Auteur Topic: SELENA  (gelezen 47452 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16219
    • Bekijk profiel
SELENA
« Gepost op: 24 juni 2013, 22:27:45 »


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline why not me

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 90
    • Bekijk profiel
SELENA
« Reactie #1 Gepost op: 23 november 2013, 17:46:30 »
she stopped her job
good luck to her

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
SELENA
« Reactie #2 Gepost op: 2 juli 2014, 15:45:18 »
she stopped her job
good luck to her

Staat weer op de aanwezigsheidlijst...
Mods s.v.p. aanpassen...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Asterix

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
SELENA
« Reactie #3 Gepost op: 3 juli 2014, 10:46:56 »
Op mijn ontdekkingstocht langs de diverse Duitse clubs heb ik, na veel positieve berichten op dit forum, gekozen voor deze club. Uiteindelijk het met Selena 'gedaan' dus ik schrijf mijn bevinden maar even hier op. Ik vond het een leuke club, wel wat klein, maar heel intiem en je mengt je er makkelijk tussen de dames. Ik was er dinsdag en dat zal misschien niet de drukste dag zijn en ik vond de meeste dames er redelijk uitzien, jammer genoeg geen donkere dames want dat vind ik altijd wel exotisch. Na een rondleiding door een Slavische schone die me niet meteen aansprak, eerst maar even rondgekeken. Ik vond donkerharige Selena een van de mooiere dames met een daarbij (bonus!) een prachtige naturele én grote voorgevel. Ik heb haar maar gewenkt en dan komt van het een het ander. Communicatie is wat moeilijk want haar engels en duits zijn niet zo goed maar al snel lieten we onze tongen het werk doen en waren woorden niet meer nodig. Dat deed ze heerlijk, met veel afwisseling, beetje sabbelen, beetje zuigen en, da's ook niet onbelangrijk, ze smaakte heerlijk fris. Altijd een afknapper om een teersmaak te krijgen bij het tongen maar ze rookt niet (tenminste wat ik er van zag). We zijn daarna naar een kamer gegaan waar ze keurig vroeg hoe lang ik wilde en het potje seks dat volgde was heerlijk. Afwisselend Frans en Russisch terwijl ze je geil aankijkt. Ik heb daarna mijn hoofd eerst tussen die mooie borsten begraven en heb haar daarna heerlijk gebeft. Kortom, ongehaaste en een fijne beurt gehad.
Daarna heb ik wat gegeten/gedronken en een beetje relaxed. Na Selena zat er vandaag geen andere dame bij die me meteen aansprak en ik werd daarbij met een spoedje gebeld waardoor ik eerder dan gepland huiswaarts moest. Ik moet mijn ontdekkingstocht langs de Duitse clubs dus andere keer voortzetten, wordt vervolgd! Hier kom ik terug op een dag dat er wat meer dames zijn aangekondigd, that's for sure!