Auteur Topic: Joe  (gelezen 28357 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
Joe
« Gepost op: 3 november 2013, 10:55:39 »
en ook deze gekopieerd uit het algemene topic:

Aan het einde van de middag nog een tijdje in de zon zitten genieten. Uit de wind en in de zon was het immers goed uit te houden. Iets later weer naar binnen voor een drankje. Op de bank kwam de Keniaanse Joe naast me zitten. Ze herinnerde me niet meer van de vorige keer (terwijl dat toch pas twee weken geleden was), maar het contact was al snel goed en vriendelijk. Ook nu kwam natuurlijk weer de vraag of ik met haar niet een sessie wilde hebben. Na de goede ervaring de vorige keer wilde ik dat wel, maar het was ongeveer tijd dat het eten opgediend zou gaan worden. dus ik gaf aan daar eigenlijk even op te willen wachten. Dat was goed, als ik dan wel beloofde tijdens het eten naast haar te komen zitten en zo geschiedde. De dames mochten uiteraard het eerste opscheppen, maar ze had een plaatsje naast haar gereserveerd. Na het eten volgde er geen gangbang (daar was het net niet druk genoeg voor), dus we toogden naar het achterste afgeschermde bed, daar werd Ellena nog even "weggejaagd" en konden we aan de gang. Een lange en intensieve sessie volgde. Op een gegeven moment dat ik dat het er niet in zou zitten, maar daar dacht deze donkere dame anders over en ze kreeg uiteindelijk gelijk. Het was wel duidelijk dat dit voor mij de laatste sessie van de dag zou zijn geweest.

Joe:

Herkomst: Kenia
Talen: Engels
Postuur: Normaal tot net ietsje meer
Borsten: C cup
Vriendelijkheid: Uitstekend
Uiterlijk: Goed
Dienstverlening: Uitstekend
Genoten diensten: Frans (zc), aftrekken (zc), COB


http://www.partytreff-xanten.nl/gallery/girl-gallery/Joe/109.html