Auteur Topic: Vulkanstrasse Duisburg  (gelezen 565096 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #135 Gepost op: 30 maart 2014, 17:47:32 »
vrijdag 28 maart ma is een keer van de diensten gebruik gemaakt loredana het is en blijf een bijzondere en mooie dvp die de techniek van een pm helemaal onder de knie heeft  ;D vrijdag was een vreemde dag op de vulkaan ma ook een helle verrassende en blije dag . ik trof de naam mia op de deur van huis 11 . mia zou zo in de playboy kunnen staan  :pica ma helaas de onafhankelijke rechte had anders besloten mia kwam ma niet vrij . rond de klok van 01.15 kwam ik wijzen grijzen tegen hij vroeg aan mijn sta je op de bus te wachten nee eigenlijk op mia na een tijdje had hij mijn om om wat te gaan drinken bij de imbus ik gaf het op voor die dag wand morgen zou ik wel een nieuwe poging maken . bij de imbus hebben we zeker een uur zitten praten en belevenissen uitgewisseld  :-\ ik nam zo rond de klok van 3 afscheid van wijze grijze en de vogels vloten al het hoogste liet . ja wijze grijze je weet inderdaad niet altijd op de vulkaan wat je krijg . ma meestal pak het wel goed uit

Wijze grijze

  • Gast
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #136 Gepost op: 7 april 2014, 16:29:36 »
Na een dagje Samya (zie http://relaxxxboard.com/index.php?topic=2212.msg47339#msg47339) arriveerde ik tegen 00:30 op de Vulkan. Eigenlijk was het vrij rustig. Niet zo druk als op andere weekenden. Weer geparkeerd op het pleintje achter 17-19.
Om te beginnen dook ik Haus 25 in en trof daar op de 2de verdieping, eerste deur aan de rechterkant als je uit het trappenhuis komt:

Naam : Joey (of zoiets)
Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Spaans
Leeftijd : 22
Haarkleur/-lengte : Zwart, sluik, tot halverwege de rug
Lengte dame : 1,58 mtr
Postuur/Cupmaat : skinny, 40 Kg, maat 32, B-cups
Service: TZ, PZC/ FT
Voordelen:
Nadelen: Communicatie is moeilijk. Slecht gebit
Tijdsduur : 20 min.
Prijs : EUR 20,=
Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10

Optisch een leuk onschuldig Roemeens skinny tienertje. Ze spreekt niets over de grens, behalve gebrekkig Spaans. Dus kwam er een collegaatje bij om vertaalhulp te bieden. Het leek me alsof Joey erg nieuw in deze business was, want toen ik haar vroeg of ze ook PZC aanbood, was haar antwoord onweerlegbaar bevestigend. Ook een FT behoorde tot de mogelijkheden. Prijs? EUR 30,=.

Toen we eenmaal onder ons tweeën op de kamer waren, vroeg Joey of ik behalve een blowjob ook sex wilde hebben? Doe maar rustig aan meisje, we zien wel. Beetje raar was dat ze het niet nodig vond dat ik me eerst waste. Deed ik echter toch en drong er bij haar ook op aan. Haar pijpen was best wel aangenaam, maar gaandeweg kreeg ik toch een beetje een vreemde indruk van dit meisje. Alsof ze onder invloed van het een of het ander was, of dat ze op een andere manier niet helemaal goed spoorde. Ik kan er niet helemaal de vinger op leggen hoezo, maar het voelde niet goed. Uiteindelijk liet ze me inderdaad in haar mondje klaarkomen, maar geneukt hebben we niet. Tot mijn verbazing zei ze toen dat ik slechts EUR 20,= hoefde af te rekenen en ze bedankte me omdat we geen sex hadden gehad. (Dus Bill Clinton had toch gelijk). Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10

Ik ging aansluitend even naar m’n auto en wie komen daar aanlopen? De Duisburg Spesjalist en Skinny-Lover met zijn chauffeur, een niet-schrijvende Vulkanwandelaar. Onder ons vieren zijn we wat gaan drinken.

Nadat we daar tot een uur of 03:00 gezellig gekletst hadden, met veel achtergrondinformatie over andere Vulkan coryfeeën, en waarbij de Vulkan-geschiedenis en m’n eigen Vulkanhistorie aan de orde kwam, kreeg ik nog een privérondleiding waarbij ik hier en daar nog van wat insidertips werd voorzien.

Uiteindelijk werd het toch weer een latertje, want om 04:30 was ik wederom pas thuis.

Adieë tsezame
Wijze Grijze

Wijze grijze

  • Gast
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #137 Gepost op: 18 april 2014, 19:47:53 »
Een dagje Acapulco in Velbert had geen druk van de ketel kunnen halen (zie http://relaxxxboard.com/index.php?topic=11.msg47921#msg47921. Dus samen met Luminous de 40 Km naar Duisburg gereden. We arriveerden omstreeks 23:00 en ik had meer drukte verwacht. Het was de donderdag vóór Karfreitag, dus een lang weekend voor Duitsland. Toch vertaalde zich dat niet naar het aantal wandelaars op de Vulkan.

De huizen draaiden op ca. halve bezetting. Ook hier was duidelijk sprake van een paasreces. Nadat we met de rondleiding bij Haus 25 begonnen waren, had ik daar weer Joey gespot, bij wie ik recentelijk nog een FT mocht achterlaten voor luttele EUR 20,=. Zij herkende me meteen en probeerde me naar binnen te trekken voor een herhaalsessie. Maar ik kon als Vulkaangids mijn client niet meteen al aan zijn lot overlaten. Zou niet goed voor mijn reputatie zijn. Dus Joey mocht vooralsnog op de reservebank plaatsnemen

Luminous was voor het laatst ca. 10 jaar geleden op de Vulkaan geweest en was aardig verrast door de positieve metamorfose van sommige panden, hoewel in het interieur van Haus 21 en 25 de tijd heeft stilgestaan. Voor Luminous was het daar in elk geval een déjà vu. Positief verrast was hij door het nieuwe pand 17-19 en de aanbouw erachter. Ik vervolgde m’n rondleiding tot in Kombinatiehaus 15-13-11 toen ik daar op de derde verdieping weer op Anna stuitte. En dat was nou precies wat ik op dat moment nodig had. Een klein geil Bulgaars kruimeltje dat lekker tongzoent, PZC praktiseert, voorzichtig vingeren toestaat en ook kan genieten van een ervaren tong die haar tijdens 69 verwent. Maw: Saunaclubservice.

Ook zij herkende me nog en ik nam afscheid van Luminous. De rondleiding wordt voor 30 minuten onderbroken. Uw tourgids verlegt even zijn prioriteiten.

Anna kleedde zich uit en terwijl ik me aan de wastafel waste, gebruikte zij het bidet. Dat deed ze trouwens ook achteraf, dus perfecte hygiëne bij deze meid. Ze kwam daarna op me afgelopen en ging op haar tenen staan om met me te zoenen. Ze trok me mee naar het bed om de frontale aanval met PZC op Wijze Stijve in te zetten. Mwoooah, ik had spontaan haar mondje kunnen volspuiten, maar dat zou haar vertrouwen in mij beschamen, dus ik vermande mij. Anna kroop aansluitend op me voor nog wat ongebreideld muilen en vervolgens werd ik volgens alle regels der kunst in cowgirl bereden. Grom, dat kon niet lang goed gaan. Dus gewisseld in 69 en eens geprobeerd of ik haar in joystickmode kan krijgen. Met mijn tong begon ik haar te likken en mijn vingers assisteerden daarbij heel lichtjes. Ik merkte aan Anna’s tong dat het haar niet onwelgevallig was en ik merkte ook hoe zij de tijd begon te vergeten. Duidelijk was dat ze genoot. Nog duidelijker was het doordat haar tulpje steeds malser en vochtiger werd en haar ademhaling veranderde. Ze gaf zich helemaal aan me over en een orgasme was het resultaat. In het Bulgaars zei ze “благодаря en toen was ik aan de beurt. Met haar kleine roze tongetje likte ze me tot vlak voor de finishlijn en op het moment suprême mocht ik alles over die kleine vaste priktietjes heen spuiten. Absoluut saunaclubwaardig Wijze Grijze sexapproval™ 9,0/10

Daarmee was inderdaad de eerste druk van de ketel. Een verdere rondgang door Haus 26 en Sexxxpalace liet me alleen maar op potentieel interessante meiden stuiten waarbij een hoog profigehalte met bijbehorend afwerkgevaar op de loer lag.

Dus maar weer terug naar Haus 25, naar Joey, Was ze inderdaad enigszins prettig gestoord? Laten we het erop houden dat ze dubieus is. Kan ook aan de taalbarrière liggen, want ze spreekt zeer summier Engels en de Spaans conversatie met haar was ook zeer moeilijk. Maakt niet uit meid, als je Wijze Stijve maar lekker tot het eind in je mond neemt en daarna er alles lekker in opvangt. Nu was Joey wel steeds bevreesd dat ik tegen en over haar gezicht zou spuiten, maar ik wist haar te overtuigen toch ook lekker met haar tong over hele Wijze Stijve te spelen en dat ik haar – erewoord – zou waarschuwen als ze haar mond er volledig overheen moest stulpen. En zo geschiedde. Braaf nam ze alles in haar mondje op en wachtte ook geduldig totdat Wijze Stijve tot rust was gekomen. Daarna ging ze haar mondje pas ledigen. Kostenfactor inderdaad EUR 20,=. Wijze Grijze sexapproval™ 7,0/10
« Laatst bewerkt op: 18 april 2014, 19:53:46 door Wijze grijze »

Wijze grijze

  • Gast
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #138 Gepost op: 9 mei 2014, 10:57:11 »
Na een bezoek aan Freude39 in Herne (http://relaxxxboard.com/index.php?topic=15153.msg49132#msg49132 voerde mijn terugweg me langs de Vulkan. Om 23:30 was het er bizar rustig. Niet alleen weinig bezoekers en navenant voldoende parkeerplekken vrij, maar ook de nodige kamers die niet bezet waren.

Een eerste rondgang leerde me dat Joey aanwezig was. Mooi dat is dus een eventuele FT-optie voor later op de avond.
 
Maar misschien moest ik me ook nog maar eens aan een nieuw avontuurtje wagen? Dat vond ik in Haus 25 op de 2de verdieping op de kamer waar je vanaf de wenteltrap als eerste tegenaan loopt. Haar naam Mimi staat op de deur. Een heftig geblondeerd Bulgaartje met maat 32, 42 Kg en 1,50 mtr. Optisch helemaal WG-proof en, nadat ik door haar blijkbaar goedgekeurd was, gaf zij aan dat PZC ook tot de mogelijkheden behoort. Ik waste me aan de wastafel en Mimi zich in de douche. Toen ze me begon te likken, vroeg ze me of ik ook van beffen hield. “Och meid, er zijn ergere dingen”. En hup, kreeg ik haar malse poesje over m’n hoofd gepresenteerd: of ik haar aub ook wilde plezieren. Nou dat was zeker geen straf en ik merkte dat Mimi er voelbaar van genoot. Bovendien vond ze het prettig om tegelijkertijd over haar petite kontje en ruggetje gestreeld te worden. Alles ging er ook heerlijk ontspannen aan toe. Ik had niet de indruk dat ik afgewerkt werd of dat er op de klok gekeken werd. Er was zelfs tijd om haar een onspannende massage te geven. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

Tenslotte toch nog even bij Joey binnengestapt om voor EUR 20,= haar mondje weer eens met proteïne cocktail af te vullen. Communicatie is en blijft moeilijk met haar. Zij meent dat ik uitstekend Spaans spreek en ratelt van alles op me af. Blijkbaar zeg ik op de juiste momenten “Si” en “No”, want uiteindelijk geeft ze me wel steeds een lekkere zachte blowjob. Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10

Adieë tsezame
 Wijze Grijze


Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #139 Gepost op: 9 mei 2014, 17:11:52 »
ik denk dat wijze grijze op woensdag de vulkaan heeft bezocht hij durf mijn op een vrijdag of zaterdag niet meer tegen te komen het zal hem wel allemaal te verward zijn ik kreeg een pm dat het op donderdag de line up uitstekend was nu weet ik niet wat ik allemaal moet geloven wat wijze grijze schrijft ma als hij bevestig dat hij er woensdag geweest is maak het voor mijn duidelijke  :017: ftp:// :cheer: wat mijn wel opval is dat wijze grijze altijd wel hoge cijfers geef op de vulkaan en dat wil dus wel wat zeggen ik zou het ook prettig vinden als de wel genoemde heer wat meer dames recensies schrijf overigens je kan in de link heel makkelijk de kamernummers vinden en de huis nummers zo moeilijk is het niet  :lol_hitting:  zie mijn dames recensies   :amazone

Wijze grijze

  • Gast
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #140 Gepost op: 22 mei 2014, 16:53:00 »
 Na mijn bezoek aan Freude39 (http://relaxxxboard.com/index.php?topic=15153.msg49560#msg49560) voerde de terugweg me langs de Vulkan in Duisburg. De desbetreffende A40 afrit was afgesloten, dus via een royale omweg via de overkant van de Rijn bereikte ik uiteindelijk het wandelwalhalla.
 
Een eerste verkennende ronde leerde me dat al mijn recente ontdekkingen verdwenen waren of vandaag vrij genomen hadden. Geen Fatish en geen Anna in Haus 11. Geen Mimi en geen Joey in Haus 25. Zelfs Emma was terug in haar vertrouwde kamer 709 in de aanbouw van Haus 17-19, maar ook afwezig.
 
Dus ik schakelde Wijze Stijve in op de ontdekkingsmodus stand. Deze fungeert dan als een soort wichelroede en attendeert me op PINO’s. Dat viel echter niet mee, omdat veel kamers onbezet waren en niet veel dames aan de WG-selectiecriteria voldeden. Op de derde verdieping van Sexxxpalace werd ik door een Jamaicaanse geschaakt die me haar kamer inlokte en tijdens het gesprek m’n broek openknoopte en met Wijze Stijve begon te spelen. Dat ging me eigenlijk te ver, omdat ik duidelijk had aangegeven niet met haar te zullen kameren. Zij ging echter, naar mijn gevoel, hier te lang mee door en overschreed duidelijk een grens. Voordat het verder escaleerde, maakte ik er echter een eind aan.
 
Ik vervolgde mijn ontdekkingsreis. Ik was nog eens gaan kijken welke activiteiten in de Charlottenstraße tegenwoordig nog te zien zijn, maar dat viel zwaar tegen. Ik wilde de straat verder uitlopen, maar op het eind van de straat stond een groepje ca. 10 zwaar minderjarige Roemeense schooiertjes die waarschijnlijk net hun praktijkexamen “zakkenrollen in het donker” aan het afleggen waren. 4 Volwassen mentoren stonden erbij. Deze situatie leek me nu niet echt een positieve bijdrage aan een relaxte sfeer, dus ik keerde terug richting Julius-Weber-Strasse. Ik draai de hoek om en ben inderdaad getuige van het eerder beschreven toneel. Was de Messias soms nedergedaald?  De Duisburg Spesjalist stond werkelijk midden op de straat met ten hemel geheven handen en schreeuwde om zich heen.
„Der Vulkan ist der allerbeste Platz auf Erden. Glaubt mir, ich kann es wissen, ich bin Der Duisburg Spezialist.“
 
“WTF man, waar ben jij nu mee bezig? Ben je soms het evangelie aan het prediken?” Voordat hij teveel aandacht zou trekken, ging ik met hem op de stoep staan, waar na korte tijd ook Hobbele en Popper bij kwamen staan. Overigens heb ik nog getwijfeld of ik dit wel zou opschrijven, maar DDS gaf aan dat ik alles, zoals altijd, onverbloemd en volgens de volledige waarheid moest opschrijven. DDS voor al uw feestjes en partijen. Dat belooft nog wat voor het RxB jubileum op 31 Mei in Living Room……
 
We spraken nog enige tijd op de stoep met elkaar en vervolgens ging ieder zijns weegs. Ik belandde uiteindelijk bij Spaanse Teresa in Haus 25 op de tweede verdieping rechtsaf de gang in en dan de laatste deur links. Een slank tienertje dat toch al 28 lentes telt. Had ik haar absoluut niet gegeven. Ik testte en plaagde haar of ze niet toch toevallig een Roemeentje was. Het was wel grappig dat, toen ik naar haar naam vroeg, ze eerst aarzelde en toen eerst achter zich op het briefje met haar werknaam keek. Op de kamer verraadde ze me haar echte naam. We hadden een leuke ongecompliceerde klik en Teresa ging akkoord met het Vulkan-pakket incl. PZC voor EUR 30,=. Mooi zo.
 
Een uitgebreid wasje aan het bidet volgde en ze begon met haar tengere lichaam en stevige cup A borstjes tegen me aan te wrijven. Zonder dat ik er iets over afgesproken had, begon ze me te zoenen en toen ik eens polste hoe ze op tongactiviteit reageerde, werd dat, zonder voorbehoud, met TZ beantwoord. Teresa’s PZC was heerlijk zacht en haar tengere vingers assisteerden. 69 was geen probleem en ze smaakte oh zo heerlijk fris. Alleen toen ik blijkbaar met mijn tong te goed bezig was, gaf ze aan dat we slechts voor 20 minuten hadden afgesproken en of ik wilde verlengen. Nou dat hoefde niet per sé want m’n puddingbuks was klaar om te vuren. De lont brandde al gevaarlijk dicht bij het kruit. We lagen naast elkaar en het karwei werd met de hand afgemaakt terwijl ze me innig tongzoende. Dat zorgde ervoor dat de intensiteit van mijn orgasme iets teveel van het goede werd. Ik kwam zo heftig klaar dat mijn eerste shot ons vol in het gezicht trof en zij daarbij een klodder in haar oog kreeg. Wat een anti-climax. Als door een wesp gestoken, sprong Teresa naar de badkamer om haar oog uit te wassen. Ze was echt boos en jammerde constant over haar “ojos rojos” (pinky eye, zoals ze dat in de USA zo treffend kunnen zeggen). Met mijn beperkte Spaans kennis kon ik me ook nog niet behoorlijk verontschuldigen. Ik kon subiet vertrekken en mocht me zelfs niet meer wassen. Ik kleedde me aan en verdween met de stille trom als een dief in de nacht. KUT. Desondanks krijgt Teresa een Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10
 
Het was me het dagje wel weer vandaag. Via een omweg weer de A40 richting Venlo genomen en tegen 02:40 was ik thuis.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #141 Gepost op: 25 mei 2014, 19:22:36 »
de vulkaan in week 21  ;D

woensdag was mijn eerste dag van de week op de vulkaan .en de woensdag was droevig mijn speeltuin eros 26 ma voor de helft gevuld en mijn nieuwe schatje ariela was uit gevlogen ook het vulkaanhuis was gewoon treurig .veel dames in de andere huizen waren niet aanwezig . ik liep met mijn ziel onder de arm gewoon huilend door de straten en huizen van de vulkaan ma ik kon geen een borst vinden waar ik op uit kon huilen totdat ik weer terug in eros 26 was daar trof ik Susan op kamer 203 ze omhelsde me en was blij om mijn te zien . ze zag er weer goed uit zoals ik gewend ben van haar . rond de klok van 23.45 vond ik het nodig om als een profeet de vulkaan toe te roepen met mijn handen in de  lucht stond ik op de cjalotestrasse en riep na de hemel een ieder die duisburg nog niet gevonden heeft en beweert dat de service in een club beter is is gestoord .lees de Verhallen van wijze grijze en de vulkaan spesjalist .als je het in duisburg niet vind vind je het nergens geen een club heeft op een woensdag zoveel vrouwen   . links van mijn kwam popper aan lopen en rechts van mijn wijze grijze duckie liep hardt voor bij de imbus in hij was bang dat de hel los zal barsten en alle motor club leden van de vulkaan op hun harley zouden stappen en nooit meer terug durfde te komen  :17: wijze grijze riep mijn tot de orde vulkaan spesjalist waar ben je nou mee bezig jonge kalmeer is popper kwam er bij en schudden elkaar de hand wijze grijze heeft weer een form lid leren kennen popper ging weg en duckie zag dat de straat tot rust was gekomen en durfde weer veilig over de straat heen te wachelen .

vrijdag had ik door de teleurstelring van de line up van woensdag geen zin in de vulkaan en moest ik een smoes bedenken om thuis te kunnen blijven ik zij tegen moeder de vrouw wat me nou toch is overkomen ik ben aan de schijterij heb ik soms wat verkeerds gegeten normaal ben ik op vrijdag nooit ziek heb je het soms bewust gedaan om mijn op een vrijdag avond een keer thuis te houden  :17:  ik wet thuis heerlijk in de watten gelegd en heb een liter sla olie opgedronken om ma te kunnen schijten

vulkaan zaterdag 24 mei
gelukkig was mijn darmfauna  zaterdag weer goed en moest ik toch na de vulkaan om te kijken hoe het is . nou mijn staande ovatsie als een profeet had geholpen ik parkeerde mijn auto voor bij eros 26  en liep via het hoofd gebouw het bordeel binnen diasy liep mijn in de armen en begroete me uiterst correct en vriendelijk . ik besloot om eerst een baki te doen in de boven bar van eros 26 Angela omhelsde me en gaf me 3 zoenen het is lang geleden dat ik jou gezien heb ze was bang dat me wat was overkomen dat siberpfiel me wat zou hebben aan gedaan het alle mooiste meisje van eros 26 kwam de bar binnen gewandeld genaamd loredana gevolg door michaella sussi jessy elisa ramona rebeka yvone sona bianca en nog een stuk of 10 susi verkondigde mijn dat ze ariela gesproken had en ze het een en ander over mijn met haar besproken had  . ik zij meisje dat maak niks uit ik neuk alles waar mijn penis zijn kop voor op steek  ;D op dat moment rukte de uitbater een fles sjampanje open . en wet er getoost zomaar in het niets ook hebben we nog nagepraat over het verleden welke dames er bij mijn favorieten waren of zijn de uitbuiter zei tegen mijn met volle zeker heid zo vrouw als bella heb jij nergens meer gevonden en ik kon dat alleen ma beamen ma zei ook gelijk dat dat ma goed was anders was ik nu failliet geweest rond de klok van 19.00 uur trok iedereen na zijn pees kamertje behalve ik ik heb geen vaste pees kamer  :mistress. ik kwam beneden in de hal en de line up was uitstekend ik had er spijt van dat ik vrijdag niet geweest was nu lig ik achter op me neuk schema  wand overal was de bezetting goed misschien moet ik het zomerfeestje wel laten varen om mijn neuk schema bij te werken  :kissass

Wijze grijze

  • Gast
Pinkstervrijdag op de Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #142 Gepost op: 9 juni 2014, 00:32:52 »
Afgelopen Vrijdag was ik na een bezoekje aan Acapulco aansluitend weer naar de Vulkan getogen. Eerst nog even, wat vooraf gebeurde voor degenen die het niet in mijn LR-recensie gelezen hebben.
 
 De voorgeschiedenis (d.d. 31.05.14): Tegen 02:30 arriveerde ik in Duisburg. En wat ik daar weer ontdekt en meegemaakt heb, was zo’n geweldige en tevens verwarrende ervaring dat ik besloten heb er niet te expliciet over te schrijven. Vandaar dat ik XXX ook geen naam en kamernummer geef. Ik wil dit verder voor mezelf houden, want dit meisje moet beschermd worden. Ze is zo puur en kwetsbaar en voelde zich bij mij te zeer op haar gemak. De aan mij geboden service kan ze onmogelijk aan iedereen geven. Dat zou niet eerlijk zijn.
 Ik had, conform afspraak, aan XXX EUR 30,= vooraf betaald en ben uiteindelijk pas ruim een uur later de kamer weer uitgekomen. Constant Tongzoenen, ongelofelijk gevarieerd PZC, inclusief klokkenspel likken, pussy sliden, 2 x FT (!), NMC in alle mogelijke en onmogelijke standjes, 69 bij een fris gewassen mals poesje, lekker rond m’n sluitspier teasen. En dat alles zo liefdevol en teder. Dat heb ik maar weinig zo innig in een saunaclub meegemaakt. Bijbetalen weigerde ze pertinent. En ik mocht haar ook nog in diverse posities fotograferen als aandenken. Maar ik moest wel beloven terug te komen. For sure! En wat was XXX oprecht verbaasd toen ik haar na afloop nog een klein cadeautje gaf. Dit had ik eigenlijk meegenomen om me bij Teresa (zie http://relaxxxboard.com/index.php?topic=1400.msg49561#msg49561) voor het ongelukje te verontschuldigen. Maar die was er helaas niet. XXX was er des te blijer mee. Wijze Grijze sexapproval: 10,0/10

 
 
 En dan nu de gebeurtenissen van Vrijdag 06.06.14:
 So traf ich gestern kurz vor 23:00 Uhr auf dem Vulkan ein. [font=]Es herrschte ein angenehmes Treiben und viele Zimmer waren belegt. Ich ging sofort zu XXX und sie saß vor ihrem Zimmer und wartete auf Kundschaft. XXX erkannte mich sofort und war angenehm überrascht mich wieder zu begegnen. Da ich gehofft hatte sie wiederzutreffen, hatte ich ihr ein kleines Geschenk mitgebracht: einen superkleinen schwarzen Tangaslip. Darüber freute sie sich sehr und sie zog ihn auch sofort an. XXX ging ans Bidet um sich frisch zu machen und meine Verwöhnung fing an. Es war eine Wiederholung mit dem gleichen Ablauf wie vor einer Woche. Am Ende durfte ich ihr wieder in den Mund spritzen, wobei sie mich oh so geil anschaute. Genüsslich ließ sie alles wieder über Wijze Stijve herauslaufen. Porno pur! Ich durfte, bevor ich ging, noch einige Fotos von XXX machen in ihrem neuen Tanga in schönen erotischen Posen. Als ich das Zimmer verließ, waren gut 40 Minuten vergangen. Kostenpunkt für den ganzen Spaß? Ich hatte XXX vorher noch nicht bezahlt und fragte sie: Ihre Antwort: EUR 30,=. Wijze Grijze sexapproval: 10,0/10
 
 Ich drehte noch eine Runde durch die Vulkanhäuser, und traf dann dort De Duisburg Spesjalist mit dem ich, zusammen mit Silberpfeil, noch etwas auf der Terrasse vom Vulkanimbiß trank. Natürlich unterhielten wir uns ausführlich und besuchten noch Denise (siehe unten). Gegen 02:00 Uhr verabschiedeten wir uns voneinander, aber ich hatte das Gefühl, dass ich sehr wohl noch eine Nummer vertragen konnte. Ob XXX wohl noch verfügbar sei? Und ja, dort saß sie auf ihrem Hocker; in meinem geschenkten Tangaslip. Nun war sie noch mehr überrascht. Nochmal? Yes, einer geht noch. "Una mas, por favor!" Wir zogen uns aus und sie presste ihren kleinen Po gegen mich, wobei nur noch der kleine Faden des Slips mich daran hinderte in sie hinein zu dringen. Sie war glitschig wie schmelzende Butter. Ein gefährliches Spiel. Bei der anschließenden rutschigen Schlittenfahrt auf dem Bett, schien es mir wirklich so, als ob sie es darauf anlegte weiter zu gehen als vernünftig wäre. Mit ihren begleitenden Küssen, raubte sie mir fast den Verstand.
 
 Und auch das ist ein Grund warum ich dieses Mädel beschützen muss. XXX kann schlecht nein sagen und weiß sich nicht richtig durchzusetzen. Die verkehrten Männer würden bestimmt versuchen dies auszubeuten. Das habe ich auch versucht ihr deutlich zu machen. Sie war sich da mittlerweilen auch drüber im Klaren und hatte inzwischen eine Landeskollegin gefunden der sie sich anvertrauen konnte. Auf ihr Angebot Telefonnummern auszutauschen ging ich nicht ein. Das werde ich prinzipiell niemals machen.
 
 Dieses zweite Zimmer dauerte 35 Minuten und einigermaßen geschlaucht, trat ich kurz vor 03:00 Uhr den langen Heimweg an. Wijze Grijze sexapproval: 10,0/10
 
 Manche werden sich nun vielleicht beschweren, was dieser Beitrag denn für einen Mehrwert für das Forum hat. Warum habe ich diese Begebenheit trotzdem hier beschrieben? Was möchte ich hiermit sagen?
 
 Es zeigt sich wiederum, und ich wiederhole es jedes Mal: Wenn man einem Mädel mit gebührendem Respekt begegnet, wird man selbst auch mit Respekt behandelt. Manchmal entsteht daraus mehr als man normalerweise erwarten darf.
 
Dan nog een P.S. mbt de discussie over Denise op kamer 609. Ik had van De Duisburg Spesjalist vernomen dat hij deze nieuw meid ontdekt had en dat ze absoluut de moeite waard was. Samen liepen we naar haar kamer. Denise is inderdaad een leuke meid met de goeie looks. Echter ook een zeer professionele meid, want tijdens ons gesprek met haar, scande ze met haar ogen voortdurend de omgeving achter me om te kijken of er eventueel nog potentiële klanten langsliepen. Het moet blijken of ze haar gebrek aan kennis van het Duits kan compenseren met een goeie service. Maar ja, wie komt er ook naar de Vulkaan om te praten?
 
 Adieë tsezame
 Wijze Grijze

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #143 Gepost op: 12 juni 2014, 12:38:01 »
mijn vulkaan ik voel me van eros 26 de haan en alle kipjes op mijn stok me geluk kan niet op is voor de sauna clubs een strop. ik weet niet wat er speelt ma eros 26 trek aan mijn als een magneet de line ub is er top daar kan oberhausen bochum en essen niet tegen op toch trek ik op heden ma na 1 dvp en mijn vraag wat kan ik er aan doen ik weet het het gaat hoofdzakelijk om de poen .gister heb ik het geprobeerd een huisverbod te krijgen ma dat vond de exploitant niet weert eros 26 dat is mijn thuis voor ieder wat wils in dat ene huis  :17:

ook het vulkaanhuis heeft zijn sjarme ma op heden wil geen een dvp mijn daar omarmen vicky stond gisteren vrij en ook daar ging ik niet meer voor de bijl. mijn excuus aan iedere dvp ma op heden wil ik er ma 1 met dank aan de fijne dames ik hoop dat ik bij jullie uit mag huilen als ze niet meer daar is .wanneer dat gebeurt is iets wat ik niet weet ma weet dat ik jullie ook niet vergeet  ;D 


« Laatst bewerkt op: 12 juni 2014, 12:52:52 door de vulkaan spesjalist »

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #144 Gepost op: 12 juni 2014, 12:45:58 »
mijn vulkaan ik voel me van eros 26 de haan en alle kipjes op mijn stok me geluk kan niet op is voor de sauna clubs een strop. ik weet niet wat er speelt ma eros 26 trek aan mijn als een magneet de line ub is er top daar kan oberhausen bochum en essen niet tegen op toch trek ik op heden ma na 1 dvp en mijn vraag wat kan ik er aan doen ik weet het het gaat hoofdzakelijk om de poen .gister heb ik het geprobeerd een huisverbod te krijgen ma dat vond de exploitant niet weert eros 26 dat is mijn thuis voor ieder wat wils in dat ene huis  :17:   

Beste DDS, aan het eind gewoon doen zo als ik dat doe:

Illusion Plopp
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

guest7191

  • Gast
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #145 Gepost op: 3 juli 2014, 13:09:42 »
eros 26 dat is mijn thuis voor ieder wat wils in dat ene huis  :17:
Dat is weer eens zwaar overdreven geschreven.
Haus26 kent geen ervaren domina dus voor ieder wat wils klopt dus niet. Op het duitse dominaforum wordt de vulkan als totten hosse en no-go area omschreven als je op zoek bent na kinky.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #146 Gepost op: 3 juli 2014, 19:51:14 »
eros 26 dat is mijn thuis voor ieder wat wils in dat ene huis  :17:
Dat is weer eens zwaar overdreven geschreven.
Haus26 kent geen ervaren domina dus voor ieder wat wils klopt dus niet. Op het duitse dominaforum wordt de vulkan als totten hosse en no-go area omschreven als je op zoek bent na kinky.

op de vulkaan vind je geen domina wel hebben enkele dames leren broeken aan  :banghead: ook zullen ze van een ieder wandelaar de wensen proberen te vervullen . er zijn dames die erg ver gaan als ik het allemaal moet geloven wat ik in de wandel gangen hoor zijn er bepaalde dames die je een golden shower geven wat een klant daar aan vind ik weet het niet   :banghead: ma een iedere wandelaar heeft zijn wens . ook zijn er genoeg dames die popers tot hun beschikking hebben nou die rotzooi laat ik staan  :017: popers is overgens in Duitsland verboden  :cheer: voor dominas en sm kan je beter na essen . wensen kun je altijd kenbaar maken aan de dame welke ook je vind er heus wel 1 die er in mee ga . zelf hou ik van tedere seks soms uit spontaniteit kom er een gfe uit voort en dat vind ik alemaal op de vulkaan  :bud

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #147 Gepost op: 5 juli 2014, 12:19:33 »
gisteren is er op kamer 402 een dame geheel in het zwart en leder cq rubber gekleed en dat wel in huis 26 ook hangen er zwarte lange laarzen aan de muur handboeien aan het kruis . of we dit onder een domina moeten verstaan laat ik geheel aan de kenners over  8) voor mijn is die kamer een no-go aria . omdat ik de verschijning van deze dame niet interessant vind en gewoon meer bloot wil zien aan de deur . ieder zijn ding en dat mag ik ook hebben . 

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #148 Gepost op: 5 juli 2014, 12:45:49 »
Ben al een tijdje de verhalen/ervaringen over Duisburg aan het volgen. Wat ik me eigenlijk afvraag en nog maar weinig over gelezen heb, is deze buurt van Duisburg een veilige buurt ? Kan je, je auto daar gerust achterlaten ? Kan je daar veilig rondlopen zonder overvallen te worden ?

guest7191

  • Gast
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #149 Gepost op: 5 juli 2014, 13:32:35 »
De vulkan is niet echt een veilige buurt meer te noemen. Vooral sinds er allerlei bulgaren/roemenen etc. zijn komen te wonen in de charlottenstrasse.
Regelmatig hoor ik van wandelaars die er komen dat er ruiten van auto's zijn ingeslagen op de grote parkeerplaats tegenover sexxxpalace. Ook wordt er op straat in drugs gedeald.

Dit is ook 1 van de redenen dat ik sinds eind 2012 de vulkan niet meer bezoek. Ook de grote groepen allochtonen die rond lopen (vaak uit nederland afkomstig) maakt het niet echt prettig om daar rond te lopen.

Als je naar Duisburg gaat kon je beter de auto iets verder het centrum in parkeren.