Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1125062 keer)

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #570 Gepost op: 15 februari 2016, 21:40:25 »
Het was nog te danken aan een gewonnen sjoelwedstrijd in december. Dat ik het jaar van de aap met een vrijkaart kon beginnen in Babylon. Kwestie van hem in de juiste gleuf schuiven. Dat ging me toen opmerkelijk goed af. Bedankt daarvoor.

Nu is de maandag als bekend niet de beste clubdag, maar het kwam goed uit met het werk. Hoewel de AWL voor maandag telkens veranderde, zondag nog veelbelovend was, maar maandagochtend weer serieus ingekrompen, waagde ik het er maar op, want er waren twee meiden waarvan ik zeker weet dat ze het doen zoals ik het graag heb.

Bij aankomst stond er welgeteld één auto op de parkeerplaats. Tekenend voor het gastenaantal. Nog voordat de relaxkaart ingeleverd was, werd ik al omhelsd door de dames A en B. Oftewel Alice en Bianca. Zo, ze kennen je, merkte de Thekefrau op. Deze wel ja, maar bij de rest van ploeg kon ik nog weinig namen aan de gezichten koppelen. Op het Babylonforum, dat over het algemeen aardig klopt, had ik al gezien dat er bij  veel dames te weinig sterretjes achter het begrip ‘service’ stonden. Die vallen bij mij automatisch af.

Eerst wat gedronken met Alice en Bianca, die vonden dat ik nogal koude handen had. En die wel een goed opwarmplekje wisten. Voordat ik er erg in had zat ik met mijn fikken tussen twee paar dijbenen geklemd precies op de plek waar ze bij elkaar komen. Zodoende kon ik chef Eddy niet eens een hand geven toen hij langs kwam. We waren het snel eens dat we het maar met ons drieën zouden gaan doen. Alice was pas jarig geweest en kreeg nog wat van me. En om niet flauw te doen had ik voor Bianca ook wat bij me. Toch wel handig om van de Thailandtrip wat aardigheidjes mee te nemen voor de meiden. Doe ik elk jaar, kost daar weinig en wordt erg op prijs gesteld.

Intussen lag ik op mijn luie rug met een tongzoenende meid in elke arm. Bij de pijpcontest bleek dat Alice het verste kwam. Tot het schaambeen. Maar dat is dan ook een kunst die niet elke vrouw beheerst. De sandwichblowjob, de zwans tussen twee op en neer gaande monden geklemd, was beestachtig lekker. Evenals de variant dat de een je pijpt en de ander met haar tong je ballen heen en weer duwt in het scrotum. Bianca ging er het eerst aan. Interessant ook dat ze er schik in hebben om je lid beet te pakken en bij hun vriendin naar binnen te leiden. Bij Alice was het zoenen onder de beurt zo lekker, dat de FT er niet eens meer van kwam, want wat ik ook probeerde, denken aan een bord havermout, denken aan Neelie Kroes in een string, niets hielp, er was geen houden meer aan en veel te vroeg naar mijn zin ging ik diep in haar doos af. Einde eerste ronde.

De tijd wat opgevuld met een sauna, kopje soep, menu nr. 2 van de kaart, enz. Nog even met een meid zitten praten die naar een kamer hengelde. Susi was pas begonnen in Babylon, en zag er helemaal niet slecht uit. De vraag is dan altijd, hoe zijn ze op de kamer. Door naar het clubverleden te vragen krijg je vaak al wat duidelijkheid. In haar geval ging het om Living Room, nou ja okay.  En Dolce Vita. Oh sorry, maar ik heb zo meteen een afspraak met een van mijn stamvrouwen. Was niet zo, maar dit zou een gok zijn met een minimale kans op een bevredigende afloop. Voor mij althans.

Het was een bleef een dooie boel in sociaal opzicht. Heb het nog nooit zo meegemaakt. Maar goed, je komt hier in de eerste plaats voor de seks. Alice en Bianca waren gewillig genoeg om ook de tweede ronde te verzorgen. Deze keer bleef het bij een pijp en zoensessie. Duurde wat langer, nu de eerste druk eraf was. Uiteindelijk was Bianca er met haar geile tongzoenen verantwoordelijk voor dat ik Alice de mond volschoot. Een combinatie van factoren, maar wat was het lekker met deze twee schatjes.

Inmiddels een paar uur later, nog steeds een bedroevend laag gastental, wat resulteerde in chagrijnig kijkende meiden. Begrijpelijk, maar ik kan in mijn eentje ook de hele kudde niet dekken. En ik hou het bij voorkeur bij meiden waar ik goede ervaringen mee heb. Het gaat me tenslotte om topsessies met topmeiden in topclubs. En niet om tobsessies met tobmeiden in tobclubs. Vandaar dat ik in Babylon en nog een handvol clubs in de regio noglangniet, maar in een heleboel andere clubs al heel lang geleden uitgewandeld ben.
« Laatst bewerkt op: 15 februari 2016, 22:12:33 door noglangnietuitgewandeld »
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline iamnaughty

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 115
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #571 Gepost op: 17 februari 2016, 14:43:07 »
Het is wel dankzij sausage man dat wij minder geconsumeerd hebben.   Zie je Alice lopen.. Groeit je pik.. En plots valt je blik op me lulparade en tis over

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #572 Gepost op: 17 februari 2016, 14:50:03 »
Het is wel dankzij sausage man dat wij minder geconsumeerd hebben.   Zie je Alice lopen.. Groeit je pik.. En plots valt je blik op me lulparade en tis over


 ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #573 Gepost op: 26 februari 2016, 11:36:03 »
Niet zo lang geleden heb ik van een ander forum een vrijkaartje gekregen voor dit net verbouwde paradijsje. Mede daardoor heb ik vorige week een grotendeels geweldige middag/avond gehad. Grotendeels want ook vette pech viel mij helaas ten deel. Dadelijk meer hierover.
Vind ook dat ik dank verschuldigd ben aan de schrijvende fans van Alice. Had me nl ingelezen, de site/foto's bekeken en zij stond bovenaan mijn shortlist. Klasse.

Een plezierige ontvangst, een duidelijke toelichting van de spelregels, omkleden en aan de hand van Melinda een rondleiding gekregen. Ook een lekker snoepje dat meiske, moet ik maar ff onthouden! Daarna nog eens zelf rondgelopen en alles goed in me opgenomen. Natuurlijk ook de line up goed bekeken. Daar was nix mis mee en alles lekker poedeltje……! Op een gegeven moment stond ik met een ooster-buur te buurten en vroeg of hij Alice kent? Hij deed er opeens het zwijgen toe en op hetzelfde moment komt er een lekker w… de zaal op waardoor ik ook stil viel. Wat een topper om te zien, zeg! En ….. ze begroette m'n gesprekspartner met een knuffel (stammie dus!) waardoor hij repliceerde 'Hallo Alice, wie geht's'. Probleem opgelost.
Gelijktijdig kwam er nog een lekkere dame de bar in. Lang stijl blond haar, goed Duits talig, super heerlijk figuur met heerlijk volle vooruit stekende borsten (C-cupje ofzo! silli's??) die direct ook op mijn lijstje werd geplaatst. Dus had ik een nieuw probleem, want heb haar naam niet kunnen achterhalen helaas. Iemand een idee?

Alice bleef een beetje bij de bar hangen en kennelijk waren er meer bekenden. Populaire dame! Ben toen weer een rondje gaan lopen en liep haar ergens onderweg pardoes tegen het lijf. Wow, niet verkeerd. Praatje gemaakt en op een bankje gaan zitten. Van het een kwam het ander, uiteindelijk een sleutel gehaald en naar de kamer getogen. Daar heb ik met haar een waanzinnig plezierige sessie gehad en was onder de indruk van haar pijp kwaliteiten. Nondeju, wat deed ze dat lekker. De overige standjes waren ook super overigens en ik voelde me erg happy om met zo'n overheerlijk schepsel op kamer te zijn. Ze is nl bovendien ook heel gezellig, lief en weet precies uit te vogelen (met een beetje hulp) wat je lekker vind. Dus een geweldige ervaring met haar gehad en de volgende keer dat ik hier naar toe ga check ik eerst of ze op de AWL staat. Grandioze ervaring en ik was onder de indruk. Dat gebeurt overigens niet zo snel en niet zo vaak!

Tijdens het uurtje recupereren bestelde ik een maaltijd. Zag er zeer verzorgd uit en ik moet zeggen smaakte op zich voortreffelijk. Een, voor mij heel belangrijk, punt heb ik daarbij wel. Zowel op de frietjes, maar nog erger, als op het vlees/saus zat me een lading zout waar je gestoord van werd. Zonde want het gaat volledig ten koste van de smaak en het is ook nog eens extreem ongezond. Hoop dat ze hier verstandiger mee om zullen gaan. Als ik nl van zout houd dan lazer ik het er zelf wel op.
Heb dus besloten om de volgende keer de maaltijd zonder zout te bestellen!!

Vervolgens kwam ik toe aan de tweede ronde. Had inmiddels enkele leuke dames gezien, die ik echter om beurten moest missen. Stond aan de bar wat te drinken toen er een op zich lekkere dame op me af kwam. Gezellig praatje, meende haar al eens te hebben gezien (bleek AcaG) te zijn geweest, maar ze kwam wel meteen ter zake. Of we op een bankje konden plaats nemen. Tja, dat kon wel maar keek nog wel even rond of inmiddels een andere dame van mijn voorkeur rondliep. Dat was helaas niet zo. Op het bankje een beetje zitten rommelen, knuffelen, nix bijzonders. Ze vroeg een paar keer of ik met haar tevreden was…………?? Dat had mij aan het denken moeten zetten. Kennelijk was ik nog te bedwelmd van de eerste sessie/dame waardoor ik niet oplette. Inmiddels was ik op kamer er achter gekomen dat ze Diana heet.
Ze begon met een pzc sessie en die werd vreselijk. Ze vertelde dat ze een probleem met d'r kies had en niet zo goed kon pijpen. Nou en dat bleek overduidelijk. En maar zielig doen en weer doorgaan, stoppen, doorgaan ………….Bah. Andere positie, had ze weer wat, en weer last van d'r kies en weer kletsen …..@#$%%^^&&&**^*()%##@@##!!!
M'n goudstaafje smolt in no time en m'n goesting was binnen 5 minuten volledig verdwenen. Dat is me nog nimmer gebeurt!! Niet door eigen schuld en niet door een DVP!! Ik had er inmiddels onvoorstelbaar de kolere in!! Dus stoppen, je verlies nemen/afrekenen en niet meer op letten. Voor mij is dit op zeker een TMM!!

