Auteur Topic: CARMEN (...)  (gelezen 4419 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
CARMEN (...)
« Gepost op: 2 juli 2014, 15:36:04 »
Carmen
Langbeinige Blondine


23 Jahre jung, blondhaarig, 173 cm groß, 65kg leicht, braun-grüne Augen, Körbchengröße 80B, komplett rasiert. Carmen spricht Englisch, Französisch und etwas Deutsch.

[attachimg=1]

[attachimg=2]

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
CARMEN (...)
« Reactie #1 Gepost op: 14 juli 2014, 16:03:45 »
Deze dame leek mij wel iets speciaals te hebben. Het kennismakingsgesprek zat goed en er was een klik , dus hop naar de kamer. Intens tongzoenen als opwarmer. Lekker pijpen en overgaan in 69. Twee standjes en met volle overgave neuken. Wow deze dame heeft me aardig verast. Je hoeft ze maar een klein beetje bij te sturen en je bekomt een topsessie. Behaalt zonder moeite de Babylon standaard.

Score : een vette 8/10.

Herhalingsgevaar : zeker !
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
CARMEN (...)
« Reactie #2 Gepost op: 20 juli 2014, 11:29:18 »
Als een dame het MiniMe keurlabel krijgt dan mag je prat op gaan dat je een topper beet hebt.

Zoals al gezegd is deze dame niet de allermooiste , maar ze heeft een bepaald charisma en top-service. Zo zou nu ook weer blijken.

Topsessie van A tot Z : subliem goed !

Score : 9/10 !
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16219
    • Bekijk profiel
CARMEN (...)
« Reactie #3 Gepost op: 20 juli 2014, 22:37:33 »
Als een dame het MiniMe keurlabel krijgt dan mag je prat op gaan dat je een topper beet hebt.

Zoals al gezegd is deze dame niet de allermooiste , maar ze heeft een bepaald charisma en top-service. Zo zou nu ook weer blijken.

Topsessie van A tot Z : subliem goed !

Score : 9/10 !
Een Minime-label is waardeloos. Totaal waardeloos, dat wil enkel zeggen dat die griet naar zijn pijpen danst, niet meer en niet minder  :pica


Ik spits wel mijn oren als Kamikaze ze een 9/10 geeft, dat is pas een label waar ik waarde aan hecht   :111: :king:
Bedankt Kami   ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal