Auteur Topic: ALGEMEEN  (gelezen 491467 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #165 Gepost op: 26 augustus 2015, 11:00:24 »
Mijn ervaring over de toiletten was afgelopen zaterdag geheel anders rond uit super schoon  ik dacht nog bij me zelf zo moet het overal zijn als ik zo het bericht van ss leest zou je bijna denken dat de schoonmaakster ziek was  :kissass
Satanic surfer zal het fijn vinden dat je hem verwart met Seksenfun  ;D
En omgekeerd .... same same ....  :dance2 :douchen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #166 Gepost op: 26 augustus 2015, 11:08:37 »
Mijn ervaring over de toiletten was afgelopen zaterdag geheel anders rond uit super schoon  ik dacht nog bij me zelf zo moet het overal zijn als ik zo het bericht van ss leest zou je bijna denken dat de schoonmaakster ziek was  :kissass
Satanic surfer zal het fijn vinden dat je hem verwart met Seksenfun  ;D
En omgekeerd .... same same ....  :dance2 :douchen

ik bedoelde seksenfun de f vergeten  :lol_hitting:

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #167 Gepost op: 26 augustus 2015, 20:39:43 »
Mijn ervaring over de toiletten was afgelopen zaterdag geheel anders rond uit super schoon  ik dacht nog bij me zelf zo moet het overal zijn als ik zo het bericht van ss leest zou je bijna denken dat de schoonmaakster ziek was  :kissass
Satanic surfer zal het fijn vinden dat je hem verwart met Seksenfun  ;D
En omgekeerd .... same same ....  :dance2 :douchen

Omgekeerd doet het me geen zier...  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
overnachtingstip
« Reactie #168 Gepost op: 28 augustus 2015, 21:53:15 »
Moest je eens een meerdaagse houden of het wordt eens erg laat en je wil niet meer naar huis rijden kan je erg voordelig overnachten in Roermond, wat geen vanzelfsprekendheid is.  Op zowat 3 km van YY kan je overnachten in een B&B.  Eenvoudig, geen luxe maar wel netjes en alles erbij.

http://www.huisonderweg.nl/

 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

JacoGillongo

  • Gast
overnachtingstip
« Reactie #169 Gepost op: 30 augustus 2015, 17:35:14 »
Op zowat 3 km van YY kan je overnachten in een B&B.
Thanks so much. It is only 18 km from GT.  8)

Offline Johan35

  • ik ben gewoon mezelf
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
  • digger,listener,runner,prince with a swift warning
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #170 Gepost op: 30 augustus 2015, 20:25:35 »
Vorige week zondag ben ik weer een keer naar deze mooie club gegaan. De dag ervoor had ik SS bezocht, maar kanariepiet's wens dat ik nog een mooie kamergang op de kop kon tikken ging helaas niet in vervulling.
 Al was het leuk om hem en nog een paar andere ijsberen te spreken.
 De dag erop dus naar 't Roermondse.
 Het was lekker weer, loop van de middag zou er regen kunnen komen, maar de spetters (water) waren nog niet eens ter verkoeling zo weinig.

 Ik vond het toch weer leuk er rond te lopen.
 Na de lunch heb ik een tijd heen en weer gecruised door de club. Geen dame kunnen vinden in de bios, wat soms toch heel leuk kan uitpakken getuige de vorige keer toen ik er een hele lekkere pijpbeurt kreeg. In de bar uiteindelijk een aardig gesprekje met KC (of: casey?), wat een matige kamergang werd.
 Goed, ik was mijn eerste lading kwijt.
 Lekker een Bav aan de bar, watertje, en zo nog wat vochtige zaken.

 Ik had al een paar bebrilde dames zien rondlopen, eentje zag wel erg aanlokkelijk uit. Mooie jonge meid. Niet te zien meer, dus...
 loop, loop, loop.
 Het saunahok in het wellnesgedeelte is lekker,
 ik vind het alleen jammer dat de ruit vervangen is door een waar je niet doorheen kunt kijken, want vanuit je handdoek de mooie tuin van de club kunnen zien is optisch prettig.
 Ze zijn daar achter de kleedruimte in de tuin parkeerplaats en kamers aan het bijbouwen, daar zal t voor zijn.

 Douchen, en naar t restaurant. Lekker gegeten. Blijft hier toch goed.
 Wel een kritisch punt: de mihoen was mij te zout. Pittig is prima, maar de smaak werd nu overheerst door òf te veel zout, òf iets anders scherps. Da's jammer want mihoen is lekker spul.
 2e punt, waarschijnlijk een kleine bezuiniging: als toetjesbakjes plastic weggooi bakjes. Geen glazen of bakjes meer. Maar dat verschilt misschien per keer.
 Het totale eten blijft er toch goed...

 Na de koffie en een verse Bav kwam er toch een bril-dame op mij af: Alice. Ze deed een beetje grappig gek: maar dat werd een echt goeie kamergang. Alice bedankt.

 Hierna douche, aankleden, en naar de trein. Onderweg een regenbui maar het viel gelukkig mee.

 YY blijft ondanks de (vermeende?) lichte bezuinigingen die ik soms denk te merken een fijne club. De ruimte en de kwaliteit van het eten zijn twee sterke punten van de club.
 Je komt makkelijk in gesprek met dames en beren. Buiten is het goed toeven.
 Wat mij betreft mag de bios best meer gebruikt worden voor intimiteiten. Dat is daar gewoon leuk. nu was et er te stil.
 Wellicht lag dat nu aan de vakantieperiode.
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #171 Gepost op: 27 september 2015, 12:33:06 »
Een goed bestede vrijkaart in YinYang

Gisteren mijn vrijkaartje, die ik als dank voor het spelen van onrechtvaardige rechter had gekregen, bij YinYang ingeleverd. Forum nog bedankt voor het kaartje, ik heb weer genoten.

Zaterdag is over het algemeen een drukke dag in YY, en het was gisteren geen uitzondering. Toen ik om 15.30 arriveerde was het al aardig bezet.
Ik kwam met twee doelen: Kim en Nadia. En om het einde alvast te verklappen: missie geslaagd!

Na eerst een late lekkere lunch te hebben verorberd en buiten lekker in het zonnetje de boel te hebben aanschouwd kwam de Koreaanse Kim met een donkere dame op het terras zitten. Nadat de donkere dame was opgestapt, ben ik vlug naast Kim gaan zitten. Wat zitten bijkletsen. Kim gaat dinsdag definitief naar Korea om daar een ander bestaan op te bouwen. Ze werkt de laatste tijd elke dag om nog zoveel mogelijk bij elkaar te sparen. Vandaag en morgen is ze er dus voor het laatst!!
Na een tijdje zelf de kamervraag gesteld. Op de kamer was het nog geslaagder dan de vorige keer. Het begint staande met wat voorzichtig zoenen (TZ doet Kim niet echt aan) terwijl Kim zich van haar bovenstuk ontdoet. Deze keer kwam ze op het idee om die bij mij om te doen?! Kim heeft een kleine B en ik een kleine A, dus het paste niet echt. Weg ermee en verder met het spel. Kim neemt mijn tepels onder handen en daalt vervolgens langzaam af naar mijn lul. Daar doet er vervolgens de meest lekkere dingen mee. Ik was gewaarschuwd van de vorige keer en ik was nu vastbesloten om het nu wel tot neuken te laten komen.
Voor Kim zou een 5-minutentarief kunnen worden uitgevonden omdat ik er zeker van ben dat ze me binnen die tijd leeg kan zuigen. Even halt en maar eens op het bed gaan liggen. Daar gaat Kim door met pijpen en neemt heerlijk mijn ballen mee. Ze gaat de streek tussen mijn anus en mijn lul ook af met haar tongetje. Ik vlieg bijna door het plafond, zo lekker is dat.
Ik moet haar weer stoppen omdat de climax nadert. Nu neem ik Kim onder handen. Ik bef haar terwijl ze op haar rug ligt. Ik laat haar vervolgens omdraaien en bef haar op zijn hondjes.
Dan ben ik weer aan de beurt en weer vliegen de engelen voorbij. Ik weet me te beheersen en weet Kim zowaar te bewegen om me een rubber om te doen (met de mond natuurlijk) en haar op me plaats te doen nemen. Dus zo voelt een Zuid-Koraanse kut aan: lekker. Ik zie Kim ook genieten en kom intens klaar.
Behalve de doekjes voor mij heeft Kim er ook een aantal nodig om haar natte kut te deppen.
Ze komt nog even lekker tegen me aan liggen en dan zijn er 30 minuten voorbij.
Kim het ga je goed in Korea.

Ik ben inmiddels toe aan wat uitrusten en ga relaxen in de sauna die goed heet is. Vervolgens nog wat afkoelen op een ligbed en dan een hapje eten. Het restaurant van YY zit in het bovensegment van de clubs. Variatie en constante aanvulling, inclusief nieuwe gerechten. Ik ben er na de lunch die dag nog twee keer geweest.

Even in de lounge mijn mails checken en een capuccino drinken in de bar. Daarna een biertje en op zoek naar Nadia. Dat duurt even maar eindelijk komt ze voorbij gelopen. Het weerzien is als altijd hartelijk. Het blijkt dat ik geluk heb omdat ze al de tijd er voor geboekt is door een Amerikaan die twee keer per jaar haar bezoekt. Ook vandaag (zondag) is ze van 12.00 tot 19.00 door hem geboekt.
We gaan op een bankje zitten en even bijkletsen. Met Nadia is het altijd heel plezierig een gesprek te voeren, en dat kan over van alles gaan. Het is een intelligente dame die goed kan luisteren. Nu ook weer zelf de kamervraag gesteld. Daar weer een intens plezierig uur met haar beleefd. Nadia zoent heerlijk voelt je goed aan en kan heerlijk pijpen. Ik heb haar ook weer verwend en deze keer duurde het maar een kwartier voordat ze schreeuwend kwam. Fake is er bij Nadia niet bij. Ze is er eerlijk over, soms komt ze wel klaar en soms niet. Geen probleem. Ik ben achtereenvolgens gepijpt, heb standje cowgirl geneukt, heb haar doggystyle genomen, ben door haar afgetrokken en als laatste door haar naar een hoogtepunt gepijpt. Ze moest er hard voor werken deze keer.
Na afloop nog heerlijk een tijdje naast elkaar liggen kletsen.
Het was nu weer, net als de vorige keer, dat we pas na 5 kwartier te kamer verlieten. Daar maakt Nadia totaal geen probleem van. Ze loopt hand in hand met je mee terug naar de bar waarna je nog een intense afscheidszoen krijgt.
Nadia is een topmeid.

Leeggezogen, moe maar intens tevreden verliet ik YY om 22.15.
Wat kan het leven toch vurrukkeluk zijn!

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #172 Gepost op: 30 september 2015, 00:18:34 »
Mijn Aziatische ontmaagding te YinYang – Zo, 27 September 2015

...
Na eerst een late lekkere lunch te hebben verorberd en buiten lekker in het zonnetje de boel te hebben aanschouwd kwam de Koreaanse Kim met een donkere dame op het terras zitten. Nadat de donkere dame was opgestapt, ben ik vlug naast Kim gaan zitten. Wat zitten bijkletsen. Kim gaat dinsdag definitief naar Korea om daar een ander bestaan op te bouwen. Ze werkt de laatste tijd elke dag om nog zoveel mogelijk bij elkaar te sparen. Vandaag en morgen is ze er dus voor het laatst!!
...

Dit is echt de druppel! Na een deprimerend avondje cinema waar ik constant werd afgeleid door schoon vrouwvolk in de zaal, schoon vrouwvolk op het witte doek in ‘The Scorch Trials’ en het lezen van deze recensie van Scrotum was het gewoon erover: ik moest en zou een lekkere griet geneukt hebben dit weekend of ik ging nog een slechte week voor de boeg krijgen! De belofte-2-self eens een maandje niet te clubben vloog aan scherven en ik telefoneerde naar YinYang om haar aanwezigheid te checken. Na hun bevestiging dat ze er was, stapte ik in m’n wagen en vloog die ca 230km-grote afstand in een kleine 2u45’ vanuit West-Vlaanderen richting Roermond.  :steeringwheel: Op zondagavond nog een club bezoeken terwijl ik de volgende dag moest werken, ik vond mezelf goed gek.

Ik kwam er na wat vertragingen rond 19u aan. Onderweg kwam ik nog een groot reclamebord van SixSens tegen, de eerste verleidende hindernis, maar het mocht niet baten: een KP'tje doen zat er niet in...

Want ik kwam voor Kim.

Gek op Koreaanse Kim, of Kimmi zoals ze zichzelf noemde, zonder te weten hoe ze er eigenlijk echt uitziet. Na de betaling van 60 ballen aan de vriendelijke Theke kwam ik ze op weg naar de lockers tegen en hield ze gelijk aan om m’n interesse te tonen. Ze keek verrast en zei dat we elkaar later nog wel ontmoeten, ze had net een klant. Goed genoeg voor mij, zo kon ik even uitrusten van de rit. Maar het eerste contact was alvast positief.  :pica

Jawel, bij Kim alleen ging ik komen.

De club vond ik deze keer makkelijker dan de eerste maal 3 maanden terug toen ik bij de kerk aankwam. Één keer m’n kar keren en dan een scherpe bocht het kleine weggetje in leidde me het paradijs binnen.  :dance2

Na de check-in en de gelukkig snelle meet & Greet met Kim zodat ik ze niet meer moest zoeken, douchte ik me grondig, veranderde in grijze beer en ging de bar in. Daar werd ik al opgehouden door Aisha, de Turkse waar ik vorige keer een goede sessie mee had. Ze herkende me op slag maar ik haar niet vanwege haar andere haarstijl. Ze veronderstellen steeds dat je weer met hen gaat kameren als je terug bent. Bood een drankje aan. En stoute dingen doen.  :censored

Dit was de gelegenheid daar eens assertief over op te treden en zei haar dat het niet voor deze keer is.
Want ik kwam alleen voor Kim.
En ik kon bijna zweren dat ze teleurgesteld was.
Ze probeerde me nog wijs te maken dat ze er niet was.
Hoe doorzichtig kan deze eerste dame zijn met zo’n truc van de foor.


Aisha probeerde nog meerdere malen me binnen te krijgen die dag. Ik ging linea recta naar de buitensauna dat ik vorige keer niet bezochte. Het heet een bio-sauna te zijn maar met 75° vind ik dat warm om dat zo te noemen. Soit, ik vond ze heel goed en een ideale start. Leuk om zicht op buiten te hebben vanuit de sauna. De douche ernaast levert enkel koud water dus stiekem het warme water zoeken, kan hier niet. Een duik in het zwembad na de douche is nog eens zo deugd doend.

Terug in de bar werd ik nog eens opgehouden door een andere dame Alicia, (een Roemeense?) die me samen met haar vriendinnen weer ophield zoals vorige keer, haar ‘liefde’ verklaarde en me om haar vinger tracht te winden. Ze knuffelde me, hield me stevig vast en gleed met haar warme handen strategisch over gevoelige plaatsen.

Dit was de gelegenheid daar eens assertief over op te treden en zei haar dat het niet voor deze keer is.
Want ik kwam alleen voor Kim.

En ik kon bijna zweren dat ze teleurgesteld was.
Ze probeerde me nog wijs te maken dat ze er niet was.
Hoe doorzichtig kan deze tweede dame zijn met zo’n truc van de foor.


Ik ging naar de theke en checkte of ze nog op kamer was en wachtte verder door wat rondjes te lopen, zenuwachtig geworden. Wat als dit een pannenkoekbeer is? Ik zat wat aan het terras en observeerde hoe een beer z'n dame meenam terwijl ze herhaalde of hij haar 'to the forest' meenam. Ze bleef dat herhalen.  Die mooie malle meiden: de line-up was weer eens geweldig in YinYang en dacht even terug aan Mondial en Babylon. Dit is zondagavond in een club waar een ijsbeer 60€ moet betalen. Veel Südlander en westerse rakkers waren aanwezig. Het was erg druk en de line-up was om duimen en vingers van af te likken. 60€, druk, mooie hertjes: Babylon zal dit soort drukte en line-up zonder service-verlies moeten nastreven willen ze evenveel vragen zonder rakkers kwijt te raken aan clubs als deze.

De sfeer hier was reuze: sexy meiden, drank, zwembad en sauna buiten en binnen...met de Nederlandstalige rapnummers die ik hoorde, waande ik me even in deze clip van Two Crooks & Frenna maar daarvoor had het mooier weer moeten zijn en meer dames aan het zwembad. En onverantwoord veel champagne:

! No longer available

Ach, volop sexy meiden aanwezig was al voldoende sfeer  ;D

En nu, waarvoor ik kwam: mijn eerste Aziatische dame ooit, Kim:
En wat voor één!

>> LEES HET HIER: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=18526.msg67541#msg67541

Scrotum heeft geen woord gelogen en me met Kim een gouden tip gegeven: dit was meer dan een mooie perfecte sessie geweest, een geslaagde Aziatische ontmaagding! :D Ik ging nog wat eten in het restaurant. Frietjes waren deze keer heerlijk, met kip en groente erbij omringd door sexy gezelschap met al die hongerige dames. Ook Kim kwam er bij.

En ze begon me warempel weer te verleiden.
Want ze wist dat ik alleen voor haar was gekomen.
En ik kon bijna zweren dat ze tevreden en blij was.
Ze speelde traag met haar eten, keek me strak en geil aan.
Traag, gekmakend!
Want ze weet hoe dat moet.
Hoe moeilijk kan je het als beer krijgen!
Ja, hoe wreed is het een bijna huiswaartskerende rakker zo te verleiden!


Haar goedendag gewenst en mezelf met grote moeite het restaurant uit gedwongen. Ook Kim vertrekt terstond huiswaarts om misschien ooit nog hier terug te keren, of en wanneer ze weerkeert, weet ze niet.

Hierop naar de wellness geweest: sauneren, jacuzziën, stoombaden en uitrusten in de wellness: U kent dat wel. Geen Enigma-muziek deze keer: jammer. Terwijl ik relaxte bij het zwembad kwam Elli op me af. Ze is een Duitse van Frankfurt. Ze heeft kort golvend paarsachtig haar en een prachtig mooi lijf. Ze kwam op me zitten en knuffelde me, streelde me zat goed op me en gleed met haar geile handen over strategische plaatsen.

Dit was weder gelegenheid daar eens assertief over op te treden en zei haar dat het bijna tijd is.
Want ik was alleen voor Kim gekomen.

En ik kon bijna zweren dat ze teleurgesteld was.
Ze probeerde me nog warmer te maken en gleed met een geile blik in haar ogen haar tong over haar tanden en lippen heen en weer en werd nog wat intiemer, haar handen krassend en strelend over m’n lichaam.
Traag, gekmakend!
Want ook zij weet hoe dat moet.
Hoe moeilijk kan je het als beer krijgen!
Ja, hoe wreed een bijna huiswaartskerende rakker zo te verleiden!
 

Ik zei haar dus dat het tijd was voor mij terug naar huis te keren want ik moest bijna 3 uur rijden. Ze checkte haar horloge dat meer op een armband leek en schrok er zelve van. Ze ging van me af en wenste me goede veilige thuisvaart. Ergens had ik wel spijt. Ik droomde zelfs nog over haar, dit had een goede sessie kunnen worden. Maar het werd te laat en de tijd loopt in de clubs anders, veel sneller. Ooit moeten de heren fysici zich hier eens over buigen. Ik nam een laatste douche en verliet kwart na tien de club om vervolgens door de straten van Roermond te verdwalen. GPS en wegenwerken, never a good combination. Nu was het echt 3 uur rijden eer ik thuis was.

Gisteren onder het schrijven van deze recensie in Word gloeide ik nog na van dat heerlijke zondagse blitzbezoek van dik 3 uur aan YinYang. Deze club ziet me zeker terug!


Wat heeft Vazkor geleerd die Zondag in YinYang?

1) Dat ik zo zot ben een club te bezoeken voor een duur korter dan de ganse rit heen en weer...voor één dame. En dat op een zondagavond. Eigenlijk blijf ik liever langer hangen.

2) Ga je dan voor die ene speciale dame, wordt je assertiever tegen gelijk welke andere dame.

3) Aziatische, ik lust er meer van!

4) Dit is mijn eerste bezoek in saunaclubland waarin het bezoek aan een dame prioritair was vóór de club  in plaats van de club te bezoeken en dan ter plekke de line-up te checken. Werkte Kim bvb in SixSens of Golden Time, dan reed ik daarheen. Dat maakte deze keer niet uit...

Want ik was alleen voor Kim gekomen!

Veel te laat in bed gekropen en die maandag daarna…man…was zoals:

! No longer available

 :-\  :-[ :))
« Laatst bewerkt op: 30 september 2015, 00:33:56 door Vazkor »

Offline davedv

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #173 Gepost op: 5 oktober 2015, 00:20:48 »
Zaterdag 03-10

Na weer een lange werkweek was het tijd om zaterdag avond te gaan ontspannen in een club. In verband met een meningsverschil met de Duitse autoriteiten mag ik een maandje niet autorijden in de heimat dus een goed moment om me weer eens wat meer op de Nederlandse clubs te richten.

Nu wilde het geval dat ik voor YY nog een vrijkaart had liggen van dit forum, dus vanzelfsprekend mijn hartelijke dank aan YY en het forum voor hun vrijgevigheid en vanzelfsprekend een verslag van dit bezoek.

Eenmaal op de A2 moet ik bekennen dat ik nog heb overwogen door te rijden naar SS, hoewel het qua kilometers behoorlijk scheelt is het laatste stuk naar Roermond binnendoor en scheelt het qua tijd helemaal niet zo veel. Maar nee, het plan stond, ik ging weer eens in YY kijken. Ik ga nu een anderhalf jaar naar clubs en YY was één van de eerste clubs die ik bezocht en ik ben er in het begin vrij vaak geweest maar eigenlijk het laatste half jaar amper meer.

Bij de aankomst rond 7 uur bleek ik niet de enige met dit idee, de parking stond knap vol en dus ook binnen was het druk. Eerst maar even gegeten, uitstekend zoals altijd, en in het restaurant zag ik de enige dame die me deze avond werkelijk zou interesseren. Volgens mij sprak ze Nederlands, maar was ze Belgisch. Mogelijk een halfbloedje, maar in ieder geval een meisje dat mij qua gezicht en fysiek bijzonder aansprak. Ze oogde ook gewoon heel erg leuk op de een of andere manier. Spijtig genoeg heb ik nooit kennis kunnen maken, de zeldzame momenten dat ze in de bar was, was ze nooit alleen. Een populaire meid blijkbaar.

Goed, over de club zelf hoef ik niet erg uit te wijden denk ik, het toilet is te klein en snel smerig, de muziek staat te hard, de meiden achter de bar zijn leuk en werken keihard, personeel is verder vriendelijk en beleefd zonder echt gezellig te zijn of zo. De club is verder  tiptop, de welness, restaurant, kamers, bar, ze hebben de zaken op wat kleine punten gewoon goed voor elkaar.

Qua sfeer blijft het in YY altijd een beetje plat, ze proberen het een discotheek sfeertje te geven maar het komt nooit los zoals in bijvoorbeeld Samya. Door het volume van de muziek verlies je echter ook eventueel ontspannen sfeer en de mogelijkheid tot makkelijk wat praatjes maken. Nu moet ik ook erbij zeggen dat er in verhouding weinig heren binnen waren die dezelfde taal spraken. Ik heb de indruk dat YY onderhand populairder is bij Belgen (Walen?), Fransen, Oostblokkers en onze eigen allochtonen dan de  doorsnee Neder-Duitse clubganger.

Of het oorzaak en gevolg is weet ik niet, maar ik vind (door bovenstaande?) ook de interactie met de vrouwen over het algemeen minimaal. Presales zijn minimaal en het overgrote deel behoort in mijn beleving tot de 'schatzi, schlussel?' club. De vrouwen dan, daar schrok ik eigenlijk een beetje van. Laten we zeggen dat er grofweg 60 dames aanwezig waren toen ik binnen was, zo'n 25/30 waren in mijn optiek eigenlijk gewoon dik/vadsig. Ik denk dat ik uiteindelijk een stuk of 4 meiden heb gezien die ik optisch kamer-interessant. Ongetwijfeld waren er nog wat die ik niet gezien heb, maar het hield niet over. De tweede meid die ik de moeite vond was een bekende uit LR, Rania. Een mooie slanke Roemeense met wie ik in LR nog een hele leuke kamer had.

Uiteindelijk was Rania ook degene met wie ik de enige kamer van de avond heb gemaakt, ik kon het verder niet vinden dus opperde met haar een herhaling te doen. Uiteindelijk was dat ook eigenlijk ook niet eens zo'n heel goed idee. De gespendeerde tijd was eigenlijk voornamelijk libido-verlagend geweest....enige lust was er eigenlijk niet eens meer toen we zaten te wachten op een sleutel, maar op dat moment ga ik ook niet meer annuleren en proberen we er gewoon het beste van te maken. De kamer was niet erg bijzonder verder, haar service was ietwat aangepast van gemiddeld LR niveau naar bovengemiddeld YY niveau, niet geweldig dus. Ze deed nog wel haar best op zich maar we kwamen nooit echt los. PZC was ok maar wat te zacht en eentonig, al nam ze er wel alle tijd voor. Gezoend werd er weinig meer, NMC was op zich ok, al hield ik dat al vrij snel voor gezien. Het ging hem gewoon niet worden.

Na de kamer heb ik nog een rondje gelopen om te kijken of ik toevallig die ene dame nog zag lopen of zitten, maar toen ik die wederom niet kon vinden hield ik het voor gezien en ging ik rond half 1 weer richting kleedkamer om op huis aan te gaan.

Ik denk eigenlijk dat de club en ik 'uit elkaar zijn gegroeid' . In de afgelopen anderhalf jaar ben ik er wel achter gekomen wat ik zoek in de clubs en waar ik dat kan vinden. En dat is in YY voor mij simpelweg moeilijk of niet te vinden. Is dat erg of een probleem? Neuh, daarvoor zijn er andere clubs waar ik m'n ding wel kan vinden en doen. Een probleem is het ook niet voor de club, YY heeft een formule die populair genoeg is, zonder die ene zeikerige Hollander zullen ze het best redden.

Het was natuurlijk leuker geweest als ik hier een spetterend porno-verhaal had kunnen posten als dank voor de vrijkaart, waarin ik de tijd van m'n leven had en geweldige vrouwen had ontmoet. Maar, helaas, ik kan er niet meer van maken dan het was. Ik heb prima gegeten, een paar lekkere pilsjes op en een niet noemenswaardig kamertje gehad....gooi er maar een gezegde of spreuk tegenaan....maar het is wat het is en deze avond was het niet meer dan dat.








Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #174 Gepost op: 11 oktober 2015, 22:55:25 »
YY druk maar gezellig

Na de ontvangst van het vrijkaartje van dit forum (veel dank!) nam ik de eerste beste gelegenheid ten baat om YY weer te bezoeken: zaterdag 10 okt.
Ik kwam er om 13.45 en het was nog heerlijk rustig. Eerst maar eens een lunch verorberd. Er was weer een uitgebreid assortiment aanwezig. Ik koos de gebakken vis. Het was duidelijk lunchtime, ik schaarde aan tafel bij een Australier die al een Roemeense slanke dame had geschaakt. Tijdens het eten kreeg ik een goede indruk van de Roemeense (dei later Natasja bleek te heten. Het zou dan ook later op een kamer met haar uitlopen.

Maar dat wist ik toen nog niet. Ik ging op een strategische plek zitten in de bar om Nadia te verschalken zodra ze zou verschijnen. Ik kreeg de ene na de andere dvp in mijn nek maar Nadia zag ik niet. Toen de zoveelste dvp mij vroeg op wie ik dan wachtte, bleek dat Sabine te zijn, een goed vriendin van Nadia
Een schot in de roos, want Sabine stond ook nog op mijn lijstje. Toen bleek dat Nadia wegens fysieke klachten een aantal dagen niet zou komen, werd mijn scoop al vlug op Sabine gericht. Het bleek een goed gehumeurde, veel lachende, vlot pratende dame te zijn met wie het meteen klikte. Ook al omdat ze een heerlijk lichaam had om in vast te grijpen (lees: mollig) gelardeerd met een paar forse joekels.

Op de kamer ben ik niet in haar teleurgesteld. Het was iets minder dan bij Nadia maar veel scheelt het niet. Een echte GFE'er met lange en diepe tongzoenen en heerlijk pijpend en ballenlikkend. Daarbij genoot ze erg van het beffen waarbij ze ook klaarkwam.
Uiteindelijk in cowgirlstand het rubber gevuld.
Naar mijn idee waren we geruime tijd op de kamer geweest maar ze maakte er een half uur van. Haar met een fooi op het tarief beloond.
Herhalingsgevaar: Ja

Mijn 2e kamer was met Natasja de Roemeens edie ik bij de lunch had gezien. Het is een lange zeer slanke Roemeense met lang zwart haar. Ze heeft een leuk gezicht (met wel wat sporen van acne). Over haar borsten zegt ze: ik ben ze vergeten mee te nemen--> die zijn heel klein dus, maar wel met lekkere tepels.
De kamergang was redelijk te noemen. Tongzoenen redelijk, het pijpen deed ze echter voortreffelijk waarbij ze de balzak ruimschoots ook de aandacht gaf. Ze beoefende de "Monkey"bij de cowgirl. Dat houdt in: ze gaat gehurkt boven je leuter zitten en weet het bovenste deel pompend uit te melken. Dat kon ze ook erg goed.
Praten was ook leuk met haar. Er waren echter wat details die haar voor mij wat afwaardeerde: actief proberen een langere tijd aan te praten; gel aanbrengen in haar poes(niet veel overigens); na afloop wel een doekje om me pik leggen maar het mij laten opknappen. Ze beweerde hoog bij laag dat ik haar had laten klaarkomen maar dat ik heb ik niet geconstateerd.
Herhalingsgevaar: twijfelachtig

Ik was 8 uur in de club en had een krant meegenomen om lekker rustig in de lounge te lezen. Ik ben er in die 8 uur niet aan toegekomen. Ik ben in de, altijd goed op temperatuur zijnde, sauna geweest, heb ook nog een keer avondeten gepakt, maar de rest van de tijd heb ik alleen maar zitten "lullen" met Joker en Cupido en een stukje Kazachstan-Nederland gekeken. De club liep rond 6 uur aardig vol en het was druk rond 9 uur.
Om 22.00 tevreden het pand verlaten.

Het was gezellig om deze ijsberen daar ook aan te treffen.  Je beleeft de club toch anders dan dat je er alleen bent.

Offline Lam59

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 45
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #175 Gepost op: 12 oktober 2015, 19:56:35 »
Donderdag de 9de in yin Yang geweest. Tijdje niet geweest. Wat me meteen opvalt is dat de muziek zachter staat dan eerst. Ik zou haast zeggen gelukkig. Veel nieuwe meiden en tot mijn verrassing hoorde ik nu bij de meiden ook Nederlands. In de planning was kameren, voetjes verzorgen, massage en kameren. Door omstandigheden is voeten verzorgen eruit gevallen. Ik vind deze mogelijkheid trouwens een pre voor yin Yang. Voor mij uiteindelijk reden om vaker weer te komen
Uiteindelijk een keer gekamerd niky zie apart verslag

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #176 Gepost op: 12 oktober 2015, 22:39:19 »
Da's wel heel vreemd.  Toeval?  Ik lees dit niet voor de eerste keer.  Geen luide muziek in YY, dat moet afkicken zijn  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #177 Gepost op: 17 oktober 2015, 15:39:26 »
Gisteren ben ik voor de tweede keer dit jaar in YY beland. Ik was eerst van plan om naar Freude39 te gaan, maar de vermoeidheid die na een zware werkweek om de hoek loerde, deed me uiteindelijk kiezen voor het veel dichter bij huis gelegen Yin Yang.

Ik ben aangekomen om 16u, tikte 60€ af voor mijn ijsbeertenue en begaf me naar binnen.

Ik ben gisteren tot ongeveer middernacht in YY gebleven. Het zou nooit echt druk worden. Gelukkig waren er toch voldoende Nederlanders en Vlamingen aanwezig om een praatje mee te slaan, waaronder Wijze Grijze, ZuidPoolBeer en Picasso. Ik moet wel zeggen dat 'wildvreemde' ijsberen minder openstonden voor een praatje dan in Sixsens.

De algemene sfeer in de bar zat gisteren goed. Weliswaar gezapig, maar ik had gisteren zelf ook niet echt zin in een wild feestje, dus dat kwam goed uit. De muziek stond gisterenavond redelijk luid, maar mij stoorde dat niet. Ik ben in Samya 'erger' gewoon geweest 8).

Het personeel was heel behulpzaam. De bardames mooi, hardwerkend en vriendelijk als altijd. De bewakingsagenten mogen wel eens een lesje in vriendelijkheid krijgen...

De welness is nog steeds tiptop in orde. Ik heb genoten van de jacuzzi en van de sauna. Niks op aan te merken!

Ik heb gisteren slechts 1 keer gegeten: gehaktballen (iets te droog), spek (heel lekker gekruid), gebakken aardappeltjes en groentjes. Een lekkere maaltijd, qua kwaliteit vergelijkbaar met wat je in Sixsens voorgeschoteld krijgt.

De line-up was uitstekend. Er waren 50 vrouwen of meer aanwezig, de ene al mooier dan de andere :o. Slechts met enkele uitzonderingen zag ik me niet kameren. Qua schoonheid van de dames moet Sixsens het toch nog steeds afleggen tegen YY.


Ik heb gisteren 4 kamergangen gemaakt:

Eerst ben ik op herhaling gegaan met Bulgaarse Veronika. Een dik jaar geleden heb ik in Sixsens tot mijn grote tevredenheid een paar kamers met haar gemaakt. Plots was ze echter van de aardbodem verdwenen. Gisteren bleek waarom: Veronika is ondertussen bevallen van een zoontje. Jammer genoeg met als gevolg dat haar buik nu ontsierd wordt door een litteken.

Ik was gisteren nog maar net in YY of Veronika merkte me al op. Haar mooie gezicht, stralende lach en de herinnering aan onze voorbije geslaagde sessies, wekten al snel mijn interesse op, maar ik wou eerst een beetje chillen vooraleer Piet aan het werk te zetten.

Geen probleem voor Veronika: ze schonk me om de zoveel tijd net voldoende aandacht en toen ik me op een gegeven moment alleen in de bar bevond en ze me weer even leuk gezelschap kwam houden, vond ik het tijd om haar te belonen voor haar geduld en trokken we samen naar de kino.

Veronika warmde me een tiental minuten op en stelde me daarna voor all the way te gaan in de kino. Daar heb ik vriendelijk voor bedankt, waarop we richting kamer getrokken zijn.

Op kamer hebben we zeker 15 minuten zalig getongzoend, vooraleer Veronika vond dat kleine Piet ook wel wat aandacht verdiende en ze hem uitstekend begon af te kluiven. Ik mocht ondertussen met haar borsten en zeiknatte poes spelen. 

Volgende scène: een lekker potje pussysliden. Eerst ik op haar, daarna zij op mij. Veronika was zoooo nat, dat ik echt voorzichtig moest zijn, of kleine Piet zou gewoon in dat natte grotje binnen geglibberd zijn :-\.

Uiteindelijk werd de lust me te groot en vroeg ik om een condoompje. We hebben lekker geneukt in cowgirl, hondjes, missio en terug hondjes en ik ben ergens rond minuut 50 van de kamergang zalig klaargekomen ;D.

Piet laten afkuisen, nog even nageknuffeld en ik heb de kamer heel tevreden verlaten. Herhalingsgevaar: groot!


Mijn 2de meid gisteren was een nieuwtje: Roemeense Natascha.

Natasha is 21 jaar jong, heeft lang, zwart haar en bruine ogen. Ze is 1,70m groot, slank gebouwd, heeft een A-cup en een lekkere kont. Geen piercings of tattoos.

Deze jonge Roemeense had me al een paar keer tegengehouden in de gang tussen de welness en de bar en na haar zoveelste mij totstaandbrenging, stelde ik haar voor iets aan de bar te gaan drinken. Zo gezegd zo gedaan en niet veel later genoten we samen van een colaatje.

De pre-sales waren eerder afstandelijk en ik had mijn twijfels bij Natascha haar service, maar deze Roemeense haar slanke lichaam en lieftallige uitstraling deden het hem mij uiteindelijk toch voldoende om met haar op kamer te belanden. Een kamergang die, zoals ik in de bar al vreesde, tegenviel.

Tongzoenen was not done. Zelfs kleine zoentjes waren uit den boze. De pijpbeurt startte flauw. Pas toen Natasha zich herpositioneerde, zodat ik met haar verrassend natte poes kon spelen, kwam er leven in kleine Piet en begon het pijpen op iets te trekken (no pun intended :-P).

Uiteindelijk stond Piet op volle sterkte en moest er geneukt worden. Dat neuken op zich, in verschillende standjes, was wel goed, maar na max 5 minuten begon madame te klagen waarom ik nog niet klaar kwam. Nog een paar keer, onder een aanhoudende klaagzang, van standje gewisseld en finaal toch klaargekomen dankzij Natascha haar strakke poes.

Piet zelf opgefrist en toen mocht ik het nog even horen... Ik was een Sexmachine (hebben we er zo al niet ene op dit forum ;)) en had haar 'kaput' geneukt. Andere mannen komen altijd na 3 à 5 minuten klaar, waarom ik niet??? Enfin, ik heb er geen woorden aan vuil gemaakt en heb de kamer na zo'n 25 minuten verlaten.

Herhalingsgevaar? Nope.


Mijn 3de kamertje gisteren in YY was voor Maribel. Met dit schatje had ik midden 2014 al eens gekamerd. Ze kende mij nog en net als Veronika kwam ze me gisteren regelmatig gezelschap houden en probeerde ze me telkens subtiel tot een kamergang te verleiden.

Toen ik op een bepaald moment aan de bar zat te mokken over mijn tegengevallen kamergang met Natasha, besloot ik me te laten verleiden door Maribelle en na een leuke pre-sale belandde ik nog eens met haar op kamer.

Maribelle heeft een lekker lichaampje en ze weet hoe ze een klant moet verwennen: lekker tongzoenen, zalig pijpen en gevarieerd neuken. Ze neemt zelf heel veel initiatief.

Al na zo'n 20 minuten ben ik knallend klaargekomen. Maribelle heeft Piet afgekuist, we hebben nog even gepraat over Bulgaarse furiën ;) en ik heb de kamer na exact 30 minuten heel tevreden verlaten. 

Herhalingsgevaar: heel groot!


Mijn 4de en laatste kamergang gisteren was met Roemeense Laura.

Laura is een bloedmooie meid: 21 jaar jong, een heel leuk kopje, stralende bruine ogen en halflang bruin haar. 1,62m groot, een leuke B-cup en een strakke, ronde kont. Geen tattoos, wel een navelpiercing.

Laura probeerde me een eerste keer te verleiden toen ik in de jacuzzi zat. Ik zag haar onmiddellijk zitten, maar toen ik eindelijk gedoucht en neuk klaar was, kon ik haar nergens meer vinden :017:. De 2de keer dat we elkaar tegenkwamen was ik net haar vriendin aan het afwijzen na een vreemd gesprekje :o. De 3de keer was ik nog maar net terug van mijn kamergang met Maribelle. Maar de 4de keer was het raak ;D.

Veel pre-salen was er niet meer bij. 10 woorden uitgewisseld, snel een douche gepakt en op naar boven. We hadden nummer 74 en de teller stond op 68, dus we hadden nog even tijd om nader kennis te maken. Dat viel tegen, want veel meer dan voor zich uit staren deed Laura niet.

Gelukkig zou ze zich op kamer goed herpakken. Zoenen beperkte zich weliswaar tot kusjes op de mond, maar de daaropvolgende pijpbeurt was uitstekend. Ik mocht ondertussen ook overvloedig met Laura haar grote schaamlippen en natte poes spelen.

Neuken was lange tijd uitstekend (het was wel grappig hoe Laura zichzelf meermaals in de spiegels bewonderde, of... was ze misschien mij aan het bewonderen :017: ;)   :lol_hitting: ) tot bij de laatste missio. Toen deed haar muschi ineens pijn en deed ze haar benen dicht, zodat ik niet meer echt diep kon doorstoten.

Ik ben toch nog klaargekomen, maar dit einde zette wel een domper op de kamergang. We hebben nog even nageknuffeld en we hebben de kamer verlaten, vlak voor het half uur rond was.

Herhalingsgevaar: klein. Omwille van dat mindere einde. Jammer.


Met 4 orgasmes op zak, heb ik YY gisteren rond middernacht verlaten. Het was een leuk uitstapje geweest. Ik heb me minder geamuseerd dan meestal het geval is in die andere Nederlandse saunaclub, Sixsens, maar dat ligt uiteraard deels aan het feit dat ik daar kind aan huis ben.

Ik heb niet de behoefte onmiddellijk terug te keren naar YY, maar ik zie ook geen redenen om er langere tijd weg te blijven.

Dus: YY ongetwijfeld tot binnenkort nog eens 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline ZuidPoolBeer

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 88
  • THe Partytreff Specialist !!!
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #178 Gepost op: 18 oktober 2015, 19:37:37 »
Afgelopen vrijdag was het dan zo ver. :pica Mijn eerste bezoek aan de andere Nederlandse saunaclub. Yin Yang in Roermond. Eigenlijk was deze dag al meer dan twee maanden vast gelegd voor een reünie met een paar maten van mij. Deze zou eigenlijk plaats vinden in Babylon, maar het lot besliste anders  :017:. Nadat ik mijn Wingman Wijze Grijze eerst al had gevraagd om ook mee te gaan naar Babylon, vertelde hij mij dat ze daar afgelopen vrijdag een Oktober feest hadden gepland. Dus misschien was het daar wel heel druk die vrijdag. Dus mijn plannen voor deze vrijdag maar omgegooid  :cheer:. De keuze op Yin Yang was snel gemaakt, want ik had nog een vrijkaartje in mijn Mailbox, wat nodig verzilverd moest worden. Bij deze RB, bedankt voor het vrijkaartje !  :dance2 Nu had Wijze Grijze mij van te voren al gezegd dat hij niet precies kon zeggen hoe laat hij in Yin Yang zou arriveren.  Geen probleem, ik ga de hele dag  :lol_hitting:. Om 12.00 uur draaide de Zuidpoolbeer mobiel de parkeerplaats van Yin Yang op. Vriendelijk ontvangen door de theke vrouw en van haar de gebruikelijke badjas en handdoek gekregen. 
 
Op het moment dat ik binnen kwam was het nog erg rustig in de club. Dus alle tijd om de club eens goed te gaan verkennen  :king:. Yin Yang heeft een uitgebreid pakket aan wellness waar je gebruik van kunt maken. Zo hebben ze onder andere een binnen en buiten zwembad. Twee jacuzzi’s en twee sauna’s. Verder is er een pedicure en een masseur in de club aanwezig. Frisdrank en bier zijn bij de entree inbegrepen. Voor sterke drank moet je extra betalen. Het eten was ook weer zeer goed. Van 11.00 t/m 16.30 uur kon je in het restaurant een ontbijt / lunch eten. Deze dag hadden ze verschillende roereieren, gebakken en gekookte eieren. Salades, brood beleg, broodjes, pudding ect. Van 17.00 t/m 22.00 uur kun je dineren. S'avonds hadden ze gehaktballen, groentes, salade, gebakken aardappeltjes en als dessert wafels met kersen in saus.
Alles was prima verzorgd en zeker de entree van 60 euro waard.  8)

Yin Yang krijgt dan ook voor zijn faciliteiten een 8 op Zuidpoolbeer’s punten lijst   

Later op de dag kwam ik Kanariepiet als eerste tegen. Kennis gemaakt met Picasso. En tegen 16.30 uur arriveerde ook mijn wingman Wijze Grijze in Yin Yang. Met hun nog tussen de kamers door gezellig bij gepraat. Altijd gezellig als je een aantal bekende rakkers tegen komt  :-P
.
Dan de dames in Yin Yang. Toen ik tegen 12.00 uur de club binnen kwam waren er ongeveer 12 dames in de club aanwezig. Maar in de loop van de dag en avond steeg dit aantal snel naar een stuk of 50 dames. Zelf twee kamers gedaan die dag.

De eerste kamer was met de blonde Sofia. Een Spaanse dame zoals ze mij vertelde. Ze was pas sinds 3 dagen in Nederland. De kamer met Sofia was redelijk, maar ook niet meer dan dat. Voorzichtig zoenen. PZC en NMC. Als eerste heeft ze me langdurig gepijpt om vervolgens me als cowgirl klaar te rijden. Echter na een tijdje maar zelf in doggie style afgemaakt.

Herhalings gevaar: klein

De tweede kamer gang was met de Roemeense Alisia. Een mooie dame met blond krullend haar. Dit was een echte GFE+ ervaring. Innig en uitbundig zoenen. Standje 69, Cowgirl en ook weer doggie style afgemaakt.

Herhalings gevaar: Zeer groot

De dames van Yin Yang krijgen een 7 op Zuidpoolbeer’s punten lijst

Conclusie: Yin Yang is een zeer nette en mooie club. Zeker een saunaclub waar ik vaker naar toe ga. Klein min puntje van deze club is dat ze maar 22 kamer hebben. Zeker in het weekend is dit veel te weinig  :017:. De wachttijd voor een kamer was ongeveer 35 minuten. Ook het systeem met papieren nummertjes en een electronisch bordt wat aan geeft welk nummer aan de buurt is, is storend en doet mij denken dat ik in de rij bij de bakker op de hoek sta  :lol_hitting:. Maar Yin Yang ziet mij zeker snel weer een keertje terug. Al met al een leuke en gezellige dag gehad.

Yin Yang krijgt dan ook een 7,5 op Zuidpoolbeer’s punten lijst

 :djparty:
Zuidpoolbeer uit .....
Je leeft maar een keer, dus geniet er maar van ......
http://www.animatieplaatjes.nl/plaatjesB/beren9.gif

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #179 Gepost op: 18 oktober 2015, 21:51:15 »
Ze hebben veel meer kamers.  Gebruiken ze dan een deel niet  :douchen?
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man