Auteur Topic: Catharina (Bulgaarse)  (gelezen 1227 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest31

  • Gast
Catharina (Bulgaarse)
« Gepost op: 9 januari 2011, 14:54:17 »
Haarkleur/-lengte : Zwart / lang

Lengte dame : 1.65m

Postuur/Cupmaat : slank B/C-cup

Nationaliteit/Taal : Roemeens, Duits(weet niet meer zeker)

Leeftijd : 20 jaar

Tatoeages/Piercings : nee

Service : Zoenen, Beffen, NMC, PZC, Anaal, FT

Tijd : half uur

Prijs : € 50,--

Na het eten, dat redelijk te doen was, mij maar eens op de vrouwen gestort. De dame die ik al een tijd op het oog heb, en zij mij. Alhoewel ik het laatste betwijfel, want ik heb haar al vaak afgewezen en iedere keer komt ze weer naar mij toe, stelt zichzelf voor en vraagt of ik voor het eerst in LR ben. Maar goed, beleefd dat ik ben, deed ik ook maar net of ik Catharina uit Bulgarije niet kende. Ze lokte mij mee naar de kino om verder te “praten”. Ze dacht mij daarmee te kunnen verleiden. Maar ik had mijn keus al lang gemaakt. Ze heeft een mooi lichaam en mooie borsten. Ik twijfelde omdat ze erg opdringerig is en ze in de recensies niet als goed wordt ervaren. Maar ik wil alles zelf uitvinden, dus met Catharina naar de kamer. Op de kamer lekker zoenen, alhoewel ze al snel probeerde over te gaan op het pijpen. Het pijpen was matig, alleen het topje van de jonge heer ging naar binnen. Het neuken was standaard. Leuk om een keer met haar naar de kamer te zijn geweest, want ik was erg nieuwsgierig. Echter het zal ook bij deze ene keer blijven.