Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1120013 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #480 Gepost op: 19 november 2015, 17:50:12 »
What happened in the room, stays in the room ;) .
Ach, oudebelg zegt ook nooit wat ie op kamer doet...
Ach, de vulkaanspesjalist ook niet  :017:

De vulkaanspesjalist  houd wel meer voor zich zelf  :039: En gaat een goed gesprek met een dvp niet uit de weg  :lol_hitting:

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #481 Gepost op: 19 november 2015, 18:09:16 »
Ik heb 2 vragen voor KP:
Ge hebt het over analen,is dat anaal neuken?  :017:
En was mijn schatje er niet?  ::)
Bedankt voor de moeite.
En ik heb Carmen niet gezien, maar Eddy blijkbaar wel!? :017:

Dat KP Carmen niet gezien heeft verbaasd mij niets.
De gehele dag had hij slechts oog voor Julia (schuldgevoel?).
Tussen zijn 2e en 3e kamergang kwam hij kruipend op handen en voeten de bar weer binnen. Twee man moesten hem overeind op een barkruk helpen, waarna hij in een diepe slaap viel..


Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #482 Gepost op: 30 november 2015, 12:47:24 »
Gisteren nog eens op een zondag in Sixsens beland, van ongeveer 13u30 tot middernacht.

Het was qua mannen gisteren heel rustig in Sixsens, maar met oa Ohhlord, Davedv, Forgetskinnyletsgetfatty en Laurent74 waren er voldoende mij bekende rakkers aanwezig en had ik meer dan voldoende aanspraak in de bar.

De line-up was oké voor een zondag. Er waren zeker 30 vrouwen aanwezig, waaronder: Larissa, Adelina, Celena, Cibel, Victoria, Laura, Julia, Simona, Paula, Carmen...

De sfeer: mat. Heel mat. Zowel mannen als vrouwen zaten de ganse dag maar wat voor zich uit te staren.

Het personeel: super vriendelijk en behulpzaam als altijd. Daar kunnen sommige andere clubs echt een puntje aan zuigen!

Het eten: ik heb gehaktballen met een pepersausje, groenten en frietjes genomen. Smaakte heel lekker.

Ik heb gisteren 3 keer gekamerd: 2 keer met mijn favorietje: Julia en 1 keer met haar wingvrouw: Simona. Alledrie de kamergangen waren uitstekend :))!

Mijn conclusies na dit bezoek: ik heb me weer uitstekend geamuseerd, dankzij enkele toffe rakkers en 2 lieve pocket Bulgaartjes, maar ik kan me wel inbeelden dat een 'eenzame' rakker niet bepaald vrolijk of geil werd van de matte sfeer.

Sixsens: tot vrijdag 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #483 Gepost op: 5 december 2015, 16:33:10 »
Gisteren weer in Sixsens beland, van ongeveer 12u30 tot 1u45.

Het was voor een vrijdag qua mannen gisteren rustig in Sixsens, pas na 21u werd het gezellig druk, maar met oa Ohhlord, Laurent74, Licky Luke, Sjeufke, Hazard26, Bartdepauw, 007, Why Not Me...  waren er vele mij bekende rakkers aanwezig en had ik uiteraard meer dan voldoende aanspraak in de bar.

De line-up was goed. Er waren om en bij de 60 vrouwen aanwezig, waaronder: Janina, Veronica, Mara, Miruna, Larissa, Adelina, Celena, Elena, Cibel, Victoria, Laura, Julia, Simona, Paula, Stacey, Laura, Domenica, Katalina, Emma, Carmen...

De sfeer: rustig, maar gezellig. Ik heb me in ieder geval geen seconde verveeld.

Het personeel: super vriendelijk en behulpzaam als altijd.

Het eten: ik heb vis met aardappelgratin en groentjes gegeten. Smaakte heel lekker.

Ik heb gisteren 4 keer gekamerd: telkens met mijn favoriet pocket Bulgaartje. Telkens uitstekend.

Mijn conclusies na dit bezoek: ik heb me weer super geamuseerd, mede dankzij enkele toffe rakkers en mijn pocket Bulgaartje.

Ik kan niet wachten tot het zaterdag is en ik mijn verjaardag in Sixsens kan vieren!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Lam59

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 45
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #484 Gepost op: 7 december 2015, 20:24:00 »
Op 30 november ook weer eens in sixsens geweest. Een uurtje of 4. Was er tegen 1800 uur. Rustige sfeer relatief weinig dames en heren aanwezig. Enkele oud gedienden. Ik kwam natuurlijk voor mijn favoriet crystal. En ik wist dat ze vrij hield voor me. Een lekkere kamergang van 2 uurtjes.
Wat mij verder opviel is dat Emma nog rond liep terwijl ze vorige keer aangaf te verhuizen naar yy. Na tweeuurtjes met crystal was de schwung uit de schwans en had Emma pech.
Wat badderen en uitrusten.
Blijft een mooie club.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #485 Gepost op: 8 december 2015, 01:19:42 »
Sixsens 4 dec 2015

Al lang geleden had ik op 4 december Luder Lounge én Babylon gepland. Babylon wijzigde Acapulco Gold. AG ligt gunstiger op de route.
Doch het werd totaal anders. KanariePiet haalde mij over om naar Lemiers af te reizen. Het weer zag er die dag ook al niet best uit. Mede daarom gekozen voor een rit van 26 km in plaats van 154 km enkele reis.

Mijn laatste bezoek aan Sixsens lag al weer twee maanden terug.
Aankomst 12:45 uur. Een vlotte inkom en zoals altijd een vriendelijk onthaal van Beata! Top zo'n binnenkomer.
Mijn hele hebben en houwen opgeborgen in een van de lockers om mij vervolgens met koffie op het terras te zetten bij KanariePiet die alreeds met een welbekende dame  ;) in de voorgloeifase zat. Kort na mij arriveerde ook Flyerke.
In een flits zag ik Emma langs de receptie lopen en riep haar, waarop ze me met drie dikke smakkerds kwam begroeten.

De lunch smaakte prima, al houd ik het altijd bij weinig en gezond zo aan het begin van de dag.
Het avontuur kon beginnen, al wist ik reeds op voorhand dat Emma niet mocht ontbreken aan mijn kamer producties. En Emma wist dat ook...... :017:.

De bar was vroeg op de middag al goed gevuld met een prima line up. Het aantal heren bleef nog wat achter maar dat veranderde in de loop van de middag/begin van de avond. Ongezellig was het er zeker niet. De sfeer was de hele dag door prima.
Aan de bar lange tijd verteld met Crystal. Crystal blijf ik een voorbeeld vinden. Altijd in voor een goed gesprek zonder dat het moet leiden tot een kamer. Crystal met haar goede service was zeker een optie, doch deze vrijdag kwam het er niet van. De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik deze keer op zoek was naar een kamer met Kinga, mede door haar uitstekende recensies. Ook Simona was zeker een optie. Uit ervaring weet ik inmiddels dat een clubbezoek met in gedachte een lijstje van dames maar zelden uit komt.

Emma
KanariePiet en Flyerke waren nog maar net vertrokken naar de kamer toen Emma zich aandiende. Met Emma is het altijd fun, zo ook nu weer. Belleke witte wijn en Red Bull en na een half uurtje vertrokken we naar de nok van Sixsens.

De vorige kamers met Emma waren altijd van prima kwaliteit. Het werd zeker geen slechte kamer, maar de ervaringen uit het verleden dat ze me alle hoeken van de kamer liet zien, herhaalden zich deze keer niet. Ze had me eerder op het terras verteld dat ze bij de receptie een paracetamol voor de hoofdpijn was gaan halen. Het kan er mee te maken hebben gehad. Een dame kan ook een mindere dag hebben. Ik wil het geen afwerkseks noemen, maar het lag er dicht tegen aan. Tongzoenen en blasen waren dik oke, maar ze wilde het maar snel achter de rug hebben. Dat zijn nou net de onderdelen waar grote én kleine Sjeuf zo van genieten. Met aansluitend twee posities, doggy en missio was het na ruim een half uur gepiept. Ter afsluiting samen nog een peuk gerookt. Na amper 3 kwartier stond ik al weer onder de douche. Een volgende keer sla ik Emma zeker over. Herhalingsgevaar gedaald naar 50%

Emma: Een bos krullend lang haar, 75B, lengte 1,70m, maat 34, 23 jaar, Roemeense
PZC: (GOSP = 0,8M) kortstondig
EL: ja, maar kort
TZ: Gevarieerd
Vingeren: nvt
Beffen: 69
NMC: missio en doggy:
GFE: 20%
PSE: 70%
Optiek: Een GND,
Extra's: Geen
Herhalingsgevaar 50%
Aftersales: Weinig dit bezoek

Ohhlord en Licky Luke waren inmiddels ook gearriveerd. Kennis gemaakt met de RB-leden bartdepauw, Hazard26, CaptainDownTown en 007. Later op de avond de hand geschud met Raze395, Laurent74, FMB en nog een Franstalige waarvan de naam me helaas is ontgaan.

Simona had ik niet meer herkend. Afgelopen zomer heeft ze op het terras bij me op schoot gezeten met zwart haar. De pot blonde verf heeft goed zijn werk gedaan. In mijn beleving qua gewicht de dame met minste kilo's in Sixsens schoon aan de haak. Leuke dame die de boel graag op stelten zet en van sfeer houdt. Afwisselend kwam ze bij Flyerke en mij op een prettige wijze haar erotische uitdagende kunstjes vertonen.
Ineens spotte ik Kinga. Verdomme, net van de kamer! Als Kinga vrij in de wei loopt moet je niet wachten. Dat zou later ook weer blijken.

Met de mannen, Julia, Simona én Carmen naar het restaurant om te genieten van al het goeds dat de kok van Sixsens weer bedacht heeft. Ik val in herhaling, het eten was weer top....een dikke 9!
Na het eten, ff ontspannen in de 90 graden sauna om vervolgens alles af te blussen met ijskoud water. Kleine Sjeuf kromp weer onder zijn bestaansminimum. Op het terras nog wat na zweten om vervolgens een uitgebreide douche te nemen en te soigneren voor een volgende kamer.
Al de hele dag werd ik 'lastig' gevallen door een irritante dame (haar naam laat ik maar even voor wat het is).........Schlüssel, Zimmer, met handen onder je badjas, iedereen kent dat wel. Signalen dat ik er (nu) even geen interesse in had, werden niet opgepikt. Later op de avond toen ik er echt genoeg van had, zei ik dat ik op Kinga wachtte. Haar gezicht veranderde in onweer.....maar het kwartje viel deze keer wel. Ik heb haar niet meer gezien.

Simona!
Een spring in het veld. Door die beweeglijkheid, verwacht je een PSE kamer. Een kamer waarbij je moet rennen voor je leven, alvorens ze je opvreet.

[smg id=6802 type=av widht=600]

Niets is minder waar.
Na een opwarmer in de bar blijkt Simona op de kamer een degelijke en uitstekende service te geven. Past zich geheel natuurlijk aan zonder ook maar je wensen te moeten kenbaar maken. Langdurig TZ en blasen: uitstekend. Bij het blasen leek het of ze een vibrator in haar mond heeft. Dat tongetje doet uitstekend zijn Arbeit! Ze heeft bijt trekjes tot ver over de pijngrens heen ;D. Maar ze kan dat zelf ook heel goed verdragen. In 69 moest ik de rem er op gooien en even pauzeren. Het knuffelgehalte was de hele kamertijd van hoog niveau en vooral veel lol! Een finale in doggy. Een vol uur met Simona op kamer geweest naar tevredenheid. Herhalingsgevaar 100%!

Simona: Blond lang haar, 70A, lengte 1,50m, maat 30, 23 jaar, Bulgaarse
PZC: (GOSP = 0,9M) met vieb-tong
EL: ja, grondig
TZ: Gevarieerd
Vingeren: en hoe!
Beffen: 69
NMC: doggy:
GFE: 90%
PSE: 50%
Optiek: Een pocket Bulgaartje
Extra's: Geen
Herhalingsgevaar 100%
Aftersales: Veelvuldig
Extra info: een knuffeldier

In de bar was het inmiddels druk geworden met een prima sfeer. Bob0808 had Lemiers ook weten te vinden. Het schrijversgilde met een neukprobleem was nagenoeg compleet.

Op weg naar een tweede saunaronde werd ik 'gekaapt' door de Tsjechische Jessy. Ontsnappen was er niet bij, ze sleurde me mee naar een bankje boven aan de trap in de bar. "Gewoon ff praten." Ja dat kennen we. Dat praten veranderde al snel in geraffineerde lokaas methodes voor een kamergang. Door de vasthoudendheid van Jessy kostte het best moeite om mijn rug recht te houden. Maar uiteindelijk bereikte ik dan toch de wellness.
In de whirlpool kwam in gesprek met bartdepauw. Hij sprak zich positief uit over een Poolse dame. Al snel bleek het te gaan over Kinga. Hij had onlangs met Kinga gekamerd. Een en al lof! En met de reeds gelezen recensies............ :13:

Ook bartdepauw had een kamer met Kinga op het programma staan. Terwijl we nog in de whirlpool zaten, zagen we haar rond half 10 langs lopen met klant. Kinga houdt zich op in de bar bij de trap als ze vrij is. In mijn gedachten had ik mij een plaats bedacht kort bij de trap. Rond kwart voor 11 stond ik er echter niet alleen. bartdepauw had zich hetzelfde bedacht. Ik gaf meteen aan dat ik hem die kamer graag gunde. Leden van Relaxxxboard hebben voorrang op de Admins  ;)

Ik mengde mij weer tussen de maten waar ik Larissa trof. Meerdere malen met Larissa gekamerd. Ik sloot niets uit, maar er liep meer moois rond. Kaisy, Maya, Sibel. Mara, een goede vriendin van Larissa, mengde zich in het gesprek dat ik met Larissa had. De dames haalden veel uit de kast, op een prettige wijze, om mij op kamer te krijgen. Ik speelde de beide dames tegen elkaar uit. Daar trapten ze niet in. Ohhlord en Licky Luke begonnen over trio en moedigde dat ook nog eens aan. Ik ben niet zo van de trio's, maar veel had het niet gescheeld met Larissa en Mara.

Al met al tikten de minuten voort en vond ik het om half 1 wel welletjes.
Bij het verlaten van het pand was het druk bij de receptie met binnenkomende gasten. Dat gaf de gelegenheid om met Willy kort een praatje te maken. Altijd geïnteresseerd in hoe de dag is geweest. Het antwoord laat zich raden.

Samengevat:
-Uitstekende wellness, deze keer veel gebruik van gemaakt
-Line up is dik in orde
-Eten is goed verzorgd en uitstekend van smaak
-De kamers worden na elk gebruik schoongemaakt
-Wifi aanwezig
-Prima sfeer in de bar
-Voor een moment rust is er het overdekte/goed verwarmde terras
-2 kamers: Emma (matig), Simona (uitstekend)
 
Vrijdag zal ik tijdig aanwezig zijn  :017:

Illusion Plopp
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #486 Gepost op: 11 december 2015, 16:33:58 »
Gisteren ben ik voor de zooooooveelste keer dit jaar naar Sixsens getrokken. Mijn favoriet pocket Bulgaartje had me ’s middags laten weten dat ze zaterdag niet aanwezig zal kunnen zijn op mijn verjaardagsfeestje, dus ben ik na een lange werkdag nog naar Vaals getuft om een kleine pré-party te houden :)).

Ik ben aangekomen om 20u30 en werd zoals steeds door een mooie, vriendelijke dame ontvangen. Ik heb haar mijn 55 euro’s overhandigd, heb me omgetoverd tot ijsbeer en trok richting bar. Daar zou ik echter niet onmiddellijk belanden, want ter hoogte van de Marokkaanse ruimte werd ik al besprongen door mijn lichtgewicht ;D.

Ze sleurde mij de Marokkaanse ruimte in om mij een half uur lang te overdonderen met kusjes en knuffels. Er kwam regelmatig een DVP checken of er zich in deze ruimte mannenvlees had verstopt, maar ze moesten allen tevergeefs terug afdruipen. Ik was de enige, aanwezige man, ik en 6 meiden die er lagen te luieren.

Na een half uurtje knuffelen, had ik dat wel gezien en trok ik samen met Julia, Simona en Sibel (die ons ondertussen hadden vervoegd) naar de bar.

De bar was goed gevuld, er hing een gezellige drukte, maar… er was wel een stevig onevenwicht tussen de beide geslachten. Er waren zeker eens zoveel vrouwen als mannen aanwezig, wat uiteraard resulteerde in nogal wat werkloze vrouwen en de bijhorende verveelde blikken. Op een bepaald moment telde ik maar liefst 35 vrouwen die eenzaam en droevig voor zich uit zaten/lagen/ stonden te staren :o.

Ik liet het niet aan mijn hart komen: ik dronk rustig een salitos en genoot ondertussen van mijn mooie gezelschapsdame.

Rond 22u volgde dan een hartverscheurende keuze: wachten op de pizza en mijn morrende maag tevredenstellen, of op kamer trekken met mijn Bulgaartje en mijn al even hard morrende Piet plezieren.

Heel even dacht ik sterk te kunnen zijn, maar toen mijn furietje nog eens met haar mooie kijkers knipperde, was ik uiteraard weer verloren ::) en sleurde ik haar mee naar een kamer. Waar is de tijd gebleven dat ik de meiden mij op kamer liet sleuren… ;)

We kregen een kamer helemaal bovenin het gebouw, niet mijn favoriet, maar bon: er was een bed, dus ik klaagde niet.

Mijn pocketvrouwtje kent mijn voorkeuren, na ondertussen toch al een 40-tal kamers samen,  uiteraard door en door, maar toch zou ons kamertje gisteren 1 van onze mindere van de voorbije weken worden. Mijn bedpartner heeft een paar dagen geleden immers haar ribben gekneusd en, tja, dat neukt wat moeilijk hé ;). De kamergang is daardoor nooit volledig losgekomen, maar ook dan bleef het genieten van mijn lichtgewichtje.

We hebben een uurtje van elkaar genoten en toen vond ik het wel goed. Mijn maag gromde immers nog steeds en ik hoopte nog een achtergelaten stuk pizza te vinden in de bar.

Zo gezegd, zo gedaan: ik heb 1 van de snelste douches uit mijn nog steeds relatief jonge leven genomen en ben daarop naar de bar gespurt, waar rond 23u nog een tiental, weliswaar koude stukken pizza lagen. Ik ben niet kieskeurig (en had razende honger), dus ik heb nog 3 stukken binnen gesmikkeld. Smaakte toch nog!

Eens het buikje gevuld, heb ik me aan de bar geïnstalleerd, waar ik onmiddellijk het gezelschap kreeg van Julia, Simona, Zoey en Sibel. Het merendeel van de overige meiden (op een verdwaalde, dansende Roemeense na), hing maar wat verveeld rond in de bar (er waren nog maar een handvol mannen aanwezig), maar dit kwartet heeft nog een dik uur voor ambiance gezorgd. Topless dansen (Zoey niet), strippen, lesbische ‘showtjes’ opvoeren… Ze amuseerden zich rot en ik mocht het allemaal vanop de eerste rij meemaken ;D.

Een kwartiertje voorbij middernacht besloten de meiden het voor bekeken te houden. Ik heb in een zetel nog een kwartiertje afscheid genomen van mijn hartendiefje en na exact 4 uur in Sixsens heb ik de club weer verlaten.

Het is een kort maar geslaagd bezoekje aan Vaals geweest, voornamelijk met dank aan een handvol leuke Bulgaarse grietjes, die mij enkele heel leuke herinneringen bezorgd hebben :)).

Sixsens: tot morgen! Jammer genoeg zonder mijn pocket Bulgaartje :cry, maar gelukkig wel met een dozijn toffe ijsberen: The dirty dozen 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #487 Gepost op: 13 december 2015, 14:01:54 »
Sixsens 12 december 2015 en een jarige Kanarie

Met wat inventiviteit kon ik deze zaterdag afreizen naar Sixsens. Zaterdagen liggen moeilijk qua alibi, zeker omdat volgende week ook al een clubzaterdag op het programma staat. Maar voor een jarige Kanarie moest er uitzondering worden gemaakt. 
Kamp Sixsens is vanuit Sjengencity binnen een half uur bereikt en het inchecken was alreeds om kwart voor 5. Afgerekend en mijn ijsberenpak aangetrokken.

Normaal gesproken duurt het twee tot drie uur alvorens ik ga kameren, deze keer liep dat anders.

Kinga
In de kleedkamer ontving ik van Licky Luke al apps met de tekst: It's your lucky day... . enz enz. Hij doelde op de aanwezigheid van Kinga. Dat biedt perspectief. In de bar trof ik veel bekende rakkers die op de verjaardag van KanariePiet waren afgekomen. De jarige uiteraard van harte gefeliciteerd. Mijn oog zag dat Kinga vrij was, dus met gezwinde spoed naar de douches. Bij terugkomst in de bar......ja zeker, ze was bezet. Tot hilariteit van Licky Luke die zich precies zo'n zelfde geval kon herinneren in Haus Panthera met Michelle.
De klok in de gaten gehouden en wederom een douche genomen tegen de tijd dat Kinga mogelijk weer haar opwachting zou maken. En jawel, een uur later was ze weer vrij.
Een drankje aangeboden (Whiskey Redbull en een belleke vino voor mezelf) en zo kon dan eindelijk een gesprek worden aangeknoopt. Qua presales een totaal andere invulling dan je van de meeste dames kan verwachten in Sixsens. Ik had dat tijdens eerdere bezoeken al snel in de smiezen. Een net gesprek in goed Engels over diverse dingen. Ze geeft vooraf duidelijk aan dat de kamertijd minimaal 1 uur is. Ik maak zelden/nooit kamers die korter zijn dan een uur, dus dat was geen probleem.
Eenmaal op de kamer is douchen vooraf gewenst. Ook Kinga doucht voorafgaande aan de kamer. Datzelfde is ook het geval na de kamer!
Ik had veel over Kinga gehoord en gelezen. Daardoor had ik hoge verwachtingen en heb ik er ook lang naar uitgezien. Het is toch de eerste keer. Dan is het aftasten, is er wel een klik? Bij hoge verwachtingen kan het gemakkelijk op een teleurstelling uitlopen.

Deze keer wijk ik af van mijn getailleerde verslaglegging.
Een topkamer die alles in zich heeft wat het moet hebben. Zuiver GFE! Hoog knuffelgehalte en uitstekende service (GOSP = 1,1M!!) Later had ik er spijt van dat ik 'slechts' één uur heb gekamerd. Met Kinga zou ik gemakkelijk anderhalf, twee uur op kamer kunnen blijven. Een volgende keer met whirlpoolkamer. Dubbel en dik de Euro's waard. Een dame met klasse.
Ik sprak later davedv die ook met Kinga op kamer was geweest. Hij omschreef het als: 'het totaalplaatje is 100%'. Optiek, klasse, levendige communicatie, hygiëne en vooral uitstekende service! En niet onbelangrijk voor mezelf....lol! Veruit de beste kamer uit mijn P6-leven tot op heden en met stip op één! En dit was pas de 'try out'.  :))

[attachimg=2]

Na de kamer wat gegeten in het restaurant. Het liep al tegen 8 uur. De drukte was inmiddels voorbij. Wederom prima verzorgd!

Zo'n verjaardag is altijd een goed moment om nieuwe rakkers te leren kennen of rakkers te ontmoeten die ik al lang niet meer heb gezien. Kennis gemaakt met davedv, TnA Addict en blue_eyes. Lang niet gezien Bosco, JeanK, Aamu, Eddy_V en natuurlijk de rakkers die regelmatig in beeld verschijnen: Ohhlord, Licky Luke, Bob0808, 007, De Vulkaan Spesjalist en uiteraard de jarige Kanarie. In dit rijtje vergeet ik er zeker nog enkele.

Een Kerstman maakte de dames blij met cadeautjes. Een goed gevuld Sixsens qua dames overigens. Een 50-tal toch zeker aanwezig. Op het terras trof ik Nicole die na lange afwezigheid weer was neergestreken in SS. Ze zal slechts enkele dagen blijven om dan haar heil weer ergens anders te zoeken. Selena was zo nu en dan zeer prettig gezelschap, zo ook Emma, Simona, Carmen en Mara. Mara was zeker een optie voor deze avond. Zeker nadat het vorige week vrijdag en gisteren niet tot een kamer is gekomen. Mara was schijnbaar goed bezet, want ik heb haar niet meer gezien na de kamer met Kinga.
Victoria stond boven aan de trap bij de receptie. Met Victoria oogcontact proberen te leggen toen ik de trap op liep. Nope. Laura idem dito. Het blijft vreemd. Daar krijg ik de vinger maar niet achter. Uitzondering daarop is Crystal, waar je heerlijk mee kan dollen.
En zo kwam ik weer eens uit bij:

Carmen
Meer dan een half jaar geleden met Carmen een paar maal achtereen gekamerd. De kamers met haar waren altijd prima. Echter er was een nadeel. Overvloedig gebruik van gel. Bij een eerste kamer op de dag is dat geen probleem. Dan gaat alles vanzelf, maar na 1 of 2 kamers is zo'n glibberpartij funest om tot productie te komen. Dat was de enige reden waarom ik Carmen lange tijd heb gelaten voor wat het was. Ook al ging ik niet met haar op kamer, Carmen blijft altijd vriendelijk en maakt tijd voor een praatje. Carmen behoort optisch toch wel tot het het bovensegment van Sixsens en ook op de verjaardag van de Kanarie zag ze er weer zeer patent uit.
Met Carmen een date geregeld, doch dat liep een half uur vertraging op.
Wachttijden in Sixsens?! Nog nooit meegemaakt. Dat betekent in ieder geval dat er goede zaken werden gedaan door de dames.
De kamer met Carmen was weer uitstekend. GFE, stevig TZ, uitstekende BJ (GOSP=0,9M) en deze keer GEEN gel. Ik was stomverbaasd. Het was dan ook geen enkel probleem om het rubberen builtje vol te schieten.

Het liep tegen twaalven. In de bar was de sfeer ronduit top. Met davedv de kamer van Kinga geëvalueerd. We zagen beiden nog wel een herhaling zitten...... ;D Doch, ik moest mijn alibi gaan respecteren om ook in de toekomst te kunnen blijven clubben.

[attachimg=1]

Fazit
Dank aan KP voor de gezellige verjaardag, al hebben we hem weinig gezien  :017:) Iets met een 'Pocket Hongaartje' (ipv Bulgaartje).
Ambiance was goed
Eten was goed
2 uitstekende kamers: Kinga en Carmen

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline TnA Addict

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 224
  • T & A Addicted
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #488 Gepost op: 13 december 2015, 14:57:02 »
Ik heb vrijdag weer een fijne dag weer gehad in Sixens. Toen ik aankwam rond half 1 stond de parking al behoorlijk vol. Maar binnen viel het mee en waren er gelukkig ook veel dames. Ik heb gekamerd met Daniella en Paloma. Over de eerste zeg ik maar niks meer, altijd een zeer ruime voldoende bij haar. Met de laatste was het een eerste kennismaking, en zeker niet de laatste. Paloma is zeer aan te raden!

Zoals altijd was het weer goed eten, ik kijk altijd uit naar de vlaai in Sixsens en die waren ook nu weer heerlijk.  :)) De faciliteiten zijn nog altijd top. Een paar keer kort met andere ijsberen gesproken en ook met de nodige dames die mij her en der overvielen.

Enige verrassing was dat er ergens in de loop van de dag gereserveerd bordjes verschenen op een aantal tafels. Die bleven wel leeg en gevolg was dat de centrale ruimte nogal vol werd. Geen idee wat het idee er achter was, ik heb er niemand zien verschijnen, de tafels bleven leeg, vreemd.

Hopelijk weer tot gauw!

Offline davedv

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #489 Gepost op: 14 december 2015, 12:44:40 »
Zaterdag 12-12-15, de verjaardag van een gevlogen kanarie.

Ik had het geluk dat ik zaterdag eerder weg kon van het werk en mezelf rond 4 uur kon melden in SS. Vooraf even ingecheckt in een hotel in de straat zodat we de verjaardag van KP ook daadwerkelijks op z'n KP's konden vieren, met veel bier. Ik trof de jarige toevallig gelijk bij de receptie en na het aftikken van 40 euro (dank SS, dank KP) en het afgeven van m'n cadeau (je kan natuurlijk niet met lege handen aankomen) ging ik me omberen en eens kijken wat er te beleven was in de bar.

Een enkel bekend gezicht, oa Bosca, maar vooral nieuwe gezichten waar ik direct wat namen bij kon plaatsen, oa Sjeufke, EddyV, duisburg specialist, Blue eyes, Duif1 en eentjemeteenmoeilijkenaam.....en nog meer, excuus aan degene die ik hier vergeet. Na een paar biertjes en wat geouwehoer kwam KP ons verzamelen voor het eerste hoogtepunt van de dag, verjaardagsvlaai. Zelfs de jarige zette zich er toe een stuk vlaai te eten terwijl hij taart eigenlijk niet lekker vind, mooi om te zien wat hij over heeft voor z'n genodigden.

Na de vlaai werd het toch tijd om eens terug richting bar te gaan om het vrouwvolk wat nader te inspecteren. In mijn beleving was het één van de betere line-ups die ik tot nu toe in SS heb gezien, zowel qua aantal als qua looks was het zaterdag dik in orde. KP besloot dat al die verschillende vrouwen niet aan hem besteed waren en sloot zich voor de rest van de dag op in een kamer met een Hongaartje. Het eten van vlaai was dus ook direct z'n laatste daad als gastheer en één van de laatste mogelijkheden om hem in het wild rond te zien lopen.

Met toch wel een beetje jaloezie zag ik dat Bosco de bijzonder lieftallige Erica had binnen gehaald, met haar zal ik vast nog wel eens nader kennis maken. Ik was zelf onderweg naar de bar toen ik Victoria tegen het lijf liep, nu is Victoria een top meid, maar ik vond onze laatste kamers te veel routine worden. Het was nog altijd goed, maar.....er ontbrak toch iets. Ik had dus besloten om zaterdag niet met haar te gaan kameren, zij had echter andere ideeën. Ze vergezelde me naar de bar, waar wij op onze beurt vergezeld werden door (edit, die moeilijke naam was dus) Lesyeux  ;D . Na Victoria toch voorzichtig te hebben verteld dat er voorlopig geen kamer in zat ging ze een hapje eten, maar ik denk dat ze zaterdag alsnog een prima dag had  :))

Victoria was net weg toen ik in m'n zij geprikt werd door Mara. Ze was me de laatste keer al opgevallen en we liepen nu voor de tweede keer constant te flirten en elkaar uit te dagen. De laatste keer hadden we ook een kort praatje, maar dat liep toen een beetje raar en leidde dus niet tot een kamergang. Toen Mara nu weer langs kwam lopen trok ik haar naar me toe om het nog maar eens te proberen en dit keer ging het gelukkig een stuk soepeler. Lesyeux excuseerde zich en het was leuk ouwehoeren met Mara. Ze kwam terug op ons korte praatje van de vorige keer maar was me vooral aan het plagen met m'n Bulgaarse liefde, Victoria. Het was vrij snel duidelijk dat we ons gesprek naar een kamer gingen verplaatsen en daar had ik absoluut geen spijt van.

Mara
Mara is 31, zwart haar, knap, slank, haar B (?) cup hangt wel, maar verder kon ik weinig aanmerken op haar lijf/voorkomen. Ik vond vooral de klik leuk met haar, het ouwehoeren, uitdagen, grapjes maken, lol maken is vaak ook zo belangrijk. Ze moest me na het binnengaan van de kamer eerst nog even plagen over Victoria, of het wel ging lukken zonder haar, of we haar er soms bij moesten halen. Toen ik vroeg of ze dacht dat dat nodig was, of ze het alleen niet af kon kreeg ik een grote grijns en een tong in m'n mond gepropt. Mevrouw had geen hulp nodig. Ze neigt in de kamer sterk tot PSE, stevig tongzoenen en droogneuken, ik probeerde haar af en toe wat af te remmen, even het tempo eruit te halen....dat lukte, heel even. TZ, PZC, NMC in een paar standjes en binnen een half uur was ik een lading nageslacht armer en een uitstekend orgasme rijker.

Na het kameren volgden er de gebruikelijke bezigheden, wat gegeten met Lesyeux, Eddy_V en nog een bijzonder sociaal en aangenaam manspersoon. Een paar drankjes in de bar, wat praatjes hier en daar.......maar toen.....toen ik in de kleedkamer in liep om wat uit m'n locker te pakken kwam Sjeufke binnen lopen, met in z'n kielzog een prachtige blonde dame. Ik keek naar haar, keek naar Sjeufke,
'is dat?'
'ja'
Dat was dus Kinga. Ik keek nog eens, ze gaf me een prachtige glimlach en ik was al zo'n beetje verkocht.

Terug in de bar zocht ik een plek uit waar ik sociaal kon maar toch ook het bankje in de gaten kon houden waar Kinga zich zou ophouden. Rond die tijd kwam ook de kerstman binnen met cadeautjes voor de dames en verloor ik door de hectiek even het bankje uit het oog. En verdomd. Daar zat ze dus, in gesprek met iemand anders. Shit. Toch twijfelde ik eraan of het richting kamergang ging, ze zag me namelijk kijken en bleef toch regelmatig nadrukkelijk oogcontact maken. Iets later stond ze even alleen en hoewel het eigenlijk nog redelijk kort op de kamergang was besloot ik alles te laten voor wat het was en een praatje te gaan maken.

Kinga
We zochten een bank op om eens op het gemak kennis te kunnen maken. Het is snel duidelijk dat ze een aangenaam persoon is om mee te zijn, het is makkelijk en prettig praten, ze spreekt haar talen en opeen leuke manier is het een gesprek over allerlei verschillende zaken. Ik moet lachen om haar antwoord als ik haar vraag wat ze in een club doet als ze als escort veel meer kan verdienen. Buiten het geld komt ze ook omdat ze geniet van alle aandacht die ze (terecht) krijgt. Als ik voorstel om een sleutel te halen geeft ze wel aan dat ze minimaal een uur kamert, ze doet niet aan half uurtjes. Als ik semi-ongerust vraag of we ons samen wel een uur gaan weten te vermaken krijg ik weer zo'n mooie glimlach en verzekert ze me dat ze normaal geen klachten krijgt. Enfin, geen twijfel, op naar kamer 6!

Helaas geen kamer met douche, maar de kamer naast de douche/badkamer, alsnog beter dan de kamers naast de bar. We gaan de kamer binnen, kleden ons uit, liggen even te kletsen tot de douche vrij is. Terug in de kamer beging het, van het moment dat de deur sluit tot je de kamer verlaat is Kinga je vriendinnetje. Een beeldschoon vriendinnetje ook in mijn optiek, ze is slank zonder mager te zijn, een mooi lijf, goed in verhouding, een knap gezicht dat vaak en veel lacht....wat haar alleen maar mooier maakt. Maar buiten het optische, ze is een hele lieve meid, sensueel en seksueel, uitstekende service, grappig, communicatief, sjah....het totaalplaatje voor mij.

Als we dus na een 10 minuten weer op bed liggen beginnen we te zoenen en daar komt eigenlijk geen eind aan tot we dik anderhalf uur later weer van de kamer af gaan. Zoenen, TZ, PZC, DATY, NMC, alles erop en eraan op een ontspannen maar toch intense manier. Ik moet er verder niet te veel woorden aan vuil maken, het was één van m'n beste club-ervaringen tot nu toe en zeker voor een éérste kamer was het fantastisch. De laatste 15/20 minuten hebben we nog liggen knuffelen, kletsen en zoenen op bed, even blijven zweven en nagenieten. Ons gesprek leidde uiteindelijk tot een voorstel van mijn kant om te trouwen, we moeten nog wat details uitwerken, maar ik heb goede hoop!  ;D Terug bij de lockers vroeg ze me anderhalfhalf uur af te rekenen terwijl we er ruim overheen waren, met alle plezier ga ik dit plus een extraatje. Ik geef eigenlijk nooit fooien, maar in dit geval, nou ja...

Terug in de bar sloeg de vermoeidheid een beetje toe. Zittend op m'n roze wolk genoot ik nog wel van het geheel, een beetje ouwehoeren, een biertje drinken, stuk pizza eten en nog een paar keer met Kinga kletsen (ze had wat aanvullende eisen voor ons huwelijk). Ik zat in dubio om nog een kamer te doen, maar of het nou een goed plan was....ik was moe, het ging niet beter zijn dan met Kinga....misschien nog eens met Kinga? Maar ook daar had ik m'n twijfels over, ik wilde eigenlijk nog even nagenieten. Ik was eigenlijk ook te moe na een lange werkweek en met een meid als Kinga wil ik er zelf ook het maximale uithalen. Zittend op de bank verscheen KP ook zomaar weer in de bar, voor hem zat de avond er ook op en hij kwam afscheid nemen en probeerde z'n Hongaarse nog bij me onder te brengen. Maar het is natuurlijk waanzin om gelijk na KP met zo'n meid te gaan, onmogelijk om in zijn voetsporen te treden  ;D

Kort nadat KP de bar had verlaten besloot ik ook maar te gaan, ik trof hem nog in de kleedkamer en heb hem nog maar even geholpen z'n cadeaus naar de auto te brengen. De beste man is natuurlijk ook al weer 40 geworden, hij had een beetje hulp nodig. Uiteindelijk lag ik rond 2 uur op bed, moe, een beetje dronken, maar dik tevreden. Werkelijk een prima dagje SS, aangenaam gezelschap, prima line-up, uitstekende kamers....wat wil een beer nog meer.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #490 Gepost op: 14 december 2015, 12:52:35 »
Het is maar goed dat Kinga even vakantie viert!  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline davedv

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #491 Gepost op: 14 december 2015, 13:08:29 »
Het is maar goed dat Kinga even vakantie viert!  ;D

Dan heeft ze mooi tijd om zich voor te bereiden op ons huwelijk  ;D

Soit, ik hoor het graag volgend jaar weer als ze terug is in SS  8)

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #492 Gepost op: 14 december 2015, 15:36:38 »
Afgelopen zaterdag ben ik mijn verjaardag gaan vieren in Sixsens. Ik had grootse plannen, maar de dag is 'tegen mijn wil in' ietsje anders verlopen dan origineel gepland: ik heb me laten betoveren door een leuk Hongaartje en ik heb bijna al mijn tijd aan haar gespendeerd in plaats van aan de mij bekende niet-schrijvende en uiteraard schrijvende aanwezige ijsberen (Licky Luke, Ohhlord, Bosco, Bob0808, De Vulkaanspesjalist, Eddy_V, Aamu, The Italian Stallion, Lesyeux, Davedv, Sjeufke, Duif1, Jeank, Ricky Martin, Blueeyes… mijn excuses aan degenen die ik vergeet!).

Wat die aanwezige ijsberen betreft: hartelijk bedankt voor jullie komst en voor de leuke cadeautjes!!!!

Mijn dag in een notendop:

Ik ben al om 11u15 aangekomen, maar ik ben er toch in geslaagd het ontbijt te missen… Eerst heb ik te lang bijgepraat met oa Ohllord en Jeank, nadien heb ik me gewaagd aan een experimentje met Roemeense Roxanna, een experiment dat tot net na 14u liep en dat jammer genoeg op een flop uitdraaide…

Roxanna is nieuw in Sixsens, het is een vriendinnetje van Janina. Het is een mooie meid en je kan ook een rustig, interessant gesprek met haar voeren. Dat gesprek was zelfs zo leuk, dat ik een kamergang met deze Roemeense wel aandurfde.

Die kamergang draaide echter uit op een flop: tongzoenen beperkte zich, in tegenstelling tot een eerder gemaakte belofte, tot voorzichtige zoentjes op de lippen, pijpen moest met condoom (zonder kon enkel na een stevige bijbetaling…) en het neuken was heel afstandelijk.

Kortom: ik besloot na een tijdje dat ik mijn zaadjes niet aan deze meid wou verspillen… Nog een lang gesprek gehad over het gewenste serviceniveau in saunaclubs (ik heb uiteraard niet bijbetaald voor de tijd die we te lang op kamer zijn gebleven...): ik hoop dat ze iets met mijn tips doet. Anders lijkt dit me een vogel voor de kat in Sixsens…

Bon. Mijn experiment met Roxanna zorgde dus voor een valse start van de dag (oh, wat miste ik mijn pocket Bulgaartje op dat moment…), maar niet getreurd: als het niet goed zit met het neuken, kan je nog altijd drinken ;). Ik vloog dus in de Salitossen en leek op een zatte dag af te stevenen. Tussen het drinken door, praatte ik uiteraard her en der met mijn ‘gasten’ en trakteerde ik op vlaai, maar de alcohol vloeide veel te vlot om goed te zijn.

Ik zag het al niet meer goedkomen met het neuken, tot… ik plots een interessante meid opmerkte: Linet (ex-Mondial, Lolita), een Hongaarse meid die alleen mooi zat te wezen onder het grote Tv-scherm in de bar. Ik checkte even of ik nog voldoende recht kon lopen en… het lukte, zei het nipt ;). Op naar Linet dus.

Het initiële gesprek met Linet verliep een beetje stroef, maar toch voelde ik een zekere klik. Ik dacht: erger dan Roxanna kan het niet worden, dus laat ik het gewoon proberen. Linet leek over een mooi paar borsten te beschikken: als al de rest tegenviel, had ik daar tenminste toch wat mee kunnen spelen.

Maar het viel niet tegen. Het viel absoluut niet tegen ;D. Ik ben uiteindelijk nog tot aan mijn vertrek uit Sixsens samen geweest met Linet, zo’n 8 uur in totaal, waarvan 3,5u op kamer en ik heb van elk moment genoten.

Voor 1 keer ga ik niet te hard in detail treden over de kamergangen, laat het me er op houden dat het af was. GFE én PSE: ze beheerst beiden even goed! Toppertje (om mij mijn pocket Bulgaartje in Sixsens volledig te doen vergeten, moet je van goeden huize zijn!), het ideale ‘verjaardagsgeschenk’ gewoon en herhalingsgevaar is uiteraard héél groot.

Heb ik nog iets gedaan, buiten mezelf verliezen in die mooie Hongaarse? Toch wel.

Ik heb samen met haar een warme maaltijd genuttigd in het restaurant: biefstuk met pepersaus, groentjes en frietjes (smaakte héél lekker).

Ik heb tussendoor toch nog af en toe een kort praatje kunnen maken met 1 van de mij bekende aanwezige ijsberen.

Ik heb ‘s avonds, in het gezelschap van mijn mooie dame, genoten van een toch wel heel leuke sfeer in de bar.

Conclusies: ik heb een supertoffe dag gehad, met dank aan Sixsens voor de gratis inkom én voor de leuke attenties (top top top!), aan de aanwezige ijsberen voor de komst en de geschenkjes én uiteraard aan Linet voor de super tijd samen.


En mannen: nogmaals mijn excuses dat jullie me zo weinig gezien hebben. Hoewel, ik denk niet dat jullie dat aan jullie hart hebben laten komen ;)!

Sixsens: tot snel 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline goolfy69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 55
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #493 Gepost op: 15 december 2015, 06:40:53 »
Iemand vanavond naar Sixsens?
Hoe is de line up op een dinsdagavond?
Thks

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #494 Gepost op: 15 december 2015, 09:03:02 »
Iemand vanavond naar Sixsens?
Hoe is de line up op een dinsdagavond?
Thks
Helaas, zou graag mee zijn gegaan.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke