Auteur Topic: lr gaat op de schop  (gelezen 26406 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
lr gaat op de schop
« Gepost op: 10 januari 2014, 23:55:32 »
Ik verneem zopas dat er in Living Room verbouwingen en/of aanpassingen gaan komen.
Wie weet hier meer van?

LR was mijn allereerste club, en er waren toen wat minpuntjes (in mijn ogen dan) zoals het resto gedeelte dat in een idiote tent was.

Wie kan er meer vertellen?

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Re: WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #1 Gepost op: 11 januari 2014, 00:08:37 »
Ik verneem zopas dat er in Living Room verbouwingen en/of aanpassingen gaan komen.
Wie weet hier meer van?

LR was mijn allereerste club, en er waren toen wat minpuntjes (in mijn ogen dan) zoals het resto gedeelte dat in een idiote tent was.

Wie kan er meer vertellen?


Deket had ook wat gehoord geloof ik, maar nog niets concreets.
Over 2 weken is het grote Dupke/Deket feest, wellicht is het dan al wel duidelijker.


Groet, Foots  O0


P.S. Als het niet vriest dat het kraakt vind ik de tent best goed te doen of wel ok. Ik heb niet gezegd ideaal he, maar ik geef zowie zo niet zoveel om luxe, maar een uitbreiding van de resto en van kamers zou zeker een aanwinst zijn in LR.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline LittleJoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 75
    • Bekijk profiel
Re: WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #2 Gepost op: 11 januari 2014, 00:14:12 »
Ik verneem zopas dat er in Living Room verbouwingen en/of aanpassingen gaan komen.
Wie weet hier meer van?

LR was mijn allereerste club, en er waren toen wat minpuntjes (in mijn ogen dan) zoals het resto gedeelte dat in een idiote tent was.

Wie kan er meer vertellen?

Was al een paar maanden ervan op de hoogte.
Keuken en restuarant komen in de ruimte van de Kino, gelijksvloer
De Kino verdwijnt naar kamer 16 beneden
Rokersruimte komt op het terras onder. Of daarvoor de tent gebruikt gaat worden weet ik niet. Mij was door het manegment verteld dat daar een goed geisoleerde ruimte ging komen met een houten vloer en zeteltjes. Dan lijk me de tent er niet geschikt voor.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16219
    • Bekijk profiel
Re: WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #3 Gepost op: 11 januari 2014, 00:24:35 »
Ik verneem zopas dat er in Living Room verbouwingen en/of aanpassingen gaan komen.
Wie weet hier meer van?

LR was mijn allereerste club, en er waren toen wat minpuntjes (in mijn ogen dan) zoals het resto gedeelte dat in een idiote tent was.

Wie kan er meer vertellen?


Die tent mogen ze NOOIT wegdoen in de winterperiode, daar kruipen de grieten lekker dicht tegen me aan als ik onder die warmtestralers gaat zitten. Mijn enige lokmiddel als ik dan ook nog eens een biljet van 50 zichtbaar vasthoudt me niet afnemen aub   :035: :gtgal
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Re: WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #4 Gepost op: 11 januari 2014, 14:58:11 »
mijn was het ook al maanden bekend; de eerste keer dat ik er kwam met een vrijkaartje van dit forum op zak heb ik een tijdje met de manager staan praten de beste man was benieuwd hoe de 3 musketiers van de vulkaan het in zijn tent vonden. waarop ik een opmerking had gegeven dat ik de wacht tijden voor een kamer te lang vond. volgens hem wed daar aan gewerkt. ma nu begrijp ik het allemaal niet meer kino wordt restaurant kamer 16 wordt kino zo komen er toch minder neuk plekken  :lol_hitting:.ook heb ik vernomen dat er tuinhuisjes bij komen net als gt 

misschien een idee om de stand van zaken bij te gaan houden hoe alles verloop door onze formleden dupke liteljo bosco en deket boy69 en de rest die ik vergeten ben

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
lr gaat op de schop
« Reactie #5 Gepost op: 11 januari 2014, 15:08:38 »
inrichting en indeling van livingroom gaat veranderen

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
lr gaat op de schop
« Reactie #6 Gepost op: 17 januari 2014, 16:23:15 »
Ik ben erg benieuwd hoe de interne veranderingen in lr verlopen zijn en of ze na wens zijn van de stamgasten . ik hoop op een mooi verslag en dat de  :06: van dupke en deket niet er onder lijdt  O:-)

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
lr gaat op de schop
« Reactie #7 Gepost op: 26 januari 2014, 17:31:38 »
het nieuwe restaurant in lr is een een plus punt ik had verwacht dat je lang moest wachten dat je lang moest wachten voor dat je kon gaan eten ma dat was gisteren niet het geval en alle kluisjes waren bezet wacht tijden voor een kamer stonden op 2 uur over de kino ben ik niet zo te spreken een zielig klein hok  met een simpel schermpje aan de wand  :o ik hoop dat de geruchte die je links en rechts hoor dat er tuinhuisjes komen werkelijk waar zijn dat zou een goede uitkomst zijn  :017:

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
lr gaat op de schop
« Reactie #8 Gepost op: 27 januari 2014, 00:07:07 »
Ja, ik wil ook nog wel wat over de verbouwing kwijt. Allereerst vind ik het van elke club lovenswaardig als ze proberen om het voor de gasten beter te maken. Of het een kleine of grote verbouwing of verandering betreft, ik waardeer dat OVERAL.


Ik heb GT van 5 jaar geleden zien beetje bij beetje zien verbeteren en in mijn ogen is dat nu een hele goede club, qwa eten en faciliteiten geworden. Dames heb ik daar bijna altijd goede gehad, maar dames in clubs zijn in mijn brein gescheiden zaken. Elke club heeft goede en slechte dames en iedere club heeft zijn karakter, gelukkig maar.


Zo de ombouw van kino naar restaurant in LR met ruime openingstijden vind ik absoluut een hele goede en praktische verbetering, hulde en petje af. De ruimte is erg efficient ingericht en met de bankjes aan de muren kunnen er best wat mensen eten. Ook de ruime openingstijden maakt dat het er wel druk kan zijn zoals gisteren avond, maar ik ga niet mee in de kritiek dat het te klein is. Vroeger had je de tent en ik vind dit veel en veel beter.


Het enige wat ik nog graag zou zien is een deurdringer die de buitendeur automatisch sluit, want gisteren wat de tocht erg kou. Dit is mijn opbouwende kritiek die ik niet alleen hier neer tik, maar ook aan LR management heb verteld.
Ik heb zelf ook wel eens wat kleins verbouwd wat een grote verbetering is en altijd goed als je soms wat ideen van anderen hoort.


Nou de nieuwe kino is eigenlijk de oude kamer 16 terug in oude staat, echter ik hoorde van de Theke dat er een nieuw interieur voor besteld is en die komt over een week. Dus niet meteen in paniek schieten, ik wacht in ieder geval met spanning af. Wel zal de afstand tot de bar wel maken dat dames niet gauw binnen komen kijken, maar voor het nijpende kamertekort zou een nieuwe kino zeker een grote aanwinst kunnen zijn, zoals gezegd, ik als publieke sexliefhebber ben benieuwd en we moeten nog maar heel even geduld hebben en dan zullen we het pas kunnen zien.


De tent buiten is TV of rookhol geworden of is het kamerdeel van de bar met danspaal ook rookgedeelte dat weet ik niet zeker. Wel rokers kunnen nu stomen en het is beter dan de hoek van de gokkasten.


Verder begreep ik dat het stuk grond langs LR is aangekocht en dat in het voorjaar er tuinhuisjes komen en ook daarvan kan ik alleen maar zeggen dat de club moeite doet om het kamertekort op een goede en creatieve manier op te lossen. Ik zelf vind de blokhutjes zowel bij GT als bij PHG een prima alternatief en zie dat dan ook graag tegemoet.


Eerlijk ik hoop dat het 31 mei allemaal klaar is en misschien dat er ook meer lockers kunnen worden geplaatst ik denk dan aan het zonnebankkamertje tussen de WC en kamer 7. 31 mei gaan we als Relaxxboard namelijk ons 4 jarige verjaardagsfeest daar geven omdat we graag gebruik willen maken van het buitenbereik voor ons thema Wereldkampioenschappen voetbal in Brazilie waar je helemaal geen voetbalfan voor hoeft te zijn om er een leuk feest van te maken.




Groet, Foots  O0



Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
lr gaat op de schop
« Reactie #9 Gepost op: 27 januari 2014, 11:37:39 »
paar leuke foto's van het restaurant zouden welkom zijn 

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
lr gaat op de schop
« Reactie #10 Gepost op: 27 januari 2014, 11:50:47 »
Citaat
Eerlijk ik hoop dat het 31 mei allemaal klaar is en misschien dat er ook meer lockers kunnen worden geplaatst ik denk dan aan het zonnebankkamertje tussen de WC en kamer 7. 31 mei gaan we als Relaxxboard namelijk ons 4 jarige verjaardagsfeest daar geven omdat we graag gebruik willen maken van het buitenbereik voor ons thema Wereldkampioenschappen voetbal in Brazilie waar je helemaal geen voetbalfan voor hoeft te zijn om er een leuk feest van te maken.

Staat bij deze al in mijn agenda: 31/05 feestje bouwen in LR! Ik ben er al ff niet meer geweest. Dit feestje is het ideale moment voor een herontdekking van de club! :)) 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
lr gaat op de schop
« Reactie #11 Gepost op: 27 januari 2014, 11:53:00 »
paar leuke foto's van het restaurant zouden welkom zijn


Tja die had ik gemakkelijk kunnen maken met mijn mobieltje want na 01:00 was die helemaal leeg en keurig gepoetst.


Wel valt het mij op de er in LR beneden en ook in het restaurant flyers van Golden Time hangen.


Groet, Foots  O0


P.S. Plannen is vooruitzien Kanariepiet, speciaal voor drukke heren zoals u had ik deze datum alvast laten vallen  ;) .
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
lr gaat op de schop
« Reactie #12 Gepost op: 27 januari 2014, 12:07:54 »
Citaat
P.S. Plannen is vooruitzien Kanariepiet, speciaal voor drukke heren zoals u had ik deze datum alvast laten vallen   .

Waarvoor dank! :)) Ik kijk er al naar uit! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
lr gaat op de schop
« Reactie #13 Gepost op: 27 januari 2014, 12:52:03 »
31 mei, dan ben ik vrij, want dan zijn de kinderen niet bij mij. Ik hou wel van een feestje en al helemaal als dat in LR is ;) Staat dus genoteerd in de agenda.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
lr gaat op de schop
« Reactie #14 Gepost op: 27 januari 2014, 13:10:37 »
31 mei, dan ben ik vrij, want dan zijn de kinderen niet bij mij. Ik hou wel van een feestje en al helemaal als dat in LR is ;) Staat dus genoteerd in de agenda.

 :welcome:

Zie wel dat je op vrijdag 30/05 niet 'moet' clubben. Anders wordt het weer 2 dagen op rij en dat zou waarschijnlijk teveel van het goede zijn voor je oude knoken! ;) :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum