Auteur Topic: debora ( bul )  (gelezen 13398 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
debora ( bul )
« Gepost op: 4 juni 2015, 21:02:26 »
Vandaag na een jaar Debora weer getroffen ik herkende haar eerlijk gezegd niet, zei mij wel trouwens maar goed. Ik was de hele dag eigenlijk buiten aan het relaxen in aan het zwembad en pas na het avondeten ging ik een rondje doen. Een kameraad van mij had al eerder mijn andere eerste keus genomen en op de een of andere manier vind ik dat niks de gedachte dat een goede bekende van je nog geen paar uur geleden met zo een dame heeft lopen...

Maar goed uiteindelijk na een kort praatje ik wou het niet te laat maken met Debora naar een van de bovenste kamers getrokken en de sex was net zo goed als ik me vorig jaar wist te herinneren. De hele dag deed me een beetje denken aan die van vorig jaar toen ik haar trof ook toen was het behoorlijk warm en gezellig. Al met al tevreden de kamer verlaten afscheid genomen en niet veel later vertrokken want mijn gezelschap moest naar huis jammer want ik had nog wel even een half uurtje met deze leuke dame willen bijkletsen.

Ps. dame heeft wel een piercing sowieso een in de navel op dit moment.

Offline Lam59

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 45
    • Bekijk profiel
debora ( bul )
« Reactie #1 Gepost op: 20 oktober 2015, 18:42:34 »
Vandaag een business kaartje gepakt effe snel 2 uurtjes. Wilde crystal zien echter bezig. Na een half uurtje kwam blond vrouwtje naast me zitten. Ik heb haar wel eens gezien maar altijd ver weg of niet aantrekkelijk genoeg? Ik weet het eerlijk gezegd niet. Nu ik niet veel tijd had dacht ik al snel kom maar een uurtje naar de kamer. Deze ervaring is mij niet tegen gevallen. Goede service pijpen zc vingeren moet wat terughoudend, likken neb ik niet gedaan maar wel lekker cowgirl en doggy. Het uitzicht op haar kontje en je eigen lul er lekker diep in zien gaan is toch super. Kortom goede kamergang 

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
debora ( bul )
« Reactie #2 Gepost op: 15 november 2015, 17:29:33 »
Sinds enkele dagen weer terug  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man