Auteur Topic: Jessica  (gelezen 19816 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Divenice

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 42
    • Bekijk profiel
Jessica
« Gepost op: 15 januari 2014, 17:25:13 »
(26, blonde Haare, Konfektionsgrösse 36, 75C)
Service: Verkehr, Französisch ohne


Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Jessica
« Reactie #1 Gepost op: 16 januari 2014, 23:02:22 »
(26, blonde Haare, Konfektionsgrösse 36, 75C)
Service: Verkehr, Französisch ohne




Hmm ik wil niet onbeleefd zijn, maar deze dame heeft volgens mij geen blonde haren. Ook de andere technische gegevens lijken me niet bij de dame van toepassing. Ik weet dat ik een andere bril moet hebben, voor de kleine lettertjes, maar hier lijkt me toch iets verkeerd gegaan.


Groet, Foots  O0


P.S. misschien klopt het wel, want dames wisselen nogal eens van man en van kleur haren ook  ;) ;D :111:
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Divenice

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 42
    • Bekijk profiel
Jessica
« Reactie #2 Gepost op: 16 januari 2014, 23:11:18 »
(26, blonde Haare, Konfektionsgrösse 36, 75C)
Service: Verkehr, Französisch ohne




Hmm ik wil niet onbeleefd zijn, maar deze dame heeft volgens mij geen blonde haren. Ook de andere technische gegevens lijken me niet bij de dame van toepassing. Ik weet dat ik een andere bril moet hebben, voor de kleine lettertjes, maar hier lijkt me toch iets verkeerd gegaan.


Groet, Foots  O0


P.S. misschien klopt het wel, want dames wisselen nogal eens van man en van kleur haren ook  ;) ;D :111:

Tja, Foots, ik heb haar bekeken en ook nog op de tast verkend  :lol_hitting:
Ze heeft nu krullend blond haar, cupje C klopt ook maar de leeftijd mag wel iets hoger, samen met haar confectiemaatje.

Voor de rest klopt mijn verhaal toch wel hoor, ga maar eens kijken........

Offline Asterix

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
Jessica
« Reactie #3 Gepost op: 18 maart 2014, 17:30:22 »
Ik heb vandaag de stoute schoenen aangetrokken en heb een 3uurs ticket gekocht, dan kan op dinsdag maar niet op andere dagen? Ik heb oa. contact gehad met deze aardige dame, die haar haren nu bruin-blond geverfd heeft. Het orale werk doet ze prima maar was wel wat gehaast zonder al te veel voorspel en da's natuurlijk wel jammer. Ik hoorde van een andere Nederlandse bezoeker dat ze daar ook met z'n alle de grote mat opgaan voor een gang-bang en die heb ik dus net gemist, jammer want dat had ook een first geweest zijn. Maargoed dit topic gaat over Jessica daar heb ik dus ietwat gehaaste maar verder prima sex mee gehad. Ze is iets ouder dan veel andere dames hier en dat geeft haar wat meer conversatie en da's ook wel weer prettig. Toch wel handig als je een beetje een klik hebt lijkt me. Een leuke eerste keer en zo gaat mijn ontdekkingstocht door Duitsland verder....

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Jessica
« Reactie #4 Gepost op: 18 maart 2014, 18:04:26 »
Ik ken Jessica van PTXanten, maar ze werkt ook wel eens in Sixsens onder een andere naam, maar die weet ik niet meer. In Sixsens is haar service veel uitgebreider (TZ en FT), maar dat is natuurlijk wel verklaarbaar. Voor de uurprijs in Sixsens feest je in Xanten 4,5 keer  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke