroeg of ik naast haar mocht zitten en dat was akkoord. Even wat gepraat en mijn interesse steeg met de minuut. Lekker glad lichaam en toch best een leuke smoel. Een dame die bij mij zelfverzekerd over kwam en met een prima leeftijd.
De interesse mondde uit in een potje tongzoenen op de bank wat min of meer mijn signaal was dat we wel de kamer op mochten. Met een hard voorwerp onder de badjas liep ik haar achterna.

Kamer was goed. We lagen elkaar prima en nmc,pzc, tz was dik in orde.
Ik had een 60 min met haar willen doorbrengen doch ging Denisa na de 30 min het laken afruimen en gingen we samen naar de douche. Ik dacht heel kort na en had er wel vrede mee. Ze wist niet dat die 60min voor mij een optie waren natuurlijk.

Gezien de prima service en het feit dat we toch wel een x aantal minuten over de tijd waren heb ik haar een extra bedrag gegeven. Schade 60 eur dus met heel groot herhalingsgevaar.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Denisa
« Reactie #4 Gepost op: 9 februari 2017, 00:41:47 »
Behorende bij verjaardagsverslag van 27 jan 2017

Al meer dan een half jaar had ik Denisa op het oog. Haar zwarte lange haren en haar oneindig lange benen zag ik wel zitten. Het kwam er maar steeds niet van. Veelvuldig oogcontact, een glimlach, maar daar bleef het dan ook bij. De recensies spraken voor zich en ook van collega's wist ik dat ze goed was.

Na de kamer met Stacey even pauze genomen, want na die kamer moest de Teddy-baterij weer even worden opgeladen. Weer dat oogcontact...... . Douchen en naast haar gaan zitten onder 'haar' plekje onder het tv-scherm. Altijd weer afwachten hoe zo'n eerste gesprek begint. Nou, dat was geen probleem. Gesprekstof genoeg en ze was best wel veel aan het woord. Deze dame heeft duidelijk een brede blik op de wereld. Ik was verbaasd dat ze al 30 jaartjes jong is, want mijn inschatting bleef steken bij 25-26.
Een dame die gepokt en gemazeld is in deze wereld en die exact weet waarvoor ze in Sixsens is.

Van Sixsens had ik een kamer met jacuzzi cadeau gekregen. Ik had vooraf wel enkele dames in gedachten die daarvoor in aanmerking kwamen. Het gesprek met Denisa verliep zodanig positief, dat ik haar de kamer met jacuzzi gunde! Normaal zou ik alleen met een bekende dame voor de kamer met jacuzzi hebben gekozen. Het voelde goed aan...dus naar numero 9! Dat was een schot in de roos!

Het duurt even alvorens de jacuzzi is gevuld. Het eerste half uur op het grote bed doorgebracht. Een knuffelaarster pur sang en TZ zoals Sjeuf dat graag ziet. Na een half uur erotisch baantjes trekken in de jacuzzi, weer terug naar het grote bed. 100% GFE, maar er zat op momenten ook een flinke scheut PSE bij. Een professional in positieve zin. Laat geen minuut onbenut. Twee top uurtjes!
Een 100% Teddy-kamer! Weer eentje er bij in de top van mijn ranking!

[attachimg=1]
« Laatst bewerkt op: 9 februari 2017, 01:07:04 door Sjeufke »
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke