Auteur Topic: Samya belevenissen  (gelezen 621063 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #105 Gepost op: 20 september 2013, 21:15:04 »
Ik heb me gisteren dan maar beziggehouden met de niet-selectorenvrouwen: Warza, Isabella, Adèle en Sabrina  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #106 Gepost op: 26 september 2013, 22:15:49 »
Heren, Rakkers,


Een beetje druk gehad laaste week vandaar mijn wat verlate recensie. Samya 18:20 op donderdag avond was het lastig parkeren. Ook rond het gebouw nog een soort vestiging gracht van bouwwerkzaamheden en over een bouwbrug vond ik de ingang.


Bij binnenkomst kom ik vrijwel gelijk SeksenFun en Zeppos58 tegen en die zag er gezond mager uit. Wat lidtekens en enge verhalen, maar met een goede afloop. Zeppos58 is back, misschien wil hij voor een volgend RB feestje wel DJ spelen als ze die niet hebben. Ik heb hem alvast gepaaid met een vrijkaartje niet voor het DJ spelen, maar voor nog vele goede jaren in goede gezondheid.


Tja en dan mijn avontuur in Samya, ik zal het maar eerlijk zeggen ik had gruwelijke honger dus ik naar het buffet en weet dat buffetten niet zo mijn favoriete ding zijn, maar bij Samya zijn me die altijd nog prima bevallen, zo ook deze keer. Alles lekker, de gebakken aardappeltje, bonen, pasta, vlees met sausje en de salade die je zelf kan samenstellen. Perfect buffet Samya ! Heerlijk.


En wat ging er dan mis ? Nou eerlijk gezegd ik voelde me zeer slecht. Mijn nek deed de hele dag al zeer, maar dat heb ik wel vaker. Het was de controle over mijn mond, ik beet regelmatig op mijn wang op op mijn lip. Het eten kwam ongewild tussen mijn tanden en mijn lip. Als ik iets tegen Seksenfun wilde zeggen dan had ik het gevoel dat er speeksel uit mond liep en dat ik erg slissend praatte. Ook kon ik vaak SEF niet volgen, terwijl de muziek deze keer niet oorverdovend was. Dit bleef zo best een tijdtje ik kan niet schatten, maar zeker meer dan een half uur, eerder een paar uur. Ik dacht zelf aan een lichte vorm van een beroerte, komt wel vaker voor in de familie. Ja, klote ja daar word je niet blij van, maar ik ben toch gebleven.


Ik heb me ondanks de prima sfeer, de diverse leuke dames die ook weer op de bar danste, zelf eigenlijk niet goed gevoeld, echter ik ben toch tot 24:00 gebleven schat ik zo. Christina met blond gemelleerd haar was moe en als ik haar iets vroeg kreeg ik een zeer kort antwoord en keek ze weer zo snel mogelijk een andere kant in. Een mooie blonde Roemeens aangesproken, ik dacht Nicole, nee het was Adele, maar die had op een gewone vraag gelijk een trio met een vriendin als antwoord. En toen ik zei dat ik geen trio wilde was er zonder 1 seconde te wachten de kamervraag, Tja ik heb er van afgezien en op SEF's wijze zei ik dat ik nog geen zin had. Tis wel liegen, maar ik beter dat doen, dan tegen het meiske zeggen dat ze totaal geen fatsoen heeft. Het viel me niet mee om te kiezen, misschien had ik beter in mijn toestand naar huis gegaan.


Exact 11:37 ging ik op kamer mer Carla/of Karla, eigenlijk gewoon de dame die me het leukste leek. Helaas vertelde ze me tijdens het wachten al dat ze in Wenen in Funpalast had gewerkt en dat ze niet aan tongzoenen deed. Ik vroeg nog of ze gewend was aan de 1 minuut service van Golden Time in Wenen, maar ze lachte en zei nee 5 minuten in Funpalast.
Goed de service was zeer beperkt; kussen niet eens een aanzet toe gegeven, en na max 5 minuten zuigwerk, verviel ze in Zjefke Trek en ze had al een stukje toiletrol uitgerold, ik vond het helemaal niets en met praten erbij ben ik exact 12 minuten op kamer geweest. Omdat ik me nog steeds niet goed voelde ben ik meteen daarna weggegaan. Aken heb ik wijzelijk overgeslagen en om 02:00 rolde ik in mijn nest.


Vrijdag morgen voelde ik zo zo moe dat ik zelfs niet op kon staan en tot 13:00 heb ik dan ook op bed gelegen. Rond 19:30 zat ik bij de huisarts en naast was medicijnen bloevderdunners krijg ik nog wat bloedvaten en hersenonderzoek. Kortom Foots was bijna gevloerd, maar onkruid vergaat niet.


Ik had het deze week druk en kon niet rustig aan doen, dus vandaar dat ik wat minder online ben geweest. Gelukkig had ik zondag wel alle vrijkaarten verdeeld, kunnen voor jullie leuke bijdragen lekker naar de clubs.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #107 Gepost op: 27 september 2013, 00:51:01 »
Van harte beterschap gewenst!



Heren, Rakkers,


Een beetje druk gehad laaste week vandaar mijn wat verlate recensie. Samya 18:20 op donderdag avond was het lastig parkeren. Ook rond het gebouw nog een soort vestiging gracht van bouwwerkzaamheden en over een bouwbrug vond ik de ingang.


Bij binnenkomst kom ik vrijwel gelijk SeksenFun en Zeppos58 tegen en die zag er gezond mager uit. Wat lidtekens en enge verhalen, maar met een goede afloop. Zeppos58 is back, misschien wil hij voor een volgend RB feestje wel DJ spelen als ze die niet hebben. Ik heb hem alvast gepaaid met een vrijkaartje niet voor het DJ spelen, maar voor nog vele goede jaren in goede gezondheid.


Tja en dan mijn avontuur in Samya, ik zal het maar eerlijk zeggen ik had gruwelijke honger dus ik naar het buffet en weet dat buffetten niet zo mijn favoriete ding zijn, maar bij Samya zijn me die altijd nog prima bevallen, zo ook deze keer. Alles lekker, de gebakken aardappeltje, bonen, pasta, vlees met sausje en de salade die je zelf kan samenstellen. Perfect buffet Samya ! Heerlijk.


En wat ging er dan mis ? Nou eerlijk gezegd ik voelde me zeer slecht. Mijn nek deed de hele dag al zeer, maar dat heb ik wel vaker. Het was de controle over mijn mond, ik beet regelmatig op mijn wang op op mijn lip. Het eten kwam ongewild tussen mijn tanden en mijn lip. Als ik iets tegen Seksenfun wilde zeggen dan had ik het gevoel dat er speeksel uit mond liep en dat ik erg slissend praatte. Ook kon ik vaak SEF niet volgen, terwijl de muziek deze keer niet oorverdovend was. Dit bleef zo best een tijdtje ik kan niet schatten, maar zeker meer dan een half uur, eerder een paar uur. Ik dacht zelf aan een lichte vorm van een beroerte, komt wel vaker voor in de familie. Ja, klote ja daar word je niet blij van, maar ik ben toch gebleven.


Ik heb me ondanks de prima sfeer, de diverse leuke dames die ook weer op de bar danste, zelf eigenlijk niet goed gevoeld, echter ik ben toch tot 24:00 gebleven schat ik zo. Christina met blond gemelleerd haar was moe en als ik haar iets vroeg kreeg ik een zeer kort antwoord en keek ze weer zo snel mogelijk een andere kant in. Een mooie blonde Roemeens aangesproken, ik dacht Nicole, nee het was Adele, maar die had op een gewone vraag gelijk een trio met een vriendin als antwoord. En toen ik zei dat ik geen trio wilde was er zonder 1 seconde te wachten de kamervraag, Tja ik heb er van afgezien en op SEF's wijze zei ik dat ik nog geen zin had. Tis wel liegen, maar ik beter dat doen, dan tegen het meiske zeggen dat ze totaal geen fatsoen heeft. Het viel me niet mee om te kiezen, misschien had ik beter in mijn toestand naar huis gegaan.


Exact 11:37 ging ik op kamer mer Carla/of Karla, eigenlijk gewoon de dame die me het leukste leek. Helaas vertelde ze me tijdens het wachten al dat ze in Wenen in Funpalast had gewerkt en dat ze niet aan tongzoenen deed. Ik vroeg nog of ze gewend was aan de 1 minuut service van Golden Time in Wenen, maar ze lachte en zei nee 5 minuten in Funpalast.
Goed de service was zeer beperkt; kussen niet eens een aanzet toe gegeven, en na max 5 minuten zuigwerk, verviel ze in Zjefke Trek en ze had al een stukje toiletrol uitgerold, ik vond het helemaal niets en met praten erbij ben ik exact 12 minuten op kamer geweest. Omdat ik me nog steeds niet goed voelde ben ik meteen daarna weggegaan. Aken heb ik wijzelijk overgeslagen en om 02:00 rolde ik in mijn nest.


Vrijdag morgen voelde ik zo zo moe dat ik zelfs niet op kon staan en tot 13:00 heb ik dan ook op bed gelegen. Rond 19:30 zat ik bij de huisarts en naast was medicijnen bloevderdunners krijg ik nog wat bloedvaten en hersenonderzoek. Kortom Foots was bijna gevloerd, maar onkruid vergaat niet.


Ik had het deze week druk en kon niet rustig aan doen, dus vandaar dat ik wat minder online ben geweest. Gelukkig had ik zondag wel alle vrijkaarten verdeeld, kunnen voor jullie leuke bijdragen lekker naar de clubs.


Groet, Foots  O0
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline william

  • willeke
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
  • willeke
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #108 Gepost op: 28 september 2013, 13:34:19 »
Beteschap foots laat je niet kisten

Offline zeppos58

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #109 Gepost op: 28 september 2013, 13:44:59 »
Beste Foods, dit is niet om mee te lachen, dit moet je echt goed opvolgen, een goed haalbaar dieet, de nodige juiste medicatie en...... je zal er over een paar maand veel beter uitzien en je ook veel beter voelen.
Ik spreek van ondervinding, geloof me.
van harte beterschap kerel en, nogmaals bedankt voor het vrijkaartje.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #110 Gepost op: 28 september 2013, 16:19:04 »
Beste Foods, dit is niet om mee te lachen, dit moet je echt goed opvolgen, een goed haalbaar dieet, de nodige juiste medicatie en...... je zal er over een paar maand veel beter uitzien en je ook veel beter voelen.
Ik spreek van ondervinding, geloof me.
van harte beterschap kerel en, nogmaals bedankt voor het vrijkaartje.
Foots staat vandaag op "zuigdieet" in LR, zeppos  ;D :dance2
Met een paar liter cola, wat koffie, barbecue en vettige pizza erbij komt dat wel goed  :017:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #111 Gepost op: 28 september 2013, 19:59:33 »
Bij aankomst waren er al 15 vrouwen voor enkele mannen.  Dit bleef zo gedurende de eerste uren.  De meeste van de aanwezige dames zaten qua optik een beetje in de middenmoot.  Sommige staken er zowel positief als negatief uit.  Je zou denken dat de dames een beetje tijd in de mannen steken op een moment dat de dames in groot overtal aanwezig zijn.  Niets was minder waar.  Qua attentheid en vriendelijkheid scoorden de dames ondermaats.

De vrouwen lagen het grootste deel van de tijd lui en languit, half slapend, op de sofa's.  Na mijn brunch gegeten te hebben, gaat er ineens een dame (voor mij niet aantrekkelijk genoeg) op een sofa staan en begint te dansen.  Ze vraagt om mee met haar te komen dansen.  Dansen, zei ik.  Jullie slapen nog allemaal.  Bijna in koor zongen ze dat ze aan het relaxen waren.  Er echt mee lachen, konden ze niet.

Bij het binnenkomen vonden ze mijn klantenkaart niet meer terug.  Ik ging nog eens even informeren maar ze was nog steeds niet teruggevonden.  Dat heb je natuurlijk als je met oeroude systemen werkt (pen en papier).  Een computer is blijkbaar nog een vreemd woord in Samya anno 2013.  Ik kon een nieuwe klantenkaart laten aanmaken maar heb die moeite niet meer genomen voor die paar euro's verminderde inkom dat dat uiteindelijk uitmaakt.  Als dit natuurlijk dikwijls gebeurt, is dat een mooi winst voor Samya.

Met een cappuccino ging ik vlak bij Adele zitten.  Ik liet wel een beetje afstand.  Ik probeerde een gesprekje op gang te krijgen en zo te laten blijken dat er min of meer wel interesse was van mijn kant maar ze geraakte niet verder dan een ongeïnteresseerde indruk na te laten en verdween zelfs ineens richting bar om daar alleen te gaan zitten.  Ze was niet moe zei ze nog maar ze verveelde zich.  Ik moet allicht nog vervelender geweest zijn dan haar verveling, denk ik dan maar.

Een nieuwe cappuccino besteld (die is daar heel lekker) en weer op een bank gaan zitten.  Sabrina komt bij me zitten, ook met een beleefdheidsafstand.  We praten een beetje over koetjes en kalfjes.  Ze is wat losser dan Adele maar toch nog stijf.  Vermits zij niet zo direct mijn type was, was ik het die nu na een tijdje verdween, toen zij toch even rechtstond.  Daarvoor bekeek ik een drankkaart, tenminste dat dacht ik toch.  Het bleek echter een reclamefoldertje te zijn van de zusterclub Mondial.  Aan de andere kant van mij lag ook weer een langwerpig foldertje maar deze keer met bh's en andere sexy setjes op afgebeeld.  Ik zei haar dat ook dit geen drankkaart was maar ze zag er niets grappigs in.  Ze vertelde me wel dat ze net nieuwe schoenen had gekocht (wat interesseert mij dat, maar goed).  Toen ik wegliep, riep ze me en vroeg ze me waar ik naartoe ging.  Ze was blijkbaar een boek gaan halen waar haar nieuwe schoenen stonden op afgebeeld. 

Wat later op de dag ontmoet ik Isabella.  Ze vertelt me Spaanse te zijn en erg vurig.  Voor sinterklaas is het nog wat vroeg Isabella.  Haar vriendin zou hier ook zijn en van Italiaanse afkomst zijn.  Beiden zijn ze nog maar twee weken in Samya.  Daarvoor hebben ze in Frankfurt gewerkt in een kleine club.  Isabella is niet mijn type (geen lolita, lijkt er zelfs niet op).  Ze kon me anders wel heet krijgen maar ik heb dat zelf tegengehouden, afgebouwd.  Ze werkt echter tegen en grijpt naar mijn lul onder mijn handdoek.  Ik zei haar dat ik op een andere dame aan het wachten was.  Ze liep nu wel weg, een beetje geambeteerd zelfs.  Ik was gerust en dacht dat ik haar vandaag niet meer zou moeten wegjagen.  (Niet animeren in Samya, zegt men dan.  Het zou nog kunnen kloppen want dit is ambeteren.)  Wat later passeren we mekaar weer.  Dit keer was ze samen met haar Italiaanse vriendin Warsa.  Ze hebben het duidelijk over mij, hoewel ik het niet verstond in het Roemeens!!  Warsa lacht eens naar mij toen ze precies de indruk had dat ik wist wat Isabella had gezegd.  Toen ik wat later ergens alleen zat, kwam Warsa bij me zitten.  Ik zat met een beetje plaats afstand naast Isabella, zag ik ineens.  Eerst had ik het nog niet gezien.  Echt waar.  Isabella zal daar anders over gedacht hebben.  Het was trouwens de enige vrije plek waar ik nog kon gaan zitten in Samya want ondertussen waren er toch al een stuk of 35 dames aanwezig en meer mannen.  De optik was intussen erg goed geworden.  Na een toffe langere babbel met Warsa heb ik haar toch maar in de wachtrij gezet omdat ik de babbel nogal professioneel vond.  Warsa verklaarde mij nog dat ze Spaanse was.  Volgende keer beter afspreken onder vriendinnen waar je vandaan komt, zogezegd.  Toen Warsa rechtstond liet ze het woord shit vallen tegen haar vriendin.  Ik zal Warsa dan maar uit de wachtrij schrappen en uit mijn gedachten laten verdwijnen.

Georgie was niet terug in Samya.  Spijtig anders had ik haar eens flink verrast en in haar armen gevlogen.

Vandaag stond de muziek niet te luid.  Ik dacht dat dat was omdat het geen weekend was maar vanaf acht uur 's avonds stond de muziek toch weer verschrikkelijk luid en kwam er een DJ spelen.  Zijn muziekkeuze was perfect.

De brunch was o.k. en het avondeten was erg lekker.

Mijn kameravontuurtjes met Anja waren beter dan gevreesd. 

De tijd dat je in Samya er van op aan kon dat alle dames zoenden is ook weeral vervlogen tijd.  Toch staat de baas er op dat je kameravontuurtjes naar wens waren.  Ik klaag echter niet snel en zei hem dat alles dik o.k. was geweest vandaag.  Wat het ook was.  Meestal staat de baas bij de uitgang.  Nu was dat niet het geval en riep hij me nog speciaal na vanuit de deuropening om te vragen of alles naar wens was geweest.  Ook kwam hij bij binnenkomst even de hand schudden.  Dat is nog eens hoffelijkheid naar de klanten toe  :douchen. 
« Laatst bewerkt op: 28 september 2013, 20:04:47 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline jaeger-lecoultre

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 46
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #112 Gepost op: 8 oktober 2013, 22:29:23 »
Yesterday evening the choice was not easy. But the desire for change, I decided to go to Samya.

My last visit was a few weeks ago.
In fact, great line up (quantity and quality), good ambiamce :laughingchick, plus the presence of a bear that I appreciate :kissass.

What a choice! I would go with 1:30 to Larissa top flight :adult. Before you begin, she told me she would take me to heaven .... sorry I found myself in space, into a black hole ...

Some beautifull news girls : Gabriella ( no kiss) :wtf:, Britney, Niccky.

Offline zeppos58

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #113 Gepost op: 15 oktober 2013, 20:40:37 »
We schrijven donderdag 19 september. Sportdag van de Vlaamse ambtenaren, reden genoeg om aan sport te doen, maar wel bedsport.
Na een goede reis kwamen we aan in Samya, er leek wat loos, het gebouw stond in de steigers, geen nood we gingen netjes binnen.

Het was mijn tweede bezoek aan dit huis en ent zoals maanden gelden waren we de eerste of bij de eerste ijsberen.
Een aantal jonge meiden zaten wat doelloos in od aan de bar, mooi volk tussen dat jong geweld.

Het terras was herschapen in een werf, hier zal een wintertuin restaurant en jacuzzi komen een hele verbetering  voor dit toch al aangename huis.

Hoe later het werd, hoe drukker, net zoals tijdens ons vorig bezoek dat in het weekend viel, ik had geen DJ verwacht op een donderdag, mar die was er wel.

Het enige wat tegen viel was de bediening aan de bar, de drankjes neem je normaal zelf uit de koeling, maar een koffie moet je bestellen. Dat duurde soms een eeuwigheid omdat de barmeid ook de afwas en de inkom moest doen. Toch een beetje veel voor 1 persoon.
Later op de dag, toen het drukker werd, kwam er wel hulp, maar een koffie bestellen bleef een hele klus.

Het eten was van zeer degelijke kwaliteit, zeker ver boven het gemiddelde wat je in een club kan verwachten.

En wat belangrijker is, ook de service was van een zeer hoog niveau.  Dat was een pluspunt, mijn eerste clubbezoek na mijn operatie was er eentje aan Planet, en dat was echt tegen gevallen. Dit huis of beter, de meiden in dit huis maakte het wandelen weer zeer aangenaam.

Drie sessies had ik en die varieerde van zeer goed tot uitmuntend, lekker gewoon, zoals ik ze graag heb.

Op een bepaalt moment liepen we Foods tegen het lijf, altijd even vriendelijk zoals we hem al jaren kennen, later zou echter blijken dat het Foods zijn dagje niet was.
Verzorg u goed kerel, ik weet waar ik over spreek.

Al bij al is mijn tweede Samya bezoek zeer goed mee gevallen, en wees gerust, ik bezoek dit huis later op het jaar nog wel een paar keer. Ik heb me er enorm vermaakt.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #114 Gepost op: 15 oktober 2013, 21:07:51 »

Op een bepaalt moment liepen we Foods tegen het lijf, altijd even vriendelijk zoals we hem al jaren kennen, later zou echter blijken dat het Foods zijn dagje niet was.
Verzorg u goed kerel, ik weet waar ik over spreek.


Oh hartelijk dank voor dit mooie compliment, niet iedereen vind me overigens vriendelijk, vraag eens aan mij ex die vind me een vreselijk  :cochon . En ik geef haar echt geen ongelijk.
 
Ik voelde me zwaar beroerd toen, ik had het erg warm, het voelde of de speeksel uit mijn mond liep, ik heb veel keer op mijn lip of tong gebeten tijdens het eten, ik kon me niet concentreren en het zeer goede en lekkere eten bleef tusssen mijn lip en tanden zitten, de controle over mijn mond was duidelijk niet in orde.
 
Uiteraard was ik verrast en blij u zo in levende lijve weer te zien  :pica  en ja ik heb alle woorden heel goed in mijn oren geknoopt en daar heb ik de terugweg  :steeringwheel:  ook nog lang over nagedacht. :017: . Met dit als resultaat:
 
De dag daarna ben ik geheel in tegenstelling tot mijn gewoonte naar de huisarts gegaan, dat doe ik eigenlijk alleen als ik denk dat ik dood ga om te weten hoe de ziekte heet. Maar de symptomen leken voor mij op een lichte beroerte en ik heb intussen al diverse onderzoeken en scans ondergaan  :-\ .
 
Weet dat ik doodsangsten heb voor zusters met spuiten, doctoren en ziekenhuizen, zij hebben financieel gewin wanner het jou slecht gaat en krijgen geen extra als je weer beter wordt. Dus operatie geslaagd, patient overleden, behandelpremie toch binnen, dus geen enkele prestatiebeloning. Ik blijf ze maar eng vinden :mistress Dit terzijde.
 
Alles tot nu toe was goed, dus geen paniek. Ik denk overigens dat ik zeker gezonder zou moeten leven, maar ik heb nu eenmaal de keuze gemaakt om mijn leven te leiden zoals ik het wil  :kissass en mocht ik daardoor wat jaartjes eerder sneuvelen dan zal ik niemand daar de schuld van geven (nee, zelfs niet mijn ex) maar ik weet  "I did it my way" zo eigenwijs als ik geboren ben zo zal ik ook wel doodgaan  :banghead: .
 
Vooralsnog schijnbaar met een functionerende brein  :017:  hoewel mijn geheugen alleen maar dingen onthoud die het echt belangrijk vind  :bud , maar dat heb ik al wat langer. :035:
 
Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #115 Gepost op: 26 oktober 2013, 22:26:47 »
Bij mijn vorige bezoekje werd ik al meteen herkend door een dame.  Ze vroeg of ik haar nog kende.  Ze kwam van Mainhattan.  Ik zei ja maar eigenlijk herkende ik ze niet.  Ik durf veel zeggen en ben nogal direct van karakter maar bij haar telde ik toch maar wijlslijk tot tien.  Had ik eerlijk moeten antwoorden dan had er bij moeten zeggen dat ik haar misschien zou herkennen nadat ze zich mooi gemaakt had.  Ze kwam blijkbaar net uit bed en met dat haar nog zo in de war.  Ik ben ze later op de dag niet meer tegengekomen.  Misschien onderging ze een metamorfose na haar opmaakritueel?

De eerste momenten beneden was wel een raar zicht.  Nog veel inslapende dames die hun roes nog aan het uitslapen waren. 

Ook Samya blijft niet achter op de andere saunaclubs en renoveert ook.  Blijkbaar was er grote nood aan een grote kino.  Hiervoor hebben ze op de tweede verdieping de tweede bar opgeofferd.  Je kan daar nu ook geen voetbal meer zien.
Na de werken (de grootse werken; het lijkt wel of ze een Samya rond Samya aan het bouwen zijn) zal Samya ook beschikken over een wintertuin en een dakterras met HWP en sauna.  De bar zal helemaal in een nieuw kleedje gestoken worden en er zal een aparte plek gemaakt worden om te eten. 

Hoewel de dames niet mogen animeren in Samya zijn er toch enkele die een hekel hebben aan bogen die gespannen staan.  Toch zou het bij mij bij kijken blijven en wellnessen tot ongeveer zeven uur 's avonds.  Dan trof ik Dana maar dat wist je al of vind je hier:

EXCLUSIEF OP RELAXXXBOARD

De muziek stond op deze zaterdagavond met DJ om half tien nog steeds niet te luid.  Ik vreesde dat het niet lang meer zou duren vooraleer de disco zou geopend worden.  Ik hoorde van een dame dat dat omstreeks tien uur begint.  Ook was ik wel weer even voldaan met Dana.  Ik ben vroeg naar huis gegaan. 

Samya blijft een leuke tent om eens af te wisselen als ik de extreme rust van PSR even achter me wil laten.  Hoewel Samya enigszins vergelijkbaar is met LR, GT en PHG zijn het wat kleine dingen die er van maken dat ik Samya leuk vind en die andere clubs niet  :douchen .
« Laatst bewerkt op: 26 oktober 2013, 23:56:45 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline boff

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 101
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #116 Gepost op: 29 oktober 2013, 21:12:13 »
samya/acapulco ce week end en compagnie de mes habituels acolytes

L’extension devient fréquentable et permet de s'isoler de l'ambiance tonitruante du bar. mais pas de lumière. le soir, on mange à la lueur de bougies.
Des plans et des croquis vraiment alléchants présentent l’établissement et son aménagement une fois terminé en… 2020   ;D
si cela s’avère exact, le samya risque de devenir un mega bon club.

2 mois qu’on n’y est pas retourné.
le line up a bien changé. et c'est plutot impressionnant. Plus de la moitié de nouvelles, jeunes et sexy, en majorité roumaines. 
J’en remarque plusieurs qui me plaisent mais 2 sur lesquelles je flashe.

Raluca.ro, 21a
Une grande brune, taillée comme un mannequin, visage anguleux typé slave, nez aquilin, et des yeux bleus magnifiques.
C’est un coup de coeur   :great:

Liyana, 22a
Roumaine de costanza.
Elle parle anglais et allemand.
Un peu en retrait, effacée, mais superbe, des yeux verts, cheveux noirs mi longs. et un sourire d'ange.
1m65 max, fine mais de jolies formes, une belle petite poitrine, qu'elle cache sous sa tunique.
2 ans en Allemagne, elle a pratiqué plusieurs clubs.
Elle est au samya depuis 4 jours…. Et ce serait son dernier week-end en club.
pas la peine de creer de fiche.

Elle est naturelle, enthousiaste et on passe plus qu’un excellent moment en sa compagnie.
c'est du quality time comme on en a rarement.
J’ai un peu tardé à aller en session avec elle, et je le regrette amèrement.  :banghead:
Passé minuit, elle ne fera plus de session, pour mon plus grand malheur.
moi qui en voulais une 2e avec elle, 1h ayant été trop court.  :-[
En contrepartie on passera le reste de la soirée jusqu'à la fermeture avec elle dans l'extension, à discuter et rigoler. Avec quelques moments privilégiés.
Cette nana, ce n’est pas un coup de cœur, c’est une invitation à la dépendance.  :17:

nikki.ro, 19a
dans mon malheur, j'ai eu de la chance.
m’étant fait souffler Liyana, je me retrouve à patienter en salle.
et que vois-je arriver? une petite bombe de lolita, topless. Magnifique.  :o
session plutôt cool mais cela manque de naturel.

manuella.ro, 23a
alors que Liyana est encore occupée  :banghead: , je regarde manuella danser (mama mia) et l'invite à me rejoindre.
une valeur sure, naturelle et super bien foutue. 8)

-----------------------------------------

Samya/acapulco this week end with my regular mates.

The extension becomes more liveable and is a good place to isolate ourselves from the loudness in the bar scene. but no light. The evening meals are taken by candlelight.
really attractive plans and sketches show what the place may become once completed in… 2020  ;D
If these sketches prove true, the samya may become a top good place.

Two months that we haven’t returned to the samya.
the line up has changed. and it is rather impressive. More than half of the girls are new young and sexy, but mostly Romanian girls.
I notice several ones that I may like but two especially for who I have a crush.

Raluca.ro, 21a
A tall black haired Romanian girl, the body of a model, angular slave type face, aquiline nose, and really beautiful blue eyes.
Very nice meeting with a my type of girl.  :great:

Liyana , 22a
Romanian costanza.
She speaks English (little) and German.
She looks like shy, discrete, but she’s a beauty with an angel smile, green eyes, half long black hair.
1m65 max, thin body but nice shapes, beautiful small breasts, she hides herself in a tunic. I don’t know why.
2 years in Germany, she had been in several clubs.
She is in the samya for 4 days .... And this weekend should be her last in clubs.
no need to create thread.

She’s natural , enthusiastic and I spent more than a great time with her.
It was quality time as I rarely had.
I was a little slow to make up my mind going with her, and I regret it bitterly.  :banghead:
After midnight, she will no longer have meetings.
I wanted a second meeting with her, 1h was too short.  :-[
In return we will spend the rest of the evening until the closing, in the extension room, talking and laughing, with special moments.
This girl is not only a crush, she could be an addiction :17:

nikki.ro, 19a
with my misfortune I was also lucky.
I found myself waiting in the bar because Liyana I wanted to go with was caught up.
and what do I see? a little bomba lolita, topless. beautiful.  :o
This was quite awesome but lacked naturalness.

manuela.ro, 23a
while Liyana is still busy :banghead:, I look at manuela dancing (mama mia) and I invite her to join me.
She’s a safe bet, natural and a hell of a body. 8)
« Laatst bewerkt op: 29 oktober 2013, 21:19:37 door boff »

Offline jaeger-lecoultre

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 46
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #117 Gepost op: 20 november 2013, 21:30:01 »
I took last night on my way to Samya after more than a month without a visit to the club :017:.
 
Amazing atmosphere, with no less than 50 girls :shakekontje
 
2 sessions for me: BIBI, Dutch (very good) :bonken 1:30 ET AMY (good) 1 h billenklets.
 
notable presence this 14/11/13 :
 BIBI, Bella, Candy, Evelina, Eva, Louana, Julia, Lulu, Rossana, and 5 girls that I still know
 
Remarks:
 -The Towels were changed!
 -The plan of the future Samya (which is in the verandas) Urges the opening of the new club
-Ratio very good last night! 1 bear for 4 girls  :13:

Offline grauerwolf

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 181
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #118 Gepost op: 29 november 2013, 13:53:44 »
Mein letzter Samyabesuch liegt ungefähr 9 Monate zurück. Gespannt war ich auf die Veränderungen, die es in dieser Zeit gegeben hat.

Von Veränderungen war erstmal wenig zu sehen. Das Samya gleicht weiter einer Großbaustelle mit aktuell noch bekannten Schwächen.
Zu kleiner Essbereich, enge Umkleiden und einer Dusche, wo das Wasser nicht abläuft.
Man muss allerdings sagen, dass dem Betreiber das bekannt ist und auch da noch Umbauten erfolgen.

LineUp:


Mein Hauptaugenmerk galt natürlich den anwesenden Mädels. An dem Tag stellte die rumänische Fraktion den Hauptanteil. Darunter wirklich einige bildhübsche Optikschüsse, die sich zum Teil barbusig präsentierten. Sicherlich keine schlechte Verkaufstrategie.

2 ebenfalls superhübsche dunkelhäutige Frauen. Allerdings machten sie an dem Abend nicht den Eindruck Black is beautiful sondern black is boring.
Bei etwas flirtweilligem Eindruck hätte ich beide direkt gebucht.

Dazu dann noch einige andere, zum Beispiel Bilge und Merve ( 2 Deutsch-Türkinnen)

Gäste: Ich bin zwar keine Samysexperte aber ich habe auch unter der Woche den Club schon besser gefüllt gesehen. Um 22 Uhr rum gab es dann auch Zimmerwartezeiten (nach dem Umbau und Erweiterung auf 30 Zimmer sollte das behoben das.

Julia, die Schwanz-Virtuosin:


Definition laut Wiki:" Ein Virtuose ist jemand, der eine bestimmte Fähigkeit bis zur Perfektion oder mit Hilfe einer besonderen Technik beherrscht."

Als absolute Empfehlun gehandelt war sie ganz klar auf meiner ToDo- Liste.
Im Laufe der Jahre sind meine Ansprüche, Wünsche, Vorstellungen von einer guten Nummer ins Unermessliche gestiegen.
Sprich wer mich kicken will, muss einfach überragend sein und auch bestimmtre Eigenschaften haben

Juilia sieht deutlich jünger aus als die angegebenen 34 Jahre. Wobei das für mich nicht mehr wirklich wichtig sein. Es muss im Zimmer einfach nur geil sein.

Ich könnte jetzt hier einen Vollmastbericht über den 70 Minuten dauernden Zimmergang schreiben. Aber das erachte ich nicht als notwendig.

Julia schafft auch Anhieb den Sprung in meine Top 5. Dazu gehören noch Frauen, wie Svetlana, Veronika (beide LuderLounge), Alessia (Freude39) und Aida (Villa Venus).

Bei Julia gibt es keine Berührungsängste und keine technischen Schwächen. Sie fährt voll auf die von mir durchaus geliebte härtere Gangart ab. Die Handtücher sowie das Bettlaken sind nach dem Zimmergang nass von unserem Schweiß.

Hier besteht durchaus LKS- Gefahr. Gut, dass ich weit von Köln weg wohne sonst wäre ich am Wochenende wohl wieder dar.
Beim Gedanken an die Nummer habe ich jetzt noch ein fettes Grinsen im Gesicht.
Danke, auch wenn es nur P6 Sex war.
Besser geht nicht.



Merve, das charmante Luder:


Wenn ich schonmal im Samya bin , sollte es auch eine 2. Nummer geben.
Diesmal war es nicht so einfach. Eigentlich wollte ich eine der superhübschen Rumäninnen buchen. Aber die Anbahnungsgespräche leifen nur bedingt in die Richtug, dass mein Bauch ja sagt. Da gibt es zu viele Einschränkungen, auf die ich keine Lust mehr habe.

Dann gesellte sich Merve zu mir. Eine charmant, freche Persönlichkeit. Derjenige, den sie sich aussucht und der poppen will, wird ihren Verlockungen nicht widerstehen können. Sie kann aber auch durchaus stur sein und wer nicht in ihr Beuteschema passt wird ignoriert.

Ihre Frage, ob ich die Merve denn mal näher kennen lernen will, konnte ich dann nur mit ja beantworten.

Ich ging nochmal kurz duschen und sie wartete bereits am Empfang auf mich.

Und auch hier waren die Vorschusslorbeeren berechtigt. Tolle Küsse, klasse nasses FO, EL, selbst genussfähig, lecken, fingern, auch hier hohe Illusion. Sicherlich wäre sie mit ihrer Art eine Bereicherung für jeden Club. Sie gehört in die obere Riege. Ein Vergleich nach der Nummer mit Julia sollte man jedoch nicht machen.

Wir hatten jedenfalls unseren Spaß und ich lasse mich jederzeit wieder gerne von ihr animieren.


Fazit Samya: Noch nicht behobene aber erkannte Schwächen. Wirklich viele sehr hübsche junge Mädels, leider nicht immer auf einer Wellenlänge mit meinen Vorstellungen. 2 tolle Nummern, die aber wohl ohne Empfehlung von Kollegen so nicht statt gefunden hätten. Dafür nochmal mein Dank, auch an meinen Herbergsvater für die hervorragende Bewirtung und das ich doch etliche Pisken schlürfen konnte.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #119 Gepost op: 2 december 2013, 21:48:40 »
Een beetje moe maar toch ter ere van een nieuwe kerf op mijn stok naar Samya gereden op zondag, erg laat kwam ik aan en de verbouwing daar zijn ze nog driftig mee bezig. Ik hoorde dat het over een maand af moet zijn, ach tussen kerst en driekoningen is het toch bijna overal leeg dus ergens begin 2014 zal het klaar gaan zijn en ik moet zeggen ik ben eigenlijk wel benieuwd.


Een paar cola's gedronken, want het buffet heb ik ook niet meer aangeraakt. Wat gekletst met een paar Roemeense dames en Susan had weinig te melden, Irene met een heksenneus wilde met wel overhalen, maar ik had geen zin en toen ze mij vertelde dat ze gewonen dingen op de kamer deed als pijpen en neuken vertelde ik haar dat ik een gekke wetenschapper was met een enorme bos haar en een maniakale extreme voorkeur had voor wilde orale sex, toen haakte ze af.


Ik dacht mooi die heb ik afgeschrikt, dan kan ik even rustig aan de kant op een bankje zitten. Ik ging expres 1,5 meter van een dame af zitten, maar helaas ze kwam tegen me aan hangen. Wist eigenlijk helemaal niets als net dat ze maar af en toe werkte want ze was student die het maar pas op de markt was. Ofwel een onervaren standaard verhaal waar ik echt geen behoefte aan heb. Ze bleef maar hangen en niets zeggen, ik keek haar ook niet aan en nadat ik mijn cola ophad maar weer gaan lopen.


Tja toen zag mijn oog wat hij graag wilde, Ik zag Milena naar de dameswc gaan en ik daht oh yes dat gaat hem worden. Een tjjdtje later spotte ik haar en even een praatje gemaakt. Tja ik wist nog precies hoe ze heette, wat haar "tactiek" betreffende stamgasten en dat vond ze opmerkelijk. Tja Alzheimer selectief he. Goed helaas voor mij had ze geen tijd want ze wachtte op een stamgast. Misschien daarna.


Ik dacht ik loop naar de kelder ik wacht en dan kom ik wel terug voor Milena, jammer 20 minuten later was ze nog in de bar. Snel een kamer tussendoor, dat is niet het metier van Milena, maar dat was voor deze rakker wel genoeg geweest. Dus ik terug op mijn bankje.
Beneden in de kelder kwam ik Emanuelle tegen een forsere oudere dame van arabisch bloed en hoewel niet mijn smaak kon ze wel erg gezellig praten en zij had wel gesprekstof.


De 2e keer was het al zeker bijna half 2 en ze herinnerde mij dat de club op zondag sloot om 02:00 uur. Stom natuurlijk want dat had ik zelf moeten weten, maar ik ga nooit op zondag en op zaterdag is het tot 04:00. Kortom een beginnersfout. Ik liet me overhalen om met Emanuelle te gaan kameren en ik verwachtte een ervaren hete dame.


We gingen naar een kamer op de 2e verdieping, maar de kamer zag er eerder uit als een kamer bij de ramen, niet echt schoon, fris en bloedheet en de ventilator werkte niet. Nu ben ik geen actieve rakker op kamer, dus ik kan zeer goed stilliggen. De dame begon en dat was oraal zo zacht dat ik alleen maar wat nattigheid voelde. Kussen had ze ook overgeslagen, dus toen kleine Foots nergens op reageerde met haar maar even gekust.


Daarna daalde ze weer af, maar met 0,0 vacuum en niet een uiterlijk waar ik op val deed kleine Foots dus werkelijk helemaal niets, een zakdoek was harder en droger. Ik gaf haar nog een tip en zei probeer het eens wat harder. Met die slappe hap, zowel van oraal als eierlecken, het werd alleen maar nat, maar het bleef zo slap als een vaatdoek.


De klapper van het festijn was toen er om 01:50 op de deur werd geklopt en nogmaals en nogmaals en nogmaals. Toen deed en dame de deur open en weer dicht. Een hoop tumult voetstappen en lachen op de gang. Het was Feierabend en mijn concentratie, erectie en interesse was intussen gedaald tot onder het nulpunt. Een perfect moment om de sessie te stoppen, want ik wilde geen seconde meer langer op de kamer blijven.


De dame bleef echter erg vriendelijk en gezellig en kon mij ook vertellen dat ik veel te moe was en veel meer tijd nodig had voor rustige massage. Ik zei niets, ik was moe en ik had helemaal geen zin om mijn uitleg te gaan doen. Dat is zinloos in mijn ogen en de dame zal ongetwijfeld haar best gedaan hebben, echter voor mij was het een 0,0.


Afgerekend en zwaar teleurgesteld, want ik had gehoopt op de fantastische Milena (daar droom ik na zoveel tijd nog altijd van) en ik kreeg zo'n beetje het slechtste wat ik ooit in sexwereld, inclusief ramen wat ik ooit heb gehad. Zo zie je maar dat ik de allerslechtste keuzes maak en voor hetzelfde geld was het helemaal top geweest met Milena.


Maar goed als ervaren rot weet ik dat ik een neus heb voor slechte keuzes en bij deze ook weer het bewijs dat in elke club goede en slechte dames voor mijn smaak werken. En dat heb ik helaas voor mijzelf weer eens bewezen.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.