Auteur Topic: ALGEMEEN  (gelezen 491541 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #195 Gepost op: 18 maart 2016, 00:15:45 »
Eerste keer Yinyang.
 
Afgelopen week was ik voor de eerste keer in deze Roermondse club. Ik had al veel gelezen over deze club, maar om een of andere reden was ik er nog altijd niet geraakt.

 Ik ga ervan uit dat het merendeel van de clubbezoekers hier al wel eens is geweest, dus geen uitgebreide omschrijving van de club. Wel mijn persoonlijke impressie :

De pluspunten :

 +Prima onthaal, in het Nederlands dan nog.  :))  Dat zijn we niet gewoon.
 +Zeer vlotte toogbediening, ook als het wat drukker wordt.
 +Uitgebreide en uitstekende wellness met vooral de vochtige bio-sauna buiten : zeker een aanrader.
 +++Totaal rookverbod binnen. Ook dit was een verademing.
 +Goede resto, met als extra de vraag om je handen te desinfecteren.
 +Goed zittende zitbanken, met een hoge rugleuning. Ik had eens géén last van rugpijn bij het naar huis rijden.

Een paar minpuntjes :

-De gladde vloer in de wellnessarea, een klassieker.
-De dames. Niet zozeer kwantitatief maar wel kwalitatief. Ik ben de clubs in Hessen gewoon en dan valt de line-up toch lichtjes tegen.


 Afin, ik vond het best wel leuk in Roermond. Een zeer nette club, met vriendelijk personeel dat je in je eigen taal te woord staat. Dat had ik in mijn nog niet zo lange saunaclubcarrière nog niet gehad.

 Ik heb genoten van de bio-sauna buiten, en ook vastgesteld dat het hier op een zomerse dag wel heel aangenaam kan zijn. Je kan er ook binnen goed vertoeven, zonder de verstikkende sigarettendoemp. Dat hebben ze in Duitsland nog niet geleerd.

 Toch viel het aanbod van dames me wat tegen, of ben ik wat verwend... Het kan. Ik wou al vertrekken zonder gekamerd te hebben toen ik toch een nette dame zag : Johanna (ben niet zeker). Roodharig, met bril, misschien dat de vaste YY gangers hier de juiste naam op kunnen plakken. Dus toch naar een kamer...
 Best wel een leuk kind, pijpen en neuken was ok, TZ zeker,en zoals wel vaker geëindigd met een FT. Schade 90 euro omdat ik geen kleiner geld op zak had.  :king:

 Of ik hier nog naar toe ga? Misschien, het is minder dan 2 uur rijden en de club is misschien op haar best bij zomerse temperaturen.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #196 Gepost op: 1 april 2016, 18:07:11 »
YinYang - The afterbirthdayparty surprise
20 Maart 2016

Na een heerlijke geile verjaardag werd ik wakker in m'n B&B te Lemiers, 2km van SixSens af. Ik had nog een vrijkaart voor YinYang en wilde er vandaag zeker gebruik van maken om er wat te relaxen en eventueel een mooi hertje te strikken. Eentje die de topsessie met Bulgaarse Julia kon overtreffen. Dat zou nog eens moeilijk kunnen worden: ik blijf bij YinYang het gevoel hebben dat je, in het west-vlaams gezegd, "hoerechance" nodig hebt met de dames aldaar. Dit weekend zal ik dus de 2 Nederlands-Limburgse clubs bezocht hebben.


De club

Bij binnenkomst waren er nog niet veel auto's maar wel voldoende om het niet 'rustig' te hoeven noemen. Bij binnenkomst werd m'n vrijkaart vlot aanvaard zonder veel boe of ba. Ze hadden het wel moeilijk m't m'n grote plastiek zak. Deze was te groot voor hun mini-lockertjes, zo beweerde de theke. Ja maar ik kan goed minitieus opbergen, het zou me geen problemen opleveren, net als de vorige keren, zo verzekerde ik haar. De bodyguard keek nog eens de inhoud na en na die vlugge controle kon ik me gaan omkleden tot grijze beer.

Na een uitgebreide douche, gauw wat rondlopen en naar het restaurant toe voor een brunch-ontbijtje. Dit is in deze club goed verzorgd en het ontbijt smaakte me prima: aanbod aan confituur, kaas, koffie uit de automaat.

Hier begon het al: ik werd van achter aangetikt door een dame: de Turkse  Aïsha. Daar had ik vorig jaar één sessie van een uurtje mee. Telkens ik in YinYang ben, komt ze op me af. Dat claim-gedrag van ex-kamergenotes die vinden dat je bij elk bezoek bij hun moet wezen, vind ik nogal vervelend. Dan moet je ze telkens weer afwijzen. Niet dat de kamer die ik met haar deed zo slecht was, in tegendeel. Aïsha was bovengemiddeld in haar service...maar dat garandeert bij mij geen herhaling daar ik zo van afwisseling hou. Ze zou me nog een aantal keer benaderen die dag. In de bar. In de tuin. Het restaurant. Het geeft me geen goed gevoel dat afwijzen maar wat moet ik dan. Hier leer je wel wat assertiviteit bij. Gegarandeerd.

Onder het ontbijt spotte ik nog een dame helemaal in het vuurrood gekleed met een prachtige cleavage. Ze had lang zwart haar tot op haar kont. Lekker, lekker! Dat was een kamer-optie: een optick fick voor m'n part want naar service verwacht ik liever niet te veel hier. Ik had die dame later nog bij de gokmachines gezien en dan...niet meer: jammer.

Na het ontbijt tandenpoets en wellness.


Wellness

Daar had ik het in andere recensie wel over gehad. Op deze Zondag genoot ik extra lang van de wellness. Het was er redelijk rustig dus kon ik vaak alleen in een van de veel te kleine jacuzzi's vertoeven en wat aqua-gym en lichte yoga uitoefenen.

Ik ging enkel in de binnensauna. Daar was het raam dat uitzicht geeft naar buiten donker gemaakt. Zou met de verbouwingen te maken hebben? Jammer want ik vond het wel iets hebben om vanuit de sauna naar buiten uit te kijken.

