Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1120766 keer)

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #510 Gepost op: 21 december 2015, 15:54:23 »
Citaat
Jij durft je plannen nogal eens wijzigen.  Wijzig ze dan nu ook maar want anders kom jij binnen nadat ik uitgewellnesst ben en mij langdurig wil gaan ophouden bij Linet

Deze keer worden de plannen niet gewijzigd. Maar geen vrees: vrijdag mag je haar hebben. Ik trek nu woensdag naar LR voor Patty. Die zal mij waarschijnlijk zo hard uitputten dat ik vrijdag geen energie meer zal hebben voor Linet. En de 28ste trek ik nogmaals naar Sixsens, mogelijk is Linet er dan ook en kan ik dan nog eens van haar genieten 8).

Ik hou me vrijdag wel bezig met Licky Luke. Is niet helemaal hetzelfde als plezier maken met een mooie Hongaarse, maar heeft ook wel zijn charmes ;) 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #511 Gepost op: 21 december 2015, 16:49:44 »
Ik moet soms toch eens hartelijk lachen .... het zijn dames van plezier .... en die zijn niet van iemand .... die gaan op kamer met wie hen betaalt ... en gelukkig maar .
Straks gaat deket zich hier nog inmengen, want volgens hem mag je niet gaan met het "lief" van een rakker/ijsbeer, dat is namelijk "matennaaien" .... volgens mij is dat "meidennaaien", end at vind ik errug lekker, maar ja, ik zit dan ook erg simpel in mekaar.


Dus heren, Linet is van iedereen en niemand, net als Cindy, Juliana, Carmen2, en alle dames die in een hoerentent werken ... van iedereen voor de tijd dat je hen betaalt als zij daar mee instemmen ... al die egotripperij van "ik heb de grootste, ik ben de liefste, ik ben populair", allemaal applaus zoeken .... ga een dag zonder geld naar een club en je kan voor jezelf applaudiseren op de parking, want dan kom je er simpelweg geeneens in  :o
Als ik het goed voorheb zit ik hier op een forum die de betaalsexxxscene mee in kaart zet en waar we ervaringen delen met anderen, zodat die op basis daarvan de club en eventueel zelfs aan de hand van de ervaringen de dames kunnen kiezen waarmee ze op kamer zouden willen.


So, en nu terug lekker ouwehoeren over de meiden die ons dit plezier verschaffen en clubervaringen (in dit topic dus clubervaringen, dames hebben hun eigen topic) ... verliefde mannen sturen we richting deket, die kan iedereen raad geven .... en verliefde vrouwen ook richting deket....  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #512 Gepost op: 21 december 2015, 17:02:51 »
Euh SM. Niemand spreekt hier over verliefdheid of over: deze meid is van mij. En niemand doet aan egotripperij.

Sef en ik vinden haar beiden een heel goede service bieden, dus is het maar logisch dat we vrijdag allebei een kamergang met haar zien zitten. Zoals er in Babylon zovelen een kamergang met Preiceuze zien zitten ;).

Is Sef mij vrijdag voor, dan ga ik met een andere meid of wacht ik even af tot Linet vrij is. En omgekeerd zal Sef hetzelfde doen. Zoals het hoort voor hoerenlopers in een hoerentent 8).

Zolang iedereen maar van mijn nieuwe favorietje in Samya af blijft, is het voor mij allemaal goed! :-P ;) :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #513 Gepost op: 21 december 2015, 17:18:02 »
Echt KP, ik doel toch niet op jou .... ik spreek in algemene termen ....
En ik zei ook al: "Jullie mogen ze hebben", vecht er desnoods voor, ha ha, maar dan liefst op de parking  ;D ;)


En als ik ze dan zag zitten, kon ik er gerust mee op kamer .... maar ik zal SEF wel buiten spel zetten zodat Carmen 2 vrij komt, wie wil er ruzie maken met SEF buiten aub? Dan kan ik rustig (wel nu niet zo rustig) met Carmen2 op kamer rollebollen en me laten afbeulen  :pica :cheer:


Werkt Juliana dan nu in Samya?Of heb ik dat helemaal verkeerd begrepen?   ;D ;) :))
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #514 Gepost op: 21 december 2015, 17:27:16 »
Wat een wijs gedoe allemaal die preiceuze kan mijn gestolen worden niet mijn ding .voor babylon is er voor mijn maar 1 jannete . ik weet niet hoe vaak sexmashine gezegt heeft wat een lekker wijf die jannete . jannete kwam als eerste bij mijn niet om dat ik zo lekkere genots staaf heb ma gewoon simpelweg dat ik een nette man ben niet aan ft doe en niet zonder neuk .

De spaanse carmer in sixsens ja zo Spaans als ik chinees ben. een bloed geil wijf nog lekker in haar vel en op de kamer een beest en in de bar een paal dans talent aan de danspaal dan he

En dan dana kom ook altijd in lr naar mijn toe de reden is ook heel simpel ik vraag meestal of dana aanwezig zal zijn aan de teke en de teke meld dat aan dana

Verder zijn alle vrouwen op de vulkaan verliefd op mijn. willen zonder met me neuken en voor niks ;maar ik wil geen geen alimentatie betalen geen soas op lopen dit geld ook voor de clubs  :adult

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #515 Gepost op: 21 december 2015, 17:37:53 »
Citaat
Werkt Juliana dan nu in Samya?Of heb ik dat helemaal verkeerd begrepen?   ;D ;) :))

Julia is voor onbepaalde tijd verkast naar Frankfurt :cry.

Maar het nieuwe favorietje in Samya is net als Julia wel Bulgaarse/ Turkse/ Zigeunerin. Kwestie van niet volledig te moeten afkicken he ;) 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #516 Gepost op: 21 december 2015, 18:15:22 »
Citaat
Werkt Juliana dan nu in Samya?Of heb ik dat helemaal verkeerd begrepen?   ;D ;) :))

Julia is voor onbepaalde tijd verkast naar Frankfurt :cry.

Wel knap van zo'n klein meisje dat ze helemaal alleen de weg naar andere clubs in Frankfurt weet te vinden  :017:
D'r zijn er niet zoveel die dat op eigen houtje weten te regelen...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SixSens 20 december: een overheerlijk dagje genieten .....
« Reactie #517 Gepost op: 21 december 2015, 18:34:41 »
Gisteren, na het herdenkingsfeestje voor Foots tevreden te hebben verlaten, richting SixSens gebold.
Voor mij is dit een de club die alles heeft, maar waar ik veel te weinig kom, mea culpa dus  ;)
Wat bedoel ik met alles?
- vriendelijke uitbaters
- geweldig personeel achter de theke en de bar
- keukenpersoneel die altijd bereid zijn tot dat extratje (al heb ik dat zelf nooit nodig, ik eet zeer graag wat de pot schaft, doe ik thuis ook namelijk)
- een zeer uitgebreide line-up, van Lolita (lees: Linet  ;D ) tot ouder, van zeer dun tot wat vlokker, van Roemeens tot latina, van lief tot wild geil
- geklede dames genieten nog steeds mijn voorkeur op compleet bloot, ik ben dus een lingerieman, geen fkk-man
- geweldige wellness
- afzonderingsmogelijkheden
- prachtzwembad
- .... en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan


Ik zei dus en ik herhaal, ik kom daar veel te weinig en toch is het de club waar ik de minste kilometers moet voor bollen, een mens zit toch raar in mekaar ...


Gisteren arriveerden we omstreeks kwart voor één, maar geen probleem, een kwartiertje gezellig praten in de wagen bij een aangename temperatuur van 15 graden buiten is nu ook niet al te erg .... ik ben ook niemand die voor openingstijd aan de deurbel van een club gaat hangen .... nergens voor nodig ...
Om iets over één dus het oord van verderf betreden en een ontvangst zoals alleen Beata de mensen ontvangt .... je ziet dat zij hier de lakens uitdeelt, en om haar klanten geeft, en laat dat ook blijken ... altijd gezellig zo een club binnen te komen.
Na de uitwisseling van gegevens ... een beetje geld voor een armbandje, handdoek, badjes .... ons in het vel gehesen waar ik me goed in voel .... namelijk een witte badjas, en naar de keuken, waar een overheerlijke brunch ons ten deel viel.
Chapeau voor de club en het keukenpersoneel, dat doet een mens goed, en daarna ben je klaar voor ..... actie


Ikzelf ben beter in tellen dan seksenfun, met dien verstande dat seksenfun enkel zo ver denkt dan zijn pietje lang is, en dus telt hij een dertigtal dames .... waren er minstens 40, ik denk zelfs 45 .....
SM, niet overdrijven .... neen, ik doe dat niet, ik heb uit ervaring dat als je op sommige momenten 25 dames alleen al in de bar ziet, dat er dan bijna het dubbele aantal die je daadwerkelijk ziet aanwezig zijn
- kamerende dames
- schminkende dames
- etende dames
- telefonerende dames in de veranda
- rustende dames in de oriëntaalse ruimte
- loslopende jagende dames


Soit, het maakt niet uit.
Jeank spotte een Lolita (lees dus Linet) en was compleet verkocht, en ik zag al van ver Cindy komen aanlopen.
Voor mij DE dame van SixSens, gelukkig verschillen kleuren en smaken.
Geen foto van Cindy alhier, vooraleer ik van fakedoenerij beschuldigd wordt (geldt trouwens voor alle foto's die ik hier neerpoot, het is enkel een opvrolijking van mijn saaie recensie  :))   )
Wel een foto die me doet denken aan haar voorgevel, gaddamme  :tietjes
[attachimg=1]


Cindy: Latina, 28 jaren jong, steeds gezellig, lekkere ronde vormen, lekkere fake tieten, geweldige sexxx, heerlijke dame om mee te praten, maar die gemoedelijkheid, de nuchterheid waar ze mee in het clubleven staat, haar openheid, haar gezelligheid ..... ik kon er nooit genoeg van krijgen en dat zal de eerste jaren niet veranderen.
En dan komt daar tegelijk een Carmen aanlopen, veruit de wildste en volgens mij ook lekkerste stoot die ze ooit in SixSens hebben binnengegooid .... wat een overheerlijk wijffie.
Dito opmerking als met Cindy toch, gewoon een lekkere 360 graden foto als opluistering van de recensie
[attachimg=2]


Ik zat naast Seksenfun, en vroeg hem (SixSenskenner die hij is) wie dat verdomd lekker wijffie was ..... hij moest me het antwoord schuldig blijven.
Dan maar naar Jeank, die ik gelukkig nog een drie meter verder spotte en vieze dingen met Lolita uitspookte ... makkelijk .... Sm, dat is nu Carmen 2 ..... geen tieten .... dan is het toch Carmen 0  :035:
Ik loop vooruit op de feiten, Cindy ging een hapje brunchen namelijk, en ik had dus een uurtje tijd vooraleer we kamer 11 een grondige inspectiebeurt gingen geven, maar Carmen zou in de loop van de dag (en we zijn vertrokken omstreeks 8 uur in de vroege avond) minstens vijf keer van outfit veranderen.
[attachimg=6]


Van mij mocht ze zelfs in deze outfit en me eens goed afmatten op kamer, ik zou echt geen neen zeggen ....
[attachimg=3]
Deze meid moet iets sletterigs aan, zo hoort het, en ik heb alle respect voor haar, meestal zijn deze "sletterig uitziende geile stoten" ook nog zo arrogant als wat, en hautain opd e koop toe .... niks van dit alles, deze Carmen speelt lekker het spelletje mee, en is dan nog eens lief, vriendelijk en leuk in de bar. En ook als je ze tegenkomt ergens in de wandelgangen .... prachtwijffie
[attachimg=5]
Carmen 2 dus .... ach, ik had nog wat tijd, en noch jeank, noch seksenfun vallen op dat soort stoten .... ik zei nog tegen SEF: als je zulke stoot in Pattaya tegenkomt, dan mag je zeker zijn dat het een transke is ... zo mooi, en Carmen heeft een killerbody, die kont, echt half mannelijke trekjes in dat gelaat, sorry, maar ik word er terug botergeil van, end an echt botergeil .... als ik al een type heb .... yes, Carmen dan maar.
Ach, we lachten heel wat af, en wonder boven wonder verdween Seksenfun .... ik dacht nog dat die kerel ging zwemmen, of zijn poriën ging openzetten, bleek toch dat hij gewoon Carmens gaatje ging vullen .... ik stel me dan voor dat die wilde stoot je gewoon verkracht .... maar allah, dat merk ik bij een volgende bezoekje wel, want Napels zien en sterven is voor mij ... een bezoekje aan SixSens als Carmen er nog is zonder Carmen is een gemiste kans ....


Naarmate de tijd verstreek, leuk in die bar hoor, Jeank was Linet gaat poken, Seksenfun werd gepookt door Carmen en Cindy kwam vrolijk dartel de bar binnenlopen, tesamen met haar latina-vriendinnen, we dronken een non-alcoholic vochtje en we trokken kamer11 op.
2 uur later tevreden, leeg, gelukkig en voldaan de kamer af ... ach, anderhalf uur sexxx end an nog een halfuurtje gezellig ongedwongen babbelen over koetjes en kalfjes, over foots (die zij ook nog herinnerd als was het gisteren), over latina-dames, over clubs, ja, gewoon ouwehoeren in de tweede landstaal die ons Belgenlandje machtig is, heerlijk ....
Zo wist Cindy (al zal het geen kat interesseren) precies op de maand na te vertellen wanneer ik in SixSens aanwezig tekende.
Euh, wablief? Ja, in 2013 was je er dan en dan en dan .... en same same voor 2014 en 2015. En ze heeft geen enkel bezoekje overgeslagen, precies erop, met wie ik was, en zelfs op welke kamers we tijdens elk bezoekje ons ding deden. Ik ben er nog altijd niet erg goed van, het lijkt wel of Beata een spionne in huis heeft  ;D :lol


Intussen was het iets na vijven .... en dat vind ik nu het nadeel van SixSens, maar een echt nadeel is dat niet, ga maar eens op zoek naar je maten ..... ik ben iemand die graag praat met rakkers die ik ken en dan kan je drie keer de club doorhollen in SixSens, ha ha. Ach, het is geen straf als je dan weer eens een dame ziet lopen die heerlijk voor je uit de trap naar boven klautert en tegelijk weet dat je achter haar aanloopt en uitdagend met haar kont begint te wiegen, of je lekker vastgepakt wordt en meegetrokken wordt naar de kino of de orientaalse ruimte, ik laat het me de laatste tijd welgevallen .....
Dan stel ik me di[size=78%]t voor als ik achter zulke dame aanhol, en dan kan ik nooit mijn handen thuis houden [/size]
 :shakekontje
[attachimg=4]


Jeank uiteindelijk teruggevonden in de bar, en lekker samen aan de bar genoten van vrouwelijk gezelschap, dat zo eens komt polsen of er nog wat sapjes uit de mannen te persen vallen.
Ik schrok toch van het ongedwongene en gezellige van een zondag ... eerlijk gezegd dacht ik dat het eerder doods zou zijn .... niks is minder waar, de parking stond echt goed vol, hey, het is zondag, de dag des heren, en toch volle parking en op het drielandenpunt .... goed te zien dat deze club goed draait .....zo is en blijft iedereen gelukkig, de bezoekers, de club en de dames ... zo hoort het ook....


De tijd verstreek langzaam, en we zouden vroeg het pand verlaten, om de volgende dag (vandaag dus) niet helemaal total loss te zijn ....


Nog lekker gegeten, nog lekker de whirlpool in, en nadien nog een lekkere kop koffie (of was het nu een colatje), en nadien langzaam onze witte jassen gewisseld voor de saaie alledaagse outfit, om met een zeer tevreden gevoel huiswaarts te keren.
Ik beloof aan mezelf dat ik veel en veel meer naar SixSens ga gaan, zo dicht bij huis, zulke mooie, gezellige club, met al die fasciliteiten en erg veel mooie en lekkere meiden, ik zou gek zijn om er nog veel hoeven voorbij te rijden om dan nog eens honderd kilometer te moeten bollen voor een andere club te gaan bezoeken .... TOPTENT ....


Nog een woordje Carmen2: potverdorie, wat een lekker wijffie, zeker haar laatste outfit werd ik knettergek van  .... in het wit, zoals een uitgerafelde jeans maar dan niet uitgerafelde hotpants, wel stroken uit, en daarin die killerkont, en een heel erg strak wit bovenstukje dat haar (bijna geen) borsten bedekt, lange zwarte haren en een glimlach die te lief is voor zulk geil ding ..... wow wow wow
Maar een foto van het slipje zegt meer dan duizend woorden toch, alleen heeft zij een killerkont en scheuren die hotpants bijna van haar lekkere kont af .....
[attachimg=11]

Wat ik nog verder zag rondlopen - kwestie van mijn verbeelding te mogen gebruiken ...
De latina waar ik van droom dat ze naast een echte latinakont en dikke tieten ook .... lees maar zelf ....
[attachimg=9]
Het alledaagse buurmeisje ....
[attachimg=8]
En zelfs een volslanke dame ...
[attachimg=10]


Ik zag SEF zijn toppertje die vroeger nog PSR bevolkte niet, en die sinds haar aankomst in SS er stukken beter uit ziet, maar als ik deze foto bekijk, voor mij een kruising tussen deze twee meiden ...
[attachimg=7]




Zo, en nu even rusten, want ik wil zo snel mogelijk op Carmen2, of omgekeerd .... wat een lekkere geile stoot


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline goolfy69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 55
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #518 Gepost op: 22 december 2015, 06:34:53 »
Vanavond wss nog eens naar deze club, hopelijk zijn er aantal van mijn favos : Nina, Denisa, Maya, Crystal,...

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #519 Gepost op: 22 december 2015, 12:06:11 »
Allereerst even het RB team en SS bedanken voor het welontvangen SS vrijkaartje in de Oktober tombola. Hartelijk dank.

Afgelopen vrijdag nog eens langs geweest bij Sixsens. Na een enerverende file om 15.00 aagekomen en al snel een berenvel aangetrokken. Schietgraag met wie ik afgesproken had zie ik net van de kamer komen met Betty. Damn ze ziet er lekker uit. :-\

Eerst maar eens starten met een sauna en bubbel sessie. Even de bar in, wat verkennen en plannen maken.
Kan nog niet beslissen en ga dan nog maar even verder bubbelen. Daar ontmoet ik een andere vrolijke (voorlopig) niet schrijvende beer. Blijkt hij nog bijna een buurman te zijn. We wisselen wat ervaringen uit en hij besluit wat te gaan eten. Ikzelf heb eerst nog wat anders nodig. :)

Wat later in de bar valt mijn keus op het zusje van Isabellla. Dit wordt het fiasco van het jaar voor mij. Moest iemand haar naam kennen laat maar weten want door alle commotie ben ik die vergeten.
Ondertussen nog even bubbelen en ook nu ontmoet ik twee toffe limburgse beren. We wisselen nog wat dames details uit en krijgen allemaal zin in een stuk pizza. Op naar de bar dus en daar wordt net een pizza schotel geleverd. 3 stukken verorberd. Ik had namelijk het diner overgeslagen.

De sfeer in de bar is goed. Meiden dollen en dansen wat.
Nog wat staan keuvelen met mijn bijna buur en nieuwe Limburgse kennissen.
Eentje besluit Dalia een buurt te geven, de andere verdwijnt dan al snel met Carmen en Simona komt als derde aan de buurt. Ikzelf beslis om een nieuwe dame te proberen. Edina is haar naam. Sessie is best goed te noemen maar ook hier weer moet de tijd in het oog gehouden worden.

Ondanks een tegenvallende sessie toch een zeer toffe namiddag en avond gehad, tevens dankzij bovenstaande beren.
Sixsens vind ik een leuke club en heeft zowat alles voor een dagje tier en plezier.

Kerstverlof en nog wel ergens een dagje vrij, dus vermoedelijk komende weken een nieuw bezoek.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Algemene info SAUNACLUB sixsens
« Reactie #520 Gepost op: 22 december 2015, 17:34:49 »
Voor alle zekerheid maar: SS is tijdens de dagen dat ze geopend zijn tijdens de feestweek open vanaf 11 uur gewoon  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline goolfy69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 55
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #521 Gepost op: 23 december 2015, 08:30:37 »
Kort verslag over mijn bezoek van gisteren :
Na het werk richting deze club gereden, in de bar een van favos gespot :

- Denisa (zwart lang haar, 25j, Roemeense) :
Het vervolg was voorspeld, eerst presales in de bar dan naar kamer, was weer super goed, tz, pzc, beffen, vingeren, verschillende standjes, dus pse.

- Nina (halflang zwart haar, 33j, spreekt Nederlands) :
Stond op mijn todo lijst, na haar vorige week ontmoet te hebben aan de douches, presales op de gang, in de bar en maroc room, dan naar kamer : tz, pzc, vingeren (geniet er echt van en wordt behoorlijk nat), verschillende standjes, met apotheose in doggy!
Gfe, herhalingsgevaar 110%

- dahlia (Roemeense/Italiaanse, 160, rood haar)
Presales te verwaarlozen, had niet veel tijd meer, dus naar kamer.
Komt beloften van op de gang niet na op de kamer, zoals tongzoenen, vingeren.
Pijpen zonder, heel goed met veel druk, de rest middelmatig.
Mij laten vangen door haar looks.
Herhalingsgevaar niet.

Prettige feesten en een super 2016!!!

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #522 Gepost op: 24 december 2015, 00:08:59 »
Vandaag last-minute maar ff naar Sixsens gebold,in de vroege namiddag nogal druk met weinig meiden.
Later kalm qua mannen,veel meiden,in de avond weer nogal druk,de meiden toch in de meerderheid.
Twee lange kamers gedaan,ik bedoel in tijd,niet de lengte van de kamer met....die ja,wie anders?
Linet was er maar niet gezien,afwezig o.a. Miruna,Claudia,Crystal,blonde Larissa,Deborah en Nathalie.
you only live once

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #523 Gepost op: 24 december 2015, 01:00:26 »
Twee lange kamers gedaan met....die ja,wie anders?
Iets voor een prijsvraag?  ;D
Als het maar 'gesmaakt' heeft  :13:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #524 Gepost op: 27 december 2015, 10:03:03 »
Ik ben op Kerstdag van 18u tot 3u kerstmis gaan vieren in Sixsens. Het was de eerste keer ooit dat ik dit deed in een club , en ik had totaal geen idee wat te verwachten, dus ik was met lage verwachtingen naar Vaals getrokken.

 Dat bleek echter totaal ongegrond te zijn:

 Het personeel was, zo mogelijk, nog vriendelijker dan anders. Ze deden echt hun best je een aangenaam kerstgevoel te geven.

 De line-up was voor een feestdag uitstekend! Er waren zeker 40-45 meiden aanwezig en op elk moment waren er voldoende dames beschikbaar in de bar. Er tekenden ook enkele toppers zoals Nikita, Victoria, Carmen, Veronika en Linet aanwezig. Keuze genoeg dus!

 Qua mannen was het na 22u gezellig druk, zonder dat dit stoorde. Ik schat dat er iets meer mannen aanwezig waren dan op een gewone vrijdagavond. Qua bekenden waren oa Licky Luke, Seksenfun en Ohhlord aanwezig.

 De sfeer was super! Iedereen was vrolijk. Er hing een heel leuke feesttemming in de club. Dit kwam waarschijnlijk deels doordat zowel mannen als vrouwen meer alcohol consumeerden dan op andere avonden (de kerel die voor het verlaten van de club voor mij afrekende, moest bijvoorbeeld maar liefst 1300€ voor drank betalen). Belangrijk: het verhoogde alcoholgebruik zorgde voor een lossere sfeer, niet voor zatte idioten die de sfeer verpestten. Zo hoort het!

 Een handvol meiden liepen rond in kerstpakjes. Vind ik altijd weer een geil zicht.

 Van het eten kan ik niks zeggen. Ik had mijn buik in de namiddag en op kerstavond immers al vol gevreten bij familie en vrienden. Ik heb ’s avonds laat wel nog een stuk pizza gegeten. Smaakte goed.

 Ik heb 4 kamergangen gemaakt: 2 met Hongaarse Linet en 2 met Bulgaarse Veronika. Qua fysiek en karakter 2 totaal verschillende meiden, maar qua service beiden toppertjes. Samen waren ze verantwoordelijk voor 3 kerstorgasmes Dat zijn er 3 meer dan op de vorige 10 kerstdagen samen ;).

 Conclusies: ik vreesde een beetje voor een tegenvallend dagje, maar niets was minder waar. Line-up, sfeer en kamergangen waren top! Nog eens kerst vieren in een club is voor mij geen must, maar als het er toch nog eens van komt, is Sixsens ongetwijfeld mijn geprefereerde locatie!

 Sixsens: tot morgen! Dan kom ik je een laatste keer dit jaar bezoeken 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum