Auteur Topic: Magda (Roemeense)  (gelezen 7794 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Magda (Roemeense)
« Gepost op: 4 januari 2011, 21:04:22 »
Haarkleur/-lengte : donker, lang (loshangend)
Lengte dame : 1,62
Postuur/Cupmaat : slank/B
Nationaliteit/Taal : Roemeense /Engels
Leeftijd : ongeveer 24
Tatoeages/Piercings : geen/geen
Service: NMC, PZC (erg goed), beffen, tongzoenen (veel en erg goed), vingert zichzelf
Voordelen: vriendelijk, makkelijk in de omgang, goede voorservice en naservice  ;).
« Laatst bewerkt op: 3 april 2011, 00:09:20 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Magda (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 4 januari 2011, 22:14:48 »
Klinkt goed
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
tweede date
« Reactie #2 Gepost op: 15 april 2011, 22:42:50 »
Voor de tweede keer met Magda op kamer geweest.  De eerste keer was bij mijn laatste bezoek aan PSR maar dat was een vluggertje.  Ik ontdekte toen dat dat veel te kort was met een dame als Magda.  Wij hebben een bijzonder klik.  Dat was al zo van het eerst moment.  Moest het niet in een seksclub zijn, je zou kunnen spreken van liefde op het eerste gezicht.

Deze keer dus wat langer op kamer gebleven met haar.  1,5 uur en toen heb ik er een einde aan gemaakt.  Ik had makkelijk nog wat langer kunnen blijven maar die héle lange sessies behoren voor mij tot de verleden tijd.  Daar heb ik zo mijn redenen voor.

We hebben ons ook nu weer heerlijk vermaakt op kamer.  Wederzijdse orale verwennerijen.  Ik deed mijn best en ze leek dat erg te appreciëren.  Zij heeft weer het beste van zichzelf laten zien (lees: voelen) bij het pijpen.  Wat kan ze dat verfijnd en heerlijk plagend doen. 

Nadat ik oraal een eerste keer was klaargekomen, kwam ik 15’ later al terug klaar.  Dit keer door de daad.  We gunden mekaar dan ook maar weinig rustpauze na mijn eerste orgasme.  In een mum van tijd waren we weer erg geil en stond mijn vlaggenstok dus meteen weer paraat.

Magda, het is een pareltje!  Zij weet perfect hoe een man te plezieren.  Magda tongzoent erg graag, veel en innig en teast jou erg graag bij het pijpen.  Ook het neukgedeelte gaat lekker.  Kussen, knuffelen en strelen, een beetje zot doen… het passeert allemaal de revue.  Zo heb ik het graag.  Magda zou een verslaving kunnen worden maar ik ga er aan werken, zodat het niet zal voorvallen  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Magda (Roemeense)
« Reactie #3 Gepost op: 2 maart 2012, 23:25:12 »
Het zit na gisteren ook weer snor tussen ons  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Magda (Roemeense)
« Reactie #4 Gepost op: 26 september 2012, 21:57:31 »
Weer terug van Roemenië.  Nog steeds dezelfde  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Magda (Roemeense)
« Reactie #5 Gepost op: 1 mei 2014, 21:07:07 »
Al lang weg uit PSR  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man