De Turkse stoomruimte vind ik daar prima, een van de beste die ik meemaakte. Ik raakte er in gesprek met andere over de clubs her en der. Een van hen kende SixSens nog niet. Bij deze :) Van het zwembad maakte ik ook geen gebruik maar ging er af en toe liggen in een van de ligzetels.

Een van de nadelen daar is de gladde vloer, maar dat counter ik door m'n badsloefkes netjes onder het grijze berenvelletje te parkeren. Op blote voeten heb je meer grip op de vloer.

Een ander nadeel is dat ik het daar zo verrekte warm vind. Een zwoele warmte dat ik niet helemaal aangenaam vind in een wellness-ruimte. Als ze het daar iets koeler houden dan dit, zou het al heel wat beter zijn.


De bar

Ik liep er af en toe door. Wat cola bestellen, rondlopen en scannen op welke kamer-opties er aanwezig zijn. De lady in red was nergens meer te bekennen en ik ging eens naar buiten. Uitkijkend over de tuin en het buitengedeelte volgde ik een gesprek achter me op het terras. De dame die het gesprek voerde met haar klant leek me een aardig type. Ze had een brilletje, en mooie grote zachte borsten. Girl-next-door met een ondeugende secretaresse look. Met deze dame zou ik een klik hebben gehad. Maar ook met haar kwam het er niet van. Aïsha kwam weer checken of ik bereid was met haar te kameren. Weer moeten afwijzen. Want een kutgevoel geeft dat. Dan maar weer de wellness in.

Na de wellness weer de bar in op de tonen van Lil Louis' plaat French Kiss. Een perfect nummer voor deze omgeving me dunkt. En ik dacht weer terug aan Julia: een perfect nummer voor m'n sessie met haar. Even naar beneden, de kino in: niet veel te doen. Een echte bordeel-atmosfeer daar, verder niets op dat moment. In de bar was het niet druk druk maar toch redelijk wat volk in vergelijking met elders.

Ik heb in de bar in een zetel aan het einde, naast het rokersgedeelte zitten wachten op mijn miss lady-in-red. Een andere dame kwam bij en hielp me er zelfs nog bij haar te zoeken, en wie ze is. Nope, geen suc6. Ze ging weg daar ik geen interesse in haar had en ik bleef wat zitten wachten. Terwijl de werking van boudoir dreams niet zo sterk voelbaar was gisteren bij het Valentijnsweekend, gebeurde dat nu wel weer. Is het die ampule wel, of eerder hoe ikzelf een club-atmosfeer ervaar of de twee? Want er is een verschil hoe ik een club ervaar als ik alleen ben of met vele anderen die ik ken. Er is ook een verschil van maand tot maand. Eens zo geil dat zelfs afwerksters me de beste fuck kunnen geven, veel keuzestress, dan weer over kritisch en weifelend, dan weer eerder op socializen gericht en een dame en wellness tussendoor, een andere keer vooral voor relaxen. Niets is slechter of beter, gewoon anders.

Nu ik daar zat liet ik de omgeving met al die lekkere mokkels wat op me inwerken en de geilheidsmeter groeide gestaag zoals dat gisteren nauwelijks gebeurde. Dus ik kan high worden van al die DVP's te zien en te weten, daar neuk ik straks mee. Ik had niet de keuzestress als vorige maand maar toch. Maar als ze nog minstens even goed zijn als Julia...wordt toch moeilijk...

Iets wat ontmoedigd trok ik maar weer naar de wellness. Ik draaide me nog om, om alles te over schouwen en mijn zicht werd geblokkeerd door 'a whole lotta woman'. Ze heet Kristina en is half Pools, half Russisch. De klik was er: groot,  spontaan en onmiddellijk: in haar rood lingeriesetje deed ze me die andere rood geklede dame vergeten.  :-\ ;D

Dit en de rest in haar draadje:

Kristina: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=19758.msg76060#msg76060
Score: *****1/4

Na wat je een hoogtepunt der hoogtepunten in jaren kan noemen met deze Kristina, had ik geen enkele maar dan ook geen enkele interesse meer in de andere DVP's die er rondliepen. Guess what: ik ging nog wat wellnessen om te bekomen. Meer dan dat en wat drinken en eten deed ik niet meer.

Julia, en met haar vele andere, werd hier degelijk in service nog ver overtroffen en dit was the afterbirthdayparty surprise van YinYang.

Ik ging nog eenmaal in het restaurant, het enige waar ze vragen je handen te desinfecteren...positief. Ik nam er kip met groenten en rijst erbij en liet het me smaken. Tegenover me kwam Aïsha zitten met haar vriendin, ook Turks. Ze wenkte me later bij haar te komen zitten. Kreun. Ok, je bent verlegen en je wordt niet altijd door schoon vrouwvolk  gewenkt bij te zitten, dus zo geschiedde. Ze probeerde natuurlijk om er nog een kamertje uit te krijgen, een trio met haar vriendin zelfs. Kristina had echter alles uit de kast gehaald en helaas zat er niks meer in voor haar en helemaal niet meer voor haar vriendin. 'Ich bin böse'. Ze vond dat ik haar wachten op mij niet beloonde. Tja, dat zal dan maar wel. Manipulaties, ik zie er doorheen.  C:-) :039:

Nadien zag ik haar gelukkig niet meer. En Kristina zag ik trouwens ook niet meer. Dit bezoek deed me zo terug denken aan die keer dat ik in Dolce Vita was en een super-sessie met Nederlandse Gloria had een kleine 3 jaar terug doch nu met betere wellness. Ik wellnesste en douchte nog een laatste maal, dronk een laatste cola onder visueel genot van de dames rondom mij en maakte er m'n gedachte van te vertrekken (altijd lastig). Ik zei de theke dat alles schitterend verlopen was en verliet de club met een glimlach na weeral een geslaagd club weekend.  :pica

:49:


Wat vond ik van YinYang:

* De zwoele warmte in de wellness ruimte viel me bij het vorige bezoek  ook al op. Niet meteen storend maar koeler mag wel. Als het in de bar te warm mocht zijn ben je eraan voor de moeite als je hier verkoeling zoekt.
* Ik zou de vreselijke muziek in de kamer snel als storend ondervonden hebben als de service niet zo top was. Heb daar altijd geluk in gehad maar het moest eens niet zo zijn. Dit zou toch moeten kunnen afgezet worden.
* Hoewel ik steeds m'n hart vast hou aangaande hit&miss heb ik steeds geluk gehad met de DVP's die ik er kamerde.
* Eten was weer ok, personeel vriendelijk
* Ik klaag er niet over maar de lockers zijn écht wel klein uitgevallen.
* Hier keer ik zeker nog terug ergens in de zomer!  :039:

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #197 Gepost op: 3 april 2016, 19:34:19 »
Vandaag weer de YY bezocht en ja wat moet ik zeggen ontvangst was weer netjes, het eten was enorm lekker en zeer veel keuze, mooie bardames achter de bar, op het terras is het met het eerste echte zomerse weer ( 20 graden vandaag in Limburg red. ) weer goed toeven. Ik hoorde dat er gisteren op een zaterdag 110 dames aanwezig moeten zijn geweest en het enorm druk moet zijn geweest. Vandaag liep het aantal dames na 13.00 ook weer in rap tempo op zo ook het aantal heren dus er was na 15.00 weer een wachtrij voor op de kamers te komen. Nu word dit hopelijk binnenkort opgevangen mocht de nieuwbouw eens klaar komen maar er stond op dit moment pas 1 verdieping dus dat zal voor het najaar worden denk ik verder was weer alles top genoeg mooie dames en daar gaat het uiteindelijk allemaal om.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #198 Gepost op: 13 april 2016, 16:13:38 »
Yin Yang, zondag 10 april      

Bob0808 en ik hadden een relaxdagje gepland, na vrijdag zowel Babylon als Sixsens aan te hebben gedaan.

Bij binnenkomst zag ik dat er een happy hour tarief is van € 50,00 voor mannen. Normale tarief nog steeds € 60,00 voor mannen en € 50,00 voor vrouwen.

Tassencontrole, welkom door een aardige theke, Bob0808 kreeg uitleg als eerste bezoeker en verder heb ik chef Rondleidingen gespeeld. Wat overigens bij een kerel als Bob0808 erg moeilijk is omdat ie al snel afgeleid is door allerlei lonkende dames... Zo heeft ie de kino alsnog gemist, ondanks mijn herhaaldelijk aandringen om daar ook even te gaan kijken. Evenals de men's lounge, maar daat heeft hij op zich niet veel gemist. Hij zou zich daar toch maar erg alleen (lees: zonder dames) voelen...

Eerst de dorst lessen in de bar, aangezien we toch wat later waren meteen maar aan het bier. Heerlijk in het zonnetje buiten op terras gezeten, naast genieten ook wat dames proberen te spotten. Echter, de line-up viel ons toch wel behoorlijk tegen. Boven verwachting veel lange en wat vollere dames en uiteraard altijd de bekende groep van wat arrogantere dames waar ik bij voorbaat al niet op val. Ik had er zelf al rekening mee gehouden dat ik niet aan kameren toe zou komen en dat is ook uitgekomen. Echter kan ik niet zeggen dat het geen lekker relaxdagje is geweest, dus geen kwaad woord over de club en faciliteiten. En ook niet over de dames uiteraard, de meesten vonden hun weg ook wel zonder mijn aanwezigheid.

Na een tijdje eens het restaurant gaan bekijken en daar onze maagjes gevuld. Er waren onder andere kippepootjes/vleugeltjes, aardappelgratin, taco chips met kaas, witte vis (daar kom ik nog op terug), boontjes enzovoorts, dus meer dan voldoende keuze. Biertje erbij om het af te maken en we kwamen voldaan weer terug op terras. Hier werden we een aantal keer door dames aangesproken (gelukkig zijn we wel wat gewend en kunnen intussen ook al professioneel en met alle respect afwimpelen) en op gegeven moment kwam de 20-jarige Turkse Denisa bij ons zitten voor een praatje. Niks opdringerig, gewoon een praatje en al gauw richtte ze haar pijlen op Bob0808  die een tijdje later dan ook met haar een kamertje opzocht. Een redelijke kamer, echter geen spetterend half uurtje, als ik het goed begrepen heb, maar wel een opvallende lange presales van deze dame, iets wat ik eerlijk gezegd in Yin Yang niet gewend ben. Zelf had ik al weinig interesse meer toen ik hoorde hoeveel clubs ze al had aangedaan voor Yin Yang, maar ik gunde Bob0808 het voordeel van de twijfel wel.

Gedurende ons hele bezoek werden we regelmatig aangesproken en aangekeken door Mona, een Duitse met leuk figuur en dito koppie. Een dame die ik misschien wel had willen kameren, ware het niet dat ze er telkens niet was als Bob0808 of ik interesse hadden. Bob0808 stond op gegeven moment met haar aan de bar maar hij was zelf net terug van kamer dus ze wilde hem liever even laten bijkomen daarvan. Helaas was ze later weer nergens te bekennen...

Toen de zon op het terras weg was werd het tijd om het wellness gedeelte te gaan bekijken met Bob0808. Daar lekker saunaatje genomen, 90 graden heet, en daarna een van de twee jacuzzi's in gedoken (waarvan ik zelf vond dat ie te koud afgesteld stond). Nog een gezellig praatje gemaakt met een gast die er maar liefst 2,5 uur rijden voor over had om naar Yin Yang te komen.

Nog een drankje aan de bar en langzaam maar zeker weer de terugreis voorbereid. Bob0808 hoopte nog op Mona maar die was nergens te zien. Een tweetal dames in het rookhok hoopten nog op Bob0808 maar daar moest ik hem dan even onderuit helpen door te zeggen dat we helaas moesten vertrekken.

N.B. Tijdens het laatste uur merkte ik dat mijn buik begon te rommelen en op het toilet merkte ik dat ik wat last had van diarree. Daags erna hoorde ik van Bob0808 dat hij de hele nacht op kamer was geweest, maar dan helaas wel het kleinste kamertje bij hem thuis, met ook last van diarree. Het enige wat we overeenkomstig hebben gegeten was volgens mij de witte vis en hoewel ik de kok van Yin Yang niet valselijk wil beschuldigen is het toch erg toevallig dat we allebei darmklachten hadden na het eten in Yin Yang.

Afijn, dit illustere feit mocht over het geheel de pret niet drukken dus al met al was het een geslaagd doch zeer rustig bezoekje, ideaal om weer eens te relaxen op een prima locatie. Doen we in de zomer vast nog wel een keer!

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Billy07

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #199 Gepost op: 28 april 2016, 14:31:16 »
misschien een domme vraag, maar ik ga ze toch stellen:

In Belgie vieren we volgende week Hemelvaart, wat de meeste mensen doen met een dag verlof op donderdag en meestal nog een extra dag op vrijdag, om zo te zorgen voor een lang weekend. Is dit in Nederland en Duitsland ook een lang weekend? En zoja, gaat dit er dan voor zorgen dat het veel te druk is in deze club? Of wordt dit opgevangen door extra meisjes?

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #200 Gepost op: 28 april 2016, 14:48:34 »
5 mei is dit jaar niet alleen Bevrijdingsdag maar ook Hemelvaartsdag.
Extra drukte door vakantie wordt gecompenseerd door degenen die nu met familie op pad moet naar de auto- en meubelboulevards !

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #201 Gepost op: 14 mei 2016, 11:58:52 »
Een maatje meer op vrijdag de 13e
Het leek meer ijsberen een idee om op vrijdag de 13e een bezoek aan YY te brengen. Het terras was, mede door het goede weer, goed gevuld.
Mijn met de voetbalcompetitie gewonnen vrijkaartje was zonder problemen aanvaard. De lunch smaakte goed, gebakken ei, scrambled eggs, gebakken spek en lekkere broodjes.
De frisdrankmachine was kapot maar een uurtje later al weer gemaakt. Aan dames liep weer veel lekkers rond. Door het mooie weer waren de meesten buiten. Ik heb even heerlijk op een ligstoel naast het zwembad gerelaxed in de zon. Een enkeling waagde zich ook in het zwembad. Temperatuur scheen mee te vallen maar heb het niet uitgeprobeerd. ;D

Toen het begon te kriebelen mijn favoriete in YY opgezocht: Nadia. Hoewel het een half jaar geleden was dat ik haar het laatst had gezien, leek het wel of het vorige week was; zo vertrouwd en naturel gaat de omgang met haar. Weer een heerlijk uurtje GFE met deze heerlijke vrouw beleefd. Er lopen genoeg vrouwen in YY rond die er beter uitzien dan Nadia, maar betere sex heb ik nog met geen van hen gehad. Okay, Kim kwam door haar speciale kwaliteiten, aardig in de buurt. Maar in GFE is Nadia nummer 1.

Zoals gewoonlijk was het avondeten weer prima verzorgd. Kippeboutjes, gehakt-bolognaise, vis waren o.a. verkrijgbaar. Daarnaast pasta, gebakken aardappeltjes en patat. En natuurlijk salades (ook fruit).

Even het eten laten zakken en een keus voor een dame gemaakt. Had eigenlijk mijn zinnen op Sabine gezet maar had die nog niet gezien. Voor mezelf een short-list in gedachten genomen van de dames die me wel wat leken. Een daarvan leek me een beetje op een "reuzin", zeker temidden van al die kleine Roemeentjes. Ze intrigeerde me en ik ging bij haar staan. Ze bleek Christina te zijn en uit Duitsland te komen. Een stevige dame met lang zwart haar in een soort van zwart badpak gehesen. Ze leek me aardig en een kamer besteld. Daar ontvouwde zich een vrouw met geweldig naturelle borsten. Ik zag later op het forum dat ze zelf over 85DD spreekt. Het zijn jetsers en ze begon ermee om mij daarmee licht te masseren. Heerlijk. Je hebt echt twee handen nodig om ze enigszins te kunnen omvatten. Helaas geen tongzoenen, wel zoenen. Pijpen deed ze heel zachtjes, subtiel, maar wel lekker. In 69 begon ze opgewonden te worden maar brak het zelf af. In cowgirl met die schommelende meloenen voor mijn ogen had het niet lang nodig voordat ik het rubber vulde. :tietjes Ik had niet goed de tijd bijgehouden maar volgens mij waren we al na 20 minuten weer van de kamer af. Dat vond ik wel een minpuntje. Het was wel een ervaring die ik niet had willen missen. Overigens op het forum staat ze als Tina. Zelf stelde ze zich echter voor als Christina.

Nog even bijkomen met een koffie. Daarna om 21.15 het pand verlaten na er zo'n 8 uur aangenaam te zijn geweest.

Offline bartdepauw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #202 Gepost op: 17 mei 2016, 21:57:12 »
Pinkstermaandag, niet werken dus tijd om naar een club te trekken als tweede dag op rij. Gisteren GT en vandaag een steenworp daar vandaag (tenminste als je ver kunt gooien), YinYang. Juist voor twee uur binnen, dus 50 euro aan de kassa neergeteld. Blijft ook wel een mooie club qua accommodatie. Persoonlijk vind ik de keuken top. Ik heb samen met een andere kameraad duchtig gebruik gemaakt van de sauna en jacuzzi. Buiten was het aangenaam zitten op het terras.

Wie kwam mij rond mijn nek gevlogen op een gegeven moment? Magaritta, het meisje waar ik een erg goed contact had in een andere club. Zij blijkt nu hier te werken. Natuurlijk met haar naar de kamer getrokken en de sex was weer overheerlijk. Het was precies thuis komen na een lange vakantie. Na een klein uurtje trok ik moe maar voldaan terug naar de bar. Die glimlach heeft nog de ganse dag rond mijn lippen gehangen.

Offline Billy07

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #203 Gepost op: 18 mei 2016, 19:59:58 »
Gisteren voor de eerste keer YingYang bezocht. Ik ben nieuw in het wereldje van deze clubs en kan dus nog niet zo goed vergelijken. Ik bezocht tot hiertoe enkel een keer GT en Sixsens. Maar ik vermoed in de toekomst nog meerdere van deze clubs meermaals te bezoeken. Men eerste indruk was alvast zeer positief.

Eerst heb ik rustig ontbeten, wat me al goed smaakte, en vervolgens even de welness-ruimte opgezocht. Deze was de moeite, maar ik vond het toch spijtig dat je hier geen dames zag passeren, in tegenstelling tot bv GT. Zelfs al ben je aan het relaxen, een mooi vrouwenlichaam blijft een plezier om naar te kijken. Nu zag ik enkel af en toe naakte mannen passeren, wat me weinig plezier opleverd...

Ik was nogal vroeg aangekomen, dus was het in het begin zeker nog niet druk. Gelukkig kwamen er later op de dag meerdere vrouwen bij. In het begin vielen de aanwezige vrouwen me zelfs een beetje tegen, maar dit ligt vermoedelijk aan mezelf (daarom ook dat ik nog steeds vrijgezel ben...). Ieder heeft tenslotte een andere smaak. Tijdens mijn bezoek aan GT waren er veel meer vrouwen en hier had ik vanaf het begin al last van keuzestress, ik had moeite om te kiezen waar te beginnen... Mogelijk zal dit ook wel verschillen van dag tot dag en zal GT ook mindere dagen hebben en YY dagen met meer dames die me gek maken.

Er waren enkele dames die zich nogal opdringerig kwamen aanbieden, maar bij de meeste viel dit goed mee. Ik heb wel graag dat de dames naar je toe komen, maar als je dan laat merken dat je geen intresse hebt, vind ik het niet zo leuk dat ze blijven proberen. 1 dame heeft gedurende de dag minstens een keer of 5 komen presenteren. Aangezien ik ze de hele dag heb gezien, vermoed ik dat dit bij weinig mannen het gewenste effect had...

Ik had verschillende keren pech dat ik een knappe vrouw te laat zag, en ze nadien niet meer terugzag. Maar dat is een probleem dat we natuurlijk allemaal wel meemaken op deze plaatsen.

Uiteindelijk toch een dame gezien die ik wel zag zitten en die nog niet bezet was. Het was een klein fijn meisje met lange zwarte haren. Ik heb haar naam gevraagd, maar ben ongelooflijk slecht in het onthouden van namen. Ik dacht dat ze van Roemenië kwam, maar ben niet meer 100% zeker. Ze had wel een tattoo van een strik op haar pols. Mogelijk kunnen andere me kenners me wel helpen met haar naam. De presale was nogal kort, maar ik ging daar dan ook niet naartoe om te babbelen. Op de kamer bleken haar borsten wel iets kleiner te zijn dan haar lingerie deed vermoeden, maar dit vond ik geen probleem. Ze had een knap figuur en ik vond haar zeker aantrekkelijk. Eens op het bed zei ze direct dat ze enkel wou pijpen met condoom, eigen fout, had het maar op voorhand moeten vragen. En als een meisje die keuze maakt, heb ik daar geen probleem mee. Spijtig genoeg was het pijpen niet zo denderend... Eerder wat flauw op en neer gaan met haar lippen rond men lul. Ze stopte ook redelijk snel, maar aangezien dit toch niet zo goed was, vond ik dit niet erg. Volgende wat ze zij was " verry small down there, only slow fuck"... Ik liet haar vanboven zitten zodat ze zelf been beetje de snelheid en diepte kon regelen. Dit was inderdaad maar traag, ze zette zich ook zo dat ze zeker niet te dicht kwam en zodat ik enkel met haar borstjes kon spelen. Faken deed ze al helemaal niet, aan haar gezicht was duidelijk te zien dat ze liever thuis was gebleven. Dit was dus zeker geen topvrijpartij... Al snel kwam de vraag "you already finish? Should i finish with handjob?". Ik heb haar dan maar laten doen, aangezien ze duidelijk weinig zin had om verder te vrijen.   Conclusie: een knappe vrouw die ik op het eerste zicht zeker zag zitten, maar die ik de volgende keer toch niet meer mee naar de kamer ga nemen.

Verder heb ik nog wat gaan relaxen en rustig aan de bar iets gedronken. Ik was aan het wachten op een knappe blonde die ik 's morgens in het oog had gekregen. Spijtig genoeg heb ik ze van de hele dag niet meer gezien. Gelukkig zat er nog een knappe vrouw aan de toog die opmerkte dat ik haar had opgemerkt, al snel riep ze om wat dichterbij te komen zitten. Haar naam was Sandra, of Xandra, of allesinds iets dat er op trok. Een jonge knappe slanke vrouw met lang lichtbruin haar. Het was een vlotte vrouw die goed engels sprak en die me direct op mijn gemak deed voelen. Ik twijfelde dus niet toen ze vroeg om mee naar de kamer te gaan. Ik was eerst van plan voor een uurtje te kiezen, maar na men vorige ervaring koos ik toch maar voor een half uurtje. Achteraf gezien spijtig, maar een volgende keer kies ik zeker voor langere tijd. Ze stelde al voor om te beginnen met massage, wat enkel een handjob bleek te zijn. Ze vroeg in het begin of ik snel of traag klaarkom, zodat ze haar tempo en grip wat kon aanpassen. Ik dacht dat ik door de jaren ervaring sinds mijn tienerjaren wist wat goed was, maar blijkbaar kende zij mijn lichaam beter dan ikzelf... Ze kwam al snel dichterbij zitten zodat ik haar goed kon bekijken en betasten. Vingeren had ze liever niet. Ze maakte wel geen aanstalte om over te gaan op een blowjob of sex, en omdat ze zo goed bezig was, had ik hier raar genoeg zelfs geen nood aan...  Uiteindelijk is het dus bij een handjob gebleven, maar toch was dit voldoende. Ik ga zeker nog een keer terug om haar andere kwaliteiten te testen. Nadien, tijdens het douche en afrekenen bleef ze nog rustig bij mij om even te praten, in tegenstelling tot sommige die nadien zo snel mogelijk naar de volgende klant toe willen. Om eerlijk te zijn, dit zou het type van vrouw zijn waarop ik verliefd zou kunnen worden, moest ik ze op een andere plaats zijn tegengekomen

Nadien ben ik nog een hapje gaan eten en ben ik vertrokken omdat ik 's nachts nog moest gaan werken. De keuken vond ik zeker de moeite, en beter dan hetgeen ik de vorige keer in andere clubs gegeten heb.

Conclusie: een fijne club, met fatsoenlijke welness en goed restaurant, fijne bediening, maar gisteren een beperkte line-up. Misschien dat ik volgende keer terug naar GT ga, vanwege het grotere aanbod, maar toch blijft Sandra een beetje in men gedachten hangen... de vraag is of een grote line-up beter is dan enkele toppertjes. Spijtig genoeg weet je niet op voorhand of die toppers er gaan zijn, dus hoopje  misschien op meer keuze. Bij een grotere keuze is het dan weer moeilijker om geluk te hebben dat je de juiste dame kiest... Als ik de volgende keer terug naar YY ga, is het oa om te kijken wat Sandra nog allemaal te bieden heeft.   Ik heb hier in ieder geval een fijne dag beleefd.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #204 Gepost op: 27 mei 2016, 00:32:10 »
Deze Duitse katholieke feestdag bleek door onze Arabische en Oostblok vrienden ook serieus gevierd te worden.
De Duitse taal werd niet zoveel gesproken op "hallo schatzi" en "wo gehst du" na.
Veel mooie vrouwen, veel bezette kamers, maar in de wellness hoorde ik ook veel klachten over lousy service met name over de ex-GT dames.
De plannen voor vandaag vielen in duigen en pas later in de middag kwam ik binnen nadat ik op voorhand een afspraak gepland had met masseur Roy. Hij heeft mij weer goed onderhanden genomen nadat ik uiteindelijk toch nog naar YY gereden ben toen ik mij weer fitter voelde.
Doorrijden naar Sixsens zat er niet meer in. Lekker gegeten in YY, wat gekletst met een niet schrijvende ijsbeer en met Ruya en met een aangeschoten Pool in de sauna. Hij had een vrolijke dronk over zich tot verbazing van de onderbroeken in de sauna.
Niet meer live, net thuis na een ontspannende avond die mij 110,- euro gekost heeft.
Waar krijg je zo'n omgeving, faciliteiten en een perfecte massage voor dat geld?!

Ps zou het de leeftijd zijn dat ik liever het telefoonnummer van een goede masseur opgeslagen wil hebben in plaats van de nummers van dames??
 ::)

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #205 Gepost op: 1 juni 2016, 19:26:42 »
Deze keer uitvoerige maar kort en krachtige recensie over YY. Enkele bekende ijsberen ontmoet waarmee het gezellig vertoeven was op het terras. Wat zon tot me genomen aan het zwembad. Het aantal dames was in vergelijking met beren minimaal. Echt een gay day dus.

1e sessie gedaan met Russische Nikita. Voor haar leeftijd ziet ze er verdomd goed uit, had nooit gedacht dat ze zo oud zou zijn. Haar service was waardeloos. Ik betwijfel of ze echt Russisch is, zelfs matigste Roemeense doen het beter dan haar.

2e sessie gedaan met Roemeense/Spaanse Annelies. Zij is heel vriendelijk en spontaan. We hadden nogal een lange wachtrij voor een kamer dus besloten om de kamer tegenover de bios te benutten, welke open was en voorzien met 2 matrassen. De sessie met Annelies was top. Ze zei dat ze normaal gesproken niet zoent maar met mij vond ze het prima. Ze genoot van het beffen en liet vingeren helaas niet toe. Dus vervolgens heeft ze mij heerlijk gepijpt waarbij de pretballen niet werden overgeslagen. Vervolgens gepassioneerd geneukt in allerlei posities en uitiendelijk het rubbertje volgeschoten in doggy. Kon ook niet anders omdat ze een lekker kontje heeft.  :-\

Na de sessie genoten van een biefstuk in het restaurant en op naar Men's Lounge om de CL finale te bekijken. Er was echter publieke omroep op het scherm. Dus even gevraagd aan een bodyguard of er niet geschakeld kon worden naar het voetbal. Hij zou kijken wat er geregeld kon worden. Vervolgens kwam er een een lange kale man aan die meende dat enkel deze zender beschikbaar was op de tv, wat onzin is natuurlijk. Heb ook gelijk gezegd dat er overdag nog een andere zender was. Vervolgens ging ie dom lullen dat de afstandbediening zoek was en zo. Ze deden er ook nogal lacherig over wat schandelijk vond. Dus besloten om de club te verlaten en zo dachten er zeker wel meer beren over want op dat moment waren er zeker wel 10 beren die aan het omkleden waren. Dus als je voetbal liefhebber bent kun je YY tijdens het EK beter vermijden wnat voetbal zenden ze er niet uit.

Offline Lam59

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 45
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #206 Gepost op: 6 juni 2016, 20:33:50 »
sinds een tijdje weer hier op bezoek geweest. Zo rond half drie aanwezig en tegen acht uur vertrokken. Wat mij opviel was een over aanbod van dames, nou dames, meisjes. Bijna allemaal nog zwaarder opgemaakt dan de ander. Veel voor mij nieuwe meisjes. En natuurlijk weer de meisjes die als vliegen op je afkomen How are you what is your name and go we to the room. En dan ook verontwaardigt zijn als je niet mee gaat. Nikky uit Rusland spant de kroon. 6 keer gevraagd en nee gekregen. Los van d beschrijving hier niet mij type en niet fris uit de mond ruiken. Dan maar de zesde keer grof gezegd wat ik ervan vind.
saunagedeelte prima, eten prima, masseur prima, pedicure prima.

uiteindelijk in bioscoop beland met Gaby, Grieks-Bulgaarse mix. En als afsluiting nadia, een opluchting om ook gewoon eens Nederlands te praten.

alls bij elkaar goed geamuseerd.

Offline MrMazur

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 247
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #207 Gepost op: 5 juli 2016, 00:47:56 »
My last visit in YY was last month. I enjoyed this club very much where i went for the second time. Sometimes you can't really explain why but there are clubs in which you feel good and confortable and others in which you don't feel good, i have to say that it was the first case. I was inspired in my choices and i had pleasant day, i talked with many girls and i had relax, it was not overcrowded but there were many clients. I think on week-end it should be unbearable so  try to avoid... It makes Yin Yang sauna club in the top of my favourite clubs. I take into account every aspect and this one fills my expectations. The fittings are very modern, clean and not too big nor not too small, the size of the area is really adapted and we can go through the club easily. The rooms are nice, there is space, mirrors, showers so nothing is missing. Maybe the place of the shower is not practical nor appropriate. (except those in the sauna area). I like the fact that the girls are not too insistent nor too indifferent like in certain clubs (Aca, Aca Gold, Babylon...) this is a good balance which fits to my approach, i like easy contact but not sharks nor passive ghosts. I also noticed that the line up was attractive and many girls were very cute, i can say that from this point of view it's one of the best place. The peaceful and cool atmosphere is also an asset as the inside of the club is done in a way to enjoy the stay. Drinking a coffee near the bar surrounded by girls with whom the contact is quite easy unlike other clubs... I recognized many girls from other clubs (Happy Garden, GT, Villa Marisol, Aca Gld, Oceans...) and seems that the line up is moving and changing regularly. I don't know the club eough for saying if there is a core of girls who stay there for long time, i didn't recognize any from my last visit. I also appreciated the eating area with a tasty and fresh buffet. There is a variety in the food and quite wide space with many tables and all the necessary things are there. I knew a german man at random and we talked a lot during the day, we shared our views, opinions and experiences, it was interesting, he was more or less luck during this day and that day i was lucky as i can only say positive things about the service received in the room like with Vika a blond romanian girl with an angel face.  There was a little bit of professional aspect but her involvement and honesty can't be discussed, her blowjob is not unforgettable but she moves well and remains pleaant in the room, then i continued with Denisa and i can say that her service is very very good and complete, a real GFE who is very active, taking initiatives with good technic and much intensity, then was the turn of a brunette one quite tall with whom it was also positive but i forgot her name and will talk about her further if i see her when i will be back. It is a bit pity that the club is closing quite early in the week as it has every asset for being a night club. The areas with the sauna and swimming pool is relaxing, i noticed that downstairs is the kino where we can take place, lie and flirt with a girl. I think that the servie is really unpredictable in that club but the club itself, the inside, areas, food, bar, decoration is nice, there are quite numerous girls and many are pretty. There should be an outside area too if i am not wrong. I will go back there soon with great pleasure. There is a nice wellness, it doesn't reach Planet Eden about it but in my opinion better than GT.
« Laatst bewerkt op: 5 juli 2016, 00:55:15 door MrMazur »

Offline Johan35

  • ik ben gewoon mezelf
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
  • digger,listener,runner,prince with a swift warning
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #208 Gepost op: 9 juli 2016, 19:40:53 »

Op de 3e dag van de 7e maand ben ik weer een keer naar een mij zeer vertrouwde club gegaan.
 De wandelroute erheen blijf ik mooi vinden, even na half twee nog mooi de € 50.- entree meegepakt.
 Rugzak bij de bewaking, inchecken en omkleden.
 Lunchen in het uitstekende restaurant: broodjes, roerei, kaas en rauwkost. En nog iets warms erbij. Geeneens soep, zelfs ik wijk wel eens af van gewoontes.
 Een bak koffie aan de bar, en dat is altijd een mooie gelegenheid om de eerste oogverkenningen te doen: wie loopt er allemaal rond.
 Van tevoren had ik me voorgenomen vanwege de grote doordeweekse vermoeienissen momenteel eens lekker te relaxen op een ligbed in de wellness.

 Na de koffie met een glas thee, wat zegt u: een kopje thee? Jaha, netjes hè?, de kino in. Deze theedrinker kreeg een Wie geht es?-dame tegenover zich, met professionele glimlach. Toch was ze niet opdringerig, en dat is prettig. Het bleek Elli te zijn, als ik me herinner van de vorige goed bevallen sessie met haar een Bulgaarse, en het werd - jawel - een kino sessie. Hmmmm.

 Na deze prima wip ging ik de sauna in: lekker zweten vlak na de daad is een prettige combinatie. Daarna onder de grote koude waterstraal voor het warm koud effect, en afdouchen. Met speciale aandacht voor mijn jonge vriend vanwege de sessie.
 Daarna gauw naar boven met een bav naar de relaxlounge want de Tour-etappe was bezig. Ik zweette nog behoorlijk na, dus ik ben op mijn badjas gaan zitten. Op gegeven moment kwam de vrouwelijke security binnen lopen, die mij met verbazing bekeek, maar niets zei. Ik dacht nog: 'De heren lopen hier wel meer schaars gekleed rond, en het ìs een saunaclub, dus....'
 Maar de mannelijke security liep even later naar binnen met het verzoek of ik 'toch gekleed wilde blijven, het was geen naaktlounge...' OK, prima daar zijn de regels blijkbaar.
 De massasprint gekeken, Contador viel weer, jammer want een van de favorieten, twee Nederlanders eindigden kort... netjes.
 Dione altijd enthousiast. Ze wordt een paar jaartjes ouder maar ergens heeft ze iets lekkers..

 Weer de kino in, en ja hoor : weer raak. Dit maal met een slanke blondine met smal maar krachtig gezicht beland op de door een dun gordijn dwars over het grote bed in 2 delen gedeelde kamer tegenover de kino. Ha ha, Elli ging vlak na mij met haar nieuwste winst op de andere bed helft kameren, we moesten allebei lachen.
 Mijn dame was de Russische Nikita. Leuk, ik had nog geen Russische gehad.
 En het werd er een naar genoegen, absoluut.

 Onderdehand was het etenstijd, maar ik ben wat door de club heen blijven wandelen tot een ruim na zessen. De tuin was lekker, heerlijk met een zo wijd mogelijke boog doorheen gelopen. De club heeft echt een mooie tuin, jammer dat ie zo heb ik de indruk zo weinig benut wordt. Als de temperatuur het toelaat: kun je daar nou niet verpozen met een dame? Een daad in de vrije natuur, heerlijk toch? Een keer heb ik een koppel naar een van de houten huisjes zien lopen: 1 x in GT destijds zoiets gedaan. Apart gevoel was dat.
 Toen ik het hellinkje naar de verbouwing bijna op was, kon ik er niet doorlopen, dus weer terug.

 Aan de avondmaaltijd. Die was prima. Koffie, eten laten zakken in een van de fauteuils en het sfeertje van de bar op me in laten werken. Na nog wat rondlopen was het avondeten wel gezakt.
 Al twee keer had die dag een naar mijn idee 30ster met lang zwart haar en een pukkel boven haar mond mij gevraagd of ze mij mocht masseren. Begin van de middag had ik dat volgens haar min of meer toegezegd, en het leek mij wel een intrigerende dame met lichtelijke MILFlook. Het werd wel eerst een rondje 'wachten op de trein' wat ik apart blijf vinden als je wilt n**ken, maar er zijn clubs die er bekend om staan. Op de kamer bleek het de Roemeense Gaby te zijn, daar heb ik eerder mee gekamerd. Dat was toen niet slecht, en haar gekte en speelsheid en lekkere billen herinner ik mij nog. Wederom een ietwat gekke sessie, maar ik heb er geen slecht gevoel, ook letterlijk, aan over gehouden.

 In de bar op het eind met een jonge Duitse beer aan de praat geraakt. Bleek net als ik met OV vanuit Nijmegen te zijn gekomen, maar hij wilde met een latere trein huiswaarts.
 Even na 21.40 ben ik gegaan.

 Ja, het was een fijne ontspannen dag. Ik heb me letterlijk met drie goeie sessies in het zweet gewerkt. Wat scheelde dat in van tevoren van mezelf 'niets hoefde, als ik maar kon ontspannen'. Nou, dàt is gelukt. Het voorgenomen bed in de wellness heb ik niet opgezocht.
 Her damesaanbod vond ik de hele zondag goed, tegen de avond nam dat gewoon weer lekker wat toe t.a.v overdag. het werd wel een beetje drukker, maar gezellig druk.
 Geen onaangename drukte wat ik wel hoor over sommige andere avonden in de loop van de week. En niet zo uitgestorven wat ik van de zondagen in andere clubs wel hoor.
 De gladde wellness-vloer ben je op bedacht, als je de club kent. De herentoiletten waren zowaar redelijk schoon. En je kunt op een aantal kamers naar het toilet... Maar het zal een verbetering zijn als die er beneden bij komen.
 De sauna kon misschien wat warmer, begreep ik van een Belgische beer. Hij ging vaak naar die buiten. Maar eerlijk gezegd de keren dat ik in YY ben lijkt die mij aardig uitgestorven.
 De derde sessie met Gaby werd weer wachten op de bank beneden. Ach, als het niet te lang duurt heeft het wel wat: 'moeten wachten op je beurt'.
 Deze dag beviel mij beter dan de vorige keer dat ik er was.
 YY bedankt.
 
Laatst gewijzigd door Johan35; Gisteren om 21:58
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN
« Reactie #209 Gepost op: 27 juli 2016, 11:53:45 »
Visit of YY yesterday, my last visit here was 3 or 4 years ago, I have not been back here since they increased the price at 50/60, it was kind of a boycott against inflation  :)) , like also PHG, VV, GT, I used to visit YY when it was 35 euros on happy hour !

And yesterday, I finally decided that it was time to turn the page  :))
Many things changed around the bar and restaurant, even more rooms and the lounge area for Internet, excellent  :clap:

I did not expect that there would be a lot of people on Tuesday but I was wrong, right on the beginning, the club was full with girls and men, what a big surprise ! perhaps because it is holiday ...

I enjoyed an excellent breakfast, one of the best I had among all FKK I used to visit, service in incredibly good in this club :great:
Then I was sitting on little couches near the restaurant entrance when a beautiful girl walked in front of me and looked at me with a big smile, 2 minutes later she took her stuff and came to sit just in front of me , she obviously wanted to know me much more better  :))
It was Sandra, very beautiful face and eyes, pure beauty, we introduced ourselves and I quickly asked for going to a room, she immediately warned me that she does not kiss, no matter, let's go  :))

In the room, she put some gel and started with a handjob, I quickly asked her to stop because I really did not enjoy it, no more good sensation with so much gel, let's say that it did not start very well ... so she started with the blowjob but it was too much short as I expected, 2 or 3 minutes, then sex, and for the first time since a long time in FKK, I lost my erection ... I do not know but excitement was not there, lack of commitment from her, no carresse, no soft kisses, blowjob too much short, too much gel, I felt disappointed but on my surprise she started again with blowjob and I was strong again, but I failed again on sex then, so no need to insist anymore, something was missing on her behavior or perhaps I was not on the mood for sex yesterday morning, shit happens sometimes  ;D 

So I decided to swim, that was another good reason for my visit on this club, it is sport and sex for me this week  :)), party on last Saturday in LR but then swimming in Aca on Sunday, footing at home on Monday, swimming in YY yesterday, footing this morning at home, and probably swimming in Aca tomorrow, it is important to fit well if you want more chances that girls enjoyed kissing you deeply without having to ask everytime  ;D

In the afternoon, very big surprise because I met a very good French colleague I have not seen for 2 years ! he stopped to visit FKK but decided to go back  ... yesterday in YY ! Thais is really incredible because it was exactly on the day I decided to visit again YY, life is full of surprise sometimes, we enjoyed very much the evening and I finally decided to go with Jamie , young girl from Poland but she lives in Germany, 3 weeks in YY, she is a cute girl next door, quite young and very friendly

In the room, she did not go for kissing, but I did not ask and right on the beginning she asked me for half an hour or one hour, I chose half an hour, that could influence her service perhaps ... blowjob was without rhythm and fast, but very long, 10 minutes  :-P and so I was very much excited, I liked very much her body, little rounded, sex was great, I enjoyed very much, nice finish in doggy

It was a good visit in YY, service is really excellent in this club, much better than many other FKK, but service of the girls seems quite similar to GT for instance, at least with the girls I have been with, so like GT in the same area it could be interested to pay a visit sometimes, why not  :lol