Auteur Topic: GINA (Bul) vh Sonja SS  (gelezen 143503 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SONJA
« Reactie #75 Gepost op: 30 juni 2017, 00:04:57 »
vanKees.....kommst du morgen auch nach Babylon?

Ja
;D :-\ :lol_hitting: :lol :pompe :dance2 :douchen
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SONJA
« Reactie #76 Gepost op: 30 juni 2017, 09:38:38 »
Sonja stopped in Sixsens

Topic to be closed

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
GINA (Bulgaarse)
« Reactie #77 Gepost op: 12 augustus 2017, 13:29:52 »
[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Gina (Bulgarien)
« Reactie #78 Gepost op: 15 augustus 2017, 00:34:40 »
Gina,
ein kleines, neues "Vögelein" hat sein Nest seit ein paar Tagen
im Babylon gefunden.
Sie hat den Weg von unseren Kollegen in den Niederlanden nach
Elsdorf gefunden.
Wie hieß Sie dort nocheinmal? Sonja??? Ich muß beim nächsten
Mal genauer zuhören...oder Wer weiß genaueres?

vanKees

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Gina (Bulgarien)
« Reactie #79 Gepost op: 15 augustus 2017, 01:11:56 »

Wie hieß Sie dort nocheinmal? Sonja??? Ich muß beim nächsten
Mal genauer zuhören...oder Wer weiß genaueres?
OMG Meinst du das wirklich?  :o
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Gina (Bulgarien)
« Reactie #80 Gepost op: 15 augustus 2017, 01:20:56 »

Wie hieß Sie dort nocheinmal? Sonja??? Ich muß beim nächsten
Mal genauer zuhören...oder Wer weiß genaueres?
OMG Meinst du das wirklich?  :o


Habe ich da jetzt etwa nicht einen Stein, sondern ein ganzes Gebirge ins Rollen gebracht?

vanKees

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Gina (Bulgarien)
« Reactie #81 Gepost op: 15 augustus 2017, 08:12:13 »

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
GINA (Bulgaarse) vh Sonja SS
« Reactie #82 Gepost op: 15 augustus 2017, 23:49:45 »
Betreffende het buitengedeelte kan ik melden dat een en ander weer verbeterd is. Naast het zwembad staat er een soort spuitmond met daarin verlichting waaruit warm water het zwembad in stroomt. De zwembadstofzuiger heb ik ze niet zien gebruiken dus misschien doen ze dat nu buiten de openingstijden of deden ze dat simpelweg niet dit weekend. Er lag veel speelgerief allerhande langs het zwembad zoals waterpistolen, een groot opblaasbaar ding met zitplaatsen waarin je in het zwembad ronddobbert, ballen en meer gerief voor waterratpleziertjes. Er staan grote witte opblaasbare sofa's langs het zwembad. Waterratje Sonja zou hier moeten komen.


Uit verslag:
http://relaxxxboard.com/index.php/topic,1808.msg107058.html#msg107058


Mijn woorden waren dus van profetisch allure  :-\ :lol

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
GINA (Bulgaarse) vh Sonja SS
« Reactie #83 Gepost op: 15 augustus 2017, 23:58:07 »
Er lag veel speelgerief allerhande langs het zwembad zoals waterpistolen, een groot opblaasbaar ding met zitplaatsen waarin je in het zwembad ronddobbert, ballen en meer gerief voor waterratpleziertjes. Er staan grote witte opblaasbare sofa's langs het zwembad. Waterratje Sonja zou hier moeten komen.

