Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1119793 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline bartdepauw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #840 Gepost op: 28 januari 2017, 23:17:28 »
Als dat zo is dan is het volledig mijn eigen fout want ik heb enkel gescant bij het naar boven gaan en niet bij beeindigen.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #841 Gepost op: 29 januari 2017, 00:26:01 »
Ik maak regelmatig gebruik van de kamers met jacuzzi. De scan vindt alleen plaats bij aanvang. Bij terugkomst wordt geen scan gemaakt. Ik neem aan dat de tijd dan handmatig wordt ingevoerd.
De tijd tussen de scan bij aanvang en de tijd weer terug bij de receptie zullen ongetwijfeld wel eens een aantal minuten zijn overschreden. Het heeft bij mij nooit tot een extra uur geleid.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #842 Gepost op: 29 januari 2017, 12:34:49 »
Ik was afgelopen vrijdag (uiteraard) ook aanwezig op Sjeufke zijn verjaardagsfeestje. In het kort mijn bevindingen:

Qua faciliteiten blijft Sixsens 1 van de mooiste clubs uit het genre :)).

Het personeel, met Willy en Beate op kop, is steeds vriendelijk en loopt zich voortdurend de benen van onder het lijf voor de klanten. Ja, ook de volgens velen zure, blonde ontvangstdame.

De dames line-up: ik ben waarschijnlijk weer wat verwend na mijn bezoeken aan oa Samya en Magnum, maar ik vond hem visueel wat tegenvallen. Neemt niet weg dat er steeds voldoende servicekanonnen rondlopen (Vicky, Stacey, Carmen2...) en er toch wel wat variatie zit in de line-up (wat bijvoorbeeld in Samya dan weer veel minder het geval is).

De rakkers line-up: uiteraard Sjeufke, Jeank, Licky Luke, SM, bartdepauw, blauwebeer, Taylor, TAFKAP, Lellebel, Lesjeux en nog vele anderen. Een ware sterrenparade ;D ;). Het was btw leuk jullie allen terug te zien!

De sfeer zat de ganse dag heel goed, maar dat hoeft uiteraard niet te verbazen met zoveel toffe rakkers aanwezig ;D.

Het eten: lekker zonder meer. Ik heb, gespreid over de dag, 3 bordjes binnen gesmikkeld. Dat zegt eigenlijk alles.

Ik heb eergisteren 3 keer gekamerd: met Roemeense Dea, en de Bulgaartjes Domenika en Maria. Overall een meer dan voldoende service.

Ik heb me eergisteren weer uitstekend geamuseerd in Sixsens (ik kan me de laatste keer dat ik het er niet leuk heb gehad, btw al lang niet meer herinneren) en de club ziet me dit jaar uiteraard nog terug! 8) 
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #843 Gepost op: 30 januari 2017, 17:33:54 »
de verjaardag van sjeufke op 27-01-2017

mede mogelijk gemaakt met een vrijkaart van RB sixsens en RB bedank daar voor

ik arriveerde zo rond de klok van  12.15 en zonder moeite werd de vrij inkomen geaccepteerd. ik vergat bijna me badjas  :lol_hitting: gelukkig was beate zo attend mijn daar op te wijzen . me gauw omgekleed en eerst me is een Leker omeletje   gescoord in het restaurant ontmoete ik al Lydia  . altijd even vriendelijk en me eerste zoen had ik te pakken . de 2 admiens en de jarige trof ik in het restaurant . A nee bulkte SM daar heb je die chinees ook weer  :lol_hitting:. in de bar trof ik vendezz ik bestelde een biertje voor hem met de boodschap aan de bardame dat ik bang was dat hij uitdroogde . de boodschap terug van de bardame was dat hij er al genoeg op had terwijl zij het biertje tapte  :lol_hitting: ook dendocteut biged bartdepauw en nog vellen andere even later kwam tafkap ook zo vulkaan wandelaar als ik   ;)  de linup was deze keer veilig voor me beurs  :showtits ik heb deze dag niet op veilig gespeeld en larissa mee genomen naar de kamer kan er kort over zijn 30 minuten me ding gedaan en met een hoogte punt de kamer verlaten herhaling neen

het was gezellig in sixsens het is altijd leuk om lotgenoten te treven sixsens tot de volgende keer 

Offline RyuHayabusa

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #844 Gepost op: 31 januari 2017, 12:12:42 »
Verslagje van ergens rond midden december 2016. Drukte en bezetting van dames dus niet representatief voor de huidige stand van zaken aangezien ik er was toen de feestdagen er bijna aankwamen en het overal in de clubs kalmer is.

Rond 13h kwam ik aan in Vaals.  Mijn Relaxxxboard vrijkaartje werd probleemloos geaccepteerd, nogmaals bedankt aan het RB-team!!

Even later was ik getransformeerd tot ijsbeer en ging ik snel nog een late brunch nuttigen. Zoals gewoonlijk op orde. Een pistoleetje of 3 met een omelet gemaakt door de chef en wat beleg.

Daarna wat gaan chillen in het welnessgedeelte van Six Sense wat tot 1 van de betere behoort in het saunaclub segment. Paar rondjes sauna en afgesloten met een lange contrast douche in de grote douche naast de kleine douches. Deze vind ik beter want je kunt de straal en warmte van het water instellen. Hier komen de dames ook altijd douchen dus wie gentleman is moet soms even z'n plaatsje afstaan maar de dames staan nooit lang in de douche dus erg is dat niet  ;). Voor de liefhebbers van een jacuzzi, Six Sense heeft er 1 en hij werkt altijd  :lol

Tijd om de het aanbod dames te gaan checken onderaan in de bar. Het was rustig. Normaal ook, de feestdagen kwamen er aan. Ik schat doorheen de dag zo een 25 tal dames. Weinig nieuwe dames, maar veel van de vaste dames waren aanwezig, oa de Bulgaarse clan.

Ik had me voorgenomen om toch zeker 1 nieuwe dame te nemen maar de keuze was wat beperkt. Tot ik opeens een mooie slanke meid zie met lang zwart haar en een ronde kont. Ze stelt zich voor als "....". Sorry, ondertussen al vergeten en sowiesoe ben ik er toch zeker dat deze meid al lang niet meer in SS, zo'n typisch op-doorreis dvptje  :lol_hitting: Komt beetje prettig gestoord over in ons gesprekje, spreekt goed Spaans, dat komt omdat veel van die Roemeentjes graag kijken naar Spaanse tv-novella's. Ik stem toe op een kamergang, wel zonder hoge verwachtingen, maar ik wou perse een nieuwe dame neuken. Kamergang was wel ok, niets speciaals. Weinig zoenen. Goeie PZC, neuken was ok - afgewerkt in doggy met zicht op haar mooie ronde kont.

Na afrekenen gedoucht en wat gaan chillen in de marokkaanse ruimte. Altijd leuk om hier wat te komen rusten, als je geluk hebt kun je er soms genieten van een neukend koppeltje en anders zijn er altijd wel genoeg DVP's aanwezig die net als jou even komen rusten of je proberen komen op te geilen.

Nog wat gewandeld in het gebouw, naar boven tot aan het overdekte terras dat in de koude maanden verwarmd wordt met kacheltjes. Dan terug naar beneden wat verder gaan wandelen. Voor de cardioberen onder ons, Six Sense is  een goede club om aan de conditie te werken - veel trappen en best wel nog groot gebouw. DVP's zitten er ook niet enkel in 1 plaats maar verspreiden zich graag doorheen het gebouw.

Het was zoals ik zei redelijk kalm in de club, maar omdat ik er regelmatig kom zijn er wel altijd personeelsleden en dames waar ik een knikje van krijg of waar ik zonder verplichtingen een babbeltje mee kan doen. Dat is fijn dat familiale, huiselijk gevoel in Six Sense.

Tijd om te gaan eten. Culinair goed op orde zonder tirlantijntjes. Six Sense levert savonds altijd goede stevige kost, beetje op grootmoders wijze - altijd lekker maar verwacht geen culinaire uitspattingen.

Wat in de bar gaan zitten keuvelen. In gesprek geraakt met een Belgische ijsbeer die er voor de eerste maal was en net was aangekomen. Hij kende z'n weg nog niet helemaal en ik stelde voor dat ik hem een rondleiding gaf. We liepen in de gang die leidt van de marokkaanse ruimte langsheen de masseur toen plots partners in crime Dani en Stacey voor ons verschijnen. "What are you doing" zegt Dani. Ik zeg dat ik deze nieuwe ijsbeer een rondleiding en wat tips geef. Dani ken ik al lang, ze weet dat ik vaak van dames wissel, maar ze weet ook dat ik haar af en toe een kamertje gun. De andere ijsbeer en mezelf worden dan ter plaatse verkracht door deze 2 Bulgaarse furies. Er passeert net op dat moment een poetsdame en die kijkt ons wat misnoegd aan  :lol_hitting: Ik zeg nog snel tegen de andere ijsbeer dat als hij geil staat dat hij zeker Staci moet pakken want dat het een goedje is wat hij ook doet. Ikzelf besluit ook om Dani een kamertje te gunnen - dat had ze wel verdiend.

Kamertje met Dani was zoals ik ze met haar gewoon ben. Heel goed service! Veel diepe tongzoenen. Lange pijpbeurt gehad met veel variatie en begonnen te neuken met zij op mij. Close cowgirl met trage ritmische bewegingen zoals ik het graag heb en veel zoenen. Uiteindelijk afgewerkt in doggy met zicht op haar grote Braziliaanse, sorry Bulgaarse, kont.

Ik zag later de ijsbeer van voorheen terug in de bar en hij was lyrisch over z'n kamergang met Stacey. Ik heb weer goed werkt geleverd als manager dacht ik bij mezelf  :lol_hitting:

Even later vertrokken en kon terugkijken op een rustig maar aangenaam dagje in Vaals. Eind februari pleeg ik m'n eerste bezoekje van 2017 in Vaals en ik kijk er al naar uit!
« Laatst bewerkt op: 31 januari 2017, 12:18:55 door RyuHayabusa »

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #845 Gepost op: 3 februari 2017, 07:17:12 »
Voor alles is een eerste keer deel 1

In de meeste gevallen ben ik veroordeeld om op een zaterdag of zondag te clubben. Ditmaal had ik echter wat privé afspraken op de vrijdagochtend. Het toeval wilde dat Sjeufke op deze dag zijn verjaardag vierde. Een mooie kans om voor het eerst eens een verjaardagsfeestje van een mede ijsbeer te bezoeken. Tevens de gelegenheid om bij te praten met enkele mij bekende beren en anderen te leren kennen.

Rond 14.45 ingecheckt en in de kleedkamer kwam ik KP tegen, die net van de kamer afkwam. Het was ruim een half jaar geleden dat we elkaar voor het laatst hadden gezien. Even bijgepraat en hoewel ik eigenlijk eerst wilde bubbelen sleepte KP mij mee naar beneden om kennis te maken met de overige beren. Een aantal kende ik al en een voorstelronde langs de anderen volgde, waaronder het opperhoofd van RB SM en verder oa VS en the man of the hour Sjeufke. Het duurde niet lang voordat Stacy mij gezien had. In een mum van tijd stond ze langs mij. Natuurlijk werden de nodige knuffels en zoenen uitgewisseld. Zij vroeg of ik dit jaar al naar een club was geweest. Toen ik daarop ja zei, was ze enigszins teleurgesteld, omdat ze graag de eerste van het jaar had willen zijn. Ze wist daarmee gelijk ook dat ik mijn 1e kamer met een andere dame zou maken en kwam met enkele suggesties. Ik zei haar dat ik ditmaal mijn eerste kamer zou doen met een niet Bulgaarse, iets wat me nog niet gelukt was in SS, maar me eerst ging opfrissen en bubbelen.

In het bubbelbad uitgebreid gesproken met VS. Onze ervaringen op de vulkaan uitgewisseld. Na een klein uurtje de bar opgezocht en Stacy vroeg wie de gelukkige was geweest. Lachend wees ik naar VS en ook zij moest lachen. Na een drankje en sigaretje weer verder gegaan.

Voor alles is een eerste keer part one: de Bulgaarse hegemonie doorbroken
Het was tijd om mijn oren en tong even rust te gunnen. Waar kun je dat beter als in de Maroc room. Op de weg daar naartoe liep er een goddelijk lichaam naast mij. Ook zij bleek op weg daarheen. Ik had me nog niet goed en wel op een bankje neergeploft of ze kwam bovenop me zitten. Ze stelde zich voor als Carmen uit Portugal (Al weten we allemaal dat ze stiekum Roemeens is). De laatste keer dat ik haar gezien had was een half jaar geleden toen ze nog haar zwarte krullen had. Ik moet zeggen dat ik haar met dit kapsel beduidend aantrekkelijker vind. Een leuk gesprekje ontstond, we bleken hetzelfde gevoel voor humor te hebben en voor mij was duidelijk dat zij mijn eerste niet Bulgaarse in SS zou worden. Na een kwartiertje of zo zijn we de sleutel gaan halen.

Op de kamer kreeg ik een verleidelijke striptease en nadat we ons op bed hadden neergelegd waren onze tongen al snel in elkaar verstrengeld, waarbij we met onze vingertoppen sensueel over elkaars lichaam heen gingen. Ik moest en zou dat waanzinnige lichaam masseren en zij draaide zich op haar buik. Tijdens de massage lekker rustig verder gepraat en elkaar wat gedold. Nog even lekker intiem getongzoend waarna zij langzaam naar beneden ging. Een heerlijke BJ volgde. Zij is duidelijk meer van de PSE en ik moest haar duidelijk een beetje afremmen anders had ik haar mondje vrij snel gevuld. Ik zei haar dat ik geen haast had en langer van haar wilde genieten. Haar nog enkele keren moeten afremmen omdat de turbo in de vijfde versnelling bleef hangen. We besloten een kleine pauze in te lassen. Hierna liet ze weer zien wat ze allemaal met haar tongetje kon en toen ze even opkeek haar subtiel laten weten dat het wel tijd was om de daad bij het woord te voegen. Ook hierbij haar moeten afremmen en al snel hadden we het goede ritme te pakken. Door haar lenigheid een aantal standjes doorlopen met leuke variaties hierop om uiteindelijk in lepeltje lepeltje het rubbertje te voorzien van de eerste lading van de dag.

Nog even wat nagepraat en het uurtje was voorbij. Ik maakte aanstalte om de kamer te verlaten, maar zij wilde nog even blijven en zei dat de kamertijd een uur was. Een kleine tien minuten later verlieten we de kamer. Een top sessie met een waanzinnig leuke dame. Herhalingsgevaar ontzettend groot, mede omdat ik benieuwd ben of we er de volgende keer een pure GFE van kunnen maken. Haar het verschuldigde uurtje met een bonus betaald.

Na deze sessie het bubbelbad opgezocht en bijgekletst met oa Licky Luke en Lellebel. Snel Taylor een handje gegeven die zojuist was binnengekomen en de sauna opzocht. Daarna een hapje eten met een deel van de aanwezige gasten en kennisgemaakt met Johan35. Na het eten de bar opgezocht en Stacy kwam zich al melden. Vrij snel gingen we voor de sleutel. Onderweg bood Domenika zich nog aan voor een trio en toen we op het punt stonden de kamer te betreden was er een roodharige Roemeense die wel heil zag om ons te vergezellen. Haar vriendelijk bedankt voor het aanbod echter Stacy en ik wilden puur van elkaar genieten. Sessies met haar zijn altijd GFE+++, maar ditmaal ging het gaandeweg behoorlijk richting PSE. Nog een tijdje lekker in elkaars armen gelegen en het gesprekje was behoorlijk persoonlijk. Na anderhalf uur verlieten we de kamer.

When my skin grows old
When my breath runs cold
I'll be thinking about you
Helpless, I surrender
Shackled by your love
Holding me like this
With poison on your lips
Only when it's over
The silence hits so hard
'Cause it was almost love, it was almost love
It was almost love, it was almost love


Na deze sessie was het tijd om te herstellen in het bubbelbad. VS was er ook en wederom een behoorlijke tijd gepraat. Na een tijdje weer richting bar en me naast Taylor neergeploft. Ook met hem een tijdje bijgepraat. Achter hem zat Domenika en zij begon haar intenties aangaande mij langzaam duidelijk te maken. Een tweetal dames kwamen bij Taylor en mij eens polsen of we interesse in hun hadden. Taylor maakte hun wijs dat ik zijn vader was. Dit ontlokte een van de dames om dan maar met zijn vieren naar de kamer te gaan. We bedankten vriendelijk maar toch bleven ze. Inmiddels waren VS en Johan35 ook aangeschoven en "onze" familie werd groter met de VS als mijn broer en Johan35 als oom. Toen ook nog Sjeufke erbij kwam werd hij door Taylor liefkozend opa genoemd. De dames hadden door dat hun poging op niets zou uitlopen en gingen verder jagen. Stacy kwam even langs. Ze had om 23.00 een klant en vroeg of ik zou wachten. Natuurlijk zei ik en weg was ze. Voor Domenika het teken om aan haar subtiele en geraffineerde verleidingsspel te beginnen. Gezien mijn eerdere mindere sessie met haar in december was ik absoluut niet van plan om met haar te kameren. Ik probeerde haar ervan te overtuigen haar aandacht op één van de anderen te richten, maar ze liet zich niet van de wijs brengen. Licky Luke was ook erbij komen staan en ik had de hoop dat ze haar pijlen op hem zou richten. Niets was minder waar en ze bleef volharden. Na ruim een uur volgde het onvermijdelijke. Als een trofee sleepte ze mee naar boven om een sleutel te halen.

Voor alles is een eerste keer part two: een herkansing
Op de kamer liet ze er geen gras over groeien. Wat volgde was een uurtje GFE+++ waarbij ze duidelijk revanche heeft genomen op onze eerste sessie. Ze gaf zelf ook toe dat zij destijds een mindere dag had (een beetje grieperig) en absoluut wilde laten zien dat dat niet haar gebruikelijke niveau was en dat heb ik geweten ook. Ditmaal kwam alles uitvoerig aan bod en raakte ze de juiste snaar. Na afloop een dikverdiende bonus gegeven. Hoewel we pas in het begin van het jaar zitten waarschijnlijk de comeback sessie van het jaar. Zeer benieuwd of een volgende sessie met haar wederom van dit niveau is. Mocht dit het geval zijn dan zullen er nog velen volgen.

Gezien de resterende tijd wist ik dat er een 4e sessie niet meer inzat en besloot om nog uitgebreid te bubbelen. Ik liep Johan35 nog tegen het lijf en een tijdje nagepraat. Vluchtig tussendoor kennisgemaakt met Petra. Absoluut een optie bij een volgend bezoekje. Hij ging zijn hotel opzoeken en ik ging nog even iets drinken voor ik aan mijn terugreis zou beginnen. Domenika zat aan de bar en ben naast haar gaan zitten. Nog wat gepraat en ook Stacy voegde zich bij ons met de vraag waar ik was. Quasi onschuldig wees ik naar Domenika en Stacy zei dat ze dat al wist. Domenika ging slapen en Stacy fluisterde allerlei wilde plannen in mijn oor voor de volgende keer. Zij was ook doodop en na wat zoenen namen we afscheid. In de kleedkamer zag ik nog Sjeufke die net klaar was met zijn 4e gleufke. Afscheid genomen en rond 02.30 SS verlaten na een zeer geslaagde dag. Het is me zelfs voor het eerst gelukt om mijn guilty pleasure Andrea te weerstaan.

Mijn lijstje met toppers (naast Stacy inmiddels Julia, Carmen2, Domenika en stiekem toch ook Andrea) in SS groeit gestaag en heb al een aantal andere dames in het vizier. Bij een volgend bezoekje staan Maria, Vicky, Petra, Simona (gisteren helaas afwezig) en natuurlijk de "ongrijpbare" Crystal hoog op mijn lijstje voor een intiemere kennismaking.

Dank aan alle aanwezige beren voor de gezelligheid. Sjeufke en RB voor de organisatie en SS voor het bieden van alle faciliteiten.

Voor alles is een eerste keer deel 2 zou twee dagen later in YY plaatsvinden.

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #846 Gepost op: 3 februari 2017, 23:43:37 »
Sixsens: Saturday 28th January 2017

This is my first saunaclub outing of the year.

The sharp weather conditions since mid-January (snowfalls, strong frosts, and intense cold throughout the northwest quarter of Europe), explains my late return to clubs.

Thanks to Relaxxboard, my destination is the Sixsens.  victory

On the road, traffic conditions are good, and during the crossing of Belgium, it is only when I reach Liège Province, that I notice the persistence of snow in the landscapes nearby the motorway .

I arrive at my hotel in Aachen around 16:00.

It is 18:00, when I park my vehicle in the Sixsens car park.
It's winter time, and it's cold and dark outside.

At the reception, the Thekefrau takes at least 10 minutes to accept my free entrance ticket (valid until 31st January 2017).
Finally she finds the correct code, and so it's alright.

I go down stairs to the locker room.
After I took a shower, I walk down to the bar, where a football match is broadcast on a TV screen (Bayer 04 Leverkusen vs Borussia Mönchengradbach). The final score:is 1-3.

In the early evening, the club is calm.
That is a good news, because at that time, rapport men/women is very favorable.
However, the dark side of the situation is obvious: most girls behave like sharks.  :angry:
The only one possible answer is : Non, No, Nee & Nein !

Some girls are even too mutch aggressive.
That is a stupid behaviour : these girls shoot themselves in the foot.

Hey shark girls, just one tip : take a class on how to pick up guys !
The result will be an increase of your income.

Proof is: I'm sitting at the bar, and I have already fire half dozen shark girls.
Suddenly, a little Girl Next Door approaches me in a subtle way.
This girl is not at all my kind, but she shows intelligence in her approach: she comes from the side, then she stare at me gently, and she politely starts to talk to me.
The discussion naturally begins, and I decide to give her a chance : let's go to sit on a couch.
It goes well, I relax, and little by little I becom horny.
It all end in a room.

Her name is Anaïs. She is Romanian, brown hair, small size, and she's got big natural breasts (D).
She speaks French very well, and she says that she used to work in South of France, and in Switzerland.
I told her that I was OK for half an hour, and I also explain her that if it went well, I would stay with her longer.
Bingo: a thousand french kiss, and one hour with a lots of sensuality.
Very good time!
 000006

Afterwards, I took a shower, and then I went to the dining room: very good meal.

Later in the evening, I met Adelina: what a sex bomb!  :13:

I left the club shortly after 22:00.

I am quite satisfied with the time I spent at the Sixsens.  :smiley:

Thanks Relaxxxboard!
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Vrijdag 27 januari 2017
« Reactie #847 Gepost op: 4 februari 2017, 21:13:48 »
Na een (te) lange tijd weer in Sixsens geweest. De reden was de verjaardag van Sjeufke, maar eigenlijk kwam ik natuurlijk met name voor mijn Dani ;) De laatste keer dat ik in Sixsens was, was in oktober 2016 en ik had plannen om in november of december Sixsens nogmaals te bezoeken, maar dat was er toen niet van gekomen.

Rond een uur of 6 kwam ik aan in Sixsens, nadat ik me eerst had ingecheckt in mijn hotel. De volgende dag zou ik een verjaardag hebben in Happy Garden van Breitling. Nadat ik me had omgekleed, ben ik eerst wat gaan eten. Het was weer visdag, net zoals de laatste keer dat k in Sixsens was. Gelukkig houd ik wel van een visje, dus voor mij geen probleem. In het restauant kwam ik de Vulkaan tegen en met hem samen gegeten en een babbeltje gemaakt.

Na het eten naar de bar in de kelder gegaan, waar ik veel bekende rakkers tegen kwam. Met een aantal van hen even een praatje gemaakt. In de bar was ik aan het rondkijken of ik Dani ook kon vinden, maar ze bleek niet in de bar te zijn. Ik na een tijdje om dan maar eerst even een saunaatje te pakken en te gaan douchen, want ik had me nog niet gedoucht. Ik nam afscheid van een aantal rakkers en begaf me naar de sauna. Daar kwam ik Tafkap tegen. Met hem even een kort praatje gemaakt en daarna wilde ik de stoomcabine in gaan. Op dat moment kwam SM de saunaruimte in lopen met een verrassing. Die verrassing was Dani. Terwijl ik naar de sauna ging, kwam Dani de bar weer in en SM weet dat ik vandaag met name voor Dani kwam. Dani en ik gaven elkaar een paar zoenen en het was fijn haar weer te zien. Ze was wel een paar pondjes aangekomen tijdens de feestdagen, maar dat is voor mij geen probleem. Ze zei dat ze zich even ging opfrissen en dat ze daarna in de bar zou zijn. Dat kwam goed uit, want dan kon ik even lekker zweten in de stoomcabine en douchen. Ik ben niet al te lang in de stoomcabine geweest, want het begon te kriebelen om naar Dani te gaan. Ik heb nog even kort in de jacuzzi gezeten en heb me gedoucht en ben terug gegaan naar de bar.

Dani
In de bar zat Dani aan de toog, in gezelschap met veel rakkers. Ik liep direct naar haar toe en gaf haar een paar zoenen. We hadden een leuk praatje met elkaar en tussendoor begonnen we innig te (tong)zoenen. Hierop kwamen vele reacties van de rakkers om ons heen ;) Maar we stoorden ons er niet aan :D Met Dani gaat het altijd relaxt. Ze is een dame die niet snel de kamervraag stelt. Ook dit keer gaf ik het voorzetje. Ze stelde voor om een kamer met een douche te gaan nemen, zodat we samen zouden kunnen douchen. We gingen naar boven, naar de receptie om een sleutel op te halen. Hoewel het in de club niet al te druk was, moesten we toch wachten op een sleutel. Kanariepiet stond ook al te wachten met z'n meisje en dus zou de eerste vrij kamer niet de onze worden. Gelukkig duurde het wachten niet te lang.

We zouden kamer 12 krijgen en deze bevindt zich boven het bargedeelte. Dani verontschuldigde zich over deze kamer en ze zei dat deze niet zo mooi was en dat deze kamer ook geen douche had helaas. Ik zei haar dat ik niet kwam voor de mooie kamers in Sixsens, maar wel voor haar. Toch wilde ik me even douchen, omdat ik een beetje nagezweet heb van de stoomcabine en de jacuzzi, maar ook omdat ik een klein presentje in mijn locker had voor Dani. Af en toe geef ik dames met wie ik het zeer goed kan vinden een presentje. Op die manier wil ik ze zeggen dat ze specialer zijn voor mij dan de vele andere dames.

Ik kwam de kamer weer op en gaf het presentje aan Dani. Verbaasd nam ze het in ontvangst en opende het. Daarna bedankte ze me met vele zoenen. We hebben toen nog even wat met elkaar gesproken en de sfeer was lekker relaxt. Dani voelde zich ook relaxt en lekker ontspannen. Zo heb ik een dame het liefst, een meid die zich ontspannen en op haar gemak voelt. Met dat soort dames heb ik vaak de beste en mooiste sessies. Alles mag en niets moet en in een rustig tempo. Dat is precies de kamergang die ik met Dani dit keer heb gehad met een heerlijk orgasme aan het eind. GFE+

Na de tijd hebben we nog een tijdje nagepraat en we hebben het uur zeker overschreden, maar daar maakte ze geen probleem van. We hebben het oa nog gehad over Susi/Melanie. Dani zei dat ze haar wel goed kende en dat ze uit dezelfde stad komen in Bulgarije. De volgende dag had ik plannen om een kijkje te gaan nemen in saunaclub Life, om te kijken of Susi/Melanie daar nog zou werken.

Het leuke aan Dani is ook dat ze voor en na de kamergang tijd voor je neemt. En ik vind Dani een geweldige meid, omdat ze puur is, gewoon zichzelf. Een girl-next-door-type. Dani mag er altijd op rekenen dat ik met haar een kamer neem, als ik in Sixsens ben.

Naam: Dani
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Engels
Leeftijd: 23
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,67 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 60Kg, maat 38/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 5/5
Aftersales: 5/5
Beoordeling: 4¾/5

Na Dani eerst even een goede sauna genomen en daarna lekker ontspannen in de jacuzzi. Daarna een tijd in de bar rond gehangen en met verschillende rakkers gesproken. Ook nog even kort met Dani, maar ze kreeg daarna een klant, met wie ze de rest van de avond mee op de kamer verbleef.

Maria
Eigenlijk was ik vandaag wel voldaan na de kamer met Dani en ik had niet echt de drang en behoefte om nog een kamer te gaan doen. Ook omdat ik de volgende dag saunaclub Life en Happy Garden zou gaan bezoeken. Het liep toch anders. Ik liep samen met een andere rakker (de naam weet ik helaas niet meer) de bar binnen, om nog wat te gaan drinken. Aan de bar zaten een paar dames en 1 van de dames pakte me vast bij mijn pols. We gingen naast deze dame zitten en eigenlijk had ik helemaal geen interesse in haar, maar toch begon ik een praatje met haar. Ze stelde zich voor als Maria en vertelde dat ze uit Bulgarije komt. Het bleek dat haar Engels en Duits erg beperkt was, maar dat ze ook Spaans sprak, waardoor ik toch een goed gesprek met haar kon voeren. Dat Bulgaarse dames ook Spaans kunnen, kom je niet vaak tegen. Bij de Roemeentjes juist regelmatig.

Maar ondanks het leuke gesprek, had ik nog niet de drang om een kamer met haar te nemen. Dat begon te veranderen toen we spontaan begonnen te zoenen, wat overgingen in tongzoenen. De zin begon te komen en een kamergang was nu onvermijdelijk. We zijn dus naar een kamer gegaan en ik had hoge verwachtingen. Dat viel wat tegen. Het zoenen was ineens een stuk minder en ook toen ik haar wilde likken, wilde ze dit niet en hield haar benen bij elkaar. Ik weet niet of ze een spelletje met me aan het spelen was, maar na nog even gepraat te hebben met elkaar en wat (tong)zoenen, ontdooide ze helemaal en was ineens alles mogelijk. Het tongzoenen was weer zoals in de bar en haar benen gingen ook open en ik had vrije baan. Maria mag ik ook noteren in het illustere rijtje dames, die ik een orgasme heb bezorgd.

Daarna was het mijn beurt en Maria ging goed aan 't werk. Een top blowjob, welke overigens tussendoor werd verstoord door een andere meid die op de kamer naast ons lag. De kamer werd gescheiden door 2 houten deuren, die zij plots opende. Ik schrok wel toen het gebeurde, maar deze meid en Maria kenden elkaar en uiteindelijk was het wel grappig. Toen de deuren weer dicht waren, ging Maria weer verder. Uiteindelijk haar in missio genomen en heerlijk tongzoenend kwam ik tot mijn 2e orgasme vandaag.

We hebben nog even op bed met elkaar gesproken en zijn daarna richting de kleedkamer gegaan. Daar kwam ik veel rakkers tegen die zich aan het omkleden waren. Ik betaalde Maria en nam afscheid van haar en tussendoor groette ik ook een aantal rakker die naar huis gingen. Maria stelde voor om nog wat te gaan drinken samen beneden in de bar en om voor de tijd nog even samen te gaan douchen. Dit sloeg ik uiteraard niet af. Dit is echt top van haar en ze had het niet hoeven doen natuurlijk, maar toch doet ze dit. We hebben elkaar lekker gewassen met veel zeep en shampoo en elke plek werd goed gereinigd ;) Daarna elkaar afgedroogd en vervolgens naar de bar om nog een laatste drankje te nuttigen en even gezellig gepraat in het Spaans uiteraard.

Op de eerste 5 minuten in de kamer na, was het top met Maria. Of ze die eerste 5 minuten een spelletje speelde, weet ik niet en blijft voor mij een raadsel. In het verleden weleens met dames op de kamer geweest, die bewust de eerste 5 minuten doen alsof er weinig mogelijk is, om vervolgens los te gaan. Bij Maria twijfel ik hierover, maar losgaan deed ze zeker daarna.

Naam: Maria
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Engels en Duits mimimaal, Spaans goed
Leeftijd: 25
Haarkleur: Blond/bruin
Lengte dame: 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 55Kg, maat 36/ A-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 5/5
Aftersales: 5/5
Beoordeling: 4¼/5

Het was bijna 3 uur en Maria en ik namen afscheid van elkaar met een laatste zoen. Toen ik de sleutel inleverde aan de balie, kwam ik Dani nog tegen. Ze was net van de kamer met haar rakker, maar ondanks dat gaf ze me nog wel een laatste zoen. Altijd leuk als een dame je nog even wat aandacht geeft ;)
Ik moest nog een klein kwartiertje rijden naar mijn hotel en daarna genoten van een welverdiende nachtrust.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Johan35

  • ik ben gewoon mezelf
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
  • digger,listener,runner,prince with a swift warning
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #848 Gepost op: 6 februari 2017, 18:58:51 »
Het Verjaardagsfeest van Sjeufke op 27 Januari.

 Vrijdag de 27e van de eerste naar SS voor een verjaardagsfeest. Dat zou mijn tweede verjaardagsfeest worden sinds ik ijsbeer...
 Ik was benieuwd hoe het deze keer was om een aantal mede-ijsberen te ontmoeten.
 In de loop van mijn groei als beer ben ik er wel al een aantal tegengekomen, maar net als de eerste keer nu veel tegelijk. Toen 'liep ik net', nu ben ik een 'volwassener' ijsbeer...
 Met enige regelmaat ga ik op jacht.... Op de jachtterreinen die ik daarvoor ken...
 We delen een intensieve en prachtige hobby. Ergens in ons bestaan zich afspelend, maar overduidelijk voor onszelf in ons leven aanwezig.
 Op zo'n gelegenheid zie je toch een heel stel mede 'broeders' bij elkaar... Kloppen de onwillekeurige beelden nou?

 De plek vond ik prima: het is een club waar ik toch meestal in een gemoedelijke sfeer terecht kom. Beetje thuis komen.
 Vertrouwde start: douchen, omkleden, lunchen.
 Daarna eens naar beneden: kijken wie er allemaal waren. Er maar eens op af.
 Lopend rond de bar een aantal beren gesproken, een aantal handen geschud. Degenen die bij elkaar stonden kenden elkaar al. Dat ging lekker snel.
 De jarige liep met een grote glimlach rond: Sjeufke genoot van alle aandacht, daar ben je dan jarig voor...en hij was voor mij wel 'herkenbaar' al zag ik hem voor t eerst.
 Zo pratende en kennis makend handen schudden vloog de tijd voorbij... Goed dat ik Lana al snel was tegengekomen boven in de gang, wist ik tenminste dat ze er was....en Andrea zat al een tijdje op de bank te kijken...goed zo.

 Na enige tijd werd het ook dame tijd: ik deed enige omtrekkende bewegingen, maar had eigenlijk gewoon zin in een goede inneuk-wip met voor mij gegarandeerde kwaliteit. Andrea vond dat een goed idee (hè,hè, inkoppertje....)en een van de oude kamers op zolder vond ik niet te versmaden.

 Na haar weer de bar in. 'Enige beren gingen dineren' dus ik meegehobbeld. Leuk effect dat je met een paar man neerstrijkt, en van lieverlee schoof men aan tot de hele tafel vol was. Ja, er werd flink gepraat. Waar het dan ook allemaal over ging.
 Enfin, weer richting bar. Weer praten. Met Eddy_V onze muziekkennis besproken...
 En het werd weer dame-tijd.... Lana dus....!

 Na haar eindelijk eens de 90 graden sauna in. Zweten na het n**ken blijf ik een hele lekkere combi vinden. Ontspannen na het inspannen.
 Bubbelbad na.
 En weer naar beneden. Praten, sterke en slappe verhalen aangehoord, samen drinken, ervaringen uitwisselen. Soms midden op de trap omdat je elkaar tegenkwam.
 'Sommige beren waren al huiswaarts aan t keren'....
 Ik heb bewonderend naar Domenika staan kijken die de tijd nam om Patjax te verleiden. Ze bewoog gewoon mooi.
 Ik heb flink staan kletsen met Taylor, een goede prater. En weer mooi hoe een Bulgaarse die weinig Engels en Duits sprak hem toch wist te verleiden...

 De tijd tikte door, zo laat was ik pas in December voor t eerst in een club geweest. Rondje lopen, twijfel, twijfel, 'zal ik nog een keer? Met wie dan? Zie ik een mooie? Waar is die rooie, shit alweer verdwenen. Met die ene... '
 Ineens even na twaalven in de gang een klein vrouwenlijf om me heen 'Gehst du mit mir in die Kino Schatz?' tikje zielig. Maar zo'n plek kan bijna altijd bij mij.
 Bulgaarse Evelyn. Pakte goed uit omdat ik wist wat ik wilde....

 Bij de ingang van de kleedkamer nog een tijdje met Patjax gepraat. Daarna naar mijn hotel. Dat was de verjaardag.

 Buiten de immense stilte van het nachtelijke Zuid Limburg. Erg tevreden liep ik naar mijn hotelkamer toe.

 Buiten de drie kamergangen ben ik vooral in de bar beneden geweest. De Maroklounge ben ik niet in geweest, de wellness een keer. Normaliter ben ik daar meer.
 Zegt wat over de sfeer van de avond....
 Daarvoor op de eerste plaats Sjeufke te bedanken. En de anderen....
 Gewoon heel leuk om mee te maken.

 Eenieder tot een volgende keer.

 Johan
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #849 Gepost op: 7 februari 2017, 02:39:07 »
Een dag van onverwachte wendingen

Één dag voor mijn volgende bezoek aan Sixsens op de Mardi Gras party, wordt het toch hoogtijd dat ik alsnog een korte terugblik werp op het bezoek van 27 januari.
Sjeufke zou zijn verjaardag vieren en zou het niet aan de grote klok hangen. Dat laatste nog gecheckt op de kerk van St.Pieter en zowaar, er hing niets. Maar het aantal bezoekers in Sixsens was er niet minder om!
Rond het middaguur ingecheckt, Sjeufke direct bij binnenkomst in de lockerruimte gefeliciteerd, nadat hij mij verzekerd had dat hij zijn handen al gewassen had na zijn eerste kamergang van de dag.
Standaard procedure volgde met lunch en spiegeleitjes aan een tafeltje met Jeank met wie alvast de laatste nieuwtjes uitgewisseld konden worden, wat drinken in de bar en de bekende clubmaatjes begroet te hebben. Een klein Bulgaars meisje met leuk koppie, maar naar mijn smaak een wel erg fors achterwerk probeert mij in te palmen. Ik doe m'n best om haar vriendelijk doch duidelijk af te wimpelen. Maar ze had me vast en was geenszins van plan mij nog los te laten... Later realiseerde ik mij dat zij een paar maanden geleden ook al eens een poging gedaan had, maar toen besmuikt afdroop toen mijn date met haar zweepje eraan kwam.. Nu geen redding in zicht, ook Vendezz, een zekere SMeerlap, KanariePiet en de Duisburgspesjialist lieten mij in mijn (of beter gezegd haar) vet gaarkoken!
Ik dacht slim te zijn en mee te gaan naar de Kino om haar daar duidelijk te maken dat haar poging kansloos zou zijn vanwege een dame met een zweepje, die later in Sixsens zou komen.. Stel dat...die dame niet komt ga je dan met mij? was haar vraag. Aangezien ik niet twijfelde aan de komst van de kinky-dvp durfde ik haar vraag wel met "ja" te beantwoorden. (gaat nooit gebeuren dacht ik nog). Ik kreeg vrijaf tot 17.30 uur want dan zou de paaldans queen binnen moeten zijn volgens haar aankondiging.
Dan heb ik het natuurlijk over Sonia, die haar rentree zou maken nadat zij enkele weken met d'r knie in verband gehinkeld had met krukken van de thuiszorg. Ik had haar na haar afscheid nog wel getroffen zoals enkele bekenden van mij weten om hand- en spandiensten te verrichten tijdens haar immobiliteit maar echt sexy ziet een hinkelende dreumes in een legging met croqs er niet uit. Ik verheugde mij dus op het weerzien in spannender kleding nu ze weer redelijk goed kon lopen (hoewel die killerheels, in haar geval wel echt killerheels konden worden als zij niet goed uitkeek). Een Vlaamse bezoeker die via de tamtam ingeseind was en er 180km enkele reis voor over had om haar eindelijk weer eens te zien, trof ik ook al snel aan. We zouden het lot laten beslissen wie de eerste gelukkige zou zijn
Dat het lot anders zou lopen, zou later blijken.
Na nog wat mailtjes weggewerkt te hebben op het terras, tref ik dendocteur aan op de trap. Hij daagt mij uit om het zwembad in te duiken...hij zou dan meegaan. Niet voor één gat te vangen aan Maggy gevraagd of het afdekluik open gemaakt kon worden zodat we even de temperatuur konden checken: Voor eind januari met een buitentemperatuur van maar enkele graden boven nul was de hoge temperatuur van het water verrassend aangenaam! Snel onze telefoons in de lockers opgeborgen en extra handdoeken meegekregen en in de sprint naar het zwembad ook Lesyeux nog zo gek gekregen om onze traditie hoog te houden.
Een aangenaam kwartiertje dobberen, wat kletsen en roddelen over de dames in diverse clubs en vervolgens met een heeeel klein piemeltje naar binnen gerend om snel de jacuzzi in te duiken waar ik Licky Luke en Tafkap trof: Altijd gezellige mannen met meer dan voldoende spraakwater.
Rond 4uur werd het hoogste tijd om eens van die heerlijk uitziende vlaaien te gaan proeven die Sjeufke meegebracht had.
Een stuk rijstevlaai smaakte prima, de kersenvlaai kon ik evenmin weerstaan en tot slot wist de kruisbessen/krumelkesvlaai mij ook nog te overtuigen om een punt van te verorberen. Sjeufke nog hartelijk dank voor deze lekkernijen.
Het laat zich raden wat dit daags erop voor gevolg had op de voorraad pleepapier in huize Lellebel, waarbij het sinaasappel taartje als toetje na het avondeten de broekriem definitief een gaatje losser dwong!

Het uur van de waarheid zou weldra daar zijn en daar kwam het kleine Bulgaarse opdondertje weer die mij als prooi van de dag had bestempeld. Het seintje dat ik kreeg dat Sonia onderweg was, was dus helaas voor haar, geen date met mij.
Maar...dat was buiten de waard gerekend!
 (letterlijk in dit geval)
Terwijl ik beneden was en er niets van meekreeg, melde Sonia zich bij de theke die haar vertelde dat zij niet welkom was in Sixsens...
Reden onbekend en toen ik later vroeg wat er aan de hand was omdat er zeker twee man op haar hadden zitten wachten kwam daar verder geen antwoord op. Gaat mij natuurlijk verder ook niets aan maar vreemd vond ik het wel. Teleurgesteld liep ik naar beneden en... Ja hoor, de aanhoudster nam mij gelijk in de houdgreep en wist te vertellen dat Sonia toch niet binnenkwam en dat ik nu van haar was.
Ben dan eerst in de Marokkaanse ruimte gaan liggen om de rare gang van zaken te overdenken en om te beslissen wat ik zou doen, blijven of vertrekken nu de lol er voor mij flink af was. Veel tijd om na te denken kreeg ik niet. Tot op de dag van vandaag weet ik niet hoe ze heette, maar het kleintje met flinke boezem en kont lag naast mij voor ik er erg in had en liet er geen gras over groeien!
Nou ben ik ook de kwaadste niet en heb een ruggengraat van elastiek, dus mijn eventuele principiële bezwaren verdwenen als sneeuw voor de zon. Op kamer 14 een herhaling met wat ik ooit met grappige kwebbeltante Maya gedaan heb: Zodra de kleding uit was het licht vrijwel geheel gedempt en elkaar zo op de tast gevonden en nader onderzocht. En daar was helemaal niks mis mee moet ik toegeven.
Een halfuurtje pure porno en een beetje Kinky (dat was haar eigen schuld nietwaar?!).

Gezellige bende in het restaurantje waar ik nader kennis maak met Johan35. Ook later in de bar nog gesproken over onze muzikale voorkeur voor oa progrock zoals Johan35 het noemde. Die term had ik eerlijk gezegd nog niet eerder gehoord maar als je namen als Emerson, Lake and Palmer, Tangerine Dream, Klaus Schulze en meer van dat soort pioniers van de synthesizer/rock muziek kent, dan begrijp je wat we bedoelen. En een mens is nooit te oud om te leren: Nav zijn tip over de zoon van de oprichter van TD heb ik later in de auto direct de muziek van Jerome Froese van Spotify gehaald en die is nu al weken de grenzen van mijn auto speakers aan het opzoeken.
Terwijl we in een verhitte discussie zaten over onze gezamenlijke interesses buiten het clubgebeuren, komt die kleine met haar flinke voorgevel weer op mij af. Duidelijk met een doel en niet van plan om dat doel te missen.
Ik verontschuldig mij bij Johan35 en Lesyeux om mij willoos af te laten voeren naar een zolder kamertje.
Herhaling van zetten maar nu met het licht aan en eigenlijk is ze gewoon heel leuk, lief, zoent of haar leven er van af hangt en is verrekte geil!
Was de dag niet zo merkwaardig verlopen dan had ik er beslist meer van genoten, maar desondanks geen spijt van dit ondeugend grietje.

Herhalingsgevaar?: Met zoveel leuke meiden waaronder een paar knappe nieuwe dames ligt herhaling niet voor de hand, maar... als het aan haar ligt zal ik nog wel een keer ontvoerd worden naar een donker kamertje...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #850 Gepost op: 9 februari 2017, 01:00:33 »
Na alle verhalen van de verjaardagsgasten moet Teddy uiteraard zelf ook maar eens posten.

Waar mijn verjaardag (27-1)zou worden gevierd is nooit een twijfel geweest. Óf ik mijn verjaardag zou vieren daarentegen wel degelijk.
Uiteindelijk begin januari de knoop doorgehakt en CEO van Relaxxxboard gevraagd dit te organiseren.
Binnen enkele uren stond een prachtige flyer online! Met mijn pseudo TEDDY, die al door veel meisjes van plezier wordt gebezigd, in de hoofdrol!

Het sprak dus voor zich dat ik mijn verjaardag ik Sixsens zou vieren. Meer dan de helft van al mijn clubbezoeken in 2016 waren in Sixsens. Bijna 30 keer was ik er te gast. Voor mij is Sixsens the place to be om meerdere redenen. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding (eten, drinken, wellness, inrichting, Oosterse ruimte, Lockers, betaalsysteem, vriendelijkheid (ja ook als Meggy aan de receptie staat) en reisafstand. Maar bovenal...de girls.

Het is altijd weer spannend hoeveel leden zich dan aanmelden voor een verjaardagsfeestje. Ik was dik tevreden.
De CEO arriveerde gelijktijdig met zijn herenchauffeur JeanK op de parkeerplaats, al waar ik mijn eerste Chateau-ke in ontvangst mocht nemen.
Om 11 uur liep ik door de stalen poort, gewapend met Limburgse vlaaien en pralines. Ik werd door Meggy en Beate met drie dikke smakkerds ontvangen. Een gratis entree en een kamer met jacuzzi was voor rekening van Sixsens. Met een doppel-xl badjas en rok richting kleedkamer.

In de bar druppelden de maten langzaam binnen. Ouwehoertje hier en een ouwehoertje daar. Nieuwe gezichten, maar ook veel 'oude' bekenden. De dames kregen al snel in de smiezen dat Teddy wat te vieren had. De eerste visjes werden al uitgegooid. Ik had mij voorgenomen het er goed van te nemen. Een lijstje had ik niet, maar mijn toppers zou ik zeker niet willen ontlopen......(Kinga, Laura, Victoria en Jessica).

Met KanariePiet en sexmachine een broodje en een spiegeleitje genuttigd.
Aansluitend een stevige douche en kamer nummer één was aanstaande. In de bar was de Bulgaarse mobiele eenheid al geheel in stelling gebracht.
Victoria was aanwezig, maar dauergebucht. Kinga en Jessica niet aanwezig. Tja.....rondje lopen, echter ik kon niet direct een keuze maken. Sexmachine, KanariePiet en ik stonden aan de bar. Stacy kwam de boel wat opleuken. Die gekke doos zorgde er voor dat de sfeer er al vroeg in kwam. Stacy is geen jaagster, maar heeft wel de eigenschap je gemakkelijk de kamer op te lullen. Ze gaf op een niet subtiele wijze aan dat ik kamer 1 met haar moest doen, vervolgens kamer 2 met KanariePiet en sexmachine kamer 3. Dat zijn er maten die er nog een schepje bovenop doen..... SM en KP vonden dat een goed idee ::).
Deze Teddy stond ook nog eens op scherp.....een en een = twee. Hup, met Stacy naar kamer 11.

Recensie STACY
Ik had al eens met Stacy gekamerd en wist wat ik kon verwachten: GFE+! Doch, het liep helemaal anders. Het leek wel of Stacy pepers in haar r**t had. Het werd verre van een GFE kamer!. Een PSE'tje pur sang. De turbo stond er op! Als een raket! The other side of Stacy?! Vuurwerk! De druk was er af. De laatste halfuur kamer is toch al weer een hele tijd geleden. Samen heerlijk gedoucht. Als cadeautje werd ik helemaal ingezeept! Als het aan Stacy had gelegen was er nog een tweede ronde aan vast geknoopt. Een verrassing zo aan het begin van de dag. Geheel tegen de verwachting in, kroop ik totaal leeg gemolken van de kamer!

[attachimg=1]

Terug in de bar werd ik door RB getrakteerd op een bottle "Chateau Teddy", gemaakt van druiven uit Polen, Roemenië en Bulgarije. Die mix van druiven liep er lekker in! Toppppp!
Veel dames waren weer terug van Kerstreces. Ook het mannelijke potentieel was weer op peil. Een goed gevulde bar!
Nou hoop ik dat niemand vergeet: LellebeL, TAFKAP, de vulkaan spesjalist, sexmachine, KanariePiet, bartdepauw en zijn vaste stapmaat, blauwebeer, Johan35, Patjax, vendezz, dendocteur, Lesyeux, JeanK, snip, snap, Taylor, Sphinx, biged, Aloewe en Aachen61.

Dames die ik heb gespot: Alina, Ina 1, Ina 2, Petra, Stacy, Dany, Victoria, Veronika, Mara, Diana*, Delia, Laura, Domenika, Lydia, Petra, Eveline, Maria, Yasmin, Anna, Denisa, Claudia, Linet, Vicky, Carmen 2, Lana, Vanessa, Sissy, Selena, Larissa, Nora, Sasha, Spiritdula, Lynn, Dea, Monica, Lilly, Zoey, Tayra, Catalina en Adelina. Voorts een hele schoolklas die ik nog niet van naam ken.

Aan de bar zat een bloedmooie blonde dame, die ik niet kende. KanariePiet herkende haar als Diana*, schijnbaar ook nog eens met uitstekende service. Het is er op mijn verjaardag niet van 'gekomen'.

[attachimg=2]

Tijdens mijn volgende opkomende goesting, zag ik dat Denisa alleen op de sofa zat onder het TV-scherm. Nog nooit mee gekamerd, al vaker oogcontact! Een langbenige Roemeense met uitstekende service. Al heb ik dat alleen uit de overlevering van diverse fora en van 'horen zeggen'. Ik ging er naast zitten. Meteen een goed gesprek. Je hoeft de woorden niet uit haar mond te trekken. Ze lult er lekker op los.

Recensie DENISA
Deze dame heeft duidelijk een brede blik op de wereld. Ik was verbaasd dat ze al 30 jaartjes jong is, want mijn inschatting bleef steken bij 25-26. Een dame die gepokt en gemazeld is en die weet waarvoor ze in Sixsens is. Het gesprek verliep zodanig goed, dat ik haar de kamer met jacuzzi gunde! Numero 9! Dat was een schot in de roos! Een 100% Teddy-kamer! Weer eentje er bij in de top van mijn ranking!

[attachimg=3]

Het was inmiddels dik 7 uur. Tijd om de inwendige mens een warm hart toe te dragen. Ik was daar wel aan toe. Het eten was zoals altijd dik in orde. Snip en snap waren inmiddels ook weer gearriveerd. Met de maten en de Bulgaarse meiden ontstond er een gezellige ambiance. Veronika en Dani zijn twee gekke dozen. Volgens mij overleef ik een kamer met die twee niet.
Twee weken terug had ik Ina al gespot. Een killerbody! Ze schijnt niet aan TZ te doen. Voor mij dus geen optie. Toch maar eens een balletje bij haar opgegooid. Een aardige dame in het gesprek, maar helder kreeg ik niet of zou nou wel of niet aan TZ doet. Misschien gewoon een keertje uittesten. Zo ook met de Duitse Tayra!

Recensie DELIA
Enfin, tijd voor ronde 3. Op dat moment waren veel dames op kamer. Er waren zelfs wachttijden.
Ik nestelde me naast de roodharige Delia! Een Wodka-Sprite en een Chivas-Cola. Tja, giet in Delia wat alcohol het komt wel goed. Althans dat was de vorige 4 kamers het geval. Deze keer was Delia niet de vertrouwde Delia. Het werd de minste kamer van deze dag. Ze was ziek geweest. Sinds een week afwezigheid nog niet helemaal de oude, gaf ze aan. Wellicht heeft het daar aan gelegen.

De sfeer in de bar zat er goed in. Rond half 12 niet alleen pizza maar ook andere heerlijke warme hapjes. Het werd nog een echt verjaardagsfeest!
Voor mijzelf leek de kamer met Delia wel de laatste kamer te zijn geweest. Doch ruim na middernacht liepen Victoria en Maria ineens vrij in de weide. Ondanks de twijfel of ik nog eens zou kameren, toch nog maar een douche genomen voor het geval dat........! Terug in de bar zat Maria klef te doen met Taylor. Victoria was in in velden of wegen meer te bekennen. Van de maten was een deel reeds naar huis of aan het 'doneren' op een kamer.

Recensie EVELINE
De gedachte om naar huis te gaan kwam bij mij op. Aan de bar zat ik met mijn 'spaatje rood' naast een onbekende meid die haar diensten aanbood onder de pseudo Eveline. Pas 2 dagen in Sixsens en van Bulgaarse afkomst. Niet direct mijn type, maar ze was wel bespraakt en leuk in de omgang. We hebben zeker een uur gekletst. Ik hield de boot af, maar haar verleidingskunsten wonnen het uiteindelijk van mijn 'brains'. Ik trok haar van de kruk en nam haar mee naar de receptie. Een Schüssel en huppakee. Ik ken mezelf. Voor een explosie moet je op dat late tijdstip en na drie kamers nog wat in je mars hebben. Het laatste poeder heeft ze er uit geperst! En dat binnen 30 minuten.

[attachimg=4]

Het was half 3 en voor Sjeuf toch echt tijd om het Sodom en Gomorra van Lemiers achter mij te laten. Zo wil elke week wel mijn verjaardag vieren!

Dank aan Sixsens en Relaxxxboard!

Illusion Plopp!

[attachimg=5]



[verwijderd door de beheerder]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #851 Gepost op: 12 februari 2017, 10:15:49 »
Het seintje dat ik kreeg dat Sonia onderweg was, was dus helaas voor haar, geen date met mij. Maar...dat was buiten de waard gerekend!
 (letterlijk in dit geval)
Terwijl ik beneden was en er niets van meekreeg, melde Sonia zich bij de theke die haar vertelde dat zij niet welkom was in Sixsens...
Reden onbekend en toen ik later vroeg wat er aan de hand was omdat er zeker twee man op haar hadden zitten wachten kwam daar verder geen antwoord op. Gaat mij natuurlijk verder ook niets aan maar vreemd vond ik het wel.

intussen heb ik begrepen dat Sixsens inderdaad bezorgd was en twijfelde of Sonia op hoge hakken de trappen wel op en neer zou kunnen lopen zonder van de trap te vallen. Een bezorgdheid die te waarderen valt gezien de hoogte van de trappen naar -1 en -2. Inmiddels kan zij haar knie weer zo goed bewegen dat zelfs de eerste paaldans oefeningen alweer gedaan zijn en heeft Sonia dit weekend alsnog haar comeback in Sixsens gemaakt.
Op 18 februari weer naar Sixsens vanwege haar verjaardagsfeestje !
 :06: 
       :happybirthday3: 
                    :djparty:

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #852 Gepost op: 12 februari 2017, 12:01:07 »
intussen heb ik begrepen dat Sixsens inderdaad bezorgd was en twijfelde of Sonia op hoge hakken de trappen wel op en neer zou kunnen lopen zonder van de trap te vallen. Een bezorgdheid die te waarderen valt gezien de hoogte van de trappen naar -1 en -2. Inmiddels kan zij haar knie weer zo goed bewegen dat zelfs de eerste paaldans oefeningen alweer gedaan zijn en heeft Sonia dit weekend alsnog haar comeback in Sixsens gemaakt.

Heeft ze dit weekend al op jouw paaltje gedanst?    ;D
Als ze daar niet is van afgedonderd is ze klaar voor het echte werk  :lol ;D  :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #853 Gepost op: 14 februari 2017, 23:24:33 »
Zaterdag 11 februari was het plan om naar Sixsens te gaan. Ik had de avond er voor gebeld met Sixsens, om te vragen of Dani aanwezig zou zijn, maar helaas konden ze me dat niet vertellen. Ook via een aantal mede-rakkers kon ik er niet achter komen of Dani aanwezig zou zijn. Ik heb uiteindelijk toch maar de gok genomen en ben naar Sixsens afgereisd. Ruim 2,5 uur later reed ik de (hobbelige) parkeerplaats van Sixsens op. Nadat ik mijn auto had geparkeerd, liep ik richting de ingang en kwam daar 2 bekenden tegen, Blueeyes en Breitling. Stom toeval dat zij op hetzelfde moment Sixsens komen bezoeken. Zij waren overigens de enige bekende  rakkers die ik die dag heb gezien.

Na de entree te hebben betaald, afgedaald naar de kleedkamers. Ik had mijn trui net uitgedaan en wie kwam daar de kleedkamer binnen lopen? Uiteraard, Dani. De vraag of ze er wel of niet zou zijn, was hiermee beantwoord. Ze zag me en kwam me gelijk begroeten met een paar zoenen. Ze zei tegen me dat eerst wat ging eten en daarna zou wachten op me in de bar. Dat kwam goed uit, want ik wilde ook eerst wat gaan eten, want ik had de hele dag nog niets gegeten.

Met Breitling liep ik naar het restaurant. Het was nog net iets voor 2, dus we konden nog ontbijten en spiegeleieren krijgen. Dani zat met een groepje Bulgaarse vriendinnen te eten en ik wilde haar niet storen. Met Breitling ben ik aan een ander tafeltje gaan zitten.

Dani
Na het eten zocht ik Dani op in de bar. Met haar een tijdje gepraat en gezoend. Nadat ze nog een sigaretje gerookt had, zijn we naar een kamer gegaan. Ook nu wilden we een mooie kamer met douche, maar helaas was die niet beschikbaar en kregen we een gewone kamer. Wel hebben we samen even gedoucht in de douche op de eerste verdieping. Op de kamer was het, zoals altijd met Dani, geweldig. De seks is super en bij iedere sessie voelen we elkaar beter en beter aan. Dani is een echt groeidiamantje. Hoe beter we elkaar kennen, hoe beter en leuker het wordt. De sessie was een GFE+

Later op de avond heb ik nog een tweede sessie met haar gedaan. Deze sessie was helemaal onvergetelijk en tevens de langste sessie ooit met Dani. Hoe lang de sessie exact was, weet ik niet precies, maar het zal om en nabij de 2 uur zijn geweest. Dit keer heb ik de tijd niet bijgehouden, wat ik overigens bijna nooit doe bij Dani. Ik vertrouw haar hier wel in. Zij is niet het type dame, die mij daarmee zal bedonderen, sterker nog, wanneer ik voor een uur betaal, duurt de sessie altijd iets langer. Er zijn maar weinig dames, die ik ken, die dat doen. Zelfs dames in saunaclubs bij wie ik regelmatig kom, zijn zeer strict met de tijd. Hun goed recht uiteraard en je hoort me niet klagen, maar het maakt Dani nog meer speciaal. Maar nu lijkt het net alsof ik een zuinige Nederlander ben, maar dat is niet zo. Vandaag met Dani 2 sessies gedaan en dat doe ik niet vaak met een dame. En als ik het doe, dan moet het wel met een bijzondere dame zijn en dat is Dani zeker. De sessie was een GFE++

Na deze sessie hebben we nog wat aan de bar gedronken en hebben we een zeer goed en openhartig gesprek met elkaar gehad. Vandaag een echte topdag gehad met Dani, waarbij ze alle tijd nam voor, tijdens en na de sessies en alles lekker relaxt. Ik kijk al uit naar het volgende bezoek met haar en dat bezoek zal weer iets specialer worden, dat weet ik zeker.

Naam: Dani
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Engels
Leeftijd: 23
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,67 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 60Kg, maat 38/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 5/5
Aftersales: 5/5
Beoordeling: 4¾/5

Na de eerste sessie met Dani nam ik een uitgebreide sauna en daarna lekker bubbelen in de jacuzzi. In de bar een tijdje rondgehangen met Breitling en Blueeyes en de nodige biertjes gedronken. Daarna de alcohol er weer uitgezweet in de sauna. Zonde, zou Breitling zeggen ;P

s'Avonds wat gegeten in het restaurant. Het was vandaag steakdag. Bij binnenkomst krijg je 2 bonnetjes, elk goed voor 1 steak. Ik wilde beginnen met 1 steak en bestelde deze ook. Ik kreeg er 2 en er werd niet moeilijk gedaan, dat ik maar 1 bonnetje afgaf. Het 2e bonnetje heb ik later aan Breitling gegeven, maar hij had de pech dat de steaks later op waren. De steaks zelf smaakten overigens zeer goed.

Na het eten weer naar de bar gegaan. Achter de bar viel het me op dat er een blonde dame met kort haar stond, wie ik de vorige keer voor de bar zag, toen met een erg sexy zwarte jurk. Ze had toen wel iets, een echte vamp, maar ze kwam ook erg arrogant over. Misschien dat ze dat helemaal niet is, hoor. Nu ze achter de bar stond, vond ik haar heel anders. Ze was wat onzekerder (waarschijnlijk voor het eerst achter de bar) en ze zag er nu wat gewoontjes uit (lees natureLler). Het arrogante had ze ook niet meer. Haar naam is overigens Maria, volgens mij een Roemeense.

Maria
Met Maria had ik de vorige keer een leuke kamer. Ik had niet direct plannen om vandaag weer met haar een kamer te nemen, maar ik vond het sneu voor haar dat ze nog niet op een kamer was geweest. Het communiceren met Maria is lastig, want ze kent maar een paar woorden Engels en Duits. Ik denk dat veel rakkers haar daardoor minder snel kiezen, hoewel haar service goed is. Maria kan wel goed Spaans. Ik zelf spreek ook redelijk Spaans, maar op de een of andere manier lukte het mij dit keer wat minder goed, waardoor de communicatie wat stroef ging soms. De vorige keer ging het beter met mijn Spaans. Nu bleef ik zoeken naar de juiste woorden. Maria en ik hebben een leuke kamer gehad. Haar service is gewoon goed en zit tegen een GFE aan.

Naam: Maria
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Engels en Duits mimimaal, Spaans goed
Leeftijd: 25
Haarkleur: Blond/bruin
Lengte dame: 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 55Kg, maat 36/ A-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 5/5
Aftersales: 5/5
Beoordeling: 4¼/5

Na de kamer met Maria weer een tijdje in de bar gezeten met Breitling en Blueeyes. Wat gedronken en pizza gegeten. Aan de bar zat Veronika. Met haar even kennis gemaakt. Men zegt dat ze “het tweelimgzusje” van Dani is. Ze lijken wel wat op elkaar, maar ik kan ze wel goed uit elkaar houden. Veronika zat met een vriendin van haar (waarvan ik de naam helaas niet meer weet) aan de bar en op een gegeven moment stelden ze een triootje voor. Hoe leuk het aanbod ook klonk, heb ik er toch voor bedankt. Ik had Dani belooft om nog een laatste kamer met haar te doen en belofte maakt schuld. Daarnaast ben ik niet zo van de triootjes. Ik doe het heel af en toe met dames die ik beide goed ken en die elkaar goed kennen.

Een erg leuke dag gehad en vooral met Dani. Qua dames betreft een herhaling van vorige keer. Jammer was wel dat het voor een zaterdagavond erg rustig was. Hierdoor begonnen sommige dames aan het eind van de avond meer te jagen en sommige dames werden wat geïrriteerder en chagrijnig. Ik vermoed zelfs, dat er dames waren die überhaupt geen kamer hebben gedaan die dag. Ik hoop dat het de volgende keer, als ik weer kom het een stuk drukker is. Dit is beter voor de dames, dan worden ze wat relaxter en vrolijker en dat is ook weer goed voor de rakkers.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #854 Gepost op: 22 februari 2017, 22:09:08 »
Het brokkenparcour van Shakir. Men schrijve zaterdag achttien februari in Sixsens. Ik moet nog steeds op adem komen van deze rampdag.

Afgelopen zaterdag ben ik nog eens afgezakt naar het heuvelachtige Lemier. Het laatste bezoek dateert alweer van oktober. Waarom is het in hemelsnaam zolang geleden dat ik deze fantastische club bezocht had? Keuzes maken. Ik ben nu eenmaal een avonturier (eigenlijk een ordinaire sekstoerist) en ga liever op clubverkenningen in Duitsland. En het gaat altijd verder: binnenkort FKK Sharks. Een vrijkaartje van RB deed me eraan herinneren dat ik mijn vaste club van vorig jaar toch nog eens dringend moest bezoeken.

Het werd de meest trieste clubdag aller tijden. Een lawine van ongelukjes en incidenten van 's morgens vroeg tot 's avonds laat werden me fataal. Alleen een aanslag ontbrak nog aan het rijtje. De wetten van Murphy in de praktijk. Een mens zou al voor minder in Satan beginnen te geloven.

Laat ik positief beginnen. Het brokkenparcour reserveer ik voor de appendix bij wijze van de klaagmuur (zeker geen verplichte literatuur). Wat vind ik aan deze club zo geweldig? Puur surrealisme die tent: het is een veredelde ondergrondse burcht volgestouwd met kitsch, midden in de natuur. Ik voeg er wel aan toe: leuke kitsch. De mix van Arabische sierkust, erotiek en sciencefiction is gewoonweg geniaal. De bar lijkt op een ruimteschip, Star Trek of zo. Ook het concept van bvb. de zwart-wit foto's in het restaurant is origineel.

Ik zou Sixsens zeker aanraden voor een eerste clubbezoek omdat het een totaalclub is. Het is zowel een zomer- als winterclub, zowel een dag- als avondclub, en ook bij de dames is er voor elk wat wils. De pluspunten op een rijtje:

+ Fantastisch interieur en gezellige sfeer.
+ Prikkelende bar.
+ De wellness is verbluffend en nagenoeg compleet. Enkel Parksauna Residenz scoort hierin beter.
+ De prachtige omgeving is een absolute meerwaarde. Zwemmen (en soms neuken) met gezicht op de heuvels, wat wil  een mens nog meer? Dat is nog eens wat anders als pakweg Living Room in Kaarst.
+ Uitgebreide line-up. Van Samya girls tot milfs.
+ Er is altijd veel eten: ontbijt, tussendoortjes en avondmaal. Kas vol slagen dus.
+ 40 euro inkom happy hour is gewoon geen geld voor wat je heel de dag krijgt.
+ Vriendelijk en behulpzaam personeel. Alles is er kraaknet.
+ Vlot bereikbaar met het openbaar vervoer. De hogesnelheidstrein van Brussel naar Aken doet er een dik uur over.
+ Voor beren van de Far West of het Hoge Noorden zijn er veel pittoreske B&B's in de onmiddellijke omgeving.

Ik zie slechts één minpunt aan Sixsens: te weinig daglicht omdat de club grotendeels ondergronds is.

De dames, en wat de jacht opleverde

De eerste dame die ik zag was de jonge theke. Helaas, geen kamervraag van haar kant ;) Gauw, gauw, het berenvel gaan aantrekken, ik stond op scherp na 6 weken geen clubbezoek meer. Dit zou dan toch de dag van mijn leven moeten worden, nietwaar? Bij aankomst in de bar kreeg ik al meteen een hele zwerm gretige grietjes over me heen. En ja, ik moest en zou weer verscheurd worden. Wat wel opviel was een nijpend tekort aan beren. Gevolg is dat de dames strijdlustiger zijn als ooit tevoren. Al die listige blikken, je voelt gewoon die feeksen over je roddelen: "zeg, dienen Shakir daar aan den toog, vind jij ook niet dat ...", enzovoorts.

[attachimg=1]

Om nog eens terug te komen op het brokkenparcour, het bril-incident had zijn weerslag op de rest van de dag (zie Appendix, punt ii). Veel goesting had ik niet meer, ik liep er de hele dag pissig van rond. Brillenkast, godverdomme! Sommige dames kwamen dan al eens tussentijdse controles uitvoeren van de oorlogsterkte. Allemaal heel vriendelijk om Piet nog trachten te reanimeren, maar alle hulp kon niet meer kan baten.

Passeerden nog de revue bij de voorstellingsrondes: Koreaanse Lyn en Poolse Michelle (ex-Babylon, eerste werkdag SS). Toffe dames allemaal waar ik goed met kan praten, maar kameren? Nee, dat zag ik niet snel gebeuren.

Dea

Uiteindelijk ben ik dan toch nog van straat geraakt. De "gelukkige": Roemeense Dea, ik zal haar nooit vergeten, wat een frisse en naturelle flair heeft deze meid over zich! Daar kwamen nog eens haar malse borstjes en billetjes bij, en mijn eerste erectie van de dag was een feit.  Ze is zeker één van de mooiste meisjes die ik al in Sixsens heb gezien, ze kan gerust de rangen vervoegen van Paula of Erika destijds. Helaas sloeg het noodlot voor de zoveelste keer toe vandaag en ging de kamer de mist in. Daar zat het bril-incident zeker ergens voor tussen.

Eerst en vooral: P MMM CCCCCC!!! PZC had nou eens het enigste lichtpuntje kunnen zijn in deze klotedag. Niet dus. Nu ja, dat is haar goed recht, ik ga haar zeker niet dwingen. Als ik een DVP was geweest deed ik ook geen PZC met Jan en Alleman. Sowieso behoort PZC binnenkort toch tot het verleden. Maar God, alstublieft, laat me voor de laatste maanden nog genieten van PZC!

Tot overmaat van ramp kwam het formaat van onze edele delen niet echt overeen. Als ik nog maar over de helft kwam, kon ik zo de pijn aflezen. Neen, dit kon ik niet toestaan, dus beperkte het neuken zich tot een trage kwarts diepte. Een fikse beukpartij zat er dus niet in.

Tongzoenen doet ze niet uitbundig maar dat is voor mij minder essentieel, ik heb niet altijd zin in een verse asbak. Wat voor mij wel absoluut essentieel is, is met de borsten mogen spelen. En Shakir's verlangen zou geschieden. Haar borsten zijn zeker een post waard in de rubriek Nice Tits.

Alhoewel de kamer niet echt geslaagd was, lag dat niet aan haar. Het is haar schuld niet dat ze over weinig plaats beschikt. Ik kan ze best aanbevelen als je meer ruimte in je onderbroek hebt. Ze was vriendelijk en er was voldoende inzet van haar kant. Ze heeft me nadien nog de oren van mijn kop gezaagd voor een tweede kamertje. Sorry meid, ik verkies een ruimere feestzaal.

Herhalingsgevaar: onbestaande wegens technische redenen.

SFL-classificatie: De Jachthond, De Karpatische Berggeit.

En voor de rest...

... nog voldoende kameropties (lees: veel malse hangers gezien), en nog een lekker grietje die helaas vast zat aan een pannenkoeker (de snoeper). Er was geen Piet tussen te krijgen. Maar goed, de zin in neuken zat toch ver onder nul. Nee dames, een zaadlozing heb ik niet meer in de aanbieding voor vandaag.

De wijsheid van de dag

Frustraties wegneuken, nee het werkt niet echt bij mij. Een rotdag is een rotdag en een beukpartij meer of minder verandert daar nauwelijks wat aan.

Appendix: Hoe zit dat nu met dat brokkenparcour?

Wandelbroeders, je hoeft dit echt niet te lezen, het moest er gewoon even uit.

(i)  Ik had de hogesnelheidstrein genomen van Brussel naar Aken. Het begon uiteraard al met een fikse vertraging.
(ii) En nu komt het. Ik ging buiten een luchtje scheppen. Op één wandelbroeder na had ik het terras voor mij alleen. Had die pipo er toch niets beter op gevonden zijn bril naast het zwembad op de grond te leggen. Een montuur dat nota bene dezelfde grijze kleur had als de stenen vloer. De bril was nauwelijks zichtbaar. En wat denk je nu wat er gebeurde, dames en heren? (Shakir, lompe draak, godverdomme! Recht er op!) Wat hierop volgde was niet voor publicatie vatbaar, zelfs Beata kwam haar kop buiten steken om te zien wat er gaande was.
(iii) De daaropvolgende kamer met Dea liep op niet veel uit.
(iv) De terugtocht verliep allesbehalve voorspoedig. Het werd maar liefst een 5 uur (!) durende martelgang. Zoals je al uit het nieuws hebt vernomen was er geen treinverkeer mogelijk wegens een ontsporing in Leuven. Gevolg: alle mensen voor de ICE-trein werden in Aken als beesten in een veel te klein aantal bussen gestampt. Bussen waarmee een school zelfs niet eens de kleine mannen naar het zwembad stuurt!
(v) Coda. De kriek op de taart. In Brussel moest ik nog een andere trein nemen: "Beste reiziger, even uw aandacht aub. In het weekend van 18-19 feb werken we aan het spoor tussen Brussel en Denderleeuw. De trein zal omgeleid worden, en hierdoor wordt de reistijd verdubbeld". Nu gooi ik me voor de trein als teken van protest! Moet ik nu beginnen lachen, bleiten of brullen?! Het werd een happy end: samen met enkele medereizigers kregen we minutenlang de slappe lach! Man man, de spoorwegen, niet te schatten! Enzo kwam ik diep in de nacht terug thuis. Oost West, thuis best.

Al tot hier geraakt? (Proficiat!). U was nochtans gewaarschuwd. Hoe zou je je nu zelf gevoeld hebben na zo'n dag? Neen, het eerste half jaar geen Sixsens meer voor mij.

PS. Ik kan me vergissen, maar vorig jaar leek het er in Sixsens uitbundiger aan toe te gaan (let wel: ik kom enkel overdag). Zou de inval in Yin Yang ook zijn weerslag hebben gehad op Sixsens? Moest ik getrouwd zijn zou ik tweemaal nadenken voor ik een club in Nederland binnenstap.
« Laatst bewerkt op: 22 februari 2017, 22:40:46 door Shakir »