Auteur Topic: Wanita 28 jr ( Ned/Thai ) privé ontvangst Genk  (gelezen 9969 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
Wanita 28 jr ( Ned/Thai ) privé ontvangst Genk
« Gepost op: 14 november 2015, 22:54:18 »
Onlangs bij Wanita in Genk langs geweest een 28 jarige vrouw met Aziatische roots maar die al haar hele leven in Nederland heeft gewoond. Ze spreekt dus ook vloeiend Nederlands dat is t.o.v. de meeste Aziatische import dames vaak een voordeel. Ze ontvangt momenteel nog in een rendez vous hotel maar gaf aan binnenkort een eigen ontvangst te krijgen.

Wanita is een leuke spontane meid iets voller als de meeste Aziatische dames maar zeker niet lelijk, haar borsten zijn dan ook wat groter als bij de gemiddelde Aziatische. De sex is goed pijpen MC is uitstekend en een fijn praatje is mogelijk al met al een aanwinst voor de regio als je van Asia ladies houd in ieder geval

Informatie dame
Naam: Wanita
Geslacht:   vrouw
Leeftijd:   26 - 29
Plaats / Wijk:   Genk
Adres:   privéontvangst
Nationaliteit / uiterlijk:Thais
    
Haarkleur: zwart
Kleur ogen: onbekend
Postuur en Lengte:   stevig / 1.60m
Cupmaat:   D (echt)
Tatoeage’s: ja
Piercings:   onbekend

https://www.redlights.be/profiel/wanita

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Wanita 28 jr ( Ned/Thai ) privé ontvangst Genk
« Reactie #1 Gepost op: 14 november 2015, 23:04:56 »
Top...zo'n verslag over privéontvangst.
Haar foto's op Redlights zien er goed uit, ook al heeft ze wat babyvet. Mooi lijf!  ;D
Je beschrijft PMC. Haar profiel geeft ook PZC aan. Was het een bewuste keuze of doet ze het niet terwijl ze het wel aangeeft in haar profiel?
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
Wanita 28 jr ( Ned/Thai ) privé ontvangst Genk
« Reactie #2 Gepost op: 15 november 2015, 14:33:29 »
Ik vermoed dat ze niet snel pzc doet of er zal misschien meer betaald moeten worden, ik heb een beetje met haar gezoend maar ze gaf aan dat ook dat willekeur van haar is of ze dat wel of niet doet in een sessie. Deze dame heeft ook een verleden in de raamzones en Nederlandse dames zijn sowieso vaak iets minder scheutig met TZ en PZC en ondanks haar Aziatische uiterlijk woont ze al gewoon bijna haar hele leven in Nederland dus dat zal allemaal ook een rol spelen in haar keuzes bepaalde zaken wel of niet te doen denk ik, moet volgens mij ook wel een beetje aan soft SM doen  :040: