Auteur Topic: Düsseldorf, Hinterdembahndamm  (gelezen 9271 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

guest7191

  • Gast
Düsseldorf, Hinterdembahndamm
« Gepost op: 29 augustus 2014, 00:30:34 »
Naam: Hinterdembahndamm, Düsseldorf

Adres: Hinter dem Bahndamm 1-7, 40227 Düsseldorf

Telefoonnummer: +49 211 7772300
E-mail : mail@Hinterdembahndamm.de

Website: http://www.hinterdembahndamm.de/index1.html (weinig op te zien)

Aard: Soort laufhaus (maar dan anders)

Prijzen: vanaf EUR 30,- voor een standaardbehandeling pijpen en neuken

Openingstijden:
24 uur per dag - 365 dagen per jaar

Routebeschrijving
Gebruik google-maps.

Plattegrond


kamers zijn van rechts naar links doorgenummerd.
kamernummer = etage + kamer (+huiskleur aangeven)

bijvoorbeeld:
kamernummer 31 rood = rode huis, 3e etage, 1e kamer

Laufhaus maar dan anders

Hinterdembahndamm is een soort laufhaus, maar dan anders.

Je staat met alle wandelaars op het plein voor dit gebouw en de dames hangen uit de ramen.
Als je een leuke dame gespot hebt, wandel je na het pand en loopt de trap op naar de betreffende dame.

Nadelen:
1). Bij slecht weer sta je dus lange tijd in de regen/sneeuw op het plein voor het
gebouw te kijken.

2). Als je een dame op de 3e etage gespot hebt, moet je eerst na binnen en 3 etages
lopen. Als eenmaal bij haar deur ze zo lelijk als de nacht blijkt te zijn, moet je dus
snel kunnen omdraaien en hard de trap aflopen.
De dame denkt natuurlijk al, omdat je speciaal voor haar omhoog komt, dat de deal
al rond is. Als je in gesprek gaat om te zeggen dat ze het toch niet wordt, zal de
dame waarschijnlijk moeilijk gaan doen.

3). Je moet de dames dus op een afstandje bekijken. Vooral de dames in de bovenste etages
kun je slecht beoordelen of het echt wat is.
Hierdoor als je de dames goed wil beoordelen, zul je dus vaak het pand in en uit moeten lopen.
Hierdoor zul je vaak nadeel 2 tegenkomen

p.s:
Zelf deze rosse buurt nooit bezocht wegens negatieve berichten van wandelaars die ik gesproken heb.
Ook 1 dvp die ik in Bochum bezocht had hier een blauwe maandag gewerkt en ze was er totaal niet over te spreken.
Mocht je zelf ervaring hebben met deze rosse buurt, laat het ons weten via een replay.


Offline kwillem1

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 107
    • Bekijk profiel
Düsseldorf, Hinterdembahndamm
« Reactie #1 Gepost op: 17 februari 2023, 09:35:54 »
Bij het passeren hier ook eens gaan kijken. Niet met de intentie om actief te worden. Gewoon uit nieuwsgierigheid.

Een beetje apart. Een gebouw met 5 verdiepingen met allemaal ramen. Je kan vanop de binnenkoer je keuze maken uit 4 x 47 ramen. Of 188 ramen.
Dan kan je naar binnen gaan en bij de dame van uw keuze aanbellen.
Ik was er op een donderdag om 11h. Dus het verkeerde moment.
Er waren 3 dames aanwezig, maar ik werd er niet warm van.
Als je kunt kiezen uit 188 sexy dames zou ik er misschien wel warm voor lopen.
Ik vond het concept nog niet zo slecht.

Offline kwillem1

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 107
    • Bekijk profiel
Düsseldorf, Hinterdembahndamm
« Reactie #2 Gepost op: 25 februari 2023, 14:10:38 »
Dinsdagavond om 23h45 ook nog eens gepasseerd. Het zou er drukker moeten zijn. Ik denk een 15 tal dames zichtbaar. Hoeveel er achter gesloten gordijnen actief zijn weet ik natuurlijk niet. 1 dame stond mij toch wel aan en daar dus naar binnen gegaan. 50 Euro voor pijpen en neuken met condoom. Was goed voor mij. Voor de zekerheid nog even gevraagd of het formaat een probleem was. Dat was dus een probleem zoals meestal bij de betaalde dames. Dus niets gedaan en terug vertrokken omdat er geen andere dames zichtbaar waren die mij aanstonden. Een 10 tal wandelaars.