Auteur Topic: Eveline (Bulgaarse)  (gelezen 5126 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Eveline (Bulgaarse)
« Gepost op: 9 februari 2017, 00:46:48 »


[box title=EVELINE]
Land:             Bulgarije
Taal:              Engels en Duits
Leeftijd:         28
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60m
Model:            slank
BH:                 75A
Haarkleur:      donkerblond
Haarlengte:    halflang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Likken Vingeren GFE PSE
[/box]
[box title=extra info]
Op mijn verjaardag 27/1 twee dagen in Sixens
[/box]

Behorende bij verjaardagsverslag van 27 jan 2017

De klok van 1 uur was inmiddels ruim gepasseerd op mijn verjaardag. De gedachte om naar huis te gaan kwam bij mij op.
Voor mijzelf leek de kamer met Delia wel de laatste kamer te zijn geweest. De dauergebuchte Victoria liep ineens vrij in de wei. En Maria. Daar had ik deze dag al zoveel goeds over gehoord...... .
Voor de zekerheid toch maar een douche genomen voor het geval dat........! Terug in de bar zat Maria klef te doen met Taylor. Victoria was in in velden of wegen meer te bekennen.

Aan de bar zat ik met mijn 'spaatje rood' naast een onbekende meid die haar diensten aanbood onder de pseudo Eveline. Pas 2 dagen in Sixsens en van Bulgaarse afkomst. Niet direct mijn type, een GND, maar ze was wel bespraakt en leuk in de omgang. We hebben zeker een uur gekletst. Ik hield de boot af, maar haar verleidingskunsten wonnen het uiteindelijk van mijn 'brains'.
In een opwelling trok ik haar van de kruk en nam haar mee naar de receptie. Een Schüssel en huppakee. Ik ken mezelf. Voor een explosie moet je op dit late tijdstip en na drie kamers nog wat in je mars hebben.
Het werd 'slechts' een kamer van 30 minuten. Zowat alles is de revue gepasseerd. TZ, knuffelen, blasen, daty en de welbekende wip.
Hoe ze het heeft gedaan, weet ik niet meer. Maar respect! Het laatste poeder heeft ze er uit geperst!

Geen idee of er herhalingsgevaar in zit. Het was een kamer van 30 minuten.
Niet echt mijn type, maar ze heeft wel alles uit de kast getrokken om een 4e explosie tot stand te brengen.
« Laatst bewerkt op: 9 februari 2017, 01:06:20 door Sjeufke »
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke