Auteur Topic: Haus 15, Anna  (gelezen 2320 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest7191

  • Gast
Haus 15, Anna
« Gepost op: 5 oktober 2014, 04:12:05 »
Was op hookers nog eens mijn oude recensies aan het doorspitten van dames die nu nog werkzaam zijn. Gisteren in Bochum nog deze Anna gespot die ik ooit in 2010 heb bezocht.

Hierbij mijn recensie van hookers uit het jaar 2010:

Kamer
Haus 15, kamernr 61.
Is het rijtje ramen bij de pisbak. Vanaf de pisbak het 3e raam.

1 nadeel, vond de kamer niet echt sfeervol. rode tl-buis aan plafon en heel groot licht aan tijdens de sessie. Ben meer van de sfeerverlichting

Dame
Anna is Roemeens, eind 20/begin 30, slank (maatje 36), 1m70, natural cup-B in peervorm en zwart haar in bobline style.
Ze draagt meestal een bikini met slippers.

Spreekt matig duits. Standaard zinnen gaan, maar dan houdt het ook op.

Sessie
Aangezien Anna een zeer mooi figuur heeft was ik wel benieuwd hoe ze in strak leer eruit zal zien. Was aan de deur even moeilijk, want ze snapte niets van lederhose.
Ze ging echter toch akkoord om de lerenbroek aan te trekken, pmc en oliemassage voor 30 euro.

Toen ze eenmaal de lerenbroek aanhad, pakte ze meteen de telefoon en begon een vriendin te bellen om te vertellen wat haar nu overkomt.

Eerst pmc. Was goed, behoorlijk diep. Mocht zoals afgesproken overal aanzitten, maar echt op mijn fetish ging ze niet in.
Na 10min begon ze wat te trekken nog met het condoom om en begon wat theater te spelen dat ze geil was. Vond dit niet zo en maar gevraagd of ze het met olie af kon maken.
Dit was geen probleem en na een flinke scheut olie heeft ze me klaar getrokken.

Tijdens het aankleden geen communicatie. Wel was ze grondig aan het schoonmaken, wat opzich ook wel een pluspunt is.
Jammer genoeg kon ze slecht duits, anders had ik nog even gevraagd hoeveel ze vraagt om mijn huis schoon te maken

Werktijden
Niet gevraagd.
Echter haar de laatste maanden altijd op vrijdagavond gespot.

Conclusie
Anna ziet er goed uit, maar communicatie is minder door haar gebrekkige duits.
Echt een dame voor de snelle wip. 30 euro bij haar is goed besteed, maar betaal niet meer.
Ze vroeg nog even of ik 30min voor 50 euro wilde blijven, maar niet gedaan.

p.s:
Haar begin 2014 nog gesproken. Mijn wensenpakket is momenteel wat uitgebreider. Deze Anna vraagt voor elke extra dienst 20 euro extra. Opletten dus