Auteur Topic: ALGEMEEN  (gelezen 491475 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #75 Gepost op: 22 juni 2013, 18:07:26 »
Naar verluidt verdwenen bij een vorige kontrole dames tussen de bosjes.  Dit wou men nu ondervangen met de heli.  We kunnen nu wel gerust zijn.  Wie naar een kuise club wil waar helemaal niets aan de hand is, moet naar YY  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Bijna een jaar niet meer in YY geweest.
« Reactie #76 Gepost op: 10 augustus 2013, 22:09:15 »
Het is altijd leuk als je na zo'n lange afwezigheid enthousiast ontvangen wordt door de theke en ook door enkele dames die jou (zogezegd) lang gemist hebben.  Om een naam te noemen: Eliza ( http://relaxxxboard.com/index.php?topic=6133.new#new ).

Hoewel ik een beetje een afkeer gekregen had van YY, wou ik toch nog eens poolshoogte gaan nemen.  Ik vreesde op voorhand een beetje voor het aantal mooie dames die goede service zouden leveren.  Ik vreesde dat er vooral ietwat oudere dames zouden zijn. 
Ik was er zowel maandag als dinsdag en dat bleek een groot verschil te zijn.  Maandag waren er weinig dames en vooral weinig mooie dames.  Ik hoorde een gast vertellen dat dat kwam omdat het ramadan was.  Dan komen vele mannen niet opdagen en komen dus ook vele vrouwen niet opdagen.  Het lag volgens die gast ook aan de dag zelf en de vakantieperiode.  Aan de ramadan en de vakantieperiode zal het niet zo gelegen hebben want dinsdag waren er veel vrouwen en veel mooie vrouwen.  Het zal dus aan die stomme maandag gelegen hebben, die dus nergens goed voor is. 

De wellness in YY is nog steeds op en top.  Het wellnessgebeuren is zelfs nog verbeterd.  De stoomcabine staat nu wat heter en het binnenzwembad is nu uitgerust met een waterval en onderwatermassage.  Als je beide functionaliteiten tegelijk aanzet, lijk je wel in een wildwaterrivier te zwemmen.  Top!  Vroeger durfde het personeel al eens onvriendelijk te zijn maar dat veel nu zeer behoorlijk mee.  De gekende theke Nienke heb ik niet gezien.  Op vakantie? 
Het eten was zowel 's morgens als 's avonds op beide dagen heel erg lekker.  Toeval of niet?  Of is ook daar de budgetruimte voor vergroot?  Dinsdag stond er bijvoorbeeld onder andere zalm op het menu.  Vanwege de hitte kwamen ze in de namiddag rond met ijscornetto 's.  Leuk initiatief!

Het viel me op dat de vrouwen heel sociaal waren.  Enkele oude ratten zijn nog aanwezig, grotendeels waren het voor mij allemaal nieuwe dames.  Dames die mij dus nog niet kende en toch deden alsof ik hun vriend was. 
De meeste vrouwen waren afkomstig uit Hongarije en het geldt nog steeds dat je met die dames enorm moet oppassen of je komt bedrogen uit op kamer (niet tongzoenen, PMC).  Verder wat Poolse dames (die echter niet meer die uitmuntende service geven die de vroegere Poolse dames gaven).  Er zijn ook veel Duitse dames in YY.  Zij geven een service die gemiddeld beter is dan de gemiddelde service van de Roemeense dames in de Duitse clubs. 

De voornaamste zaken over enkele dames even opsommen.  

Eliza kwam tijdens de schemering (na wat eerdere pogingen alleen) plots bij me zitten.  Ze riep ook Brigitta er bij.  Samen zaten we dan aan een tafeltje.  Brigitta zei niet zo veel.  Met haar had ik de vorige dag dan ook een niet al te beste ervaring op kamer.  Eliza nam dus grotendeels het woord.  Ze had veel noten op haar zang.  Ik zei haar ook dat ze best veel praat had gekregen na die jaren dienst.  Het was voor mij allemaal zo opgezet dat ik haar vriendelijk bedankte voor een sessie en al zeker voor het trio voorstel dat ze deed.  Nadien liep ik achter hen aan, plaats me tussen hen in en omarm ze beide.  Al snel vroeg professionele Eliza (geworden, vroeger een beetje onwennig eerder en bedeesd) of ik me bedacht had.  Toen ik nee zei moest mijn arm van haar schouder.  Niets voor niets, zei ze nog. 

Doordat ik met Alia (Arabische) op kamer was getrokken, heb ik nu ook een leuk contact met een dame die daar al lang werkt maar waarmee ik absoluut geen contact had.  Ze is wel erg mooi.  Vroeger negeerden we mekaar zelfs een beetje.  Het was onverklaarbaar een beetje een automatisme.  Ze zei dat ze niet wist dat ik zo'n zotte grapjas kon zijn.  Ik ben er bijna zeker van dat als ze er over twee weken ook weer is, ik met haar ga poepen.  Ze ondernam nu al enkele pogingen maar moet maar even denken dat ik met haar niet wil.

Een Surinaamse kwam de tweede dag ook eens polsen bij mij, nadat we samen wat gebadderd hadden in het warmevoetbad.  Ze beloofde spektakel, meer dan spektakel want ze zou er misschien wel in slaan om mij drie keer te laten klaarkomen in 30 minuten.  Ik geloofde dat natuurlijk direct en ging direct met haar op kamer.

Om een onverklaarbare reden stond de muziek zowel maandag als dinsdag niet hard.  Nu had het net gekund met alle deuren open.  De muziek die gedraaid werd, was niet zo mooi.  Veel van dat Hollands gerap, gezongen door genaturaliseerde Nederlanders.

De kamers zijn vernieuwd, vooral dan het sanitair.  Dat was nodig.  Nu werken de douches en toiletten perfect.

Kortom:
Twee schitterende dagen vol amusement beleefd in YY  :douchen.
« Laatst bewerkt op: 10 augustus 2013, 22:50:13 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #77 Gepost op: 14 september 2013, 21:10:09 »
Het aantal dames was weer mooi op peil vandaag.  Twee weken geleden met de vakantieperiode was dat nog een stuk minder.  Mooi begin zo!

Al snel probeerde weer een dame de klassieke truc met de handdoek.  Al even klassiek keek ze verbaast toen het niet lukte om mijn handdoek van mijn middel te sleuren.  Dames, na al die jaren heb ik al lang de goede vastbindtechniek ontdekt.

Terwijl ik na een saunarondje met mijn voeten in het warme voetenbad zat, komt Mia (spreekt Nederlands) en dus niet te verwarren met de erg mooie lolita Mia uit Hongarije, bij me zitten.  Die laatste is er weer zo eentje die niet zoent, niet laat likken, geen FT, niet anaal....  Misschien moet ik ze dan maar weer eens als object behandelen straks?  Terug naar die andere Mia.  Ze zei me ineens dat er geen mannen waren.  Ik kijk haar verbaast aan.  Daarop vleide ze dat er geen échte mannen waren en ze keek recht in mijn ogen.  Wat een charmeur.  Goed, dat weten we dan ook weeral: ik ben een échte man.  Verklaard en voor waarheid genomen door Mia. 

Van de hak op de tak maar, maar we blijven wel bij de Mia's (de Mia's, van waar ken ik dat nog?).  Hongaarse Mia lag uit te rusten (of zich te vervelen?) op een van de nieuwe ligzetels aan het binnenzwembad in het wellnessgedeelte.  Hongaars, knap....  Met Brigitta vorige keer heb ik me weer laten vangen.  Het stelde niet zo veel voor.  Deze keer ga ik toch weer niet opnieuw met een knappe Hongaarse dame in YY.  Op voorhand gegarandeerd slechte service.  Praten, dat moet toch kunnen.  Zonder de intentie te hebben om met haar op kamer te gaan.  Wat van dat praten gekomen is, lezen jullie weldra onder haar draadje.

Om dan weer even terug te komen op Mia die Nederlands spreekt.  Zij doet het me, al babbelend en me geil en ondeugend aankijkend, best warm krijgen.  Ik ken ze al lang, was er nog nooit mee op kamer en ze zal er ook wel van uit gaan dat ik niet zinnens ben om met haar te gaan kameren.  Vandaag deed ze me wel zin krijgen.  Ik heb de boot toch maar afgehouden.  Persoonlijk vind ik ze niet de knapste. 

Plots zie ik ze weer, die dame met haar hoge onderbroek.  Het komt blijkbaar op in de clubs.  Ik kan er niet aan doen maar ik vind het helemaal niet sexy.  Het doet me trouwens aan mijn oma denken.  Alles komt terug maar wat weten die twintigers over de onderbroeken van 50 jaar geleden?  Ze zouden het anders niet aantrekken.  De club zitten namelijk vol met mannen van mijn leeftijd en niet met twintigers.  Ineens zei ze iets tegen haar vriendin.  Ik versta die Oost-Europese taaltjes niet maar uitdrukkingen van het gezicht kan ik wel aflezen en uit reacties kan ik ook wel wat maken.  Mijn conclusie was dat ze allicht niets goeds over mij gezegd had.  Bijna moest ik troost gaan zoeken bij Mia van het warmevoetenbadje.  Toen ik haar wat later weer passeerde in de club kon ik het niet laten om te vragen wat ze aanhad.  Ik zei haar dat zulke onderbroeken mannen van mijn leeftijd aan hun bomma doet denken en vroeg haar of ze dat zelf enorm sexy vond.  Ik wou haar ook nog vragen of ze van zichzelf vindt dat ze zo knap is dat ze zelfs sexy zou zijn met een pattatenzak maar vermits ze nu al niet meer kon lachen met mijn eerste opmerking, heb ik dat maar gelaten.

Omdat de Hongaarse Mia maar moeilijk van mijn netvlies verdween, vroeg ik aan een oude bekende vriendin van me in YY, Vanessa, wat schatje in het Hongaars is.  Hoewel het Hongaars, net als het Zweeds, niets te maken heeft met andere talen en geheel apart is, kwam ik toch te weten dat in alle talen uitzonderingen bestaan.  Dragam is namelijk schatje in het Hongaars.  Dragé mè is schatje in het Roemeens.  Zo zie je maar.  Vanessa heeft een tijd op mijn bil gezeten buiten op het terras en nadien hebben we samen wat tijd doorgebracht in een ligzetel buiten aan het zwembad. 

Tiara, ik had haar nog nooit gezien in YY.  Zij kende mij ook niet.  Ze probeerde dus maar even snel snel om mij op kamer te krijgen.  Dat lukte natuurlijk niet.  Later probeerde ze het nog een keer.  Nu kwam ze op de rugleuning van de sofa zitten.  Ze nam meer (iets meer) tijd voor me.  Veel meer echter dan de traditionele vragen, kwamen er niet uit.  De laatste traditionele vraag was of ik nog ging blijven.  Indirect stelt ze dus de kamervraag.  Ja, sommige zaken zijn belangrijk voor de dames om te weten.  De dames stellen zelden zomaar een vraag.  Heel nuttig voor hen is het bijvoorbeeld of je nog lang gaat blijven.  Iemand die dan vertelt dat hij op het punt staat om naar huis te gaan, daar gaan ze geen latijn meer in steken, da's verloren tijd.  Een andere vaak terugkomende vraag van dames die jou niet kennen (omdat ze bijvoorbeeld zelf nieuw zijn in de club) is bijvoorbeeld of je voor de eerste keer hier bent.  Als je dan ja zegt, gaan ze er van uit dat je een makkelijke prooi bent.  Meestal sleur ik ze er dan eerst wat door om dan te zeggen... maar ik ben al ontelbare keren in ontelbare andere clubs geweest.

Ik zou mezelf niet wezen als ik in heel de recensie niet over eten zou beginnen.  Ik vind dat ik al lang gewacht heb.  Toch wil ik nog wat kwijt over het ontbijt.  De laatste tijd is dat redelijk eenvoudig geworden tegenover pakweg twee jaar geleden, niettegenstaande de inkomprijs met € 10 is verhoogd.  Tijdens het ontbijt praatte ik wat heen en weer met Daniella en haar twee vriendinnen die aan een ander tafeltje zaten.  Na het ontbijt kwam Daniella bij mij zitten in de bar.  Lief, mooi en al wat je wilt.  Ze vraagt echter zeer snel om naar kamer te gaan.  Zeer snel, ik hou daar absoluut niet van Daniella.  Toch... soms maak ik uitzonderingen en voor deze oogverblindende schoonheid wou ik graag een uitzondering maken.  Ik was echter nog niet gedoucht en zei haar dat ik snel effe ging douchen en even een plasje ging doen en zo weer terug zou komen.  Ze zei dat ze even zou wachten.  Toen ik weer in de bar kwam, zat ze al te praten met een andere man naast haar.  Het zijn natuurlijk allemaal hoeren daar in YY maar wat zou de dame in kwestie zeggen als ik zou zeggen dat we naar kamer gaan en dat ik dan vlak voor de deur van de kamer een nog knappere dame zou zien buitenkomen en haar zou zeggen dat de deal niet doorgaat want dat ik die dame die net naar buiten komt, wil afvangen?  Ik liet haar nog even goed zien dat ik het wel gezien had.  Ze deed of ze me niet zag.  Later op de avond komt ze toch weer bij mij zitten maar na wat leuk pre salen zei ik haar dat in niet meer geïnteresseerd was in private time met haar en dat ik al een andere schoonheid in het vizier had.  Ze wou nog wat kwijt over daarstraks maar nu deed ik of ik hoorde haar niet (meer).  Niet dat ik er allemaal zwaar aan til maar ik doe wel graag alsof.  Het zou maar frustrerend zijn als dit gebeurt op een plaats waar maar één schoonheid zou rondlopen maar hier was dat bijlange niet het geval.  Dus.... 

Tijdens het ontbijt kon ik ook niet anders dan een dame er op attent maken dat ik gezien had dat het vandaag niet haar beste dag was.  Eerst liet ze een broodje op de grond vallen en daarna een mes.  Zij kon er het grappige gelukkig wel van inzien toen ik vroeg of ze altijd zo onhandig was. 

Het was sinds vorige keer toch weer al heel lang geleden dat ik nog in YY was geweest.  Voor mij zal het een club blijven waar ik enkel kom als het erg warm weer is.  Dan zit je binnen niet opgesloten in de keiharde muziek en dan kan je zonder badjas rondlopen.  Tja, die Nederlanders toch met al hun regeltjes.  Ik zou me in dat land nooit een vrij mens kunnen voelen.  Geen zeep bij de douches in het wellnessgedeelte omdat dat de grond glad zou maken.  In het wellnessgedeelte mag je zonder badjas lopen maar als je door het stukje gang wil lopen naar de douches waar wel zeep voorradig is dan moet je weer even je badjas aandoen voor een paar meter om hem dan weer uit te moeten doen om je te wassen.  Hoe vinden ze het allemaal uit?  (Even zo met iets heel anders.  In Nederland reis je met het openbaar vervoer met een chipkaart.  Wat een klucht is dat en op Spanje na, uniek in Europa.  Je moet dat kaartje scannen als je de bus opstapt, als je de bus afstapt, als je aansluitend dan een treinstation binnenstapt moet je dat kaartje weer scannen en als je het station buitenloopt ook weer.  Wat een gedoe, wat een gedoe.  Je kan natuurlijk ook niet meer controleren of alles juist wordt aangerekend.)

Een dame die mij ook wel interesseerde hield ik een tijdje in het oog.  Ik merkte op die manier dat ze na 15 minuten al terug helemaal klaar was voor de volgende man.  Ik zat ondertussen in de HWP en ze stapt regelrecht op me af en vraagt of ik geen zin had.  Die dacht op 30 minuten snel 100 euro te vangen van twee mannen dus.  Mooi niet, madam!  Ik zei haar dat ik niet van snelle service hou.  Ze wist meteen waarop ik doelde en vertelde me dat ze wel 30 minuten op kamer was geweest en vlak daarna dat niet alle mannen 30 minuten willen.  Nog twee kenmerken van de dames in de clubs: de klokken lopen sneller en ze zijn niet verlegen om een leugentje.

Mijn algemene indruk over de service van de dames in YY was altijd maar pover.  Daarom dat ik er ook lange tijd niet meer ben geweest.  Als ik het nu even terug bekijk, kan ik alleen maar vaststellen dat de service van de dames in YY een stuk hoger ligt dan in de meeste NRW-clubs, ten minste als je de kliek Hongaarse dames links laat liggen.  Misschien verbetert de service onder concurrentiedruk binnenkort wel van de Hongaarse dames, eens de Roemeense en Bulgaarse dames welkom zijn in YY (vanaf 01/01/14)?  Door de band zijn de dames ook gezellig en aangenaam in de omgang en vlot het contact leggen goed.  Ze zijn ook goed aanspreekbaar.

YY, de betere club in alle opzichten en erg dichtbij.  Wie zich echter stoort aan luide muziek, blijft er beter weg als terras zitten bij het vallen van de avond niet mogelijk is    :douchen. 
   
« Laatst bewerkt op: 14 september 2013, 21:25:39 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #78 Gepost op: 14 september 2013, 22:22:31 »
Tja, die Nederlanders toch met al hun regeltjes.  Ik zou me in dat land nooit een vrij mens kunnen voelen.  Geen zeep bij de douches in het wellnessgedeelte omdat dat de grond glad zou maken.  In het wellnessgedeelte mag je zonder badjas lopen maar als je door het stukje gang wil lopen naar de douches waar wel zeep voorradig is dan moet je weer even je badjas aandoen voor een paar meter om hem dan weer uit te moeten doen om je te wassen.  Hoe vinden ze het allemaal uit? 

Dat is inderdaad een grote ergernis in Nederland. Al die kutregeltjes met wat je allemaal NIET mag.  YY is een prima club qua mooie dames maar tevens ook een club met kutregels zoals je die in Duitse clubs nergens ziet.
- al je naar de welness gaat mag je je drankje niet meenemen
- telefoon verboden
- je mag niet met een tas naar binnen
- je mag met je drankje niet naar de kino
- je mag je meegenomen glas uit de bar niet in de eetruimte achterlaten in de bak met gebruikte borden (er staat in de eetruimte verder niks te drinken, dus haal je dat bij de bar)
- vrouwen moeten hun hakschoenen uitdoen als ze naar de kino gaan of de welness
- dames moeten een handdoek omdoen bij het eten
- er mag geen olie meer gebruikt worden bij het middag/avondeten want daar is wel een of andere regeltje voor die dat belemmert
- je moet je handen reinigen als je de eetruimte binnen gaat
- handdoek om middel met open badjas mag wel maar in de eetruimte krijg je te horen dat je je badjas moet knopen
En nog vervelender is dat zo'n mannetje in de eetruimte bezig is klanten te vertellen wat ze allemaal niet mogen ("nee, plaats het vlees op de bakplaat iets verderop zodat er voor ruimte is voor anderen", "knoop je jas dicht", "lege drinkglas is niet van hier en moet je dus meenemen naar de bar", gut gut gut)
Je ziet ook in de club in verschillende ruimtes vooral verbod verkeersborden (wit bord met rode cirkel omheen en een rode streep diagonaal (zucht, hoe verzinnen ze het)) met daarop afgebeeld telefoon, drank of hakschoenen met een rode streep er doorheen.

Grote ergernis in Nederland is vervolgens dat een hoop idioten er een dagtaak van maken om vooral bekritiserend te wijzen naar iedereen die zich weer eens niet aan een miereneukerige kutregeltje houdt.

Nederland is op verschillende vlakken een prima land maar op sociaal gebied zitten ze echt een flinke aantal treden onder België (ze lopen dus achter, en niet voor zoals ze zelf onterecht vaak denken) en daar zie je in YY een hoop kenmerken van.

« Laatst bewerkt op: 14 september 2013, 22:44:49 door Picasso »

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #79 Gepost op: 14 september 2013, 23:27:34 »
Probeer ik het eens kort te houden, gaat uitgerekend onze one liner er zo op in maar mooi gedaan Picasso  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #80 Gepost op: 15 september 2013, 16:27:15 »
Ik ga sowieso vrijwel nooit meer naar de YY prefereer als ik toch zo een stuk moet rijden en deze inkom moet betalen GT.
Of gewoon naar de SS lekker kort in de buurt voor mij ook daar paar regels maar een stuk minder als in de YY.
En oh ja het ziet er daar ook letterlijk minder zwart van de mensen...
Jammer want de YY is gewoon wel qua locatie een van de mooiste clubs.
Wie weet ga ik met mijn verjaardag toch eens gratis kijken misschien is het er wel allemaal verbeterd op het dames gebied.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #81 Gepost op: 25 september 2013, 22:10:50 »
Vandaag jarig en tijd te veel dus hup in de middag toch nog eens de YY testen was er zoals eerder al gezegd een tijdje niet meer geweest.
Het eerste wat me opviel er word flink gebouwd lees ook bij gebouwd naar de gebruikelijke kopie van je ID als je jarig bent en vrij entree hebt ( erg leuk idee zo heeft iedereen 1X per jaar een vrijkaart )
Naar binnen gegaan de theke dame vermelde al op voorhand dat er gebouwd werd en het
( nieuwe ) bar gedeelte voorlopig nog alleen via de buitenkant te bereiken is.
Geen probleem was lekker weer voor de tijd van het jaar, en volgende week zou die verbouwing al klaar moeten zijn.
Wat me verder op viel YY blijft natuurlijk van alle saunaclubs een van de mooiste faciliteiten hebben erg ruim stijlvol.
De kino was alleen via de buitendeur bereikbaar, in de winter niet echt prettig dan.
Een extreem mooie bar dame die had ik meteen als eerste naar de kamer willen slepen maar helaas.
De overige line up was in orde ook al rond 14.00 in het begin veel dames in de bar kreeg in het begin regelmatig bezoek van dames die zonder echt te jagen een praatje komen maken prettig dus.
Daarna waaide de dames'een beetje uit en heb ik er veel voor een paar uur niet meer terug gezien ook het bar gedeelte bleef vaak erg leeg hierdoor.
En een grote groep dames zat op een moment buiten in een groepje bij elkaar te drinken en roken wat niet echt uitnodigde om er als man bij te komen zitten vond ik.
Groot minpunt nog na die paar geleden dat ik er voor het laatst was nog niet gefixed, de soms gevaarlijk gladde vloeren bij de welness.
ik liep op een gegeven ogenblik op een stukje en kon me nog net in balans brengen anders was ik keihard achteruit gevallen door gladheid.
ik rende niet ofzo maar liep normaal erg gevaarlijk zeker voor oudere mensen met mindere reflexen.
En je zal dan maar iets breken of erger en een vrouw thuis hebben zitten leg het dan maar uit.
Hier zou ik toch nog eens naar kijken als ik YY was het was volgens mij al minder glad als toen de welness net weer geopend was maar dus toch..
Oftwel kom ik nog eens zo terug de club heeft zoals hierboven vermeld een flink aantal plussen waarvan ik de accomodatie de grootste vind, maar ook de bekende aantal mindere punten.
Wie weet als ik in de middag eens in de buurt ben tot ik nog eens langs wip voor de geheel nieuwe bar te bekijken, maar probleem voor de club is ook tot op een relatief kleine afstand in Duitsland zoveel concurrentie ligt.

Offline RAUL7

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 125
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #82 Gepost op: 27 oktober 2013, 12:23:57 »
Ben 29 maart in YY geweest en heb daar een Duits meid uit Koln ontmoet. Ze was lang, blond, volle lippen en een tattoo in de zij. Ze zou tot woensdag 2 april blijven. Weet iemand hoe zij heet en waar ik haar nog meer kan vinden?

Merci

Ben haar gisteren in Villa Vertigo tegengekomen, waar ze sinds begin deze zomer werkt!

Offline Noot

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #83 Gepost op: 3 februari 2014, 20:02:34 »
Hoi,

Wij hadden even een vraagje......wij zijn een stel en zijn op zoek naar een sauna-achtige omgeving waar een erotische sfeer hangt en waar we actief van elkaar kunnen genieten en we ons een stuk vrijer kunnen gedragen. En waar een sfeer van verleiden en zien en gezien worden hangt.
Zonder dat we meteen in een parenclub terecht komen, want daar vinden we niet wat we zoeken.

Dus onze vraag is eigenlijk of je als stel welkom bent in een saunaclub zoals Yin Yang?
We zijn nog nooit in een saunaclub geweest dus we hopen op wat feedback van ervaren bezoekers!

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #84 Gepost op: 3 februari 2014, 21:08:51 »
Hoi,

Wij hadden even een vraagje......wij zijn een stel en zijn op zoek naar een sauna-achtige omgeving waar een erotische sfeer hangt en waar we actief van elkaar kunnen genieten en we ons een stuk vrijer kunnen gedragen. En waar een sfeer van verleiden en zien en gezien worden hangt.
Zonder dat we meteen in een parenclub terecht komen, want daar vinden we niet wat we zoeken.

Dus onze vraag is eigenlijk of je als stel welkom bent in een saunaclub zoals Yin Yang?
We zijn nog nooit in een saunaclub geweest dus we hopen op wat feedback van ervaren bezoekers!
voor deze info kan je het best na de club belle ma wat ik ooit vernomen heb van een colega moet dat mogelijk zijn . ik weet zeker dat je bij party tref xanten welkom ben en ook korting krijg als je vriendin actief mee doet  :-\

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #85 Gepost op: 3 februari 2014, 21:13:32 »
Ook in Ying Yang zijn koppels welkom.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #86 Gepost op: 3 februari 2014, 21:22:46 »
kunnen we geen ijsje maken in welke sauna club ook koppels welkom zijn . volgens mijn zijn ze ook in gt welkom kan je vriendin gelijk wat bij verdienen :017:

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #87 Gepost op: 3 februari 2014, 21:25:46 »
kunnen we geen ijsje maken in welke sauna club ook koppels welkom zijn . volgens mijn zijn ze ook in gt welkom kan je vriendin gelijk wat bij verdienen :017:

Ik denk niet dat het de bedoeling is dat de vriendin van Noot 'bijverdient'... Ze willen gewoon samen geile seks hebben in een nieuwe omgeving...

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #88 Gepost op: 3 februari 2014, 21:30:45 »
kunnen we geen ijsje maken in welke sauna club ook koppels welkom zijn . volgens mijn zijn ze ook in gt welkom kan je vriendin gelijk wat bij verdienen :017:

Ik denk niet dat het de bedoeling is dat de vriendin van Noot 'bijverdient'... Ze wikken gewoon samen geile seks hebben in een nieuwe omgeving...
dat begrijp ik ook wel . ma het zou ook mogelijk zijn voor een stel dat de dame een klant scoort en de kerel toe ga kijken er zijn mannen genoeg die die fantasie hebben  :o

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #89 Gepost op: 3 februari 2014, 21:32:29 »
kunnen we geen ijsje maken in welke sauna club ook koppels welkom zijn . volgens mijn zijn ze ook in gt welkom kan je vriendin gelijk wat bij verdienen :017:

Ik denk niet dat het de bedoeling is dat de vriendin van Noot 'bijverdient'... Ze wikken gewoon samen geile seks hebben in een nieuwe omgeving...
dat begrijp ik ook wel . ma het zou ook mogelijk zijn voor een stel dat de dame een klant scoort en de kerel toe ga kijken er zijn mannen genoeg die die fantasie hebben  :o

Natuurlijk. Maar dat is eerder het geval in parenclubs en dat zochten ze net niet.