Auteur Topic: BEJAARDE WINNAAR SEKSWEDSTRIJD STERFT VLAK VOOR INNEN PRIJS  (gelezen 23407 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
BEJAARDE WINNAAR SEKSWEDSTRIJD STERFT VLAK VOOR INNEN PRIJS
« Reactie #1 Gepost op: 16 december 2013, 21:05:39 »
http://www.gva.be/nieuws/in-de-rand/aid1506264/bejaarde-winnaar-sekswedstrijd-sterft-vlak-voor-innen-prijs-video.aspx


http://www.hln.be/hln/nl/17541/Het-leukste-van-het-web/article/detail/1759073/2013/12/16/Bejaarde-winnaar-van-sekswedstrijd-sterft-net-voor-zijn-wip.dhtml


Tja verschrikkelijk nieuws, je zou het zelf maar zijn, maar aan de andere kant ik kon een glimlach niet onderdrukken van het gespeelde medeleven.


Ook begreep ik ook niet waarom de ober geen rekening mocht brengen aan tafel voor het dinner, voor zover ik het meekreeg had de winnaar zichzelf verslikt, daar kan de ober toch niets aan doen ? Bovendien leek het mij met een rekening van 250 dollar dat hij niet alleen gegeten zal hebben.


Goed het zal wel komen omdat ik sommige feiten zakelijk en emotioneel van elkaar scheid, terwijl het voor anderen als geheel weer erg cru overkomt. Gebeurd ook vaak in clubs, service niet goed dan hoef ik niet te betalen is bv iets wat in sommige hun hoofd zit, terwijl je alleen de tijd hebt gehuurd, niet de kwaliteit van de services.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16219
    • Bekijk profiel
BEJAARDE WINNAAR SEKSWEDSTRIJD STERFT VLAK VOOR INNEN PRIJS
« Reactie #2 Gepost op: 16 december 2013, 22:01:04 »
Als mijn opoe nog moest leven, schreef ik hem in, geef hem een te groot stuk biefstuk, en mag ik dan met de hoofdprijs gaan lopen.
Zo is er toch nog één gelukkige in het hele verhaal, namelijk kleinzoon Ed, die de hoofdprijs in plaats van zijn opoe mocht innen, de chansaar begot  ;D


Den Ed, doet me denken aan een figuur in Babylon, die zou dat ook durven   :dance2 :pica :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
BEJAARDE WINNAAR SEKSWEDSTRIJD STERFT VLAK VOOR INNEN PRIJS
« Reactie #3 Gepost op: 16 december 2013, 22:07:53 »
Was natuurlijk net na de trip van Wijze Grijze, want WG zou hierbij uitgelopen hebben en de opa hebben geanimeerd.


Helaas, groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline LittleJoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 75
    • Bekijk profiel
BEJAARDE WINNAAR SEKSWEDSTRIJD STERFT VLAK VOOR INNEN PRIJS
« Reactie #4 Gepost op: 17 december 2013, 01:49:55 »
http://www.gva.be/nieuws/in-de-rand/aid1506264/bejaarde-winnaar-sekswedstrijd-sterft-vlak-voor-innen-prijs-video.aspx


http://www.hln.be/hln/nl/17541/Het-leukste-van-het-web/article/detail/1759073/2013/12/16/Bejaarde-winnaar-van-sekswedstrijd-sterft-net-voor-zijn-wip.dhtml


Tja verschrikkelijk nieuws, je zou het zelf maar zijn, maar aan de andere kant ik kon een glimlach niet onderdrukken van het gespeelde medeleven.


Ook begreep ik ook niet waarom de ober geen rekening mocht brengen aan tafel voor het dinner, voor zover ik het meekreeg had de winnaar zichzelf verslikt, daar kan de ober toch niets aan doen ? Bovendien leek het mij met een rekening van 250 dollar dat hij niet alleen gegeten zal hebben.


Goed het zal wel komen omdat ik sommige feiten zakelijk en emotioneel van elkaar scheid, terwijl het voor anderen als geheel weer erg cru overkomt. Gebeurd ook vaak in clubs, service niet goed dan hoef ik niet te betalen is bv iets wat in sommige hun hoofd zit, terwijl je alleen de tijd hebt gehuurd, niet de kwaliteit van de services.


Groet, Foots  O0

Ik ben zeker dat zijn 10j geleden overleden vrouw er voor iets tussen zit.
Kom jij maar naar boven, of dacht je nu echt dat ik je dat laatste pleziertje zou gunnen.
50j ben ik je trouw geweest en dacht ik dat jij dat ook zou zijn. Sorry hoor maar van woede moest ik me wel omdraaien in mijn graf en daar een steakje tussen steken.

 :sex