Auteur Topic: SAUNACLUB LIFE (ex-Planet Eden)  (gelezen 314243 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #75 Gepost op: 26 juli 2013, 21:08:55 »
Schijnbaar is er weer (weer!) wat veranderd.  Laatste keer betaalde ik een reductietarief van € 35 omdat ik vroeg binnen was.  Ik kreeg dan een tegoedbon van € 10 om van de kaart te eten.  Het normale tarief was toen € 50 en een eettegoedbon van € 20.  Vermits er nu in de wandelgangen gezegd wordt dat je twee keer gratis mag eten à la carte, vermoed ik dat de inkomprijs nu meer dan € 50 is geworden.  Kan je even verduidelijken a.u.b.  :douchen?

Hi seksenfun,

Als je voor 14.00 binnenkomt is het idd 35 euri inkom + 1 maaltijd a la carte en na 14.00 is het 50 euri inkom +2 maaltijden a la carte.
But last not least,het buffet is free :cochon
Dus als je de mogelijkheid hebt om voor 14.00 binnen te komen doe je een goede zaak .
Officieel is het 20 euri a la carte en dat is gelijk aan 2 maaltijden,de chef maakt geen probleem :douchen

Grtz,Dolfie

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
ZOMERDAG = TOPCLUB!!
« Reactie #76 Gepost op: 10 augustus 2013, 00:14:23 »
BBQ, DJ buiten, lekker sfeertje, behoorlijk verwarmd zwembad in het groen (niet tussen beton en stenen), vele vrouwen en vele mooie vrouwen. 

KORTOM: op een mooie zomerse dag moet je daarheen.  Waar komen plots al die mooie vrouwen vandaan?  Ik was er afgelopen zaterdag en zondag.  TOPLOCATIE  :douchen. 
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
ZOMERDAG = TOPCLUB!!
« Reactie #77 Gepost op: 10 augustus 2013, 10:57:06 »
........vele vrouwen en vele mooie vrouwen. 

KORTOM: op een mooie zomerse dag moet je daarheen.  Waar komen plots al die mooie vrouwen vandaan?  Ik was er afgelopen zaterdag en zondag.  TOPLOCATIE  :douchen .


Simpel SeksenFun, die komen op jou af !


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #78 Gepost op: 10 augustus 2013, 20:37:42 »
Zoals ik al zei is deze club een must op zonnige zomerdagen, laat het maar broeiheet worden dan.

Nog een paar noemenswaardigheden:

De getrouwheidskaart bestaat niet meer.  Nu kan je wel een kaart kopen voor 12 beuren à € 500.  De inkomprijs is dan € 42 met een bon ter waarde van € 20 om te eten à la carte.  Ideaal voor wie regelmatig naar PE teent.

De biefstuk die ik gegeten heb tijdens de BBQ was heel lekker en mals!

Zeker ook vermeldenswaard is dat de dames daar in de zomer allemaal buiten aan het zwembad vertoeven en vrij mogen rondlopen zonder die schoentjes met hoge hakken.  Ik vind de meeste dames mooier zonder die stelten.

In de loop van de dag kwam Steffie op mijn schoot zitten maar die was niet helemaal mijn type dus liet ik die na een korte lapdance maar lopen.

Ook Erica kwam voorzichtig eens polsen.  Ze slaagde er in om mij warm te maken.  Ze is lief en gevoelig.  Helaas vond ik ze iets te mollig om mee te gaan kameren.

Juliana was wel heel opdringerig.  Ze zat me 's morgens te begluren en zodra mijn ontbijt op was (ik zat nog koffie te drinken), kwam ze al de kamervraag stellen.  Zo klasseer je jezelf natuurlijk direct verticaal bij mij.  Bovendien was ik met die dame ooit al eens geweest.  Ze mag er best wezen maar op kamer is het allemaal (ze doet alles) zonder diepgang, beetje automatisch.

Alina dan.
PP was met haar naar de kamer gegaan.  Hij liet zich in het wellnessgedeelte snel door haar verleiden.  Ik zat in de HWP en zag het gebeuren.  PP was al na een halfuur terug en was niet bijster tevreden.  Ik vond ook dat hij zeer snel naar kamer vertrok met haar.  Hij kende haar immers nog niet.  Hij leek wel sm.
Alina had gezien dat ik bevriend was met PP en kwam op een gegeven moment bij mij op de ligzetel liggen/zitten/hangen toen ik even aan het zwembad in de heerlijke zon aan het bekomen was van een saunabeurt.
Wat er daar met mij allemaal gebeurde, had ik niet kunnen dromen.  Een halfuur heeft ze mij seksueel getrakteerd.  Er was een echte klik tussen ons.  Ik speel graag tijdens de seks (seksspelletjes) en zij doet dat duidelijk ook graag.  Zonder info van PP had ik zeker en vast met haar op kamer getrokken.  Nu zijn er natuurlijk twee mogelijkheden.  Of ze is leep en keert helemaal op kamer, of er was wel degelijk een gemeende klikt tussen ons en had ik wel een mooie kamertijd met haar gehad.  Ik zal het voorlopig niet weten want ik nam geen enkel risico.  Je eens negatief laten verrassen daar kan ik makkelijk mee leven maar als ik op voorhand gewaarschuwd was en het valt dan tegen, zou ik redelijk kwaad op mezelf zijn.
Van Alina heb ik het beste gekregen (allicht) van wat er uit te halen valt en dat gratis en voor niks aan het zwembad.  Ik vermoed dat ze niet beseft dat de sessie met PP niet zo goed was want anders zou (denk ik toch) ze gewoon niet naar de vriend van PP komen om hem te verleiden.  Ik kreeg een lapdance, PP vertrouwde me toe dat ze mij aan het zwembad meer en intiemer gekust en getongzoend had dan hem op kamer, speels bijtte ze in mijn arm en aan beide zijden van mijn nek, ik rook niet maar rookte toch samen met haar een sigaret en wij speelden nog wat door de rook in mekaars mond te blazen en zo, ik gaf haar nog een voetmassage en kusjes op haar benen en we plaagden mekaar door te doen alsof we gingen spuwen naar mekaar.  Van tijd tot tijd namen we mekaar ook gewoon lief vast.

's Avondslaat nog een halfuurtje een leuk onderonsje gehouden bij schemerlicht met Victoria  :douchen. 
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline The Joker

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #79 Gepost op: 17 augustus 2013, 14:36:13 »
Afgelopen woensdag samen met een wandelmaatje voor het eerst een bezoek gebracht aan deze club, voorgefinancierd met een vrijkaartje van het Nederlandse collega forum.
Bij het binnengaan om 13:30 de basisuitleg gekregen hoe het systeem werkt en de prijssetting van 50/75 te horen gekregen.
Na het omkleden door de lege bar maar eerst naar het restaurant gegaan, dit omdat het ontbijt maar tot 14:00 beschikbaar zou zijn.
Helaas geen broodjes, enkel wat stukjes stokbrood te vinden en sneetjes brood, wel veel beleg in de vorm van vlees, kaas, eieren, hagelslag, jam etc.
Aangezien er 10 dames en max 5 mannen waren, vraag ik me af wie het ontbijt dan zo snel geplunderd kan hebben.

Na het voederen, een rondje door het hele gebeuren gemaakt en wat je op de foto's kon zien klopte allemaal.
Een zeer grote club met aparte welness bunker en een enorme mooie tuin met diverse zit en afwerkplekken.
Sauna, Stoomsauna, jacuzzi, zwembad, tuinvijver en kilometers grasvelden.
Je kan hier zo met 100 man & vrouw zitten zonder dan het druk lijkt, op een dag dat er maximaal 20 vrouwen en 10 mannen tegelijk lopen oogt het dan weer erg leeg natuurlijk.
Vanaf 21:00 kwam een DJ muziek draaien, voor mij klonk het Turks, maar de vrouwen beweerden dat het Roemeens was.
Aangezien de line up daar ook voor 85%+ vandaan kwam wel te begrijpen.

De M/V verhouding was natuurlijk super omdat er geen mannen waren, maar de optiek was niet spetterend, toch waren er bij de avondploeg wel leuke types te vinden.
Bijna iedereen droeg bikini, op warmere dagen schijnen ze naakt te gaan.
Voor de mannen is het overigens verboden om een zwembroek te dragen in het buiten of wellness gedeelte, blijkbaar willen ze bepaalde bevolkingsgroepen/types mannen preventief voor zijn...
Ook staan er bordjes dat je geen GSM mag gebruiken, maar heel de Roemeense clan zat de hele dag buiten op hun telefoon te kutten, dus met dat verbod wordt weinig gedaan.
De meeste meiden die kwamen buurten hadden natuurlijk een Spaanse moeder en een Italiaanse vader, kortom schaamden zich ervoor uit Roemenie te komen.
Aan het begin van de avond nog een goede kamersessie gemaakt met een dame wiens naam op Alicia oid leek, 1,60 lang, blauwe ogen, gemiddeld postuur, peperkleurig halflang stijl haar.
Meiden klaagden natuurlijk terecht dat er weinig te verdienen viel, maar dat is niet vreemd aangezien er amper mannen binnen waren geweest.

Wellicht komt dit door het grootste manco wat de club heeft: het eten.
Hoewel de kwaliteit van het eten goed is, moet je er wel apart voor betalen, afgezien van het ontbijt, werd er de hele dag niets als buffet geleverd.
Je kon na 14:00 enkel bestellen.
Bij entree voor 14:00 (E35) heb je E10 krediet, bij entree na 14:00 (E50) E20 krediet.
Maaltijd met voor en nagerecht zit je op E20, enkel hoofdgerecht rond de E10.
Helaas kreeg je met een vrijkaartje geen enkel eet krediet, dus moest je of geld lappen, of kroost uit de tuinvijver eten.
Gezien de wisselende entreeprijzen over de laatste kwartalen en het bijbehorende wisseldende drank/vreet aanbod, is het duidelijk dat de club nog steeds geen optimale mix heeft gevonden.

Ik zou zeggen: stop met dit gekloot, maak de entree desnoods E5 duurder, maar zorg dat iedereen gewoon de hele dag door kan eten en drinken.
Mannen gaan nu juist naar een suanaclub om een dagje onbezorgd te gaan relaxen, niet om voor allerlei basisvoorzieningen nog bij te moeten betalen.
Je hoeft ook geen E2 per 5 minuten in de sauna of de jacuzzi te gooien, of om te douchen met warm water...
Toch kom ik zeker nog een keer terug, maar wel met mooi weer gezien de grote tuin, en hopelijk met een tzt weer liberaler voedselbeleid.


Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #80 Gepost op: 17 augustus 2013, 15:22:50 »

Wellicht komt dit door het grootste manco wat de club heeft: het eten.
Hoewel de kwaliteit van het eten goed is, moet je er wel apart voor betalen, afgezien van het ontbijt, werd er de hele dag niets als buffet geleverd.
Je kon na 14:00 enkel bestellen.
Bij entree voor 14:00 (E35) heb je E10 krediet, bij entree na 14:00 (E50) E20 krediet.
Maaltijd met voor en nagerecht zit je op E20, enkel hoofdgerecht rond de E10.
Helaas kreeg je met een vrijkaartje geen enkel eet krediet, dus moest je of geld lappen, of kroost uit de tuinvijver eten.
Gezien de wisselende entreeprijzen over de laatste kwartalen en het bijbehorende wisseldende drank/vreet aanbod, is het duidelijk dat de club nog steeds geen optimale mix heeft gevonden.

Ik zou zeggen: stop met dit gekloot, maak de entree desnoods E5 duurder, maar zorg dat iedereen gewoon de hele dag door kan eten en drinken.
Mannen gaan nu juist naar een suanaclub om een dagje onbezorgd te gaan relaxen, niet om voor allerlei basisvoorzieningen nog bij te moeten betalen.
Je hoeft ook geen E2 per 5 minuten in de sauna of de jacuzzi te gooien, of om te douchen met warm water...
Toch kom ik zeker nog een keer terug, maar wel met mooi weer gezien de grote tuin, en hopelijk met een tzt weer liberaler voedselbeleid.




Dus een vrijkaartje daar is feitelijk 25 euro, want eten zit er niet bij behoudens het ontbijt. Nooit gehoord, maar goed ik ben nog niet te oud om te leren.


Ik ben het helemaal met je eens stop met dit constante gekloot met entreeprijzen gegoogel en voedsel gekloot. Een vaste prijs inclusief de gewone standaard dingen zoals eten. Probeer eventueel met wat cocktails wat extra binnen te hengelen, zoals elders, past perfect bij de tuin en het zwembad.


Trouwens ik moet opmerken dat het dan geen liberaler prijsbeleid is want dan zou de club het uitbesteden aan een cateraar die er dan marktprijzen voor zouden gaan rekenen. Varierend van hamburger tot zalm en herterug. Dat alle standaard in de entreeprijs inbegrepen is komt uit een communistisch systeem een vaste entreeprijs en ieder krijgt hetzelfde voer. Toch spreekt mij het communistisch systeem weer meer aan hier.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #81 Gepost op: 18 augustus 2013, 01:26:41 »
Planet Eden moet je blijkbaar écht bezoeken als het buiten zomers warm is. 

Over het eten heb ik geen klagen.  Je kan op de middag voldoende eten.  Ik eet thuis ook geen middag meer na twee uur.  Het avondeten is bijzonder lekker, ook de BBQ (op bestelling en vers gebakken).  Ik kom altijd vroeg binnen en betaal € 35.  Ik kijk dan wat ik lekker vind en eet dat.  Dat schommelt meestal rond een verteer van € 25.  Vermits ik € 10 krediet krijg, dien ik nog € 15 bij te betalen bij het buitengaan.  Wat is jullie probleem hiermee toch?  Ik betaal dus een werkelijke inkom van € 50.  Dat is € 10 minder dan in de andere NRW-clubs voor een grote prachtige club met grote tuin en pas echt goed verwarmd zwembad, goede wellness, eten à la carte en veel vrouwen en veel mooie vrouwen (tenminste op warme zomerse dagen maar dat is geweten, ook onder de vrouwen)  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline fijnschieter

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #82 Gepost op: 20 augustus 2013, 01:02:48 »
Zondag 18 aug de hele dag naar planet eden.

Nota betreft inkomtarief: aan de receptie hangt uit dat het happy hour tarief (entree vòòr 14u), vanaf 1 sep 40 euro zal kosten ipv 35 euro, maar je zal dan wel voor 20 euro van de kaart mogen eten, nu is dat nog voor 10 euro.

Er waren niet veel vrouwen aanwezig vandaag, doch optisch was het bevredigend. Aantal rakkers was gelukkig ook redelijk, dus de verhouding viel goed mee.

Heerlijk ontbijtje genuttigd, en daarna een babbeltje gedaan met de mooie Michaela, een Moldavische van een jaar of 24. Zij is nog maar 3 dagen actief in Planet Eden, en zat de hele dag wat geïsoleerd aan de hoek van de bar. Tijdens onze babbel geconstateerd dat ze naast haar topje, dat faalde haar borsten te bedekken, poedelnaakt was, wow wat een zicht. Gesprek wees uit dat ze  voordien in Oostenrijk actief is geweest.
Aanvankelijk kwam ze me sympathiek over maar ze reageerde nogal katachtig toen haar even later duidelijk werd dat mijn gesprek met haar op dit vroege uur louter verkennend was. Op haar venijnige reactie knapte ik wel wat af, dus schrapte ze zichzelf van mijn  kanshebsters-lijst.
Later op de dag 2 time checks gedaan van kamergangen die ze deed. De ene tikte ze af op 18 minuten, en de andere op 15 minuten. Een afwerkster dus...

Goed gehumeurd werd ik toen de lieve 26 jarige roemeense Gabriella bij me kwam staan aan de bar. Ze had initieel een handdoekje rond waardoor ik haar optisch niet goed kon beoordelen. De lelijke geschenkverpakking subtiel eraf getrokken, en dear god, wat een body kwam daar onderuit, supertight en mooie lichtbruine tan... kwijlkwijl.... Die moest ik en zou ik pakken, maar deed nog even alsof ik twijfelde, zodat ze nog wat moeite bleef doen en ik kon genieten van haar aandacht en het lekkers dat ik in handen had.
Daarna voorgesteld om buiten te gaan wippen in het bed dat in de tuin stond opgesteld. Ze had hier precies eerst niet veel zin in (is een beetje kouwelijk), maar ze zag dat ik mijn zinnen erop had gezet en ging zonder morren mee. In de tuin ontpopte zich gelukkig een megageile GFE met overmatig tongzoenen, wat een mooie en lieve meid is dit. Half uurtje vol gemaakt, zo hoort het.

Het niet koud vandaag, maar zongewijs wat wisselvallig, doch aangenaam om in en rond te tuin van eden te vertoeven. Eigenlijk is zo'n rustige wisselvallige dag als deze in PE beter dan een echt hele warme dag met bijhorend schwanzenfest. Tegen de avond was de tuin weer kleurrijk verlicht, haardvuurtjes gingen aan en de relaxerende lounge muziek galmde op de achtergrond. 

Later op de dag terug met Gabriella aangepapt en haar een full body massage gegeven in de kino met een combinatie van kwijl en massageolie. Nadien terug op de kamer met deze topper, ditmaal voor een uurtje. Opnieuw een vlammende sessie gehad, praktisch het volle uur aan het pompen geweest (2e keer finishen is altijd een marathon bij mij). Afscheid genomen en met een voldaan gevoel naar huis.

Planet eden is mijn favoriete club op dit ogenblik, de wellness, ruime omgeving en het eten is top. Enkel de line-up is soms een onzekere factor, maar ik heb de indruk dat het de laatste tijd de goede kant uitgaat.
chi ama è perduto  -  wie bemint is verloren

Offline zeppos58

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #83 Gepost op: 23 september 2013, 13:02:24 »
Een paar weken geleden, ergens een van de laatste zaterdagen van augustus naar dit huis getrokken.
Tegen opening, na een vlotte rit aangekomen, op een nog vrij lege parking.
Voor een vrijkaartje kreeg ik een gratis inkom en 20€ om de interne mens te versterken. De broodmaaltijd moet je niet extra betalen, bleek dat je met die 20€ ruim toekomt je kan makkelijk soep, hoofdschotel en nagerecht nemen en dan heb je meestal nog wat over.
Ga je over je bedrag, dan leg je gewoon wat extra € neer bij het verlaten van het pand.
Je kan bij het betreden ook kiezen voor een extra van 10€, voldoende voor een hoofdschotel.
Het eten was zeer lekker van een hoogstaande kwaliteit, zelfs de ouwe PSR kan hier niet aan tippen.

Het huis is nog identiek aan hoe het was een half jaar geleden, voor mijn operatie.
De sauna’s zijn OK het Stoombad ook maar de whirlpool blijft een koude bedoening, net als vroeger.
De whirlpool is enkel te gebruiken als je uit de sauna komt, anders te koud.
Het buitenzwembad was ook bij de koude buitentemperatuur warm, ze zouden bij dat weertje beter wat meer energie inviteren in de whirlpool en geen in het buitenzwembad.

De beszetting was flauwtjes, te weinig vrouwen en ook weinig mannen, uiteindelijk 3 kamergangen gedaan die gingen van redelijk naar vrij goed tot slecht.
Geen goed gemiddelde dus, de Duitse die ik als eerste had was redelijk, ze pijpte vrij goed, tongzoende niet en tijdens het neuken wou ze vooral dat ik snel klaar kwam.
De tweede, een Roemeense, was een stuk beter, voor velen zou ze goed zijn, maar als doorwinterde wandelaar liggen mijn verwachtingen vrij hoog….. ik geef ze een redelijk goed maar zeker voor verbetering vatbaar.

Al een ganse dag liet er een meid rond met een raar kapsel, deels ros, deels bruin, ze bleek lange kamergangen te doen, of beter, ze was vaak lang weg uit de zaak wat een lange kamergang doet vermoeden.
Dames die er net iets anders uitzien intrigeren me, ook deze, en toen we in het restaurant zaten en even wat hadden gebabbeld, wis ik dat ze Russische was, en ik had nog nooit een slechte sessie met een Rusin… dus wijlen weg.
Eén van de grootste tegenvaller ooit, ze was lief teder en tongzoende lekker, maar de seks trok op niets, weggesmeten geld, voor alles is er we eens een eerste keer.

Uiteindelijk bleek het beste van de dag te vinden te zijn in het restaurant en op de massagetafel, sinds mijn hartoperatie heb ik vaak rugpijn, en de masseuse van  dienst wist die pijn zo te behandelen dat ik nadien pijnloos naar huis rijden kon.

Een eerste maal een tegenvaller in Planet Eden, te weinig meiden, en geen sessie om u tegen te zeggen, zelf één om meteen te vergeten…. Dat zou een paar weken later in Samya ruimschoots worden goedgemaakt……

Offline pistol pete

  • PORNO PIET
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 317
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #84 Gepost op: 29 september 2013, 23:55:27 »
Planet Eden after the party. Helaas was het me ontgaan dat er net twee dagen party was geweest. Anders was ik waarschijnlijk ergens anders heengereden (Haus Panthera). twee keer eerder had ik slechte ervaringen op de zondag na een party. Tot 15 uur waren er heel weinig dames. tegen 17 uur zo een 15 geschat en evenveel beren. Twee konden mij bekoren. Elisa (ex Magnum: Bianca) en de Griekse Anna. In de middag raakte ik aan de klets met Elisa die ik vaak zag in Magnum maar nooit mee had gesocialized. Vandaag wel en alles leek in orde voor een kamergang. Totdat ik terloops nog ff vroeg of ze ook kuste. Neen. Oei, geen deal. Ik had behoefte aan een GFE. Helaas, ook voor mij, want Elisa heeft een lekkere body.

Later nog gekletst met Anna, na bijna een half uur twijfelde ik nog. Mijn stemming was niet optimaal bij gebrek aan sfeer in de club. Ik besloot eerst haar door mij geschreven draadje te bekijken want ik kon me weinig herinneren van onze eerste sessie. Enkele minuten later was ik overtuigd. Anna zat inmiddels buiten op schoot bij een andere beer. Helaas voor mij had deze beer geen twijfels, binnen enkele minuten had Anna beet...Ik besloot het niet meer af te wachten en verliet tegen 21 uur de tent.

Het eten viel me tegen. De wiener Schnitzel was te vet en taai als rubber met een dun paneerlaagje. De frietjes waren dan weer wel lekker en krokant.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
EEN ZOMER LANG MET JUPILER EN HÜBSCHE VROUWEN (fun, fun, fun... S.....)
« Reactie #85 Gepost op: 3 oktober 2013, 22:42:25 »
Nog een paar dagen en ook het nazomertje zal ten einde lopen.  Een mooi moment om even de veelvuldige bezoekjes aan Planet Eden van deze zomer te schetsen.

Vrouwen, daar gaat het om.  Het gonst vaak van de geruchten dat er in PE niet veel vrouwen zouden zijn, dat er niet veel sexy vrouwen zouden zijn.  Dat klopt.  De periode dat het zomerseizoen niet geldt in PE (en dat is wanneer het buiten geen stralend en warm weer is en het zwembad niet meer heerlijk verwarmd is - warmer dan in het gemiddelde gezinszwembad -) zijn er inderdaad weinig (sexy) vrouwen aanwezig, bij momenten en al zeker als het niet vrijdagavond of zaterdag is.  Hierdoor vind ik het ook een grote fout dat PE het zomerseizoen al beëindigde half september.  Het zwembad was gesloten, koud en nog maar voor 2/3 gevuld.
In de maanden juli, augustus en ook begin september waren er telkens heel wat mannen present.  Jullie zullen denken van wat kunnen die mannen mij nu schelen, wel ook de vrouwen weten dat en er waren in die maanden dus steeds veel en zeer mooie vrouwen aanwezig.  Wat is er bijvoorbeeld (buiten lekkere seks) leuker dan langdurig pre salen met hübsche vrouwen in het zwembad?
Valentina was ook aanwezig tot half september.  Haar zal ik niet snel vergeten en zij zal ook als rode draad fungeren in dit stuk (proza).
Er was in de zomerperiode ook een Ibiza party.  Ook die party zal ik niet snel vergeten omwille van dat ene feit dat zich op zaterdag afspeelde, waarin ik een hoofdrol toebedeeld kreeg in een life act.


Ik vertelde net dat er flink wat vrouwen aanwezig waren tijdens de zomerperiode.  Dat klopt, in die zin dat PE langzaam op gang komt.  PE gaat open om 11:00 maar de grote groepen vrouwen komen maar tegen 15:00 binnen.  De eerste uren is PE nog erg rustig.  Ideaal om heerlijk te brunchen, zeker op zondag wanneer er telkens die heerlijke zondagsbrunch wordt geserveerd.  De eerste twee uren nooit meer dan een tiental vrouwen kunnen ontdekken en vaak ook niet de mooiste.  Tegen de avond waren er telkens ongeveer 40 vrouwen aanwezig.  Het aantal mannen lag doorsnee genomen een stukje hoger maar het was niet onmogelijk, op geen enkel moment, om jouw dames te bemachtigen.  Misschien één uitzondering en dat is die blonde (fotomodel), die altijd voor de volledige dag geboekt werd door een Duitser en als die Duitser er niet is, is zij er ook niet.  Vergelijk haar een beetje met Jamilia voor de duivenmelker.  Je kon haar wel boeken op het moment dat zij net iets eerder was dan haar klant maar ik heb er geen zin in om met een dame op kamer te vertrekken waarvan je al op voorhand weet dat ze gehaast is om haar geldschieter te zien.  Helaas ontsnapt mij nu haar naam.

In al die maanden verbaasde het mij, vooral in het begin, hoeveel vrouwen buiten zaten.  Ook als het 's avonds al frisser was.  Buiten was het dikwijls een gezellig onderonsje tussen vrouwen en mannen.  Doordat er binnen niet meer mag gerookt worden, ontstaat buiten onder het overdekte terras, aan de houtsblokken die veel warmte geven, een ontmoetingsplek.  Een plek waar "spontaan" de mannen de vrouwen leren kennen, of andersom, zoals je wil.

Wat me op een gegeven moment ook ineens opviel dat was het feit dat er op n-tv een documentaire draaide over de Hells Angels en hoe sommige vrouwen erg geboeid naar zaten te kijken.

Wat ludieke losse flodders dan (en hoe ik er op mijn - eigenzinnige - manier op reageer) .

- Op een gegeven moment kijkt een dame heel erg vies naar mij.  Op zich misschien niets om te vernoemen was het niet dat het op dat moment de knapste dame van de club was.  Ik trek me dat niet aan maar het trekt me wel aan.  Helaas heb ik in de club niet de tijd om één dame continue te volgen en zag ik ze niet meer, eens ze uit mijn zicht was verdwenen.  Anders had ik er weer graag een spelletje mee gespeeld.
 
- Een andere dame komt in het restaurant aan de ingang van de keuken, bij de menukaart, met opzet (zogezegd per ongeluk) met haar ferme borsten tegen mij staan.  Het gebeurde een beetje zoals het in het echte leven zou gebeuren.  In het echte leven komt het echter niet zo vaak voor dat ze daarna dan ook direct zeggen dat ze je willen, écht waar en nu!  Spijtig voor haar (in het echte leven zou ik gretig ja gezegd hebben maar net daarom ga ik naar de clubs - omdat ik dan snel kan krijgen waar ik in het echte leven zeer veel moeite moet voor doen - val ik niet zo onmiddellijk voor 'dikke tieten'.

Tussendoor ook even vermelden dat PE er altijd hygiënisch en proper bijligt.  Ook de details worden niet over het hoofd gezien.  Zo heb ik een poestmadam op een dag bijna de gehele dag bezig gezien met het afstoffen van de planten (en dat zijn er, zeker in het wellnessgedeelte, heel wat in PE).

Misschien speelde heel wat taferelen zich af in het restaurant?  Misschien is dat zo gek nog niet omdat ik ook vaak in het restaurant vertoef.  Naast seks is er namelijk nog iets dat ik graag doe, buiten een lekker biertje drinken, eten.  Over bier gesproken en niet onbelangrijk om te vermelden: Planet Eden is de énige saunaclub, voor zover ik weet maar ik weet weinig over saunaclubs, waar ze Jupiler hebben.  Soms was de koelkast (zelfbediening!) bijna volledig geplunderd door mij en door de heren die ik het bier heb aanbevolen.  Vele Duitsers kennen dat bier niet eens.  Het is een schande!

- Ik kom het restaurant nog maar eens binnen en ik zie daar drie vrouwen smakelijk eten.  Mijn oog viel onmiddellijk op één van de drie.  Oogverblindend mooi, ongelooflijk!  Het gelukkige toeval wou dat uitgerekend zij meteen aandacht voor me had, lief en vriendelijk lachte en hallo zei, om te beginnen.  Ik kon zelfs niet eerst wat zeggen, verdorie toch.  Ik ben er bijna zeker van dat ze niet gezien had dat ik enorm veel oog voor haar had.  Voelde ze misschien hoe knap ik ze vond?  Ik hing dan maar even de gentleman uit en vroeg of ze nog wat wou drinken.  Ik moest toch ook voor mij drinken gaan tappen aan de self bar.  Ze was duidelijk gelukkig dat er nog gentle mans af en toe naar de clubs komen.  Zo dat was dan alvast geklonken, dacht ik.

- Ach ja, het zal maar flink aan het regenen zijn na een warme zomerse dag en je zal dan na een saunabeurt maar gaan zwemmen in het zwembad.  Ik garandeer je dat daar geen enkele vrouw aan uit kan.  Verbaasd kijken, lachen... die is gek....  Ik zie het gekke er eigenlijk niet van in.  Het water lijkt zelfs warmer dan en nat, ben ik toch al.

VALENTINA

- De eerste weekends kenden vele vrouwen mij nog niet en bijgevolg kan je niet de spontaniteit verwachten die ik krijg in bijvoorbeeld PSR.  Het is echter wel leuk om de reacties te zien van sommige vrouwen die er erg in hadden dat met name Erika ineens mij bij mijn naam noemt.  Dames die eerder niet speciaal in jou geïnteresseerd waren, waren dat wat later ineens wel.  Ze verstaan natuurlijk meteen dat je dan een gast bent die vaker in de club komt en wie vaker komt, geeft vaker geld uit en is het nu niet precies daarom dat de dames in eerste plaats in de club aanwezig zijn?  Om een laadje te vullen.

Wat algemeenheden (veranderingen) nog.

Om het zwembad nog wat meer te sieren, hebben ze nu een waterval geplaatst die continue stroomt.
 
Een lange tijd gold in PE dat de dames € 100 konden vangen voor een sessie van een uur.  Daar is al enige tijd verandering in gekomen.  Omdat echter niet alle vrouwen zomaar akkoord gingen met de prijsdaling naar € 75 per uur (en omdat de club nu eenmaal niet graag alle vrouwen ziet weghoppen), mogen ze € 100 vragen maar moeten ze het op voorhand zeggen.  Een beetje een situatie zoals in alle NRW-clubs dus.  Let wel op dat je er zelf even over begint want gehaaide tantes vertellen na 25' op kamer dat een verlenging € 100 kost.  Wat bedoelt men precies met op voorhand zeggen hè.

Een mooi initiatief is (of is het kosten besparen?) dat deze winter de verschillende kamers op verschillende temperaturen zullen verwarmd worden, liet ik me wijsmaken.  Er zouden kamerblokken komen die zeer warm zouden verwarmd worden, kamerblokken die normaal verwarmd zouden worden en kamerblokken die minder warm zouden verwarmd worden.  Verschillende kleuren lichtjes zouden dit aangeven.

Tegenwoordig wordt er ook elk uur aufguss verzorgd in PE in de sauna.  Het is te zeggen: de masseuse (overigens iemand die weet waar ze mee bezig is) doet dat.  Een klok aan de sauna geeft aan wanneer de aufguss gebeurt en met welke geur.  Echter wanneer ze met een massage bezig is, gebeurt het niet of verlaat.  Origineel is wel dat er ijsblokjes op de stenen worden gelegd.  Op die manier komt de heerlijke geur niet onmiddellijk vrij maar gaat het stilletjes aan.  Een bijzonder effect.  De masseuse gebruikt hiervoor de emmer die anders in de sauna stond.  Deze staat dus niet meer in de sauna maar op momenten dat ze op het aufguss-uur met massage bezig is, staat de emmer weer wel in de sauna.  De ton met geurextract staat ook nog steeds naast de sauna zodat liefhebbers van aufguss nooit zonder moet saunabaden.

De life music in de weekends is ook altijd de moeite.  De DJ kiest de juiste muziek op de juiste momenten en weet in te spelen of de atmosfeer/ambiance die er op dat moment heerst.  De muziek staat overigens ook nooit zo luid dat je niet meer fatsoenlijk wat tegen mekaar kan zeggen.

- Soms beseffen ze het écht niet die vrouwen.  Hoe sexy ze eigenlijk spontaan aan het poseren zijn als ze voor een kruk aan de bar staan.  Als ze dan van zichzelf al een seksbom (blond – felwit- haar, extensions, zeer lang) zijn, is er helemaal niet veel meer nodig.  Het is voor mij dan ook aardsmoeilijk om niet te staren.  Toen madam dat doorhad, viel meteen ook haar "frank", hoe ze er stond.  Op dat moment accentueerde ik het nog wat met het duimteken 'knap'.  Waarom ze dan "gewoontjes" ging zitten, blijft me een raadsel.

- Op een van de vele zonnige dagen werd ik in de voormiddag al meteen uitgenodigd door een dame om samen wat te gaan zwemmen en wat plezier te maken.  Dat laat ik mij geen twee keer zeggen en plezier hebben we gemaakt.  Ze ging eerst uit het zwembad toen ze het koud kreeg.  Later op de dag vroeg ze of we naar kamer gingen vertrekken.  Zo super aantrekkelijk, zo 100 % mijn ding, was zij nu ook weer niet.  Hoezo?  Ze was van mening dat het zwempartijtje van heden morgen een kamerbevestiging betekende.  Voor mij niet en dus is het niet.  Bovendien vond ik het in het zwembad allemaal nogal gemaakt.  Daar hou ik niet zo van (en zeker al niet op kamer).  Wat later kwam haar vriendin ook eens bij mij polsen.

- Met Valentina ook best nog veel leute gehad.  Het is écht een lieve dame die met gekke mannen als ik best veel fun kan hebben.  Zij stelt tijdens het gek doen overdag helemaal  geen kamercontract op.  Ze kwam op mijn schoot, kus met lippenstift, aan de bar langs achter genomen....

VALENTINA
Even wat meer over de Ibiza party. 

De party was twee dagen lang.  Vrijdag en zaterdag.  De amusementswaarde, de ambiance, de veelheid aan dames en heren was erg verschillend op vrijdag en zaterdag.  Waar het op vrijdag een beetje een kalme bedoening was en weinig party sfeer te rapen viel (op een gewone zomeravond aan het zwembad in DV was er meer ambiance), was het op zaterdag totaal anders: superambiance, real big party time!!

Het onderscheid op de twee dagen was terug te vinden tot in het restaurant.  Vrijdag was er het gewone ontbijt, dan à la carte tot ongeveer vijf uur 's avonds en dan tot acht uur 's avonds ineens (zonder aankondiging) niets meer.  Dan was er een heerlijk buffet en 's avondslaat nog versnaperingen.  Zaterdag was er continue een lekker buffet dat steeds wisselde van lekkers en lekkernijen. 

De shows mochten best gezien worden.  De pornosterren brachten ieder hun eigen item.  Van een sm-(achtige) act tot studentje.  De shows waren vrijdag anders dan zaterdag.  Wie dus zoals ik een dubbelticket kocht (€ 75/2 dagen), kwam niet bedrogen uit, moest niet de twee dagen op krak dezelfde shows kijken.  Het publiek werd actief bij de shows betrokken.  Zaterdag weeral veel intensiever dan vrijdag.  Allicht omdat er gewoon meer vrouwen en mannen aanwezig waren. 
Dat het bier soms meer kwaad dan goed kan doen, bewees de Duitser die ineens niet meer wist dat er in een sauna altijd een saunadeur staat.  De man slaagde erin om de saunadeur (en zijn hoofd) aan diggelen te slaan.  Hij moest onder het bloed afgevoerd worden naar de spoedafdeling van een ziekenhuis.  Hopelijk is hij niet getrouwd of wachtte zijn vriendin hem thuis niet op.  Dan is het hek helemaal van de dam natuurlijk.

Vrijdag, net voor ik de tent eigenlijk wilde verlaten (na ongeveer 15 uur aanwezig geweest te zijn), pikte ik nog gauw een laatste porno showke mee.  Net voor het optreden lachte de porno actrice naar mij.  Ik zat nu voor een keer op de voorste rij.  "Ai", dacht ik bij mezelf.  "Da's geen goed teken, ze heeft me in het vizier, ze is wat van plan".  Het zou er van komen en het kwam er van.  Ze voerde een mini-sm-showke op.  Ze dronk een flinke slok water van een glas en kwam op me af.  Ze kwam boven mij hangen en (ik voelde het al aankomen, ook als het nog niet zo ver was) spuwde het water met een volle teug in mijn gezicht.  De overschot belandde op mijn buik.  Daarna plaatste ze haar kont in mijn gezicht en liet de rest van het glas water via haar kontgaatje over me heen lopen.  Dat was even koud maar dat droogt snel.  Er bleef echter na een tijd in mijn gezicht iets plakkerigs achter.  Haar spuug natuurlijk.  De porno actrice die dit bij mij deed, vond ik toevallig erg knap, bijna helemaal mijn type.  Ik vond het dus eigenlijk best wel geil, ben het spuug er niet gaan afwassen of heb het er niet afgeveegd.  Ik ben zelfs zo gaan slapen.  Noemen ze dat een (opkomende) fetish? 

Er was op zaterdagavond een vuurshow binnen.  Allicht omdat die vrijdagavond buiten met flinke moeilijkheden te kampen had.  Door de wind bleef het vuur in het begin niet aan.  Een vuurshow zonder vuur is niet enkel erg donker maar ook niet meteen wat je van een vuurshow zou verwachten.  Later die vrijdag zou het toch nog allemaal goed komen.  Misschien was de vuurshow niet zo'n groot spektakel op zich, ik zou toch niet willen nadoen hoe zij met haar armen door het warme vuur ging en hoe ze met haar poes wel heel erg kort bij het fel brandende vuur kwam. 

Andere show waren onder andere nog een sm-act op zaterdag waarbij toch wel redelijk ver gegaan werd (voor niet sm-ers, gewone hoerenlopers).  De porno actrice liet kaarsvet druppen op een man zijn body.  Ook kreeg deze man zweepslagen te verduren (ook op zijn lul).  Ik neem dan gemakkelijkheidshalve maar aan dat de actrice een trucje toepast zodat de zweepslagen erg lijken maar in wezen helemaal geen pijn doen.  De man in kwestie keek toch even niet zo vrolijk.  Ik kom in dit geval dan maar terug van mijn 'gemakkelijkheidshalve' of was het bij de man meer het verrassingseffect (verschieten) dat speelde?

Alle porno actrices spoten Nivea crème in hun mond en lieten die dan uit hun mond over hun lichaam lopen.  Eentje had er echter niet beter op gevonden dan het over een man zijn gezicht te laten lopen.

- Omdat ik graag ook wat in de zon lig te luieren en een bepaalde dame dat al meermaals gezien had, vond ik de joke best goed gevonden toen ik even aan het luieren was op de grote poef in het wellnessgedeelte.  Ze wees er me doodleuk op dat er momenteel geen zon was buiten, toen ze naar kamer ging.  Het was Diana, die samen met Tony de ene kamer na de andere weet te versieren.  Een prestatie op zich want het zijn beide twee niet meer van de jongste dames waar andere wat oudere dames in andere clubs alle moeite hebben om zich staande te houden tussen al dat jonge geweld.  Het moet zeker aan de service liggen.

Hoewel ik beloofde dat Valentina als rode draad zou fungeren in dit verhaal, ga ik de perikelen met haar misschien toch maar bundelen, een beetje bij mekaar houden.  Misschien duidelijker?  Allyssia... gek, gek, gek... haar bedprestaties zijn niet écht bovengemiddeld, misschien zelfs maar gemiddeld.  Toch, toch... had ik er wat mee.  Ach, ik had wel meer met meerdere vrouwen maar de bedsessies ga ik in aparte topics onderbrengen. 


VALENTINA

- Wie ook niet zonder speciale vermelding kan gelaten worden is Angela.  Ja Angela (van Merkel, zei ze zelf; kwestie dat de werbung wat blijft hangen zeker).  Het is een babbelkous.  Haar tetter staat geen halve minuut stil.  Waar je ze ook treft, waar ze je ook aanspreekt.  Ik zou het niet kunnen maar nog meer... zelfs vele vrouwen zouden het niet kunnen.  Het moet boekdelen spreken dus.  Zeppos heeft er mee gekamerd.  Babbelde ze daar ook zoveel?  Hopelijk kon hij haar de mond snoeren (volproppen).  Dan moet ze wel zwijgen.  Kan je je voorstellen om daar ongevraagd samen mee te ontbijten, te eten.  In de loop der dagen kwam ze regelmatig even bij me zitten.  Aan tafel, buiten... zomaar.  Ze zei het zelf dat ik niet met haar kamer, ze weet het, ze komt gewoon bij mij gewoon om wat te tetteren, mekaar luchtig onderhouden.  Goh, ze is best sympathiek hoor.  Op den duur kende ze me zo goed dat het haar meteen opviel als ik eens een keer in mijn kostuum (badjas) gekropen was.  Ben je ziek, vroeg ze.

Sommige mannen vragen zich al eens af waarom sommige mannen zoveel aandacht krijgen van sommige vrouwen in sommige club op sommige momenten.  Dat is eigenlijk vrij simpel te verklaren.  Deze mannen brengen (al dan niet beseffend, op tijd) veel geld naar die dame(s).  Ofwel hebben ze gewoon heel veel geld en zijn ze stinkend rijk, dames houden daarvan ofwel komen ze op zeer regelmatige basis naar dezelfde club en kameren telkens keer op keer.  Als de dames dit in het snuitje krijgen, krijg je vanzelf veel aandacht.  Ik kon dat trouwens aan den lijve ondervinden.  Het verschil aan aandacht het eerste weekend tegen het verschil aan aandacht het laatste weekend: dag en nacht verschil.  In de winterperiode kom ik dan weer niet in PE, tegen volgende zomer zijn er voor 80 % weer allemaal nieuwe dames en kom ik weer wel veel.  Dan werkt het trucje dus weer en als dan een van die dames van de "oude garde" (die 20 %) nog wat wil helpen door je naam te roepen door de club....  Wie niet mooi is, wie niet stinkend rijk is... hoe zegt men dat ook al weer... moet slim zijn.

- Daar lag ik dan, wat te luieren in een sofa in de bar.  Genoeg mannen om me heen.  Toch, alsof het afgesproken was, komt eerst Dana een beetje onnozel doen bij mij, op me rijden, direct daarna Erika.  Ook wat op me rijden, strelen (mekaar kietelen), massageke,....  De ene na de andere.  Ben ik soms ineens een jury?
 
- Erika, ze heeft een mooi gezicht maar voor mij net iets te vol.  Verder is ze speels, lief en al wat je maar wil.  Ze heeft me verschillende keren trachten te verleiden en soms was het zelfs met succes.  Er bewoog wat tussen mijn benen.  Toch ben ik met haar niet gaan kameren.  Ze weet het ergens wel, dat zij mijn type niet is.  Ze blijft het sportief opnemen.  Ik merkte bovendien op, hoe lief ze ook is, dat ze van "tederheid" niet echt kan genieten.
 
- Dana nam het iets minder sportief op dat ik na haar verleidingspogingen niet toehapte.  Ze bliksemde mij bijna dood aan het zwembad, een beetje later.  Ik deed alsof ik bang was van haar en ze kon terug lachen.  Erika had een lekkere riekende parfum op.  Het nadeel daarvan (het was buiten op een sofa) was dat ik wat later de ene wesp na de andere om me heen kreeg.  Wat is dat trouwens met die wespen in PE?  Ik heb vroeger op school geleerd dat wespen de honig uit de bloemen halen.  In PE lusten de wespen alle dranken (ook koffie), vlees, kaas, fruit... parfum.  Buiten eten, het is gezellig maar die wespen erbij was een stuk minder tof.  Dan maar de truc van het vlees toepassen (of fruit).  Ergens wat van je vandaan leggen en ze kruipen daar allemaal op; en smullen maar, zolang ze mij maar gerust laten.

- Dana verklaarde me nog dat ze dacht dat ze niet goed genoeg voor me was.  Uit mijn hoofd kon ik mij geen sessie met haar meer herinneren maar omdat zij het er over had, dat we die al hadden gehad, vond ik het maar raar dat ik me er niets meer van herinnerde.  Meestal zijn zo'n sessies dan niet super geweest.

- Dana.  Ja Dana weer.  Wat krijgt die nu ineens.  Ze verkracht me bijna op de grote ronde poef aan de sauna.  Ik doe dan maar mee en teas haar wat.  Nu dacht ze écht dat ik nu ineens toch met haar naar kamer zou gaan.  Tja... ik steek anders in mekaar.

- Op een van de rustige voormiddagen in PE, de vrijdagvoormiddag, voor de Ibiza party met name, een paar keer wat fotoshoots mogen aanschouwen.  Verschillende dames poseerden met veel plezier voor de camera van de cameraman die ingehuurd was om foto's te maken van de porno shows.  De ene dame had talent, de andere moest meer bijgestuurd worden.  Op zo'n momenten zie je maar hoeveel latijn er ingestoken wordt vooraleer het kiekje geschoten wordt.  Het moet juist zijn, het moest uiterst sexy zijn.  De benen net een beetje meer open en zo, al was het maar enkele millimeters.  Het moest juist zijn.  Ik had het geluk om ook een opname met Valentina aan het zwembad te mogen aanschouwen.  Ik gaf haar nog een complimentje achteraf.  Ik had me wat verstopt zodat ze niet zou kunnen zien dat ik het aan het aanschouwen was.  Dat wou ik even niet.

- Sommige dames kunnen dan weer maar zelden lachen.  Toeval of niet maar weer zo'n typisch hoerig typetje; ja met paardenstaart.  Ik volg en volg haar, vlak achter haar.  Ze moest het geweten hebben, gevoeld hebben....  Ik loop vlak naast haar.  Zij wou naar links naar het restaurant, ik naar rechts naar de lockers (voor die keer dat ik eens niet naar het restaurant wou; je zou bijna gaan denken dat ik het er voor deed).  We moesten mekaar kruisen.  Iemand moest dan natuurlijk iemand doorlaten, voorlaten.  Ik was de gentle man.  Zij de blijvend norse hoer.  Ze vergat hierbij dat ik haar aan het plagen was en ik dacht dat het al van de oudheid stamt dat plagen het aanvragen betekent.  Zij was echter nog zeer jong en dus niet van de oudheid.  Het zal dat geweest zijn. 

- Op een gegeven moment lig ik in een grote witte sofa heerlijk te luieren, te kijken naar al het schoon vrouwvolk.  Valentina zit op een kruk aan de bar.  Schuin tegenover mij.  Ze kijkt om, eindelijk, en ziet me.  (Dana keek ook net.)  Valentina komt (lees: ze stapt op me af) (Dana ook bijna tegelijk.) en komt bij mij liggen.  Ze blijft wat liggen, weinig spontaan.  Dat viel me flink tegen want ik had een speciaal boontje voor haar.  Ik had ze de avond daarvoor gezien maar haar tenuetje (dat ze vaak 's avonds aandoet), haar sm-pakje (om een zwaar woord te gebruiken).

  Het  staat haar magnifiek (sexyyy!!, dominant, uitdagend, ik heb het daarvoor).  Ineens zegt een vriendin wat tegen haar.  Ik versta van haar taaltje niets maar kon wel vermoeden dat er wat aan de hand was.  Op zo'n moment word ik dan ook nieuwsgierig.  Ze zegt ineens tegen mij dat ze buiten een sigaretje gaat roken en bolt het af.  Niet direct maar een paar minuutjes later loop ik naar buiten, via het wellnessgedeelte om zo een blik te kunnen werpen (onopvallend) naar buiten.  Was Valentina aan het roken?  Ja, Valentina was aan het roken, met een man (lees: Stamkunde).  Zoiets kon ze toch ook wel gewoon eerlijk tegen mij zeggen, niet?  1 + 1 is toch 2.  Nu is het wel erg stom (voor haar).  Ik loop langs de andere kant het wellnesscomplex weer uit en loop nonchalant voorbij haar (en de man).  Ik weet niet wat ze toen gedacht heeft.  Doet er ook niet toe.         

- Allyssia, ze is best een beetje professioneel maar ze geeft je tussendoor de nodige aandacht.  Regelmatig een beetje met mekaar spelen, altijd leuk.  Ik hou daar wel van.  Allyssia, eigenlijk lijkt ze helemaal geen prostitué, ze is zelf een beetje koket.  Ik zou fier zijn als ik met haar bij Milquet op het appel zou mogen komen.
Opnieuw in de bar.  Ze zit in een sofa.  Ze ziet me niet.  Ik kruip ineens achter haar.  Ze verschoot en beetje maar kon al direct raden wie het was, want wie doet nu zoiets?  Ik had nog net gezien dat ze lipstick had opgedaan.  We beginnen weer wat te spelen.  Bijna telkens tijdens onze spelletjes in de bar is ze een beetje stout, dominant.  Spijtig dat ze dan op kamer zo braaf is.  Ze bijt me in mijn nek.  Ik doe alsof ik kwaad ben en ik krijg een dikke kus.  Een kus in mijn nek wou ze geven om het te genezen maar dat wou ik niet.  Ik wou een mondkus.  Die kreeg ik ook.  Content dat ze was dat ik nu vol rode lipstick hing.  Voor mij was het een leuke souvenir.  Ik wist het immers, van die lipstick.

- Ineens werd ik buiten omarmd, zomaar, door Jasmine.  Ze was toen nog maar drie weken in PE.  We wandelden naar het wellnessgedeelte, arm in arm.  In het wellnessgedeelte ben je niet meer zo ver verwijderd van de kamers.  Listig maar zo doorzichtig toch.  Ze zei me ineens dat ik haar moet neuken omdat ik alle dames neuk maar niet haar.  Ik zei haar dat ik helemaal niets moet.  Ze verbeterde met als ik wil.  We lopen nog een eindje door en belandden op de poef aan de sauna.  Ze zou met toch proberen te overtuigen.  Ze gaf met andere woorden zichzelf niet zomaar gewonnen.  We gingen best ver op die poef.  Geen tongzoenen, lieve kusjes, met poesje en kontje spelen (met slip nog aan), ze kwam op me rijden, op me liggen... zoenen.  Helaas het zoenen was alles behalve overtuigend.  Ik zei haar dat ik er nog eens zal over nadenken.  Uiteraard begrijpt ze het wel.  Ze vertelt me dat het in PE is als poker.  Beginnen en zien of je wint.  Ik antwoordde haar dat ik liever op voorhand weet of ik ga winnen.  Ik kreeg nog een souvenir (lipstickkiss).

Valentina dan maar weer.  Haar reactie (straks) even afwachten.  Nu speel ik dat ik boos ben.  Van mij weglopen voor een andere man.  Bestaan er ergere dingen in het leven?  Natuurlijk!  O ja, intuïtief denk ik zomaar dat Valentina niet graag kust.  Dat is ondermeer een reden waarom ik echt niet gehaast ben om met haar te gaan kameren.  Anderzijds zal er al veel moeten gebeuren opdat ik niet met haar zal gaan kameren.  Morgen, overmorgen, over-overmorgen....

Ik blijf het vinden.  PE is een echte pre sales club.  Uiteraard zijn er dames die weigeren om daaraan mee te doen.  Een dame vertelde me trouwens ook (Angela met name) dat PE een pre sale club is.  Ze vergeleek met Magnum waar veel directer op kamer gegaan wordt.  In PE was het in elk geval een feit dat ik bij momenten een stijve had, voorvocht had, enkel van de pre sales.  Soms gebeurde het zelfs dat ik mezelf in de bar moest controleren of ik zou in mijn handdoek gespoten hebben (en dat zou toch wel heel erg jammer geweest zijn).


 VALENTINA


- Mandy, wat een bloedmooie dame staat daar in de deuropening.  Ik lag op een poef in de bar.  Ze komt binnen en vraagt of ik slaap.  Nee, natuurlijk niet.  Wat is er nu stommer dan temidden de mooie dames te gaan slapen?  Toch zegt ze me dat ze me maar zal laten.  Ik wenk haar.  Ze komt op me zitten en begint me te berijden.  Een halve minuut?  Zoiets.  Dan ineens weer weg omdat ik niet meteen wou gaan kameren.  Een klassieker, snel snel, niet kussen....  Toch gaat ze even later in de loop naar het restaurant weer in mijn weg staan.  Opnieuw stelt ze de kamervraag.  Opnieuw wil ik niet.  Zeker geen type voor een GFE-er.  Later op de avond zie ik ze heel erg uitgebreid pre salen met jonge gespierde gasten boordevol tatoes.  Het is hun gegund.   

- Allyssia komt nog eens tot bij mij.  Ze laat vallen dat (zogezegd) niemand haar wil vandaag.  Ik ook niet.

- Een dame die me tijdens al mijn bezoekjes nog geen blik gunde, had voor zichzelf blijkbaar een reden gevonden om bij mij te komen zitten in de sofa.  Leuk, was het niet dat ze mijn vol glas limonade omstootte.  Mijn benen, mijn voeten, mijn sloefen... alles plakte.  De poetsdienst kwam ter plaatse en ik ging me even snel wassen (ontplakken).  Nadien komt ze terug mijn richting uit.  Ik zei dat het geen kwaad kon deze keer omdat ik geen glas op het tafeltje had staan.

Ik had het er al over dat er een groot verschil was tussen de party(sfeer) op vrijdagavond en op zaterdagavond.  Zaterdag waren er iets meer vrouwen dan vrijdag.  De mannen waren (zoals meestal) in de meerderheid.  Leuk voor de dames.  Vooral omdat het vrijdag net andersom was.  Nu konden ze naar hartelust kameren.  Vandaag zaterdag flinke ambiance.  Ook het eten was veel lekkerder: uitgebreider buffet (o.a.: schaal- en schelpdieren, vis op een bedje spinazie en tomaten, kaastafel, tiramisu en kokosgebakje).  Ook de shows waren veel spectaculairder.  Bij de eerste show was het al meteen raak.  Er waren veel jonge gasten aanwezig.  Alsof ze hun discotheekavondje even ingeruild hadden voor een bezoek aan een hoerentent.  Eén van die jonge gasten werd door de porno ster op het podium geroepen.  Hij wou niet echt.  Ze moest hem erop sleuren en dan nog probeerde hij tot twee keer toe te ontsnappen.  Zijn maten hielpen de porno ster want zijn maten vonden dat hij op het podium moest blijven.  Het zweet brak uit bij hem, stresskip, angst....  Het werd helemaal leuk toen hij op zijn rug op de grond moest gaan liggen en het lijdend voorwerp in het spel werd. 

- Ik maak een praatje met Valentina maar kan me niet van de indruk ontdoen dat ze niet zo stond te springen om met deze oude gast nu op kamer te gaan nu er zoveel jonge gasten aanwezig zijn.  Was het maar een idee?  In elk geval zag ik ze van de ene jonge gast naar de andere fladderen en vond ik het best een beetje leuk dat ze twee uur later nog steeds aan het fladderen was in plaats van kameren.  Blijkbaar had ze iets dat jonge gasten afstoot.  Even later zat ik naast Erika, een vrijblijvend praatje.  Valentina komt bij ons staan.  Alsof er niets gebeurd was, alsof ik van niets wist, praatten we gezellig met mekaar.  Erika loopt dan met Valentina naar buiten om een sigaretje te gaan roken.  Later zou ik dan weer continue (met opzet) oogcontact met Valentina maken.  Ik vertikte het echter om naar haar te gaan.  Zij doet wat onnozel naar mij vanop afstand.  Zo gaan we natuurlijk niet naar mekaar toegroeien.  Uiteindelijk komt ze naar mij.  Duidelijk twijfelend want voordien was ze me al voorbijgelopen, nog een keer, nog een keer.  Ze komt close tegen me aan staan en was een stuk spontaner en leuker dan daarstraks.  Moe van het fladderen wou ze een bed zien, of wat?  Ze vertelt me doodleuk wat ik dus al gezien had.  Niemand wou haar.  Waar heb ik dat nog gehoord?  Het was 'langweilig' voor haar.  Jullie kennen me nu al wel een beetje zeker.  Ik spreek haar naar de mond.  Dacht ze nu werkelijk dat ik uitgerekend nu ineens met haar zou gaan kameren.  Staat er soms stomkop op mijn voorhoofd geschreven?  Zo zie je maar dat onze speciale relatie blijft bestaan.  Misschien wordt er nog wel een hechte band gesmeten tussen haar en mij?
Valentina en ik merken dat er weer een show gaat beginnen.  We gaan samen kijken.  Dat ze me om een of andere reden boeide, is het minste wat je kan zeggen.  Ik had inmiddels een stijve.  We stonden recht.  Ze blijft echter niet close tegen me aan staan.  Ze is ook steeds aan het 'scannen'.  Dat is haar goed recht.  Ze wijkt wat van mijn zijde.  Na de show staat ze terug close tegen me aan.  Wie speelt er hier nu eigenlijk een spelletje.  Ik graag.  Ze probeert weer hopeloos alle aandacht te trekken.  Ik reageer opzettelijk koel.  Het zal vandaag niet lukken, seks met Valentina.  Zij denkt: vandaag zal het gene seks met seksenfun wezen.
 
- Ondertussen ziet Erika (die het plaatje snapte) haar kans schoon.  Zij wil mij, ik haar niet.  Ze doet er alles aan om mij op andere gedachten te brengen.  Ik blijf vriendelijk, streel over haar rug en nek met mijn nagels (nu ja... nagels).  Ik wrijf even door haar mooie lange zwarte sluikhaar.  Natuurlijk ging ik niet met haar naar kamer.  Het water mag dan soms wel even erg diep zijn tussen Valentina en ik, nu onder de ogen van Valentina met Erika ineens weglopen naar kamer... nee... daar ben ik te braaf voor.
 
- Beatrice komt even polsen, bij de ligzetel waar ik in lag te luieren in de zon.  Het was haar eerste dag in PE.  Weeral zo'n schoonheid.  Zo oogverblindend mooi, eigenlijk had ik er sofort mee moeten gaan kameren maar omdat mijn vermoeden was dat ze daar als een mooi poppetje zou liggen, liggen, heb ik het maar gelaten.  Daar heb ik niet veel aan.  Ik wil goede seks.  Spetterende seks, zeg maar.  Ze zou een tweede poging wagen op de poef aan de sauna, een tijdje later.  Daar had ik trouwens succes bij de dames.  Angela probeerde het daar ook.  Toen het babbelen stopte en zij mijn tepels begon te kussen en lichtjes begon te bijten, ben ik gaan lopen.  Zij dan ook maar.  Ik keerde terug.  Dame nummer drie kwam haar kansen wagen.  Het was de vriendin van Beatrice.  Ook haar eerste dag in PE.  Andrea heet ze.  Minder mooi.  Verleidde me intensiever maar met zoveel overacting (kreunen, ik wil je, ik hou van jou) en ondertussen maar met mijn lul spelen.  Beide zijn ze van plan om drie maanden te blijven.  Dan zouden ze weer naar Spanje vertrekken want ze waren niet Roemeens.  Ze had het kunnen weten die Andrea dat ik niet met haar zou gaan kameren.  Ze stelde me voor haar verleidingskunstjes nog de vraag of ik even aan het relaxen was en daar antwoordde ik bevestigend op.

- O ja, die 'blonde' Afrikaanse, kwam me daar ook nog eens verleiden maar zij weet eigenlijk ook al stilletjes aan wel dat ik niet op haar val.

In de bar weer.  Daar staat Valentina weer.  Ik ga er op af.  Ze leek wel dolblij mij weer te zien.  Het was weeral een week geleden, van op de party.  Ik hield alle schijn hoog dat vandaag onze dag aangebroken was.  Ik wrijf een beetje tussen haar benen, snel effe kussen op de wang.  Ik ben nog steeds niet overtuigd dat ze graag zoent (tongzoent).  Daar kom ik op gepaste tijd wel achter (en tussen ons) ook al tongzoent ze niet, zal ik toch (vroeg of laat) met haar gaan kameren.  We hadden nog niets gezegd tegen mekaar.  Ineens zegt ze wat.  Ze leek wel een man, zo'n zware stem.  Ze snuit haar neus, ze hoest en kucht wat.  Oeps, vandaag misschien maar beter op grotere afstand blijven van haar.  Het is niet het moment om griep te krijgen.  Ze vertelt dat ze doodziek is maar om een of andere reden was ze niet in de mogelijkheid om te stoppen met werken.  Dat vond ik dan weer meelijwekkend, echt waar.  Ik bood haar nog een straf muntje aan.  Blauwe pilletjes... dat verhaal gaat nog ergens de ronde, in een andere club, of vergis ik me nu zo?

- Met Allyssia nog wat gevoosd.  Valentina kreeg nog wat kusjes vanop afstand van me.

VALENTINA   
- Elize, weer zo'n superknappe dame.  Ze vindt zichzelf té mooi om naar de mannen toe te gaan.  Dan moet ik er maar op afstappen.  Elize had ik moeten laten voor wat ze was maar zelfs ik val op den duur van mijn sokkel van al die mooie dames.  Mijn kameravonturen vinden jullie binnenkort tussen de andere kameravonturen van deze zomer in PE.  Eigenlijk vertel ik nu vooral de niet-kamermomenten, merk ik.
Ik kwam nog maar net van kamer met Elize (gedouched) en Allyssia vraagt aan mij waar ik de gehele tijd gezeten had.  Hoe?  Ik?  Weg?  Ik sta hier toch bij jou.

Na de kamergang met Elize kom ik Sasha tegen.  We praten wat, gaan even in de bar en praten nog wat verder, gewoon wat kennismaken want meteen terug op kamer gaan, nee dat ging nog niet.  Ze voelt lief aan, ze is wondermooi.  Ik kreeg nog een kusje op de mond. 

Ik zit wat buiten 's avonds.  Heerlijk, nog lekker zwoel.  Valentina komt ook buiten, samen met Jasmine.  Uit eigen initiatief zei Valentina tegen Jasmine om bij mij te gaan zitten.  Ik tussen beide in.  Altijd leuk.  Ik masseer Valentina wat in haar nek maar het doet haar precies niet veel.  Toch pakt ze even later lief mijn billen vast.  Nee, ze grijpen niet allemaal ineens onder je badjas of handdoek.  We hebben verder nog wat leute.  Jasmine was een beetje teleurgesteld omdat ik moest toegeven dat ik haar naam niet meer kende.  Jasmine vroeg of ik geen zin had in een trio.  Nee, bedankt.  Valentina pakt een sigaret, rookt die snel op en wil naar binnen gaan omdat zij het al te koud vindt buiten.  Ze vraag of ik niet mee gezellig naar binnen kom.  Ik snap haar en haar reacties niet altijd maar ik deed steeds alle moeite opdat ze mijn reacties evenmin zou begrijpen.  Ik zei haar dat ik het te warm had binnen en nog wat wil afkoelen buiten.  Ze loopt dus met Jasmine, zonder mij, naar binnen.
Ineens zie ik dat Valentina" lastig gevallen" wordt door een dronken man.  Zou ik haar redden, proberen te redden?  Verdient ze dat?  Natuurlijk.  Ik wenk haar op een moment dat die man dat niet doorheeft.  Ze zegt iets tegen die man en staat onmiddellijk bij mij.  Bij mij?  Ik lag languit, ze komt op mij rijden.  kletst met haar handen op mijn buik, pakt met haar handen mijn nek vast.  Hola zo!  Het was natuurlijk maar een spel maar ik voelde dat ze aan het aansturen was om te gaan kameren.  Voor het eerst gaf ze duidelijke signalen dat ze met mij naar bed wou.  Ik zou wel gek zijn om nu zomaar direct ineens....

- Ze is nog niet goed weg of ik doe 'schol' naar Allyssia.  Alsof ik een kom-gebaar deed, komt zij nu bij mij liggen.  We flirten wat, we doen wat onnozel.  Het was al bijna nacht.  Ik wilde mijn eigen bedje zien.  Allyssia wou samen met mij een Planet Eden-bed zien.  Ik moest haar teleurstellen.  Maakte Allyssia toch niet een blunder zeker.  Ze zei: " I don't forget you".  Omdat ik niet wou kameren vannacht na het geflirt daarnet.  Toen ik hardop begon te lachen en goedkeurend knikte, verbeterde ze zich: I don't forgive you.  Deze zal ze voor haar leven van me blijven horen.
 