Douchen, lekker biertje besteld, en apart gaan zitten op een bankje om m'n ergernis te overwinnen. Das best lastig hoor. Komt er nog een lieverd naast me zitten die d'r best wilde doen, maar ik moest haar er vriendelijk op wijzen dat ik geen goesting meer had. Tja, en die dames zijn soms wat eigenwijs (doorgaans erg prima!!), maar niet echt in dit geval. Uiteindelijk begreep ze het en ik denk niet dat ze boos is op me. Gelukkig!!
Na verloop van tijd zakte de irritatie en heb ik me nog een beetje vermaakt aan de bar. Zeker omdat Alice tussendoor of een knipoog, of een kus in de wind gaf of een simpele glimlach gaf oid. Dat vrolijkte me toch weer wat op.
Uiteindelijk weer omgekleed en de lange reis huiswaarts begonnen. Wel met een goed gevoel over de club en menige dame die ik gezien had. Er valt hier dus nog veel te ontdekken, maar ik moet wel beter opletten dus.
Tot volgende keer,
K

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #574 Gepost op: 27 februari 2016, 14:51:05 »
Ik droomde en volgde een gebruinde langbeiniges mädel de trappen op, nog meer trappen, lange gangen, over autostrades in gietende regens (?) in een wereld van geometrische kleuren om tot de kern van het hoogste bewustzijn van het universum te treden. 'Waren de hete mokkels naar uw smaak?' Donderde het licht me toe. Ik stamelde 'ja, O Universum'. Ik werd wakker...en sliep dan tevreden weer in als een blok.

Valentijn in huize Babylon
14 Februari 2016
Algemeen topic: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=18256.msg74315#msg74315

Geen ontbijt heb ik in deze B&B besteld waar ik eerder in de nacht met een zaklamp m'n weg moest zoeken om er te geraken. De stoel stond buiten, in West-Vlaanderen betekent dat iets...toch maar binnen gezet. Die Duitsers zijn zo serieus over alles en om per sé het geheel in duisternis te moeten hullen, wij Belgen doen ten minste nog aan charity aan Electrabel/Suez. Snel wassen, het scheren even vergeten om dat later in de club toch te doen en de wagen inspringen voor de volgende bestemming: Babylon of PSR? PSR was maar een dik 20 minuten van de B&B zoals alles hier een dik 20 minuten van elkaar verwijderd was. Het zat echter niet op m'n route. Een vrijkaart van dit forum had me echt overstag doen gaan in deze beslissing maar een kwatong gooide roet in dat eten. Ik koos voor het mij vertrouwde Babylon daar het op m'n route terug naar huis lag.

Ik reed er naar toe en kwam rond 13u15 aan. Weer die gekke theke aan de caisse. Ik overhandigde m'n 3 20€ biljetten en kleedde me na een grondige douche tot Babyloniër. Voor ik de umkleide bereiken kon, kwam Dorothea me een kusje geven...weeral. Ik moest echter opletten voor haar rug, ze had er een nieuwe tattoo gezet. Geen kameroptie vandaag meid, ik wil daar liever voorzichtig in zijn. Ze zou het later die dag nog eens proberen. Hoe goed ze bij anderen blijkbaar is, niet bij mij. En toch komt ze naar mij.

Ik kon in alle rust nog genieten van een erg laat ontbijt na de nachtbraker te hebben uitgehangen in Samya deze nacht onder normale muziek. Hier draaiden ze de ganse dag nog commerciële muziek vermengd met golden oldies zoals driver's seat en old school house uit de nineties. Tijdens m'n ontbijt en de sloten koffie zag ik meer meiden binnen komen en stelde vast dat het vandaag wat drukker zou worden dan de vorige Zondag 6 maanden terug. Er liep op eerste zicht geen topper rond als servicegranaat (Hello) Kitty die toen meteen m'n aandacht ving. Na al het optisch geweld van Samya is het even wennen aan de alles onthullende line-up van Babylon dat minder uitgesproken is dan ginder. Maar ik kwam dan vooral voor waar Babylon bekend voor staat: service in een rustige atmosfeer in aangenaam gezelschap waar ik wat kan rusten na de lange nacht. Die kreeg ik van meiden als Alice en Rose en er waren een paar coole beren zoals een Nederlander met wie ik wat clubervaringen deelde tijdens het ontbijt. Hij was nog niet in Babylon geweest. Zulke Babylon-maagden ontmoette ik wel meer die dag.

En wie zag ik ook verschijnen vandaag? Diana, m'n laatste Babylonische flopdame van 2015. Werkt die hier nog dan? Ze zag me ook. Damn. Ze blijft een stunner optisch maar ik vertrouwde het niet genoeg gezien m'n slechte ervaring met haar. Later meer over. Tijdens het ontbijt liepen de naakte deernes unisono naar de balie. Eenmaal trokken ze met een zuur gezicht meteen terug. ik vroeg waarom, schijnt dat er dames binnen kwamen. De opwindende erehaag van het welkomst-comitée is dus niet voor collega's bestemd. Ik zag Melinda langskomen, een donderwolk had meer charme. Ze werd gevolgd door...weer Melinda?  :017: Het is een andere dame maar ze leken daar erg op elkaar, zelfde haarstijl, zelfde grootte enzo...en even vrolijk zelfs.  :017: :017:

Na het ontbijt en de tanden poets trok ik me terug in de wellness. Wel verdiend. Ik maakte bespiegelingen over hoe goed m'n leven eigenlijk is dat ik dit ken. Van het vele filosoferen naar het opwarmen in hun sauna dat heter is dan een hete schuur die in brand staat. Bij het verlaten van de sauna werd ik opgewacht door...Diana. Zucht. Zo mooi. En toch. Ze wilde me een kus geven en wou al meteen terug trekken (nee geen kamervraag, wel presales). Ik zei haar of ze wist dat we al op kamer waren. Dat wist ze nog. Ik zei haar niet te willen kameren, nu niet en ze ging gefrustreerd weg. Dat heb ik nog vaak mogen doen. Ik ging weer de jacuzzi in en zag haar weerkomen met een klant. Ik lette op de tijd en wachtte af. Die werd volgemaakt deze keer met hem. Later vroeg ik hem nog hoe het was. Meer dan een bevreemdde blik en een eenvoudig 'gut' kreeg ik er bij hem niet uit.

Waarom zijn die Duitsers altijd zo serieus? Die Nederlander lacht ten minste open en hartelijk met alles mee, het is fijn kletsen.  :))

Later ging Diana nog met een andere Duitser in avondpyjama weg en ze bleven lang weg minstens een uur of meer. Toen ik hem later onder het avondeten vroeg hoe het was kreeg ik er geen woord uit. Een andere Duitse beer naast me vertaalde het even want ik kreeg een grom terug dat voor een goedkeuring moest doorgaan. Diana probeerde nog aftersales met 'm maar dat slaagde niet zo. Ze keek me raar aan.  :017: De beer naaste me haalde z'n schouders op. Ik at door.

Veel te serieus. Voor elkaar gemaakt denk ik, die beer en Diana. Ze bleef tegenover me zitten en vrijde dan een andere klant op. Nevermind, good luck.  :lol_hitting:

Ik had in de tussentijd nog een paar maal de biosauna in geweest. Voila.
De jacuzzi werd veel gebruikt. Meer filosoferen.


Dames

Behalve een Diana die eerst dan niet meer rond me hing, was er nog Dorothea. Die ging op me liggen. Ik was net aan het ontdekken dat Eddy her en der tafels heeft geïnstalleerd. Blijft dat Babylon geen echt restaurant-gedeelte heeft zoals m'n vorige clubs waar ik was geweest. Het hoeft op zich nog geen nadeel te zijn. Het is beter dat er meer tafels aanwezig zijn. Dorothea bleef me verder strelen, en ik haar. Echter begon ik toch aan te voelen dat het tot een kamergang zou leiden als ik te ver ging in haar verleidingen en heb gezegd dat ik dat niet meteen van plan was en nog wilde rusten. Niet echt waar natuurlijk. Ze is gewoon m'n type niet. Niet die zondag want teveel living dolls gingen haar voor dat dit goed zou komen.

Ik zat naar een grote rode dames-schoen te kijken toen een andere dame me benaderde. Deze was optisch wel meer m'n ding. Ze was ook erg joviaal. Gebruind, slank, lekker, ze pastte in het rijtje fine optick ficks van dit weekend thuis. Ze plaagde me en teasde me en gauw was er heerlijke TZ. Ik liet het toe. Dit geile ding was in voor vanalles en wou graag m'n wensen inlossen op kamer. Tijdens de presales speelden ze nog dat romantisch nummertje, echt wat voor Valentijn:

! Valentijn!!! 50 Shades!

Ik weet het, ik val in herhaling, dat nummertje hoorde ik toen ook, met Kitty...)

Haar naam? Sexy Susi (BUL) - http://relaxxxboard.com/index.php?topic=19499.msg74305#msg74305
SCORE: ****

Na de heerlijke kamer, de beste van het weekend ging ik naar de jacuzzi...nog maar eens. Wellness, relaxen en eenmaal à la carte eten in de avond zou het enige zijn dat ik nog zou doen. In de jacuzzi zat ik nog te denken: ah, Valentijn. Ik had die Susi moeten vragen eerst een hapje te eten, kaarsje erbij, het gezellig maken. Dan in de zetel elkaar opvrijen en dan een uur de kamer op. Dan bedenk je dan achteraf. Voor volgende keer. Ik wou ook met ene Sonja gaan maar of ze was er niet of ik merkte ze niet op.

In de biosauna zag ik m'n valentijnsschatje nog zo haar best doen met een andere klant. Ik zei hem nog dat ze echt goed was toen ze tevergeefs vertrok. Later zag ik hem nog met haar naar een kamer vertrekken voor ik zelf huiswaarts besloot te gaan.

Voor zessen besloot ik nog een hap te eten. Ook vandaag had ik weinig honger, eetlust was ondermaats. Ik bestelde van het beste dat ik wist dat ze konden bereiden maar het wilde me maar niet smaken. Diana zorgde nog voor afleiding en even vreesde ik dat Dorothea er kwam bijzitten om te wachten tot ik 'finished' was zoals die vorige keer. Boudoir Dreams de Maastrichtse erectie-stimulant got me again. Als het dat was want de druk in m'n hoofd en het rare gevoel was grotendeels afwezig deze zondag maar niet de werking tijdens het spel zoals ik al met Susi merkte. Die mogen voor m'n part best een light editie uitbrengen. Dat spul is ofwel te onwijs straf ofwel niet normaal of ik maak me gans het weekend wat wijs.  :017: :o ;D

Ik kleedde me samen met een andere beer terug om tot normale burger en wisselde nog een woord met hem en vertelde hem het bestaan van de fora. Daar had hij oren naar. Ik vertrok zo even na 20u. en trok tevreden de deur achter me dicht. Te snel is weer een geslaagd weekend voorbij. Dat er nog vele zulke weekends mogen volgen dit jaar en niet enkel om verveling en erger van we weg te houden.

Wat was er minder dan vorige keer in Babylon op een zondag:
* Onder voorbehoud: het eten. Het kon gedeeltelijk aan mij liggen namelijk.
* Sauna was me te heet.

Wat was er beter dan vorige keer:
* Ik merkte dat ze extra tafels geïnstalleerd hebben. Dat is een plus en was zeker nodig.
* Als er iets is doen ze er iets aan: een elektricien was bezig met een bedradingsprobleempje en dat op Zondag.  Een nieuwe knop op de jacuzzi was geplaatst waar er een tijdje geen was.
* drukker, meer dames aanwezig dan vorige zondag in Augustus

Wat was er hetzelfde:
* Al de rest, de club blijft m'n favoriet.

Wanneer deze club bezoeken (indien op zondagen):
Als je hogere service wil van meiden en goede wellness en meer. Hier heb je het totaalplaatje liggen. Na een nachtje uit ook aan te raden voor nog een rustige sessie en relax.

Op naar de volgende  :)) ... ah nee 't is gedaan  :cry

http://relaxxxboard.com/index.php?topic=18256.msg74315#msg74315
« Laatst bewerkt op: 27 februari 2016, 15:25:43 door Vazkor »

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #575 Gepost op: 28 februari 2016, 11:04:31 »
De stoel stond buiten, in West-Vlaanderen betekent dat iets...

???????
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #576 Gepost op: 5 maart 2016, 16:25:51 »
Babylon heeft een geheel frisse en vernieuwde website

http://www.saunaclub-babylon.com/

[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #577 Gepost op: 5 maart 2016, 18:59:27 »
Formule 1 party

Vrijdag 4 maart stond de F1-party gepland in Babylon. Aangekomen in de namiddag en we konden spreken van een full-house. Veel bekende stamgasten van de partij. Zeker rond de 50-tal gasten en een 40-tal dames. Zeer goed aanbod , voor ieder wat wils. Ook vele zwarte parels aanwezig. Een stevige bende vaste Babylon toppers waren ook van de partij : Alexa , Alice , Monika , Kitty , Klara , Precieuse , Iman , Dorothea , Elli , Rose ... De optic zeer mooie Jeanette en Sonja met dito service. Keuze genoeg dus. De dames hadden goed hun werk. Enkel Melinda en Tanja aka miss irritant zaten zonder werk. Hoe zou dat nu komen ?

De club was mooi aangekleed met diverse F1 spullen. Ook was er een mini race baan aangelegd door gans de club met stro balen en autobanden. Alle dames waren verkleed als pitspoes.Dit was zeer opwindend om de dames eens in spannende pakjes te zien en met F1 petjes op : lekker ! De sfeer zat er goed in. Afwisselende muziek die in de namiddag toch al wat luider stond om een party-sfeer te creëren.

Om te eten was er enkel een selfservice buffet van aardappelkroketjes , erwten en wortelen + varkensgebraad. Ook diverse cocktail hapjes waren voorhanden. Alles werd regelmatig vers aangevuld. Ondanks de geruchten was de Leffe nog steeds gratis beschikbaar.

Om 19u was het zover en ging de race van start gaan. In totaal 20 deelnemers , die het per twee tegen elkaar moesten opnemen. Twee rode mini autootjes waar men moest op plaatsnemen werden aan de start geplaatst. Sturen gebeurde met de handen en de snelheid werd bepaald door de voeten. Er werden vlagjes uitgedeeld aan iedereen om te supporteren. Bij de start van de eerste twee ging de tent volledig uit de bol. Uiteraard zorgde de race voor hilarische taferelen. Elkaar de pas af snijden , blauwe ballen , ééntje de bocht uit plat op z'n buik , enz... Tussen de piloten waren er ook twee dames Melinda en Precieuse die het heel goed deden. Uiteindelijk werden de dames 1 en 2 , plaats 3 was voor de Duitse stamgast Ziggy. Ze kregen alle drie een trofee en een soort plof champagne fles met glitters over hun bij de uitreiking.

Uiteindelijk op de kamer beland met : Monica , Maira , Heike en Klara. Over de ganse lijn : TOP !

Rond 23u werd het duidelijk minder druk. De vaste bende zat weer gezellig aan de bar met een luisterend oor voor de verhalen van de cheffe. Wat later de club verlaten na een zeer geslaagde en unieke party.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #578 Gepost op: 6 maart 2016, 01:03:05 »
Ik log in op RB en heb een berichtje. SexMachine met een kortingskaartje voor Babylon. Nice hier ben ik nog niet geweest en is goed berijdbaar.
Bij deze alvast mijn dank aan de forumleiding en uiteraard ook aan Babylon voor deze genereuze geste.

Ik check de aanwzeigheidslijst lees me in en houd een gaatje vrij in mijn agenda.
Maandag 29/2 dat wordt hem. GPS op en rijden. Bestemming bereikt en bevindt zich aan de rechterzijde. Ik parkeer hem bijna voor de deur maar zie de ingang niet.
Had nog wat van een parking in achterhoofd en zie dan een pijltje staan, even de hoek omrijden langs het tankstation en daar is de parking.

De buitenkant ziet er niet speciaal uit maar daar komen we uiteraard niet voor. Ik bel aan en de deur gaat open.
Aan de theke geeft ik mijn kortingsbon en deze wordt zonder probleem aan genomen.
Een badjas krijg je hier niet, rondlopen in een handdoek dus. Douchen en dan de bar in. So far zo good. In de bar zie ik een aantal naakte dames lopen. Ok ik had wel FKK ergens gelezen maar
had hier niet echt bij stilgestaan dus dit was wel een aangemane verrassing. Al direct spot ik een goddelijk elfje. Uiteindelijk niet mee gekamerd en daar moet ik nog eens voor terug :)
Alvast een klein hapje gegeten en een watertje gedronken. Dan even op verkenning. Bar, receptie, douches en kleedruimtes en enkele kamers om het gelijkvloers.
Op het verdiep nog meer kamers, massage kamer, zonnebank en de kino. In de Kino is er veel licht en wat donkerder zou gezelliger vertoeven zijn daar. Waar is de sauna, aha in de kelder.
Er is één hete sauna en de andere is meer een opwarm ruimte, deze zijn dan weer zeer donker en iets meer licht daar zou dan een wat frissere indruk laten.
De whirlpool zijn ze net aan het kuisen en is enkele uurtje buiten gebruik. Later in de namiddag was deze prima. Ook hier vinden we nog douches een kleine zitruimte met tv en nog meer kamers.

Terug in de bar zie ik een dame aan het ontbijt zitten die mijn aandacht wel trekt. Het is Dorothea. Super sessie. Ik had al gelezen dat het service niveau hier hoog was en dit maakte ze volledig waar.
De rest van de dag wat rondgelummeld en als tweede date van de dag op Sonja gevallen. Ook dit was weer een prima keus. In het algemeen ben ik nogal kieskeurig en in andere clubs kom ik dan tot 2 of 3
mogelijke kandidaten. In Babylon was het moeilijk om kiezen, zelfs op een maandag waren er zeker 6 die ik wou stengelen.
Na een portie eten en wat uitbuiken kennis gemaakt met de grappige en uitdagende Adriana. Na 2 super sessies heeft zij dit nog overtroffen. Man man wat een service kanonnen. 

Uiteindelijk dan maar afscheid genomen, de theke vraagt of alles prima was, 'SUPER' antwoord ik.
Onderweg naar huis nog wat in een roes overdenk ik de dag en hoe geweldig deze wel was. 
Normaal is de entree €60 wat ik aan de hoge kant vind (drink enkel water en ben kleine eter). Maar ondertussen heeft mijn onderbewustzijn voor een nieuw gaatje in mijn agenda gezorgd en is een nieuw bezoekje reeds gepland voor een week later.

Die kortingskaart gaat me nog veel kosten ;)

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #579 Gepost op: 9 maart 2016, 12:57:23 »
Er stond één naam op mijn verlanglijstje bij mijn recentste bezoek aan Babylon (met RB-kortingkaartje): Raluca. Ondanks (toen nog) de vermelding op de AWL bleek ze er toch niet te zijn (en sindsdien staat ze ook niet meer op de AWL).

Ach, de aanwezigheid van een hele troep blote jonge meiden zorgt er voor dat je niet lang treurt. Vroeg op de woensdagmiddag was het nog rustig, zodat ik me dan ook maar eerst met wat (echte) wellnessactiviteiten heb beziggehouden.

Op het aankondigingenbord voor het eten stond als Tagesmenü Maultaschen: een mij nog onbekend woord. Een lekkere verrassing trouwens: een soort grote ravioli, maar net anders. Samen met een Kölsch een aanrader.

Leuk trouwens dat er nu in het achterste deel van de grote ruimte ook een (eet)tafel staat, ook al wordt die minder gebruikt; aan de ‘oude’ tafel is het immers prettig socializen met meiden en medewandelaars.

Het was de hele dag niet echt druk qua mannen, en dat leidde tot enig gemopper bij enkele dames (‘nog niets verdiend vandaag’ e.d.) en ook wel tot iets meer jaaggedrag bij sommigen. Zo bv. Bianca en blonde vriendin die meerdere keren mijn handdoek even wegnamen en ‘zijn’ paraatheid even testten, o.a. door om beurten net boven mijn eikel even te blazen (letterlijk in dit geval). Superaangenaam, maar omdat ze bleven zeuren over de voordelen van een trio en ze ook de hele tijd samen rondliepen is er niks van gekomen. Toch waren het leuke meiden, en als ik even alleen zou gezeten hebben met blondie, dan was er wellicht een kamergang van gekomen.

