Auteur Topic: Maria (Cuba)  (gelezen 28685 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Ropo

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
Maria (Cuba)
« Gepost op: 3 april 2017, 12:42:23 »
Mijn eerste kamergang was met Cubaanse Maria. Ik had al een paar keer met haar gesproken en het stond me meer dan aan. Op een gegeven moment was ze achterin op een bankje een smerig chokotoetje aan het weghappen, zij vond het smerig en voerde mij ook enkele hapjes waarna ik kon beamen dat het niet echt mijn ding was. Maria echter wel. Al snel waren we innig aan het zoenen en zat mevrouw zo ongeveer ondersteboven aan mijn ballen te likken. Een goede natte pijpbeurt bevestigde dat dit alleen maar beter kon worden. Dat werd het ook.

Met een dikke stijve plasser die van mijn handdoek een soort wigwam maakte snel naar de inchecktafel. Ze vroeg nog of ik een voorkeur had voor een bepaalde kamer. Nee dus. Zij wel, ze wilde kamer 12, geen idee waarom maar deze was bezet. Dus het werd 10 dacht ik.

Daar aangekomen, het laken gedrapeerd en bammm!!! De monden op elkaar en tongen maar. Maria zoent in het begin teder en zacht maar naarmate de sessie vordert wordt het heftiger en natter. Ook bij het pijpen gebruikt ze veel slijm, Ze vindt het zo lekker dat ze kwijlt. Ik had geen tijd afgesproken maar rond een half uur was ze me aan het pijpen en opeens komt ze iets omhoog met haar gezicht net terwijl ik hard af ga. Haar hele gezicht zat er onder en de helft in haar mond. Vakkundig wreef ze met haar vinder alle klodders haar mondje in en weg was het. Daarna likte ze mij netjes schoon en kwam met haar mond uitdagend bij de mijne, zo van durf je wel. Ja dus. Tongzoenend gingen we over op ronde twee.

Deze was nog heftiger, natter en vunziger dan de eerste. Ik had de indruk dat ze echt geil was, al weet je dat nooit zeker. Ze wilde goed doorgeneukt worden en wie ben ik dan om dat te weigeren. Na diverse standjes heerlijk het rubber vol geschoten.

Omdat er wel wat met een sterretje aangevinkte zaken gepasseerd waren had ik geen idee wat ik bij de lockers af zou moeten tikken. Heel lief en fijntjes met een lachje vroeg ze 100 euro. Dat was belachelijk dus haar een flinke fooi gegeven. Dit soort pareltjes moet je koesteren. Voor mij een echte kanjer en een van de beste ervaringen van de afgelopen jaren. Al zijn er dat lang niet zo veel meer als vroeger.

Offline Ropo

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
Maria (Cuba)
« Reactie #1 Gepost op: 3 april 2017, 12:46:27 »
Herkomst: Cuba
Taal: Engels, beetje Duits
Leeftijd: 30/33 jaar
Postuur: Slank
Lengte: ca 1,70m
Borsten: A (natuur)
Haar: zwart
Piercing nee
Tattoo? nee
Vriendelijkheid: Uitstekend
Uiterlijk:  goed
Service:  uitstekend
Genoten diensten: Tongzoenen, aftrekken (zc), Frans (zc), neuken (mc), CIM-FT, COB, beffen, spucke

Offline Sphinx

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
    • Bekijk profiel
Golden Brown
« Reactie #2 Gepost op: 16 april 2017, 15:02:01 »
Vorige week zaterdag dankzij een tip van Shana ontdekt dat Maria op de Youppienauten verzameling ook aanwezig was. Ze had een behoorlijk drukke middag, werd ook bij de openbare fanfare gehaald aan het begin van de avond. Daarna verloor deze racebeer haar uit het oog, maar toen ik van mn samenzijn met Jenny lag bij te komen kwam ze even buurten. Ze zou kijken of ze later nog tijd had (meestal geen goed teken ivm de vele stamgasten vandaag), maar uiteindelijk valt dat nog mee, een gast had niet meer kunnen wachten dus we hebben nog een uurtje.

De laatste paar keren dat ik met Maria op kamer eindigde gingen meestal in een razend tempo richting PSE, maar nu is ze veel rustiger, dus houden we het ook bij een rustige jaren 80 hit die volgens de band die het zong hetzelfde effect heeft als een Rohrschach test met geluid: je hoort er in wat je wil horen: een lied over verslaving, over goed getoast brood, of over een leuke donkere dame die je een zeer leuke tijd laat beleven. Iedereen verklaarde Stranglers-zanger Hugh Cornwell gek toen hij hier mee aankwam, maar de weggelopen punkfans werden opgevangen met vele nieuwe new wave fans. "Golden brown texture like sun. Lays me down with my mind she runs. Throughout the night, no need to fight. Never a frown with golden brown" Ongeveer een uurtje hebben we alles met elkaar uitgespookt wat we ons hoofd hadden, tot ze me voor de derde keer klaargezogen heeft.


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Maria (Cuba)
« Reactie #3 Gepost op: 17 juli 2017, 21:27:13 »
Maria doet dus alles wat god verboden heeft ....
Vrijdag haar mogen poken in de kino  .... alle kamers waren volzet, de keet draaide op volle toeren en mijn zaad borrelde in mijn melocakes...
Dus besloten we maar lekker de kino op te zoeken om daar wat viespeukerij uit te halen ....

Wat kan ik er eigenlijk over kwijt? Zo geil als een pakje goede boter dat te lang in de zon heeft gelegen, gooit alles wat ze heeft in de strijd .....   

Ik kon het niet laten haar even te herinneren aan 24HOURS, en toen barstte de hel pas echt los .... dank je wel 24HOURS, dank je wel  :lol ;D

Tongzoenen? Van het niveau Kesha, dus bekken, en die tong verdwijnt dan bijna in je huig .... gaddamme, zo lekker vettig en wild .....
Pijpen? Nat, diep, wild en nog dieper, ik dacht op een gegeven moment dat ze mijn klein pietje ging breken .... potverdorie, lekker lekker lekker ....
Neuken? Verdraaid lekker, ik laat de dames tegenwoordig het werk doen, dus zij on top ... en ze rijdt je lekker af, alsof dat zaad er in no time uit moet geschoten worden ...
Verder in het programma ... eierlecken, tepelsknabbelen, pijpen pijpen pijpen en kleftongen .... top top top

Verder is ze erg grappig en hebben we zelfs tijdens de kinogang goed gelachen .... en mocht ik lekker kiezen waar ik mijn zaad schoot ... de lucht in met die waardeloze zaadcellen dan maar tijdens de finale handjob   :dance2 :-P :-P :-P

Een donkerbruin Cubaans streepje op mijn kerfstok erbij, en HHG: 100 %

Indien ik goed geteld heb, is dit mijn derde Cubaanse daar in Bab, en gaan er nog volgen ....

Topwijffie, bedankt voor haar terug te brengen naar de stal, 24HOURS  ;D ;D ;D ;)


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline 24HOURS

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
Maria (Cuba)
« Reactie #4 Gepost op: 18 juli 2017, 00:02:48 »
SM, je suis content d'être dans ta tranche d'humour du jour mais je ne l'ai pas ramenée, elle est partie  toute seule ::)...

Que Maria est une excellente pute, beaucoup le savent déjà... Tant mieux si toi aussi  ;) ... Ca ne fait pas de Maria  une bonne personne pour autant... En même temps, qu'est-ce qu'on en a à foutre tu me diras... A bitch is a bitch... Let a hoe be a hoe...

Je suis immobilisé pour six semaines suite à une rupture du tendon d'achille donc, pour le moment, j'ai d'autres soucis...

Enfin, je suppose que la loi à été parfaitement respectée  ;D :-P :)) ;)... Je sais que les lois et les dangers, elle en a pas grand chose à tirer, moi non plus d'ailleurs ;D

Passes lui  mon bonjour quand tu la reverras, dis lui que sa dette  :censored  Enfin, bref, je m'égare. C'est qu'une pute de toute façon. On s'en bat les couilles... 8) C'est du passé pour moi, j'ai un bon boulot, de supers gamins et je sais que je peux me regarder dans un miroir en me disant que je suis un mec bien, honnête, un bon père de famille. J'ai certes un léger vice comme vous tous qui me lisez ici  ;D et j'ai été très naïf, c'est vrai...
Maria peut-elle en dire autant ???, certainement pour le vice ouiii ;D
Pour le reste, j'en suis moins certain...

Amusez-vous bien avec elle... On verra où elle en sera dans quelques années... Elle a déjà 30 ans, ce ne sera bientôt plus qu'une vieille pute !! ::) ;D

C'est bien, on met de l'ambiance, on fait vivre le forum  :happy

note sm:  even wat bedragen vervangen door  :censored , dat hoort namelijk niet thuis op een forum (enkel om je tegen jezelf te beschermen)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Maria (Cuba)
« Reactie #5 Gepost op: 18 juli 2017, 02:25:48 »
24, niet meer doen ..... zulke berichten lees ik niet zo graag
Ik dacht dat je al lang over Maria over was, helaas blijkt het niet zo te zijn.

Aangezien jij zo uithaalt ( not done hier vertellen over jullie financiële onenigheden en over dat ze binnen een paar jaar afgeschreven is als dvp) ga ik onze discussie sluiten met enkele wijsheden, waar meerdere mensen tegen zondigen:
- laat de dames daar waar ze zitten, heb er plezier mee en als je de deur van de club achter je dichttrekt en in je wagen stapt .... illusion plopp .... zonder dame die mee naar je thuis rijdt....
- ga ze neuken in de club, dan heb je geen problemen
- lach met het verleden als je zelf stommiteiten hebt uitgehaald, en ga die niet ventileren op de dame die jij uit de club hebt gehaald, naar mijn weten is er nog geen enkele dame die een rakker verplicht heeft om haar in huis te nemen
- dames verdienen een veelvoud van wat wij kunnen verdienen (of je moet Escobar noemen, maar die leven niet lang), dus die kunnen wij niet onderhouden
- respecteer de dames voor wat ze zijn en wat ze doen

Tot slot eentje voor jou persoonlijk:
- je kan nu niet zo praten over iemand die met jou lief en leed heeft gedeeld, jij hebt haar uit Babylon in huis gehaald, en dan moet je weten dat de kans op slagen 0.0001 percent is ..... dus gedoemd tot mislukken ...
- je kan de dame in kwestie niks kwalijk nemen, we weten allen dat goed verdienende dames meer dan 10000 euro per maand binnenrijven .... waar ga jij (of ik) die halen, want mejuffer (dat ze je nu graag ziet of niet) is het grote geld gewoon en valt plotsklaps terug naar nul euro ..... eigenlijk zijn mensen die de dames uit een club halen dwazen en klaar voor het gekkenhuis ....

Wij gaan noch Maria noch jou op de brandstapel gooien, relaties tussen een werkende dame en rakkers zijn puur zakelijk .... sympathie en klik ok .... maar voor de rest ze betalen voor hun diensten bespaart je veel ellende ..... ik ken jou niet, nooit gezien .... en ik ken Maria van op kamer (in dit geval deed de kino dienst als kamer) .... en vooral .... dat laatste wil ik zo houden ....

En tot slot, ze doet haar werk naar behoren, en dat is het enige dat telt voor mij (een topwijffie op kamer, en ook jij vindt dat anders was het nooit zo ver gekomen tussen jullie) .... en ik betaal enkel voor wat er op de kamer gebeurt, pre- of aftersales ken ik niet, die reiken bij mij niet verder dan Schlussel en bis nächtsten mal, Schatzie

Ow, voor ik het vergeet, insinueer jij nu dat ik handelingen zou gepleegd hebben met Maria zonder condoom? Klopt, tongen en rukken zonder .... voor de rest alles netjes zoals het hoort .....  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline 24HOURS

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
Maria (Cuba)
« Reactie #6 Gepost op: 18 juli 2017, 10:00:29 »
SM, on est bien d'accord sur la plupart des points.
On va pas polémiquer pendant des heures...
J'ai juste pas très bien compris pourquoi j'étais obligé d'être le fil conducteur de ta partie de jambes en l'air avec Maria au Kino...
Tu l'as dit, cette histoire date et j'ai réglé les soucis avec beaucoup de monde, même avec Eddy puisque je retourne d'ailleurs également au Bab de temps en temps.

Je suis par contre un peu déçu que tu n'aies pas un petit mot pour moi, pour prendre de mes nouvelles avec ma longue convalescence (en plein été, période de l'année où je sors normalement le plus :banghead:)

En tout les cas, profites-en, c'est une bonne pute, une vrai de vrai ;)

Peace  :happy

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Maria (Cuba)
« Reactie #7 Gepost op: 19 juli 2017, 23:33:32 »
[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Maria (Cuba)
« Reactie #8 Gepost op: 20 juli 2017, 05:45:05 »
En de andere 5 foto's, sjeufke .... of mag ik die boven mijn bed hangen van je?  ;D :lol

[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Maria (Cuba)
« Reactie #9 Gepost op: 1 augustus 2017, 01:34:52 »
MARIA (Babylon) - Cuban queen of the day
Bij deze recensie
 
 
DVP-Catalogus: Cubaanse furie
 


Gepast muziekje:





Aantal sessies: 2
 


Waar hij haar ontmoette:
In Babylon, tiens, in de bar en daarna overmeesterde de furie me aan het zwembad met haar compaan Adèle. Er was geen ontsnappen aan. No f*cking way.
 

Bijzonderheden:
 
Bijzonder heftige dame waar ook mee te praten valt, neemt de tijd en is geen super klok-kijkster. Ik merk dat het een verstandige dame is met een zekere wilde uitstraling. Met Maria let je best op: je passeert een grens van sex die je niet snel beleeft met welke DVP ook. Uiterlijk is ze niet zo héél bijzonder op eerste zicht. Die ogen kunnen je diep aankijken en er schuilt een tijger in die dame. Ze heeft het domineren en het rolspelen zeker in en beleeft er zelf plezier aan. Dit is een erg geil wijf: de keren dat ik klaar kwam en ze zich terug trok (niet meteen), was ze kletsnat. Nooit zoveel vocht gezien. Nooit. De sekstechniek is subliem.
 
Presales en aftersales
 
De presales, dat was niet zo uitgebreid, Adèle had alles al verteld oer onze kamergang en haar interesse was gewekt. Ik had een zeer goed gevoel bij haar dat ze wel eens zeer goede service biedt. Voor haar had ik Alesia *of Erika, ik twijfelde* laten vallen. Later was er geen budgettaire ruimte meer voor Jenny maar die fladderde van klant tot klant ondanks dat ze al wist dat ik er ging zijn. Tja, dan moest ze toch rap zijn en bij mij komen. Later was het waarschijnlijk bij haar doorgedrongen dat haar fooraap plots verdwenen was ttz naar huis maar ik weid weer uit: Maria, dus.
 
Maria is rapper dan Jenny: niet veel later na onze eerste kamergang, wandelde ze samen met Adèle traag en sexy in mijn richting terwijl ik lui lag te liggen in een van die witte opgeblazen sofadingen en nagelde me met haar lichaam tegen het wiebelende ding aan. Geen ontsnapping was mogelijk, overal waar ik keek was Maria's lenige lichaam. Een en al vrouw. Adèle deed in het begin wat mee maar zo gauw bleek dat een trio er niet in zat bleef ze kijken. Een andere kleine Cubaanse dame kwam er even bij. Ik was omsingeld door al het Cubaanse vrouwelijke schoon dat Babylon rijk was. Met dit bijzonder weer, aan het zwembad en met die palmboompjes rond me, was er geen betere vakantiestemming te bedenken. Ik schrijf dit verhaal neer nu ik nog in Engeland ben na een zoveelste plensbui-wandeling en het komt me voor dat die ene dag nog in staat is mijn vakantie van 14 dagen in dit verrekte natte land weet te overstemmen. Door Maria. Bij Maria heeft 'nat' een veel erotischer betekenis dan hier in Engeland. Damn. Ik probeerde nog even aan haar te ontsnappen om toch bij Jenny te geraken, maar Maria had me te goed ingeklemd. Aï, aï, aï, sluw is ze ook nog en ik kon me alleen nog gewonnen geven. Dominatrix pur sang. Die arme Jenny was net vrij en zat daar. Ah ja, volgende keer. De aftersales was dus presales geworden en die duurden wel even naar mijn maatstaven gemeten.
 

Kamers - de eerste was in kamer 13 beneden, de 2de in de mooie kamer nr. 1 met het hartje waar ik een maand eerder met de engel Erika had gespeeld.
 
 
Sessie 1
 

Het wat aftasten, letterlijk en figuurlijk. Nee ze had me goed beet en het werd een lijfelijk zeer fysiek spel, geen gêne, geen afstandelijkheid, de hete adem van Cubaanse furie waaide door de kamer en ik zal het geweten hebben. Deze dame weet goed hoe ze een rol moet spelen, hoe te domineren en me te verleiden en teasen. Man, wat een lijf, hoe meer ik met haar stoeide, hoe sexier ik haar vond dan in de bar en het is duidelijk dat er een enorm goede klik was. Alles deed ze goed en in stijl. De seks was ongelooflijk goed, haar sekstechniek uitstekend. ZE gebruikt geen glijmiddel, ze is van haarzelf al kletsnat. Wat een dame! Ze draaide met haar kont, haar lichaam, tongzoende met passie en haar kutje spande erg goed tegen m'n penis aan. Zelfs toen ik klaar kwam deed ze even door en het orgasme bleef duren en ging door m'n hele lichaam. Dat is ook zeldzaam. Na de sessie wat gepraat. Ze neemt de tijd, vroeg te relaxen omdat ze niet zo op een minuut meer keek. We ruimden rustig af en ik betaalde haar aan de lockers voor het halve uur. Nadien volgden haar ogen me en praatte ze na met Adèle. Of course. Later zou ze me overvallen aan het zwembad zoals eerder aangegeven en dat leidde tot de 2de sessie met de furie.
 

 
 
Sessie 2
 

Zoals de eerste maar een versnelling of 3 hoger en een aantal niveaus hoger in de erotische hemel. Ik was vol van de seksuele energie die door m'n aderen stroomde, een en al in haar macht. Geconcentreerd in het moment. De seks was nog beter en het klaarkomen in haar was explosief goed. Man, wat is dat wijf kletsnat en wat kan die neuken, je zou ze zo in huis willen halen! :lol :dance2 ;)


Een goed gesprek volgde dat wat dieper was ivm de sessie en we ruimden rustig af.  Aan de lockers haar het tweede gelijkaardige briefje gegeven voor een half uur.
 
 
Conclusies en score

Dit zijn met stip de beste sessies van 2017 en Maria beland nieuw op Nr. 1 voor dit jaar. Zelfs nu nog droom ik er van 's nachts. Er zijn van die dames waarvan de sessie in nabeschouwing zo goed was dat je er van droomt, ja. Dames die Maria daarin voorgingen waren ondermeer Sugar (Babylon), Jasmin (H7), Christina (Finca Erotiva), Julia (SS), Selena (SS), Rosalie (Magnum). Het kan nog bizarder dat ik eerst van een dame droom en dat die niet veel later voor me staat (Sugar, Jasmin). Maar vooral hier in het kletsnatte Engeland droomde ik nog van kletsnatte Maria. Ze verdient de eerste fullscore van 2017, de eerste sinds mijn nieuwe scoretabel op 10. Zeer aan te raden en HHG groot al zal ze dames als Alesia, Jenny, Erika, Klara, Iman etc moeten laten voorgaan...


Score: 10,0 / 10 !

Offline Ropo

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
Maria (Cuba)
« Reactie #10 Gepost op: 24 november 2017, 12:39:08 »
Volgens niet betrouwbare bron zou Maria naar de tietendokteur zijn.

Ik ben alleen maar de boodschapper he,

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Maria (Cuba)
« Reactie #11 Gepost op: 31 juli 2018, 00:47:53 »
Een andere bron zei me dat ze niet meer terugkeert  :cry :cry :cry

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Maria (Cuba)
« Reactie #12 Gepost op: 31 juli 2018, 06:42:56 »
'N ander bron het gesê sy was gesien in België (maar weer 'n paar weke gelede).

vanKees

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Maria (Cuba)
« Reactie #13 Gepost op: 31 juli 2018, 14:55:41 »
'N ander bron het gesê sy was gesien in België (maar weer 'n paar weke gelede).

vanKees

Waar in België? (nee dat was 'n andere in Turnhout  :)) )

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Maria (Cuba)
« Reactie #14 Gepost op: 31 juli 2018, 20:42:48 »
'N ander bron het gesê sy was gesien in België (maar weer 'n paar weke gelede).

vanKees

Waar in België? (nee dat was 'n andere in Turnhout  :)) )
Bij mij thuis ... dat overleef ik niet  ;D ;D ;D ;D ;D
Die geile donder duikt wel terug op, ik heb zo mijn bronnen in Bab .... geen paniek  :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal