Auteur Topic: Veronika  (gelezen 5873 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Veronika
« Gepost op: 22 februari 2015, 17:13:24 »
Veronika, is een erg mooie roemeense meid van 27 jaar. Ze is ca 1.65m, lang donker bruin krullend haar. Zover ik me kan herinneren heeft ze ook geen tatoos en piercings. Ze heeft een hele mooie stevige grote A kleine B cup met lichte stevige tepels. Ze spreekt geen duits maar wel goed Engels en ze is een vriendin van Anda.
Ze is echt helemaal nieuw in het vak dus behandel haar met respect en rustig zodat ze aan dit vak kan wennen. Anders zal ze er waarschijnlijk zo mee stoppen.
Het is een lieve meid en toen ik met haar de kamer op ging was ze pas 2 dagen werkzaam in het vak. Ze deed haar uitstekende best en TZ deed ze dan ook vol overgave en dat was heerlijk. Ik kreeg echt het gevoel dat ik met mijn vriendin aan het zoenen was. PZC was ok maar wat te zacht. Ik heb daar niets van gezegd omdat ik haar niet gelijk wilde overvallen met allerlei nieuwe indrukken en wensen.
Ook had ze een beetje moeite met het aanbrengen van het condoom. Ze heeft me heerlijk in cowgirl positie geneukt waarbij ik heerlijk ben klaargekomen. Het was heerlijk om naar haar heerlijke lichaam te kijken terwijl ze me neukte en ik heb heerlijk met haar borsten kunnen spelen.
Ze moet nog veel leren , maar ze is leergierig. Doe rustig met dit erg mooie meisje en het zou een toppertje in spe kunnen zijn.