Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1119955 keer)

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #570 Gepost op: 5 maart 2016, 13:04:15 »
Ik zag het gespierde lichaam van Sjeufke vanop afstand,

Kijk, eindelijk iemand die het ziet  ;D

een uurtje met Linet.

Ik begrijp nu waarom ik Linet niet meer heb gezien  :lol_hitting:
19 maart, nieuwe ronde nieuwe kansen!  :pica

Maar dan wel weer eerst even douchen, Sjeufke...
Ik let dan wel even op Linet, zodat niemand anders ermee aan de haal gaat. :lol_hitting:


Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #571 Gepost op: 5 maart 2016, 13:28:24 »
Ik zag het gespierde lichaam van Sjeufke vanop afstand,

Kijk, eindelijk iemand die het ziet  ;D

[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #572 Gepost op: 5 maart 2016, 14:15:21 »
Ik zag het gespierde lichaam van Sjeufke vanop afstand,

Kijk, eindelijk iemand die het ziet  ;D

een uurtje met Linet.

Ik begrijp nu waarom ik Linet niet meer heb gezien  :lol_hitting:
19 maart, nieuwe ronde nieuwe kansen!  :pica

Maar dan wel weer eerst even douchen, Sjeufke...
Ik let dan wel even op Linet, zodat niemand anders ermee aan de haal gaat. :lol_hitting:

Echte vrienden... Of eigenlijk echte rakkers...
Ik weet niet wat erger is  :dance2


Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #573 Gepost op: 5 maart 2016, 15:53:10 »

een uurtje met Linet.

Ik begrijp nu waarom ik Linet niet meer heb gezien  :lol_hitting:
19 maart, nieuwe ronde nieuwe kansen!  :pica
Ze bleef nog lang na je vertrek onvindbaar...tot 21u waarbij ik recht op haar liep in de welness. Ding ding ding...bingo!  ;D

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #574 Gepost op: 7 maart 2016, 00:05:01 »
Op 26 februari en 4 maart Sixsens bezocht.
Beide keren van 11 tot 19 uur.

Ik heb het al eens eerder geschreven. Persoonlijk vind ik het prettig om in een 'leeg' Sixsens binnen te komen. Aan de bar een paar kopjes koffie, gezellig kletsen met bardame Wendy en een lunch met spiegeleitje. Een heerlijk ontspannen begin. De dames druppelen een voor een binnen. Rond 12 uur al zo'n 20-25 dames aanwezig. Met een aantal dames gezellig kletsen of met bekende ijsberen. Alles mag, er moet nog niets.
Ik kijk overigens al uit naar de eerste zomerse dag! Terras open, zwembad, bar buiten, BBQ........ :)). En wat nog komen gaat, want Sixsens is druk bezig het buitenterras te verruimen met extra faciliteiten.

Gezelligheid maak je niet alleen. Er zijn altijd wel weer bekende gezellige ijsberen: Ohhlord, Licky Luke, Tommy80, Hazard26, biged, JeanK, Eddy_V, Hazard26, Tommy80, Salitos, sexmachine, KanariePiet, Hasta la Pasta, Bob0808. Ik zal er ongetwijfeld wel een vergeten zijn (excuses).

Elke vrijdag tref ik er een koppel dat ontzettend geniet van hun bezoeken aan Sixsens. Al heel wat tijd de afgelopen weken met beiden zitten kletsen. Het gaat te ver om inhoudelijk over hun bezigheden in Sixsens te schrijven. Ik sluit niet uit dat het een gekoesterde wens is van velen gebonden bezoekers. Mooi als dat in een relatie mogelijk is.!

Een paar keer heb ik geschreven over het irritant jaaggedrag van Selena. De beide laatste bezoeken was er geen sprake van. Als het positief is, moet dat ook worden gemeld. Ze is een paar keer op een prettige wijze langsgekomen. Geen kamer overigens met Selena. Maar die kamer gun ik haar nog wel in een van mijn komende bezoeken aan Sixsens.

Afgelopen weken vol lof geschreven over Gina. Ik neem die kamers mee in mijn graf. De kamers met Gina waren echt top! Doch, Gina heeft voor een ander leven gekozen, waarbinnen de paysex niet past. Respect voor haar keuze!

Tja en dan Linet. Linet was mij al een paar maal opgevallen, zonder te weten dat ze onder de naam Linet door het leven ging. Ik heb vaker aan collega ijsberen laten ontvallen dat deze dame verdomd veel lijkt op Kinga, maar dan jonger en iets kleiner van postuur. Het gezicht is een kopie!
Afgelopen vrijdag met Linet kennis gemaakt, mede omdat collega ijsberen zo over haar roemden. Een kamer lag in het verschiet after dinner. Het blijkt wel hoe populair Linet is. After dinner, heb ik Linet niet meer getroffen.
19 maart nieuwe ronde, nieuwe kansen.

SASHA
Er doen verhalen de ronde dat haar lippen kunstmatig zijn vergroot. Ik heb er niet naar gevraagd. Sasha is mij al bij verschillende bezoeken opgevallen. Soms een kort contact, maar tot een kamer kwam het niet. Ze vertelde dat ze in GT had gewerkt. GT staat voor mij gelijk aan mooie dames, maar minder service. Geen ervaring met GT overigens, maar het is wat ik lees op de diverse fora en wat je zo nu en dan opvangt van ijsberen. Ze bleef wel mijn aandacht trekken en andersom ook. Want hoe dan ook, qua looks mag ze er zijn. Op 26-4 toch een kamer er aan gewaagd........ :o. Die kamer was wel zo goed dat ik op 4 maart meteen op herhaling ben gegaan. Sasha komt met stip binnen in de top 5 van Sjeuf!

Carmen (Roem)
oudebelg kon zelf niet aanwezig zijn en vroeg mij de honneurs waar te nemen. Met alle plezier. Op 26-4 op herhaling bij Carmen. De service was weer dik oké! In tegenstelling tot haar eerdere melding, komt haar zus vooralsnog niet terug naar Sixsens

Kortom, weer een prima dag in Sixens!

Illusion Plopp



Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #575 Gepost op: 7 maart 2016, 19:00:19 »

Afgelopen weken vol lof geschreven over Gina. Ik neem die kamers mee in mijn graf. De kamers met Gina waren echt top! Doch, Gina heeft voor een ander leven gekozen, waarbinnen de paysex niet past. Respect voor haar keuze!

Illusion Plopp

Deze berichtgeving valt zwaar tegen. Ik had toch wel wat sensationeler melding verwacht. Snap dan ook niet dat er zolang mysterieus over gedaan is. Of is dit soms niet het echte verhaal.? :017:

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #576 Gepost op: 7 maart 2016, 19:41:26 »

Afgelopen weken vol lof geschreven over Gina. Ik neem die kamers mee in mijn graf. De kamers met Gina waren echt top! Doch, Gina heeft voor een ander leven gekozen, waarbinnen de paysex niet past. Respect voor haar keuze!

Illusion Plopp

Deze berichtgeving valt zwaar tegen. Ik had toch wel wat sensationeler melding verwacht. Snap dan ook niet dat er zolang mysterieus over gedaan is. Of is dit soms niet het echte verhaal.? :017:

Sommige dames vertellen soms veel op de kamer. Ik hanteer daarbij een motto. Wat op de kamer wordt gedeeld blijft op de kamer en wordt niet vermeld op dit forum of gedeeld met andere ijsberen. De dame moet zelf maar beslissen wat zij wel en niet deelt met klanten.
Voorts gaat RB er ook zo mee om. Behoudens de info in de paspoortjes, verwachten we dat over alle persoonlijke informatie niet wordt geschreven.

Dames starten met dit werk en dames stoppen een keer. Elke dame die stopt heeft daar haar redenen voor. Die redenen horen niet op dit forum thuis.

Dus sorry voor het feit dat ik niet aan je verwachtingen heb kunnen voldoen. Helaas!  ;D



Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #577 Gepost op: 8 maart 2016, 12:09:31 »

Afgelopen weken vol lof geschreven over Gina. Ik neem die kamers mee in mijn graf. De kamers met Gina waren echt top! Doch, Gina heeft voor een ander leven gekozen, waarbinnen de paysex niet past. Respect voor haar keuze!

Illusion Plopp

Deze berichtgeving valt zwaar tegen. Ik had toch wel wat sensationeler melding verwacht. Snap dan ook niet dat er zolang mysterieus over gedaan is. Of is dit soms niet het echte verhaal.? :017:

Sommige dames vertellen soms veel op de kamer. Ik hanteer daarbij een motto. Wat op de kamer wordt gedeeld blijft op de kamer en wordt niet vermeld op dit forum of gedeeld met andere ijsberen. De dame moet zelf maar beslissen wat zij wel en niet deelt met klanten.
Voorts gaat RB er ook zo mee om. Behoudens de info in de paspoortjes, verwachten we dat over alle persoonlijke informatie niet wordt geschreven.

Dames starten met dit werk en dames stoppen een keer. Elke dame die stopt heeft daar haar redenen voor. Die redenen horen niet op dit forum thuis.

Dus sorry voor het feit dat ik niet aan je verwachtingen heb kunnen voldoen. Helaas!  ;D

Helemaal met Sjeufke eens, soms helaas maar wel waar...

Prima als een dame je in vertrouwen iets vertelt, waarvan je daarnaast het waarheidsgehalte zelf mag bepalen, maar hoe dan ook wordt discretie vaak zeer op prijs gesteld.

Alles onder het motto van "behandel haar met respect, dan krijg je (vaak) ook respect terug" ..

En eerlijk gezegd, vaak kun je ook niks met die informatie.. Het gaat er bij vrouwen dan ook vaker om dat ze iets aan iemand kunnen vertellen dat dat ze dit vertellen om een antwoord, reactie of oplossing te horen...


By the way:
Zeg nou zelf, wat heb je er aan als je weet waarom een dame als Gina besloten heeft om er mee te stoppen?

Wij mensen zijn nu eenmaal van nature nieuwsgierig maar denken vaak niet na wat de consequenties zijn als we onze nieuwsgierigheid bevredigd hebben. Het is mij al vaker overkomen dat ik iets te weten kwam waarvan ik achteraf realiseerde dat ik dat helemaal niet wilde weten. Maar ja, dan zit het nu eenmaal in je hoofd en krijg het er dan maar weer eens uit...  :017:
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #578 Gepost op: 8 maart 2016, 16:58:02 »
Het is niet dat ik het ermee oneens ben. Echter dat ze gestopt is als dvp had makkelijk onder haar gesloten topic vermeld kunnen worden. Snap niet dat rakkers voor deze melding moesten wachten op de recensie van Sjeufke. Thats it and nothing more wat mij betreft.  :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #579 Gepost op: 8 maart 2016, 17:05:53 »
Het is niet dat ik het ermee oneens ben. Echter dat ze gestopt is als dvp had makkelijk onder haar gesloten topic vermeld kunnen worden. Snap niet dat rakkers voor deze melding moesten wachten op de recensie van Sjeufke. Thats it and nothing more wat mij betreft.  :lol_hitting:
Het heeft weinig belang op zich ....
Wij sluiten enkel topics als de dame stopt .... daaruit kan je afleiden dat ze niet meer beschikbaar is  ;)


Ja, we kunnen het ook nog eens vermelden, maar van in de start van dit forum hebben wij optie 1 gekozen, gewoon een slotje op het topic.


Gina is ook nog eens een uitzondering op de regel, ze heeft namelijk zelf gevraagd haar topic weg te halen.
En dat gebeurt heus niet omdat het Gina is, indien dames dat vragen (om welke reden dan ook) geven wij als forumleiding daar gehoor aan, geen ruchtbaarheid  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #580 Gepost op: 8 maart 2016, 17:37:44 »
Het is niet dat ik het ermee oneens ben. Echter dat ze gestopt is als dvp had makkelijk onder haar gesloten topic vermeld kunnen worden. Snap niet dat rakkers voor deze melding moesten wachten op de recensie van Sjeufke. Thats it and nothing more wat mij betreft.  :lol_hitting:
Het heeft weinig belang op zich ....
Wij sluiten enkel topics als de dame stopt .... daaruit kan je afleiden dat ze niet meer beschikbaar is  ;)


Ja, we kunnen het ook nog eens vermelden, maar van in de start van dit forum hebben wij optie 1 gekozen, gewoon een slotje op het topic.


Gina is ook nog eens een uitzondering op de regel, ze heeft namelijk zelf gevraagd haar topic weg te halen.
En dat gebeurt heus niet omdat het Gina is, indien dames dat vragen (om welke reden dan ook) geven wij als forumleiding daar gehoor aan, geen ruchtbaarheid  ;)

Kijk als jij vermeld in haar topic dat ze te nieuwsgierig is en vervolgens vermeld Sjeufke dat het uitgelegd zal worden in zijn recensie. Deze samenhang van meldingen scheppen toch wat meer dan enkel een melding dat ze simpelweg gestopt is als dvp. Althans bij mij dan maar goed ik spoor dan ook niet.   :D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #581 Gepost op: 8 maart 2016, 18:28:54 »
Ach, en je naam doet je gevoel voor humor geen eer aan  :lol_hitting:
Als ik schrijf dat ze te nieuwsgierig is, dan bedoel ik dat jij dat bent, maar dat had je dus niet door  ;) :happy


Een dame die stopt, stopt .... en dat is niet uit te leggen ... en het zijn domweg onze zaken niet waarom of hoe of wat .... ze stopt en het topic gaat op slot ....


Das wars


sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #582 Gepost op: 8 maart 2016, 18:56:30 »
Ach, en je naam doet je gevoel voor humor geen eer aan  :lol_hitting:
Als ik schrijf dat ze te nieuwsgierig is, dan bedoel ik dat jij dat bent, maar dat had je dus niet door  ;) :happy


Een dame die stopt, stopt .... en dat is niet uit te leggen ... en het zijn domweg onze zaken niet waarom of hoe of wat .... ze stopt en het topic gaat op slot ....


Das wars


sm

Ok, blijkbaar was er dus sprake van een misverstand.  ;D Mij maakt het verder niet uit waarom ze is gestopt.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #583 Gepost op: 8 maart 2016, 19:01:44 »
Ach, en je naam doet je gevoel voor humor geen eer aan  :lol_hitting:
Als ik schrijf dat ze te nieuwsgierig is, dan bedoel ik dat jij dat bent, maar dat had je dus niet door  ;) :happy


Een dame die stopt, stopt .... en dat is niet uit te leggen ... en het zijn domweg onze zaken niet waarom of hoe of wat .... ze stopt en het topic gaat op slot ....


Das wars


sm

Ok, blijkbaar was er dus sprake van een misverstand.  ;D Mij maakt het verder niet uit waarom ze is gestopt.
[attachimg=1]
 ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #584 Gepost op: 8 maart 2016, 19:11:41 »
[attachimg=1]