Intussen had ik Sonja gespot. Een meid met een mooi figuurtje waarbij de prachttieten (en de vuurrode lippen) de blikvangers zijn. Ik herinnerde me de overwegend positieve recensies en zocht dus even oogcontact. Een redelijk positieve sessie volgde (zie haar topic).

Na afloop opnieuw wat wellness, wat lekkere dingetjes van het buffet en nog een Keulens biertje en vervolgens toch maar weer voor de zekerheid gekozen. Het lekkere ranke lijfje met de grote tieten van Monika  :tietjes. En haar absoluut goede service.

Uiteindelijk eindigde de avond met behoorlijk lang gezellig geouwehoer met een Nederlandse medewandelaar uit mijn omgeving (sorry dat ik niet meer gedag gezegd heb, maar dat rondje wandelen duurde wel héél erg lang, ik denk dat je onderweg opgehouden bent, of ontvoerd).

En om maar een open deur in te trappen: het was weer eens een fijne dag daar in Elsdorf.
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Kwakje goes Black!
« Reactie #580 Gepost op: 10 maart 2016, 23:21:01 »
Kwakje goes Black!

Na afgelopen week Babylon ontdekt te hebben heeft mijn onderbewustzijn er voor gezorgd dat er een dagje niets op de planning stond.
De snoodaard had opnieuw een dagje naar dit verdorven oord gepland.
Dus zo gebeurde dat ik reeds voor 12.00 arriveerde in Elsdorf. De theke wist nog dat ik er vorige week geweest was en werd ook al hartelijk begroet door Precious.
Onder de douche en klaar voor de strijd.

Het was nog niet druk, zowel qua beren als dames. Wel liepen er al 4 zwarte parels rond. Hmm zou het dan vandaag Kwakjes eerste keer zijn dat hij het Africa continent ontdekt.
Vorige week waren de heuvels en lekkere snoetje van Kitty reeds op mijn netvlies gebrand en vermits ze toen wat druk was heb ik niet de kans gehad om er mee kennis te maken. Ze stond hoog op het lijstje aangeschreven voor deze keer, maar ook nu weer niet van gekomen. Volgende keer mijn assertieve badslippers dan maar aantrekken. (En is nog een reden om terug te gaan natuurlijk).

Precious aan de bar ontmoet en snel met haar een bankje opgezocht. Zeer uItgebreide presales en aftersales en goed op de kamer. Meer daarover in haar draadje.

Voor de whirlpool gebruikers is maandag niet de beste dag omdat deze op maandag ochtend steeds gekuist wordt en het dan tot een uur of 6 duurt eer hij weer lekker warm is.

Volgende kamer was moeilijk kiezen, geen superfavoriet tussen de vrije dames. Gekozen voor Claudia die alvast een goede presales gaf. De kamer was matig, het neuken was iets te fel voor mij.

Service in Babylon is super. Presales gaan van innig zoenen en knuffelen tot soms een kleine blowjob. Kamers zijn allemaal goed met tongzoenen en andere geneugden. Anaal en dergelijke zijn wel extra. De aftersales zijn ook prima, een glimlach, een zoen, een knuffel van tijd tot tijd.
Ook de bardames en thekes zijn vriendelijk en komen soms een praatje maken of komen zelfs af en toe vragen of je nog iets wil drinken.
Ik was nog op zoek naar een derde date maar die is ditmaal achterwege gebleven.
Was weer een geslaagde dag.

Herhalingsgevaar : ja met kans op verslavingsgevaar.

Offline bartdepauw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #581 Gepost op: 20 maart 2016, 12:04:07 »
Vrijdag naar Babylon gegaan met twee andere collega beren. Om half zeven waren we aanwezig en ik heb gretig gebruik gemaakt van de korting, waarvoor dank aan een ander forum. Dit was mijn vierde bezoek aan deze club en zoals altijd was het weer dik in orde. Ik kan in feite totaal niets negatiefs over deze club vertellen. Als je toe bent aan wat rust dan moet je hier naartoe komen. Het eten was weer heerlijk en de donkere Leffes gingen moeiteloos naar binnen. Ik heb het echter maar bij een aantal gehouden omdat ik de dag nadien naar een andere club zou gaan.

Laat op de avond kennis gemaakt met Raluca. Een heerlijk blonde dame versiert met hazenoortjes. Op de kamer vroeg ik of ze die wou op laten, het had zoiets bunny-achtigs. Ik kan deze kamergang alweer noteren als geweldig. Dit is de enigste club waar ik tot nu toe nog nooit een tegenvallende sessie heb gehad.

Als ik dan toch een negatief puntje moet opnoemen dan is het wel het sluitingsuur op vrijdag. Rond 01:00u zat de sfeer er volledig in en dan gaat de bel met het verzoek om de club te verlaten. Dat vind ik wel jammer. Maar goed het was weer een leuke avond.

Offline SeX++

  • Meerwaardezoeker bij DVPs
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #582 Gepost op: 20 maart 2016, 18:55:27 »
Vorige vrijdag weer eens naar mijn favoriete club gereisd voor het Halali Hasenjagd feest. Reeds om 12uur werd ik opgewacht door nog naakte dames. In de loop van de namiddag werden de feestattributen uitgedeeld. Veel stelde het niet voor: een zwart strikje en een hazenoortje. Sommige dames vonden dat hier een bikini bijhoorde, zou kunnen want van damesmode weet ik niet zoveel. Het hoeft niet alle dagen FKK te zijn.

Voordat ik aan het werk ging, eerst even wat spek met eieren aangevuld met wat lekkers van de buffet verorberen. Trouwens, over het eten geen kwaad woord.

Na het eten met Rose en na vijf minuten voorverwarming op kamer 15 terechtgekomen (zo moest ik niet zo ver lopen). Als je voor Rose kiest, kies je voor zekerheid. Op de kamer weer heerlijk GFE aangevuld met duizenden + tekens. Na drie kwartiertjes gevraagd of we reeds een uurtje hadden. Dit bevestigde ze, want na 45 minuten heb je een uurtje te betalen  :017:. Laat er geen misverstand over bestaan : over Rose geen kwaad woord.

De party's in Babylon worden steeds opgeluisterd door één of meerdere spelletjes, dit maal een alternatief darts spelletje. In de plaats van pijlen werd er met balletjes gegooid, het bordje werd niet aan een muur bevestigd maar werd vastgehouden door Claudia. Deze dame wil je niet beschadigen dus slaagde ik erin om vijf maal het bord en Claudia te missen. Gelukkig had ik nog niet teveel gedronken. Over de sfeer geen kwaad woord.

Shana is één van de vele favoriete dames en toen ze me hartelijk kwam verwelkomen, was de keuze gemaakt. Na een natte opwarming kreeg ik een blowjob-happy-end. Nog nooit las ik een kwaad woord over haar en hopelijk blijft dit zo.

En dan moest de kers op de taart nog komen: Paula. Terug van weggeweest en verlost van de verzuurde werk-collega's. In Babylon kan ze elke dag  animeren, en daarvoor is ze geboren. Ze was wat beschonken, maar dat maakte het alleen maar leuker. Al sinds ik in Babylon ben viel deze babbelkous me op. Ze kan geen twee minuten stil blijven zitten, was steeds druk doende. Om één of andere reden was ik nooit met haar geweest. Maar nu greep ik mijn kans, na een dansje op naar de kamer. Daar viel het nog meer op dat ze aangeschoten was en dat besefte ze ook wel. Deze kletstante bleef alles maar herhalen: zo kreeg ik wel tien maal te horen dat ze blij is terug te zijn in Babylon, dat ze alle dagen behalve op zondag en maandag aanwezig is, enz... Uiteindelijk toch aan het bedvogelen begonnen en dat was hemels lekker. Alleen de FrenchKiss ontbrak aanvankelijk, toen ik er haar over aansprak werd ook dat goedgemaakt. Althans in eerste instantie, want ze at bijna de helft van m'n lip op. Voordat ze de andere helft opeet er maar een einde aan gemaakt. Maar pas nadat ik beloofde haar volgende keer als eerste te boeken, en ook dit werd tot wel tienmaal herhaald. Conclusies: bij Paula mag je herhalingsgevaar wel erg letterlijk nemen en voorts geen kwaad woord , maar ik ga dit geen tienmaal herhalen.

SeX++: Sensual Erotic eXperiences (and more, more, more ...)

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #583 Gepost op: 24 maart 2016, 18:53:47 »
Verleden week vrijdag ben ik voor het eerst in 2016 naar Babylon geweest. Aangekomen rond 19u en de club bij Feierabend om 1u weer verlaten.

Bekende aanwezigen waren oa Sexmachine, Jeank, Bartdepauw en Captain Downtown.

De line-up was oké. ik heb toch zeker een half dozijn meiden gezien, waar ik wel een nummertje mee wou maken.

De sfeer was gemoedelijk, al probeerde vooral Alice af en toe de gemoederen wat op te hitsen.

Ik heb zelf niet warm gegeten, maar mijn collega ijsberen waren toch allen zeer te spreken over de maaltijden die ze besteld hadden. De bordjes werden dan ook allemaal mooi leeggegeten.

Ik heb 2 keer gekamerd: met Roemeense Ruby (goed) en met Roemeense Sonia (goed tot heel goed).

Een geslaagd bezoek aan Babylon. Ik keer er dit jaar ongetwijfeld nog wel eens naar terug 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline bartdepauw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #584 Gepost op: 27 maart 2016, 11:52:08 »
Vrijdag zijn we weer in Babylon beland, de tweede week op rij. Man man man, wat was er weer een ambiance daar. Babylon steek er met kop en schouders boven uit qua sfeer en gezelligheid. Jammer van het vroege sluitings uur, zelfs de dames vonden het jammer. Ok, er lopen maar een twintigtal vrouwen rond, ze zijn niet allemaal even mooi maar ik heb nog nooit een slechte service daar gehad en dat kan van andere clubs niet gezegd worden.

Laat op de avond zag ik een mooie verschijning in de zetel zitten in het nieuwe gedeelte. Ze deed me heel erg aan Christal denken van ss, maar Sonja, zo noemt ze zichzelf, is zelfs iets mooier. Toen ze zei dat ze eigenlijk van Samya kwam, begon ik te twijfelen omdat ik daar nog nooit een goede service heb gehad. Maar goed, de gok gewaagd en met haar op de kamer gegaan. Nou wat een lieve meid. Alles was goed aan haar. Heb ik alweer iets om naar uit te kijken als ik terug ga.