Auteur Topic: Bianca (Dominicaanse Republiek)  (gelezen 5620 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Teiresas

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 121
    • Bekijk profiel
Bianca (Dominicaanse Republiek)
« Gepost op: 5 mei 2014, 16:28:47 »
Bianca (Dominicaanse Republiek)

Haarkleur/-lengte : Bruin / halflang

Lengte dame : ca 1,70 mtr

Postuur/Cupmaat : stevig maar strak / DD-cup

Nationaliteit/Taal : Dominicaanse Republiek / Nederlands en Spaans

Leeftijd : ca. 30

Tatoeages/Piercings : Een enkele tatoo en een piercing op een intieme plek

Service: PZC, NMC, TZ, FT

Offline Teiresas

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 121
    • Bekijk profiel
Bianca (Dominicaanse Republiek)
« Reactie #1 Gepost op: 5 mei 2014, 16:29:50 »
Uit mijn posting “Goede tijden.. (over Poolse milfjes, vaste vriendinnen en cliffhangers)” : http://relaxxxboard.com/index.php?topic=13.msg49013#msg49013

….En toen was daar Bianca. Of is het Bianka? Een verhaal apart. Ik heb in mijn vorige verslag al gemeld dat ze mij geweigerd had. Trauma natuurlijk, maar na drie bezoekjes aan de lokale shrink ging het wel weer met me. Het werd echter erger. Ook onze tweede ontmoeting eindigde in een werkweigering. Het voortraject was ditmaal minstens zo bizar. Ditmaal was het excuus dat ik te veel op haar ex leek. Vervolgens heeft ze me minstens drie kwartier lopen teasen tot aan een striptease en weinig aan de verbeelding overlatende zelfbetasting toe, onderwijl oogcontact houdend. Daar zat ik dan met een paal van jewelste verscholen onder mijn berenvel. Ik voelde me als een puberjongetje dat door het heetste wijf van de klas in de zeik genomen wordt. Helemaal gek werd ik en elke vierkante centimeter (en ook de ronde centimeters) van mijn lijf was zo geil als boter. Tegen het einde van de avond kwam ze weer naast me zitten en hield me een figuurlijke worst voor. De volgende keer… En dan wordt het ook échte sex ook… Ja, ja.
De volgende keer werd dus afgelopen woensdag. Haar eerst een tijdje straal genegeerd. Ik wilde het spelletje wel meespelen. Op een gegeven moment kwam ze dan naar me toe. Wulps deinend met haar ronde billen, haar voluptueuze borsten gehuld in een stukje textiel dat totaal niet op de inhoud berekend was. Pfff… het zweet brak me al weer uit. Nog even hard to get gepeeld, maar het geil kruipt waar het niet gaan kan, dus ik gaf me al snel gewonnen. Ze had al een afspraak voor later op de avond, maar een half uur kon er wel af. Wij naar de kamer dus. De verwachtingen mijnerzijds waren naar u begrijpt zo hoog als het voormalige WTC, dus dat kon natuurlijk alleen maar tegenvallen. Dat was echter niet helemaal het geval. Deze bimbo heeft alles in huis voor een zéér geile sessie. Dat werd het niet, want ze liet zich niet gaan. ‘Daar ken ik je nog niet goed genoeg voor’ was haar verweer. Desondanks stak de sessie mijlenver uit boven de gemiddelde. Wellustige zoenen, geweldige borsten, een supergeile attitude met dito lijf en oogopslag, gepiercede klit, geil, geiler, geilst! Hoogtepunt was een DT pijpsessie met mij op de sofa en zij op haar knieën tussen mijn benen. Dit wijf is één brok sex, met een lichaam dat er voor geschapen lijkt. Niets is haar te gek. Neemt veel initiatief op de kamer. Een half uur werd drie kwartier, zonder extra charge. Na de sessie, terug in de barruimte nog ruim een kwartier nagekletst voor ze naar haar afspraak ging. Niet de slankste, wél de geilste. De meesteres van de cliffhanger, want ik móet en zal een sessie met haar hebben waarin ze zich wél volledig laat gaan. Dat kan zomaar een hartaanval opleveren, maar het gaat gebeuren, al wordt het het laatste dat ik doe. Volgende keer…