- Anna, steeds vriendelijk, maakt even tijd voor mij.  Ze zegt me dat ze mij niet op kamer ziet gaan maar dat ik altijd aan het wellnessen ben.  Toen ik haar antwoordde dat als ik op kamer ben ze dat niet ziet omdat ze er dan niet bij is, vond ze dat nog een leuke grap ook.  Meteen maakte ze een leuke indruk op mij.  Ik ook op haar (denk ik want ze bleef wat bij mij plakken).  Eigenlijk vond ze me écht wel leuk want ze bleef bij mij en bleef bij mij, terwijl ik haar al gezegd had dat het die vroege namiddag nog wat vroeg was om aan kameren te denken.  Ze gaat mee in de sauna en mee in het zwembad.  Na een tijdje moest ze toch wel vaststellen dat ik vaak meen wat ik zeg.  Ze moet me heel écht wel graag gemogen hebben want er waren zoveel mannen....


Ha, hier komt Valentina weer in beeld.  We liggen weer eens bij mekaar.  Kunnen we mekaar dan toch niet missen?  Beetje close zijn met mekaar, nooit slecht.  Ineens stel ik haar een pertinente vraag.  Hou je van me of haat je me?  Ze antwoordt ook zonder nadenken.  Ik heb je erg graag.  Het is 1 - 1.  Ik zei haar dat nu het moment wel heel dicht bij was gekomen om....  Om wat vraagt Valentina dan aan mij.  Ja, hallo.... 

- In de wellness komt aan de grote poef Julie bij me liggen.  Ze ziet er knap én vooral geil uit.  Ze verkoopt zichzelf met te zeggen dat ze de beste is, dat ze plezier aan de seks beleeft, dat de andere dames geen plezier aan de seks beleven en het enkel voor het geld doen.  Ze zegt nog dat zij weet wat een man zo graag wil.  Ze vervolgt nog met te zeggen dat ze heel goed kan masseren.  Ze kruipt echter niet op me of zo.  Praten, beloven, geil kijken, erg geïnteresseerd kijken.  Ik zou het allemaal nog zomaar gaan geloven ook, was ik geen doorwinterde saunaclubbezoeker.  Ik laat ze dus gewoon gaan.  PP zat ook in de buurt en nam haar in mijn plaats mee.  Hij zei achteraf dat ze vooral heel erg zijn type is.  Ik had maar één woord nodig en wist dat ik de juiste beslissing nam om haar door te verkopen.

- Avondeten gebeurde met Beyonce (die blonde Afrikaanse, die nu ondertussen het blond ingeruild heeft voor bruin tot donkerbruin haar).  Dat staat haar een pak beter. 

- Julie komt in de loop van de avond nog twee keer polsen.  Nu kon het toch niet meer te vroeg zijn?  De eerste keer serieus, de tweede keer zonder veel hoop meer (geen aanrakingen meer).  Anderen waren haar al voor geweest vandaag.  Ocharme dat kind, eerst te vroeg komen en dan te laat.  Het leven is hard.  Moest ik haar persé gewild hebben, was ik er zelf wel achter gegaan. 

- Anna komt diezelfde avond ook twee keer polsen.  Eerst ook serieus en berijdt ze me.  De tweede keer ook minder intiem.  Ze moest me toch nog zeggen dat ze me een rare man vindt.  Ze merkt dat ik geïnteresseerd ben in haar (anders komt ze niet op mannen af, zegt ze) en toch zeg ik nee tegen haar (omdat ze niet kust).  Ze vond het vooral vreemd op de manier waarop het gebeurde.  Ze vroeg me op een gegeven moment vlakaf of ik nu met haar naar kamer wou vertrekken en ik antwoordde (met een beetje een grappige insteek) kortweg: nee.  Ik geloof zelfs dat ze haar haar in een paardenstaart draagt.


VALENTINA

- Nog even goedenacht gewenst aan Allyssia.  Weer vroeg ze of ik niet nog eens met haar op kamer wou.  Ik zei haar dat ik al vier keer met haar geweest was.  Daar kon ze niet zo direct aan uit.  Ik verklaarde me nader.  Twee uur (= 4 keer 30').  Vooraleer ik écht vertrok, kon ik het natuurlijk niet laten om haar even te herinneren aan haar forget/forgive-blunder.

Na al die korte verblijfjes in PE kan ik enkel maar vaststellen dat de optick en het aantal dames er flink op vooruit is gegaan.  Hopelijk is dit geen zomers verschijnsel.  Nog meer hoop ik dat de geboden service ook zo blijft.  Het gros van de dames levert een zeer behoorlijk service in PE.  Gemiddeld moet ik de dames een 8/10 geven (7,75/10, meer gepreciseerd).  Vaak komen ze net iets te kort, ergens, op een vlak, om een 8,5 of 9 te scoren.
 
- Myriam, Braziliaanse, komt mij verleiden terwijl ik in het zonnetje lig.  Ze doet best wat moeite maar spijtig genoeg voor haar is zij mijn type niet.  Ze is het vriendinnetje van die ex-blonde Afrikaanse dame.

We zijn inmiddels aan het laatste zomerweekend PE gekomen.  We noteren 21 en 22 september.  Het is nog stralend en warm buiten.  Het handelsmerk van PE is toch wel het verwarmde zwembad.  28° C, da's lekker warm en een stuk aangenamer dan de meeste verwarmde zwembaden in de club.  Des te onbegrijpelijker is het dan ook als je moet vaststellen dat het zwembad al halfleeg (of halfvol) staat en het al verboden is om er nog in te zwemmen sinds half september.  Dat een zwembad verwarmen geld kost, dat weet iedereen maar je doet als clubleiding toch geen afbreuk aan je eigen handelsmerk.  Zonder het verwarmde zwembad zou er bijlange zoveel volk niet geweest zijn in PE, afgelopen zomer.  Neem dat van me aan.  Weinig mannen die het begrepen.  Zelfs de vrouwen misten het warme zwemwater een beetje.  Ten minste toch die dames die geen water vrees hebben omdat het zo nat is maar vooral omdat het hun haar naar de verdommenis helpt en hun schmink “verenneweerd”.

Dit moest voorlopig even mijn laatste PE-bezoekje worden.  Ondanks dat het het laatste was, keek ik er toch erg naar uit.  Valentina, ja Valentina.  We hebben mekaar tijdens de maanden juli en augustus heel wat wijsgemaakt, mekaar liefgehad, mekaar in de haren gezeten, van tijd tot tijd begrepen we niets van mekaar, dan weer voelden we mekaar zo goed aan.  Ik speelde al die tijd een spelletje en ik begin te denken dat ik een sterke tegenstander voor me had.  Dit weekend wou ik (op voorwaarde natuurlijk dat de seks op kamer met Valentina super is) haar uitnodigen voor een intiem onderonsje.  Ik ben niet snel teleurgesteld maar moest het toch doen met de vaststelling/confirmatie dat ze enkele dagen terug voor een tijd op vakantie vertrokken was.  Ik kom niet snel speciaal voor een dame naar een club maar zodra ik verneem dat Valentina terug is, sta ik weer in PE.  Dan zal niets mij nog dwarsbomen.  Mijn eigen stomme schuld?  Misschien maar ik maal daar niet om.  De apotheose is dan gewoon voor een andere keer of gene keer.  Dan is het ook zo.  Het klink misschien hard, verwaand en weet ik veel wat nog allemaal maar in de clubs is het wel zo: andere en beter.
         
- Juliana was dan weer net terug van vakantie.  Met haar had ik vroeger eens een bijzonder sessie.  Een sessie waarvan ik mezelf beloofd had om ze nooit meer over te doen.  Zo duidelijk had ik haar dat ook verklaard.  Blijkbaar herinnerde ze zich dat nog erg goed want meer pre sales dan enkele seconden kreeg ik niet van haar.  Toch bleef ze leuk en hielden we mekaar speels af en toe wat voor de gek.  Dat moet kunnen.  Ik heb onder andere een bloemenbouquet in haar gat gestoken.

- Een dame waarmee ik al o zo lang twijfel en die me nooit zag staan, zoekt ineens contact met me.  Ik klets eens op haar lekkere kontje en laat het daar bij.  Ze moet een andere keer nog maar eens wat meer moeite doen.

- Sabrina zit met een vriendin samen bij een gekende heer voor mij.  Ik ga er bij zitten.  Mijn vriend was vooral met de andere dame bezig.  Zo kwam het natuurlijk dat Sabrina vooral met mij bezig was.  Ik stelde haar echter teleur.  Ik had nog niet zo lang lekker en veel gegeten (heerlijke tomatensoep, ovenwarme sneetjes Frans brood met tomaat en bijpassende kruiden, tagliatelle met zalm en tiramisu als dessert, voor slechts € 19).

- Wat Sabrina nadien moest denken van mij toen ik vlak daarna lang met Allyssia aan het flirten was en met haar op kamer verdween, weet ik niet.  Tja, Allyssia, ik heb er wat mee, Sabrina, wie is dat nu weer?

Ineens was gedurende een halfuur gedeeltelijk de stroom uitgevallen waardoor het restaurant plat lag en er geen voetbal meer gekeken kon worden.  De dames moesten met dat laatste toch wel wat lachen.


VALENTINA

- Allyssia liep later op de dag in de bar, stond wat aan de bar, ik zag haar, zij zag mij (maar deed of ze mij niet zag), ik roep op haar, ze verstaat me niet met de muziek, ze komt dichter en ik zeg haar dat ze nu niet meer naar mij komt nu ik net met haar naar kamer ben geweest.  Ze lacht eens en (voelt zich verplicht?) komt even wat flaneren bij mij in de sofa.

- Vanessa, da's ook weeral een eeuwigheid geleden dat ik nog met haar wat bedpret had.  Ze bleef al die tijd erg vriendelijk en nu komt ze gewoon wat over koetjes en kalfjes praten met mij.  Alsof ze intuïtief aanvoelt dat ik langere tijd uit PE zal wegblijven.

- Over Gaby had ik het nog niet.  Ze heeft een prachtig lijntje, ze is lief... en toch was ik niet met haar op kamer.  Ze heeft wel iets maar veel contact hadden we overigens niet met mekaar.  Ze denkt vast en zeker dat ik totaal niet in haar geïnteresseerd ben.  Da's niet waar.  Pas het laatste weekend kon er wat meer dan een eenvoudige lach af tussen ons.  Ze is nu nog 1,5 maand op vakantie.

- Myriam komt ook weer bij mij.  Ze overspoelt mij met mooie complimenten en raakt mijn lul aan en vraagt of ik nu op kamer wil met haar.  Yep, weer een dame die denkt dat ik draai met de wind.  Wat moet ik nu weeral zeggen.  Ik heb ze dan maar wijsgemaakt dat ik in PE een vaste vriendin heb.  Ik voegde er doodleuk aan toe (ik rook dat ze erg op geld uit was) dat ik dan altijd uren en uren kamer.  Ik zei haar ook nog dat ik vandaag dus met mijn vriendin al op kamer was geweest.  Oeps, kan niet, zei ze want ik zag je na 30' al terugkomen.  Ja, wees gerust dat als jij iets niet meer precies weet, je altijd wel een dame je herinnering weer kan laten terugtoveren.  Ik kan me er anders wel uitpraten hoor.  Even gezegd dat dat een snoepje tussendoor was.  Ik vertelde haar ook nog (nu ik toch larie aan het verkopen was) dat mijn vriendin enkele maanden op vakantie zal gaan.  Meteen liet ze me weten dat zij ook mijn vriendin wil worden (en een super compliment dat ik hier niet ga herhalen want dan gaan jullie me niet meer sympathiek vinden).  Moet dat?

- Allyssia komt weer even bij me zitten op de leuning van de sofa.  Ik trek haar op mijn schoot.  Daar lag ze als een baby in mijn armen.  Ze bijt speels wat in mijn tepels.  Was ze op kamer maar niet zo braaf, verdorie toch en op kamer wil ze het maar niet snappen als ik er op aanstuur om wat stouter te zijn.  Na een tijdje vraagt ze of ik haar zo naar een kamer wil dragen.  Nee, vandaag ga ik niet met jou naar kamer.  Dan weer als een kat, wringt ze zich uit mijn armen.  Ze zegt dat ze gaat eten omdat ze honger heeft.  Niet veel daarna vertrekt ze met een man naar kamer.  Een tijdje later zie ik ze terugkomen.  Nog wat later staat ze weer in de bar.  Ik loop op haar af en zeg haar dat ze nu vast en zeker grote honger heeft.  Ze geeft me een lichte tik.

- Die dame die me nooit eerder zag staan, die ik daarstraks even op haar poep kletste, ze zoekt warempel weer contact.  Wat kan daar nu zo ineens toch de reden van zijn?  Ik vertrouw het niet en vind het trouwens welletjes voor de zomerperiode PE.  Ik heb er van genoten.  En hoe!

Ik heb ook heel wat gezien.  Heel wat gekke mannen.  Een paar voorbeelden?  Mannen die stapelverliefd zijn op een dame en die het op den duur meer bij het eerste dan het tweede hielden (Mieke Vogels haar patent in Vlaanderen, weet je nog: eerst blablabla, dan boemboem of zoiets).  Helaas betaalden ze daar nog (rijkelijk) voor ook.  De dames in hun nopjes.  Weinig doen, veel verdienen.  Nog een andere man zat somber voor zich uit te staren.  Waarom?  Hij had afgesproken met een dame en had op haar gewacht (hij deed echt verder niets) van 12:00 - 17:00.  Toen belde hij haar en had zij hem doodleuk verteld dat ze in Dolce Vita zat maar zou afkomen.  Hij wachtte nog drie uur en eindelijk kwam zij zijn geld nog effe ophalen.  De theke kon haar lach ook niet meer inhouden. 

- Als afsluiter van de zomerperiode, net voor ik wou vertrekken, komt Nicole mij nog verleiden maar ik wou nu écht wel afsluiten dus kon het niet baten wat ze ook deed.  Ik lag namelijk in een sofa en ze komt boven me hangen langs de rugleuning maar net niet kussen.  Ze komt op de sofa gekropen en duwt haar poes in mijn gezicht, dan haar tieten.  Ze verplicht me nog om haar tieten en poesje te likken hoewel ik al gezegd had niet met haar te zullen gaan kameren en het voor de verandering nog maar eens meende.  Daarna vroeg ze of zij mijn lul mocht likken.  Dat heb ik niet toegestaan.  "Dedju" zei ze in het Engels.

Eigenlijk mag het al terug zomer worden  :douchen.
   
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Langer à la carte eten!
« Reactie #86 Gepost op: 11 november 2013, 18:15:23 »
Op algemene aanvraag zal het restaurant waar je à la carte kan eten binnenkort langer open zijn.

In de week wordt 22 uur 01 uur.
In het weekend wordt 23 uur 03 uur (vrijdag op zaterdag, zaterdag op zondag).

Hopelijk heeft de kok er ook zin in anders krijgen we taai en/of verbrand voedsel  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #87 Gepost op: 11 november 2013, 21:22:49 »
Meestal breng ik in de zomer bezoekjes aan PE maar uitzonderingen bevestigen altijd de regel.

Het is me nog erg goed bevallen ook.  Ondanks de kamertjes met specialekes maar dat lees je elders onder de rubrieken van de desbetreffende dames.

Mijn ervaring leerde dat PE maar een dode bedoening was in de winter.  Een schril contrast in elk geval met de zonnige zomerdagen.  Minder heren en minder dames.

Ook vandaag waren er minder dames dan dat er in de zomerperiode aanwezig zijn.  Toch waren er tot een uur of negen 's avonds steeds meer dames aanwezig dan heren.  (Mijn bezoek vond plaats afgelopen zaterdag van 11:00 - 22:00.)  De club loopt pas echt vol met mannen in de late avonduren.  Dat was in de zomer ook al gedeeltelijk zo.  Net als Magnum leeft deze club meer 's nachts dan overdag.  Het is maar wat je verkiest.  Drukte of rust.  Vermits ik van rust hou, voelde ik me dus zaterdag overdag goed in PE.

Ik schat dat er al snel een twintig tal dames present waren.  Dat liep op tot ongeveer 35 dames tegen de latere avond.  Wat me vooral opviel was dat er veel erg mooie vrouwen aanwezig waren.  Toch naar mijn smaak.  Je moest al goed zoeken om een vrouw te vinden die niet slank was en ouder dan 25.  De meeste dames waren van het slanke type en ongeveer 20 jaar.  Een jonge vrouwelijke bevolking dus.  Het kijken alleen was al veel waard.  Ik voelde er me onmiddellijk thuis.

De dames zijn vriendelijk en heel goed benaderbaar.  De dames gaan in PE nog altijd heel erg ver in de pre sales, in het verleiden van de man.  Ik heb altijd al gevonden dat dat daar veel meer het geval was dan in andere clubs en ik blijf dat vinden.  Zo werd ik op een moment zo verleid dat ik nog goed moest oppassen of ik was in de sofa in de bar klaargekomen.

Er zijn een paar kleine details veranderd.  De sleutels voor de kamers worden niet meer afgehaald bij de theke na een bepaald uur in de namiddag maar in het wellnessgedeelte, waar de kamers zich bevinden.  Een dame houdt dan op papier! bij welke dame hoelang met welke heer op kamer gaat.  Jouw sleutelnummer wordt geregistreerd.  Net zoals in PSR.  Verder zijn de aparte douches in het wellnessgedeelte nu voorzien van een douchescherm (voor de verlegen heren?).  Het zwembad ligt er bij zoals de kerncentrale van Fukushima. 
Ook vandaag werd er bij het buitengaan weer gevraagd of alles goed verlopen was en expliciet werd er ook gevraagd of alles naar wens was gelopen voor wat het kameren met de dames betreft.  Ik heb heel mijn Valentina-verhaal maar niet gedaan.  Het wijst er wel op dat ze bij PE streven naar dames die een behoorlijke dienstverlening geven.

Of het eindejaar rustig zal verlopen in PE?  De dames die ik sprak zouden in vakantie gaan.  Welke dames ze dan gaan optrommelen voor de partys?  Ze zullen hun coördinaten zeker wel hebben.  Zo kan het een bruisende spurt naar het eindejaar worden bij PE.  De partysfeer zit er in elk geval in, bewijst de affiche.

[attachimg=1]


Ik leerde vandaag ook enkele nieuwe dames van dichtbij kennen.  Sabrina onder andere.  Ik trof ze aan de bar.  Ze was redelijk enthousiast om mij te wenken toen ik aan de andere zijde van de bar stond.  Ik liep er naar toe.  Het leek wel of ze mij al langer kende.  Waarschijnlijk ligt het aan mij dat het niet wederzijds was.  Alzheimer light van mijn kant.  Zij zat op een kruk en ik stond voor haar, al snel tussen haar benen.  Aan de bar flirtten we wat.  Beetje tongzoenen, zoenen, tegen mekaar aanwrijven, haar poesje beroeren (ze verplichte me min of meer)....  Omdat ik een gezonde man ben, kwam mijn lul hiervan natuurlijk behoorlijk stijf te staan.  Dit was echter vlak na mijn eten dus wou ik een (minstens kleine) rustpauze inbouwen.  Later op de avond, veel later, trof ze me weer terwijl ik languit in een sofa lag maar ze wandelde mij gewoon voorbij omdat ik na haar pre sales zomaar (zonder pre sales) met Valentina naar kamer was geweest.  Niet veel later trof  Larissa mij in diezelfde sofa.  Zij had mij voorheen ook al behoorlijk opgegeild maar deed dat nu weer.  Dat resulteerde dan weer in een kamergang. 

Ook nog in de loop van de dag kreeg ik pardoes een zekere Denisa op mijn schoot gekatapulteerd.  Ook zij probeerde met wat trucs de geldlade te openen maar ik had andere voorkeuren.
Nog even later zouden dan Denisa en Sabrina samen op mijn schoot kruipen, op mij beginnen rijden, mijn lul teasen, kusjes geven en probeerden ze uit of ik me niet zou laten verleiden tot een triootje met hen.  Triootjes, da's weeral heel lang geleden.  Meestal vind ik het het extra geld niet waard.  Per grote uitzondering (als ik wat zekerheden heb) durf ik dat al eens doen.  Als ik er dan geweldige herinneringen aan overhoud dan is alles o.k..  Zo hou ik aan mijn laatste trio van ongeveer een jaar geleden met twee Thaise poppetjes hele mooie herinneringen over.  Dat was in Stuttgart in Paradise.  Ze maakten trouwens een mooie prijs voor mij. ( http://relaxxxboard.com/index.php?topic=10914.0
Sabrina en Denisa zouden mij ook nog wat plagen aan de HWP.  Sabrina probeerde mij kopje onder te krijgen maar het ontbrak haar aan kracht. 

Larissa liep de gehele dag samen met een mooie jonge slanke blonde dame.  Ik kreeg van die blonde dame eerst geen aandacht maar later op de dag wel.  Aan de HWP zou ik haar recht en strak in haar ogen aankijken en liet ik merken dat ik behoorlijk verlangde naar haar.  Ze begreep het en speelde het mee.  We zouden door allerlei toevalligheden die dag echter niet gaan kameren.  Toen ik met Larissa op kamer vertrok, kwam ik die blonde wel tegen toen zij net van kamer kwam.

Binnenkort worden de openingsuren van het restaurant à la carte uitgebreid.  Je zal dus langer lekker kunnen eten.  Het ontbijt was op deze zaterdagmorgen ook uitgebreider dan dat ik dat gewend was op niet-zondagen (zondag = brunchdag).  Dessertjes, abrikozensap, kriekensap, vis....  Nu gaan ze dus op zondag nog meer uit de kast moeten halen om het verschil groot genoeg te houden.

Het was een toffe dag in PE.  Het was niet zo doods en kaal als dat ik in mijn hoofd had.  Het viel goed mee.  Daardoor kijk ik al uit om meer winterdagjes te plannen in PE  :douchen
.   
« Laatst bewerkt op: 11 november 2013, 21:33:14 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #88 Gepost op: 14 november 2013, 09:18:28 »
Geen tombola voor Planet Eden? :017: :-\ :banghead:
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #89 Gepost op: 14 november 2013, 13:43:07 »
Geen tombola voor Planet Eden? :017: :-\ :banghead:
Nog niet, we hopen daar snel verandering in te brengen, want daar wil ik ook wel eens heen....  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal