Auteur Topic: Frankrijk wil klanten prostituees zwaar beboeten  (gelezen 33723 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16218
    • Bekijk profiel
Frankrijk wil klanten prostituees zwaar beboeten
« Reactie #1 Gepost op: 28 november 2013, 08:59:06 »
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/programmas/journaal/EP_131127_JO1?video=1.1788602
Ja, die hoerenlopers verdomme, ze moesten ze vierendelen  ;D :banghead:


We moetend at anders bekijken, ze willen gewoon dat de Fransmannen naar Duitsland gaan neuken  :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Frankrijk wil klanten prostituees zwaar beboeten
« Reactie #2 Gepost op: 28 november 2013, 22:02:34 »
In een radiogesprek vanmorgen ging het erover en week men ook uit naar België, uiteraard.  Hoe zit het daar?  Er zijn wel enkele Vlaamse en Waalse partijen die pleiten voor zware geldboetes voor mannen die naar de hoeren gaan.  Men stelt zich hier in België zelfs de vraag hardop hoe ze Belgische mannen zouden kunnen beboeten die in het buitenland gaan hoerenlopen.  Als alles fataal afloopt zullen we massaal naar Thailand moeten, zolang Europa dat dan weer niet wil gaan bestraffen, met de tijd.  Laten wij Belgen er voorlopig nog van profiteren.  Mijn aanvoelen is dat het geen jaren meer zal kunnen  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16218
    • Bekijk profiel
Frankrijk wil klanten prostituees zwaar beboeten
« Reactie #3 Gepost op: 28 november 2013, 22:06:19 »
In een radiogesprek vanmorgen ging het erover en week men ook uit naar België, uiteraard.  Hoe zit het daar?  Er zijn wel enkele Vlaamse en Waalse partijen die pleiten voor zware geldboetes voor mannen die naar de hoeren gaan.  Men stelt zich hier in België zelfs de vraag hardop hoe ze Belgische mannen zouden kunnen beboeten die in het buitenland gaan hoerenlopen.  Als alles fataal afloopt zullen we massaal naar Thailand moeten, zolang Europa dat dan weer niet wil gaan bestraffen, met de tijd.  Laten wij Belgen er voorlopig nog van profiteren.  Mijn aanvoelen is dat het geen jaren meer zal kunnen  :douchen .


Leg eens uit hoe ze mij kunnen beboeten als ik in Duitsland naar een saunaclub ga?
Daar is mijn verstand te klein voor. Hoe geen jaren meer kunnen?

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Frankrijk wil klanten prostituees zwaar beboeten
« Reactie #4 Gepost op: 28 november 2013, 22:11:34 »
Het is maar een aanvoelen dat we hier in België niet meer zullen kunnen hoeren en boeren binnen enkele jaren zonder risico te lopen op een boete.  Op het werk heb ik me koest gehouden maar je moet eens horen hoe "de grijze massa" daar op reageert.  Ze vinden het een fantastisch idee.  Moeten (denken ze) minder belastingen betalen.  Over simpel redeneren gesproken.  "Dat ze het maar bij die vuillakken halen", redeneren ze nog.  De verkiezingen zijn niet ver meer en de man op straat hoort dit graag aankondigen, dus. 

Beboeten in bijvoorbeeld Duitsland (met naam genoemd ook), een Belg.  Dat ligt juridisch moeilijk en dat wil men precies uitzoeken of daar geen gat in het net is.  Met name madam NON vindt het ergerlijk dat prostitutie in Duitsland legaal is.  :douchen. 
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16218
    • Bekijk profiel
Frankrijk wil klanten prostituees zwaar beboeten
« Reactie #5 Gepost op: 28 november 2013, 22:19:36 »
Het is maar een aanvoelen dat we hier in België niet meer zullen kunnen hoeren en boeren binnen enkele jaren zonder risico te lopen op een boete.  Op het werk heb ik me koest gehouden maar je moet eens horen hoe "de grijze massa" daar op reageert.  Ze vinden het een fantastisch idee.  Moeten (denken ze) minder belastingen betalen.  Over simpel redeneren gesproken.  "Dat ze het maar bij die vuillakken halen", redeneren ze nog.  De verkiezingen zijn niet ver meer en de man op straat hoort dit graag aankondigen, dus. 

Beboeten in bijvoorbeeld Duitsland (met naam genoemd ook), een Belg.  Dat ligt juridisch moeilijk en dat wil men precies uitzoeken of daar geen gat in het net is.  Met name madam NON vindt het ergerlijk dat prostitutie in Duitsland legaal is.  :douchen .


Madame NON is een Beelgische, dus hoe gaat die mij beboeten als ik in De naar de hoeren ga?
De nette mannen van je werk lopen hier iedere dag met bosjes door het skw, de vuilakken  :111:


De publieke opinie? Ze schaffen een raambuurt als het skw nooit af, ik heb ooit eens een politieker horen zeggend at hij zich voor de sporen ging leggen als de TGV er kwam. De TGV is er, en hij heeft nog steeds armen en benen.


Van mij mogen ze al die politiekers in een pot steken, er eens goed mee schudden en dan lozen in 't Scheldt. Een pot zeiknatte zakkenvullers.


Ik volg nogal nauw de uitgelekte documenten van amandement 18 van de EU. En foots die durft te stellen dat de Filipijnen corrupt zijn? Het is in Europa veel en veel erger....


Stuur een email naar Madame NON, naast de GAS-boete nu ook een GAT-boete  ;D
Een mooie krantenkop....
MADAME NON WIL NAAST DE GAS-BOETE NU OOK EEN GAT-BOETE :dance2 :lol_hitting:

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Frankrijk wil klanten prostituees zwaar beboeten
« Reactie #6 Gepost op: 29 november 2013, 00:11:17 »
In een radiogesprek vanmorgen ging het erover en week men ook uit naar België, uiteraard.  Hoe zit het daar?  Er zijn wel enkele Vlaamse en Waalse partijen die pleiten voor zware geldboetes voor mannen die naar de hoeren gaan.  Men stelt zich hier in België zelfs de vraag hardop hoe ze Belgische mannen zouden kunnen beboeten die in het buitenland gaan hoerenlopen.  Als alles fataal afloopt zullen we massaal naar Thailand moeten, zolang Europa dat dan weer niet wil gaan bestraffen, met de tijd.  Laten wij Belgen er voorlopig nog van profiteren.  Mijn aanvoelen is dat het geen jaren meer zal kunnen  :douchen.

Zolang er her en der lokale besturen op een of andere manier geld aan verdienen (taksen etc) zal er niets van een verbod in huis komen.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Frankrijk wil klanten prostituees zwaar beboeten
« Reactie #7 Gepost op: 1 december 2013, 07:39:37 »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16218
    • Bekijk profiel
Frankrijk wil klanten prostituees zwaar beboeten
« Reactie #8 Gepost op: 1 december 2013, 08:53:47 »
1.500 euro. Daarvan kan je al een weekendje naar Duitsland, met overnachtingen in een vijfsterrenhotel ibegrepen.
De Noordfransen naar Duitsland, en de Zuidfransen naar Spanje  ;D :dance2


En geef maar goed van katoen....


De prostituees in Frankrijk worden bij wet ook kwetsbare personen, en ze voegen er ineens aan toe, zoals gehandicapten en zwangere vrouwen  :lol_hitting: :cheer:


André van Duin - Taxi
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
De wet omzeilen.
« Reactie #9 Gepost op: 3 december 2013, 21:38:21 »
Misschien moeten alle prostituees in Frankrijk maar meesteres worden (in theorie)  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Frankrijk wil klanten prostituees zwaar beboeten
« Reactie #10 Gepost op: 3 december 2013, 22:23:41 »
Nou met de boetes die de 2e keer oplopen naar 5000 euro is het volgens mij een serieuze misdaad geworden. Nou, ik had al geen voorkeur voor Frankrijk, maar ik vind het verschrikkelijk wat de Franse regering de burger aandoet.


Je zou maar ergens in het midden in Frankrijk wonen, dan ben je stevig genaaid.


Los van hoe men je op kan sporen, maar ik heb de Amerikaanse politie in Las Vegas in gedachte die daarvoor zelfs dames inzet. Weet dat de NL en de B regering ook voornemens zijn deze lijn te gaan volgen, dan kunnen ze beter busroutes in het weekend naar Duitsland in gaan zetten. Niet voor de kerstmarkt, maar voor de saunaclubs.


Weet trouwens al iemand hoe het dan zit met recensies op Youppie.net, want in feite staat die dan vol met bekentenissen, IP en echte naam achterhalen en opsturen die bekeuring lijkt me dan een valide en lucratieve methode voor een Franse gendarme die graag vanaf huis werkt.


Na vele jaren van vrijheid komen nu de middeleeuwen zeker weer terug, wanneer gaan ze kruisigen of stenigen ? Wallonie word zo nog een paradijs voor de Franse genieters van betaalde sex. Wie had dat nog ooit gedacht ?


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Frankrijk wil klanten prostituees zwaar beboeten
« Reactie #11 Gepost op: 4 december 2013, 12:11:44 »
Zelfs de NL kranten drijven de spot met de Franse maatregel:


[attachimg=1]


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Frankrijk wil klanten prostituees zwaar beboeten
« Reactie #12 Gepost op: 4 december 2013, 13:20:28 »
repressie is hot tegenwoordig of ze nu rood, blauw, geel-met-zwarte-stippen zijn.
bericht dat ik vandaag las, vond ik minder  :o :017: Als dat maar niet doorkomt

http://www.standaard.be/cnt/dmf20131203_045?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+dso-front+%28De+Standaard+Online%3A+Voorpagina%29

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Frankrijk wil klanten prostituees zwaar beboeten
« Reactie #13 Gepost op: 4 december 2013, 13:40:06 »
Ik las het ja, ziet er nog niet best uit. Zelfs reclame maken voor sex is verboden in Belgie, gelukkig doen wij hier aan eerlijke recensies, mijn vraag of dat dan ook reclame is, want dat hangt er maar net van af.


Goed ik las in dezelfde krant dat ook de paus vroeger wel eens gewerkt heeft als "buitenwipper"in een nachtclub in Buenos Aires.


http://www.standaard.be/cnt/dmf20131204_00870757
Zo kunnen we heel de wereld wel gaan beboeten, want volgens mij zijn er nog altijd meer hoerenlopers dan hoeren, want je kunt natuurlijk geen hoer zijn zonder klant.


Afijn, de logica in de discussie zal wel niet gevonden worden. Zoals ik eerder stelde zie ik een terugkeer richting de middeleeuwen, want boetes zullen niet werken. Kruizigen en stenigen wel, maar om dat nu "logica" te noemen gaat mij wat ver.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline hoerenloper

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 23
    • Bekijk profiel
Frankrijk wil klanten prostituees zwaar beboeten
« Reactie #14 Gepost op: 4 december 2013, 20:38:35 »
Nou dan wordt het volgend jaar dus nog drukker in Golden-time en ik vind het nu al veel te druk op vrijdag en zaterdag.  :o