Mijn woorden waren dus van profetisch allure  :-\ :lol
Absoluut!!
En jij hebt een goede invloed op de dames want jouw bericht zal bij haar de doorslag gegeven hebben  bad2
 :lol_hitting:

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
GINA (Bulgaarse) vh Sonja SS
« Reactie #84 Gepost op: 21 augustus 2017, 17:52:26 »
Al onmiddellijk de ster van de club, erg gegeerd en geliefd door het mannenvolk.
haar stilaan bekende paaldansacts zijn hier niet vreemd aan.
wilde zelf ook wel eens iets anders, maar heb zo wel haar geprezen ooenbare vrijparij gemist.
was de middag wel met een energieke Gina op de kamer

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
GINA (Bulgaarse) vh Sonja SS
« Reactie #85 Gepost op: 22 augustus 2017, 10:21:00 »
Gina, die kleine hübsche Bulgarin hat sich im Babylon sichtlich gut eingelebt.
Gelegentlich gibt Sie kleine Tanzeinlagen vor und an der Stange, die das
männliche Publikum nicht "kalt" läßt.
Schön anzusehen und einige andere Mädels scheint das auch zu animieren,
ich glaube Wir sehen bald noch mehr.

maanke

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
GINA (Bulgaarse) vh Sonja SS
« Reactie #86 Gepost op: 4 september 2017, 16:41:40 »
[attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline lovemachine

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
GINA (Bulgaarse) vh Sonja SS
« Reactie #87 Gepost op: 9 september 2017, 21:20:15 »
Mijn tweede kamergang van de dag:
Na mijn kamergang met de Nederlandse kanjer Johanna ga ik op zoek naar expert Sjeufke om verslag uit te brengen. Hij zit buiten en stelt me voor aan de heren B. (niet schrijven) en Poarneemn (die me later op de dag zijn zeer goed gekozen alias uitlegt). Zoals het een expert betaamt, gaat Sjeufke zijn expertise verder uitbouwen middels een kamergang. Een goed opgevoed man, want hij wenst niet alleen te oordelen over een meisje op basis van het uiterlijk. Het innerlijk is zoveel te belangrijker, als is het maar de eerst 17 centimeter welke hij graag als onderwerp van onderzoek diepgaand wenst te bestuderen. Een gezellig gesprek met B. en Poarneemn ontstaat. Altijd prettig als je landgenoten treft waarmee het klikt en met wie je in die Heimat je eigen taal kunt spreken.

Terwijl we buiten zitten – ondanks de kou, men heeft terraskachels en je kunt een extra handdoekje over de schouders leggen – nemen twee meisjes bij ons plaats aan de tafel. Het blijken Nelly en Gina te zijn. Gina heeft meteen mijn onverdeelde aandacht, maar dat laat ik niet blijken. Poarneemn is het met me eens dat dit een meisje met een uitzonderlijke schoonheid is. Mooi koppie, prachtige ogen, een echte natte droom. Maar er is iets dat ons tegenhoudt. Gina verkoopt zich niet “slim”. Ze is – samen met Nelly – iets te agressief kwa aanpak. B. gaat niet in op hun voorstel om een triootje te doen en ook Poarneemn en ik maken geen aanstalten om met een van de dames te willen kameren.

Nadat Sjeufke zijn onderzoeksbevindingen met me heeft gedeeld, komt Gina weer naar buiten. Ditmaal zonder Nelly. Ze komt een sigaretje roken en we geraken met zijn drieën aan de praat. Wat me opvalt, is dat ze zich dit keer heel anders presenteert. Niet agressief, maar juist eerder op een wijze van “je gaat toch niet mee, dus hoef ik me ook niet anders voor te doen dan ik ben en kan ik gewoon relaxed met je praten over van alles en nog wat”. En dat bevalt me ten zeerste. Naast een verblinde schoonheid is dit ook een hele leuke meid. We voeren het gesprek in het Engels, nu Gina van Bulgaarse komaf is. Ook een voordeel: mijn Duits is niet om over naar huis te schrijven (en al zeker niet in het Duits), dus Engels maakt het converseren een stukje makkelijker. Ik besluit een risicootje te nemen, want ik wil zelf ervaren hoe Gina`s service is. Daar kan niemand eigenlijk iets over vertellen, dus zal iemand de eerste moeten zijn. Ik vraag haar mee naar binnen te gaan en we belanden op een bankje achter in de club. Ze kruipt lekker tegen me aan en we praten over hoe het kameren door mij gewenst wordt en of zij dat in kan vullen. Het is volgens haar geen enkel probleem. Ik open mijn handdoek en toon waar ze mee te maken zal krijgen. The lovemachine is weer in volle glorie en heeft zin in deze kleine, geile, Bulgaarse schone.

We belanden op een kamertje in de kino (nr. 2), slechts afgescheiden van de kino en de andere kamer door dunnen wandjes, die boven en onder open zijn. Het geluid van de kino dringt naar binnen en de geluiden die wij maken, zullen door iedereen gehoord kunnen worden. Aangezien ik daar geen moeite mee heb (het tegenovergestelde zelfs), ontdoe ik me direct van mijn slippertjes en handdoek. Gina houdt al haar kledij aan (twee witte schoentjes met hele hoge hoerenhakken, waarmee ze ook over het plafond loopt tijdens de paaldansacts die ze zeer goed doet en erg opwindend zijn).

Ook Gina is een absolute vrijer. Uitgebreid tongzoenen, elkaar strelen en verwennen. Als haar mondje aan mijn lovemachine begint, word ik spontaan gek. Krijgen die meiden hier les in fellatio? Pijpen is een kunst en (ook) Gina beheerst het. Ze maakt liefde met mijn piel, weet dat het verwennen van de balletjes en het gebied er omheen net zo belangrijk is en maakt het allesbehalve aftrekken met de mond. Ook via de spiegel kan ik zien hoe ze me verwent.

Dan is het mijn beurt om haar liefdesgrotje te verkennen en te verwennen. Gina laat zich lekker gaan en geniet zichtbaar van mijn gelebber (waar ik mogelijk nog meer van geniet dan zij). Als haar kutje vochtig genoeg is voor de penetratie door mijn lovemachine, kijk ik haar recht in haar mysterieuze, donkere ogen, geef haar een lekkere tongzoen en dan glijdt de van de benodigde protectie voorziene staaf naar binnen. Ik ben spontaan gelovig: er is een God en hij heeft zijn engeltjes in Club Babylon geposteerd, halleluja! Gina maakt me helemaal gek. Haar handen zitten overal. Ze streelt mijn rug (ook met haar nagels), mijn hoofd, trekt aan mijn oren (nog nooit meegemaakt dat een meisje dat doet), en ik hoef me niet in te houden. Gezien haar lengte dacht ik dat ik voorzichtig moest zijn en dat ze “heipalen” niet zou kunnen waarderen, maar het tegendeel is een feit. Ze geeft me heerlijke tongzoenen, wil hem hard en zacht, lekker afwisselend. Gina is klein, maar haar lijfje is verrassend gespierd (vermoedelijk van het paaldansen). Ze is zeer lenig en dat maakt het aantal mogelijkheden kwa posities erg interessant. Na diverse posities komt de ontlading en wordt er een rubbertje gevuld met potentieel nageslacht.

En dan doet Gina iets, wat ik superlekker vind. De meeste meiden houden op zodra de ejaculatie plaatsgevonden heeft. Gina gaat dan juist door. Ze blijft de lovemachine verwennen met haar kutje. Ik hou het niet vol, zo lekker. Dan staat ze op, om vrolijk verder te gaan met haar handjes om op die manier de laatste druppeltjes uit mijn stamper te melken. Ik grijp me vast aan het bed en onderga het met moeite. Mijn hersens worden gek gemaakt van genot. Wat is dit absurd lekker!

Nadat Gina me gesloopt heeft, kruipt ze lekker tegen me aan. We hebben nog wat tijd en die vullen we op met knuffelen, vrijen en praten. Ze neemt mijn lul tussen haar hoerenhakken en trekt me er mee af. Bizar geil, ook omdat ze me met gespreide benen een mooi uitzicht geeft op het prachtige kutje waar mijn pik zojuist in heeft mogen zitten.

Echter is er een probleem. Want er lopen zoveel meisjes rond die ik wil ervaren, proeven, voelen, nemen, enz. Maar ik wil ook met Johanna (eerste sessie van de dag) en Gina nog vele kamergangen maken. Hoe ga ik dit grote probleem getackeld krijgen??????? Om aan te geven hoe absurd het is: was het maar een tegenvaller geweest, dan had ik een probleem minder gehad. Maar over luxeproblemen moet je niet klagen, die moet je koesteren.

Herhalingsgevaar? Ik kan het niet ontkennen, want……………….
"Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd"

Offline lovemachine

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
GINA (Bulgaarse) vh Sonja SS
« Reactie #88 Gepost op: 9 september 2017, 21:21:42 »
Mijn vierde kamergang van de dag:
Door alles wat ik beleefd heb deze dag, zou je kunnen denken dat ik mijn portie gehad heb en moe maar voldaan naar huis ga. Maar het tegendeel is waar. Ik ben juist vol energie geraakt door de dag en met name de drie kamergangen die ik gehad heb. Ik wil niet naar huis, wil hier voor altijd blijven. En daarom besluit ik dat ik nog een kamergang wil om alle positieve energie naar de juiste plekken in mijn lijf te geleiden en zo rust te krijgen. Afschakelen door me uitgebreid te laten verwennen, liggend op mijn rug onder het genot van een vaardig mondje en gretige handjes. Er komen vele meiden voor een kamergang in aanmerking, maar ik besluit dat ik voor een herhaling ga. Jeanette is naar huis (een tweede kamergang met haar had ik mogelijk niet overleefd), Johanna is nauwelijks in de bar aanwezig (continu aan het kameren), dus pluk ik Gina van de danspaal af, waar ze met regelmaat inhangt en met haar witte hoerenhakken over het plafond wandelt, de heren een uitgebreide blik op haar labia gunnende. Blijkbaar is de eerste sessie met haar ook aan haar zijde goed bevallen, want ze gaat graag met me mee naar buiten. Ze rookt een peukie en zit op mijn schoot. Met een handje gaat ze op zoek onder de handdoek en wat haar én mij verrast, is de lokale stijfheid die aangetroffen wordt (niet veroorzaakt door kou, maar juist door warmte).

We belanden dan ook al snel op kamer 14. Afsluiten op de kamer met het nummer van Johan Cruijff, kan niet misgaan. Naast Godenzonen in Amsterdam zijn er Godendochters in Elsdorf. Waar ik de intentie had om het rustig aan te doen en enkel en alleen op mijn rug te gaan liggen, verdwijnt dat plan als sneeuw voor de zon. Logisch, want mijn kleine hete dondersteen stookt mijn geilheid weer stevig op. Haar tongetje verwent mijn mond, zoekt mijn tepels weer op en voor ik het weet, zie ik in de spiegel hoe deze prachtige kanjer mijn pik en ballen van een fantastische pijpbeurt voorziet. Van een rustige sessie komt niks, zeker niet als ik haar liefdesgrotje weer proef en de geuren van haar vochtige kutje mijn neus binnendringen. Na een liksessie (my middlename is Lassie) kom ik omhoog en als we elkaar diep in de ogen aankijken, weten we het allebei. Mijn gerubberde vriend verdwijnt in Gina`s neukgaatje. Wat dan volgt, is wederom meer dan heerlijk. We gaan van missionaris over op heel veel andere standjes, waarbij haar lovecave mijn lovemachine niet laat ontsnappen. Dankzij Gina`s lenigheid en gespierdheid is dit voor haar een eenvoudig kunstje. Doordat ze mijn geilheid weer tot het hoogste hoogtepunt weet te stuwen, verslapt er beneden niets en we lijken wel een acrobatenduo. Als ik uiteindelijk via vele posities op mijn rug ben beland, bevindt Gina zich in reversed-cowgirl bovenop me en heb ik het genot om haar heerlijke billetjes te mogen aanschouwen terwijl mijn lul door haar schaamlipjes opgeslokt wordt. Langzaam draait de kleine Bulgaarse kanjer zich om en als ze in cowgirl op mijn stamper zit, bereidt ze me als een furie. Ik weet niet meer hoe ik het heb. Dit kan toch niet?! Ik heb al drie keer een lading verschoten vandaag. Ben moe, maar ook vol energie, uitgeput, maar ook hyperactief, leeg, vol, gek, noem maar op. Als ik zie hoe haar vochtige schaamlipjes over mijn paal glijden, haar borstjes op en neer gaan, haar stijve tepeltjes parmantig naar voren priemen, die mooie donkere ogen, haar prachtige, gladde, gebruinde huidje, dat mooie snoetje wat je zou laten denken dat ze zo onschuldig is terwijl je met een geil sletje te maken hebt…… dan gebeurt hetgeen ik voor onmogelijk had gehouden. Terwijl Gina me bereidt, maakt een vierde lading warm sperma zich los in mijn ballen. Het condoom wordt gevuld, maar Gina gaat – net als eerder die dag – door. Ze blijft me berijden en als ze mijn pik uit haar grotje laat ontsnappen, gaat ze met haar handjes verder. Ik kronkel over het bed en ben rijp voor opname in een gesticht. Ik ben helemaal gek gemaakt door alles wat ik die dag heb meegemaakt en met name door de drie toppers waarmee ik het ultieme genot heb mogen beleven.

We praten nog even tot de tijd vol is en verlaten de kamer. Op de trap kus ik bij elke trede die Gina neemt om en om haar billen. Zou er het liefst in willen bijten, zo lekker!

Mijn tweede kamergang met engeltje Gina is de vierde van de dag en meteen de laatste. Om 23:45 verlaat ik Saunaclub Babylon met een lege balzak, een tintelende lovemachine, gekrulde tenen, een hele vieze glimlach op mijn smoel en de wetenschap dat ik hier nog heel veel ga komen (wat dubbelzinnig is en ook zo bedoeld is).

Na twee kamergangen met Gina vind ik dat ik mezelf een nieuwe titel toe mag dichten: Ginacoloog. Of dat medisch verantwoord is? Who gives a fuck…….
"Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd"

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
GINA (Bulgaarse) vh Sonja SS
« Reactie #89 Gepost op: 10 september 2017, 08:42:37 »
Afgelopen zaterdag even een paar uurtjes naar de verjaardagsparty van Firehawk geweest. Plenty opties!
Zou ik het wel doen, zou ik het niet doen. Bij Gina heb ik altijd een twijfel gehad. Ook toen ze nog in Sixsens werkte. Vraag me niet waarom. Bij twijfel steek ik normaal gezien nooit over. Echter, de lovende recensies en het feit dat Gina er gewoonweg goed uit ziet, heb ik me laten overhalen. Achteraf gezien had ik beter mijn gevoel kunnen volgen. 

Op de kamer merkte ik meteen dat ze last had van een behoorlijke dosis stress! Die stress kwam er ook meteen uit. Na 10 minuten haar stress aangehoord te hebben.....hetgeen overigens het ene oor inging en het andere oor weer uit, zijn we dan maar gestart met deze sessie. Ik ga het kort houden. Het onderdeel Tongzoenen en knuffelen was niet goed. Nauwelijks TZ, ze had er gewoonweg geen zin in. Ze ging meteen aan de slag met kleine Sjeuf. Het blasen en wip waren dik oké (GOSP van 0,9M). Dit alles in 15 minuten. Met de 10 minuten stressontlading net geen half uur op de kamer.
Sjeuf en een kamer van slechts 30 minuten. " 't mot nie gekker worre "
Wellicht heeft het gelegen aan het feit dat ze totaal opgefokt was. Deze kamer was absoluut niet Babylon waardig! Voor mij geen herhaling.

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke