Auteur Topic: DOLLI  (gelezen 76243 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
DOLLI
« Reactie #15 Gepost op: 15 december 2016, 13:06:14 »
Jammer, maar vanuit het perspectief van de dames begrijp ik dat wel.


Ik begrijp dat niet... Als je dan toch even doelloos in een zetel hangt, gebruik die tijd dan voor aftersales (= pre-sales voor een eventuele volgende kamergang) hé!

Ach persoonlijk kan de aftersales mij niks schelen. Zodoende kan ik mij focussen op andere schoonheden. Blijkbaar denken de dames ook zo over de rakkers.

Hoe lief van hen ;) :lol

Ja eigenlijk wel. Moet zeggen dat Yasmine als aftersales telkens mij een zoen gaf zodra ze mij passeerde. Ook harstikke lief.  ;D

Aftersales bepaalt voor mij wel voor een deel of ik in de toekomst nog een kamer neem met de betreffende dame. Dames die dat goed begrijpen en met wie ik dit jaar zeer leuke aftersales had in saunaclubs, zijn Susi/Melanie (Babylon/Life), Dani (Sixsens), Giulia (Happy Garden), Alexandra (Diamond), Mirela (Mondial/Babylon/Aca Gold), Giulia (Love), Kami/Alexia (Love/Mondial/Great Palace), Kira/Adrianna (Great Palace/Love). Met de meesten van hen heb ik meerdere malen een kamer gedaan dit jaar.
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
DOLLI
« Reactie #16 Gepost op: 15 december 2016, 13:09:33 »
Jammer, maar vanuit het perspectief van de dames begrijp ik dat wel.


Ik begrijp dat niet... Als je dan toch even doelloos in een zetel hangt, gebruik die tijd dan voor aftersales (= pre-sales voor een eventuele volgende kamergang) hé!

Ach persoonlijk kan de aftersales mij niks schelen. Zodoende kan ik mij focussen op andere schoonheden. Blijkbaar denken de dames ook zo over de rakkers.

Hoe lief van hen ;) :lol

Ja eigenlijk wel. Moet zeggen dat Yasmine als aftersales telkens mij een zoen gaf zodra ze mij passeerde. Ook harstikke lief.  ;D

Aftersales bepaalt voor mij wel voor een deel of ik in de toekomst nog een kamer neem met de betreffende dame. Dames die dat goed begrijpen en met wie ik dit jaar zeer leuke aftersales had in saunaclubs, zijn Susi/Melanie (Babylon/Life), Dani (Sixsens), Giulia (Happy Garden), Alexandra (Diamond), Mirela (Mondial/Babylon/Aca Gold), Giulia (Love), Kami/Alexia (Love/Mondial/Great Palace), Kira/Adrianna (Great Palace/Love). Met de meesten van hen heb ik meerdere malen een kamer gedaan dit jaar.

Dat is nou juist het probleem met aftersales, je laat andere schoonheden ervoor lopen.   :lol_hitting:
  
  

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
DOLLI
« Reactie #17 Gepost op: 15 december 2016, 13:40:57 »

Aftersales bepaalt voor mij wel voor een deel of ik in de toekomst nog een kamer neem met de betreffende dame. Dames die dat goed begrijpen en met wie ik dit jaar zeer leuke aftersales had in saunaclubs, zijn Susi/Melanie (Babylon/Life), Dani (Sixsens), Giulia (Happy Garden), Alexandra (Diamond), Mirela (Mondial/Babylon/Aca Gold), Giulia (Love), Kami/Alexia (Love/Mondial/Great Palace), Kira/Adrianna (Great Palace/Love). Met de meesten van hen heb ik meerdere malen een kamer gedaan dit jaar.

Dat is nou juist het probleem met aftersales, je laat andere schoonheden ervoor lopen.   :lol_hitting:

Ach, ik wissel uiteraard wel af. Soms probeer ik ook wel weer wat nieuws. Verandering van spijs doet eten, niet waar? Maar bij dames bij wie ik een zeer goede klik heb, blijf ik vaker komen. Om die klik te hebben met een dame, speelt aftersales zeker een rol.
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
DOLLI
« Reactie #18 Gepost op: 18 december 2016, 17:49:30 »
                              Dolli (Roemeense)


Dolli (Roemeense)
Leeftijd          :   23 jaar                             Taal   :   Engels (uitstekend)
Haarkleur          :   Bruin                  Haarlengte   :   Halflang
Lengte          :   1.65 m - 1.70 m   Postuur           :   Slank
Tatoeage          :   NVT   
Piercing          :   NVT   
Cup-maat          :   A                                Siliconen   :   NVT
Kleur ogen      :   Groen   Herhalingsgevaar           :   ja
Prijs                  :   50 euro   Tijdsduur                           :   30 minuten
Service          :   NMC, PZC, PMC, Zoenen tongen

Extra info   :   dolli is de Engelse taal goed machtig prasals zijn uitstekend anders was ik er niet mee naar de kamer gegaan after sales niks van mee gekregen maar daar doe ik niet aan  :showtits
  
  

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
DOLLI
« Reactie #19 Gepost op: 18 december 2016, 18:20:59 »
zaterdag 10-12-2016 RB einde jaars feestje me eerste dame van de dag dolli

ik trof dolli in de kelder .toen ik even skiën zat te kijken boven zaten veel veelplegers voetbal te kijken en dolli houd niet van voetbal en ook niet van skiën .ze kwam Leker bij me zitten .en kroop tegen me aan zachtjes begon ze me te kussen  wat over ging in tongen . ik had niet verwacht dat dilli een Roemeense was dolli spreekt uitstekend Engels en de Kamervraag kwam niet van haar . ik heb zelf aangegeven dat ik wel zin had om te  :bonken en ik heb er geen moment spijt van gehad   ;)

dolli is een teder meisje die je hele lichaam met haar mond verkend het pijpen was gewoon goed balletjes werden niet over geslagen  :clap: dolli klom op me in  :amazone daarbij tongt ze ook Leker  :dance2 haar leker plat op haar buik gelegd en mijn hoogte punt bereikt

 :039:     
  
  

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Dolli nog 2 weken in Babylon
« Reactie #20 Gepost op: 7 januari 2017, 13:44:29 »
Voor degene die Dolli (nog) eens een keer wil ontmoeten, moeten niet te lang wachten. Deze meid is nog 2 weken in Babylon en daarna stapt ze uit het "vak". Gisteren nog een laatste keer met haar een uitstekende kamergang gehad in Babylon.
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Dolli nog 2 weken in Babylon
« Reactie #21 Gepost op: 7 januari 2017, 14:01:23 »
Voor degene die Dolli (nog) eens een keer wil ontmoeten, moeten niet te lang wachten. Deze meid is nog 2 weken in Babylon en daarna stapt ze uit het "vak". Gisteren nog een laatste keer met haar een uitstekende kamergang gehad in Babylon.
Dames komen, dames gaan, maar de hoerententen blijven altijd bestaan  :lol

We zien het wel, ik wil die meiden geen eten geven die gestopt zijn en toch werkzaam zijn in een of andere club .... en anders wensen we haar veel succes toe  ;)
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Dolli nog 2 weken in Babylon
« Reactie #22 Gepost op: 7 januari 2017, 14:43:11 »
Voor degene die Dolli (nog) eens een keer wil ontmoeten, moeten niet te lang wachten. Deze meid is nog 2 weken in Babylon en daarna stapt ze uit het "vak". Gisteren nog een laatste keer met haar een uitstekende kamergang gehad in Babylon.
Dames komen, dames gaan, maar de hoerententen blijven altijd bestaan  :lol

We zien het wel, ik wil die meiden geen eten geven die gestopt zijn en toch werkzaam zijn in een of andere club .... en anders wensen we haar veel succes toe  ;)

+1 ;)
  
  
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Dolli nog 2 weken in Babylon
« Reactie #23 Gepost op: 7 januari 2017, 14:54:59 »
Voor degene die Dolli (nog) eens een keer wil ontmoeten, moeten niet te lang wachten. Deze meid is nog 2 weken in Babylon en daarna stapt ze uit het "vak". Gisteren nog een laatste keer met haar een uitstekende kamergang gehad in Babylon.
Dames komen, dames gaan, maar de hoerententen blijven altijd bestaan  :lol

We zien het wel, ik wil die meiden geen eten geven die gestopt zijn en toch werkzaam zijn in een of andere club .... en anders wensen we haar veel succes toe  ;)

+1 ;)

Idd, het is altijd de vraag of ze ook daadwerkelijk de waarheid vertellen. Mocht ze er idd echt mee stoppen wens ik haar zeker het allerbeste toe.
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
DOLLI vrijdag 6 januari
« Reactie #24 Gepost op: 8 januari 2017, 21:37:17 »
Dolli had ik vandaag nog meer 1 keer gezien en toen even met haar gesproken, maar daarna niet meer. Ik vond het tijd worden om met haar een sessie te gaan doen, maar blijkbaar was ze op een kamer. Ik besloot wat te gaan drinken aan de bar en daar met een paar Stammgäste wat gesproken. Na een klein uurtje zag ik Dolli lopen. Ze kwam van een kamer en liep met een klant richting de kleedruimte. Toen ze weer terugkwam, sprak ik haar aan en zei ik tegen haar dat ik ging wachten op haar bij de TV. Ze ging zich even wassen en na een kwartiertje kwam ze en nam plaats naast me. Dolli spreekt perfect engels met een echt engels accent, wat haar extra leuk maakt. Daarnaast is het een intelligente meid, waardoor je goed met haar kunt praten. Ze vertelde me dat ze nog 2 weken zou blijven werken in Babylon en daarna er helemaal mee stopt. Ze wil weer gaan studeren en om dat te bekostigen heeft ze een andere baan aangeboden gekregen. Dit betaald uiteraard minder dan wat ze nu verdiend, maar ze kan er van rondkomen en van studeren en daar gaat het haar om.

Na een tijdje met Dolli gesproken te hebben, zijn we naar een kamer gegaan. Daar had ik met Dolli weer een typische Dolli-kamersessie. In het begin kwam de seks wat “moeilijk” op gang, maar dat had er meer mee te maken dat ik met Dolli ben blijven praten over haar toekomstplannen. Daarna zijn we ons meer gaan concentreren en kwamen we meer los. Dolli begon weer met haar geintjes, zoals ik van haar gewend ben. Maar ondanks de geintjes werd de seks steeds beter. Heerlijk tongzoenen, waarbij ze mijn tong pijpte, op mijn lip beet of zeer diep tongen. Alles met een humoristische twist, maar tegelijk ook erotisch.

Dolli duwde me op m'n rug en daalde af naar beneden om me een blowjob te geven. Daar bleef ze spelen en af en toe een geintje uithalen, maar ze gaf me ook een degelijke blowjob. Toen ik op volle sterkte was, wilde ik haar in missio nemen en ik wilde dit zo lang mogelijk volhouden. Dolli begon er ook van te genieten en ik wilde mijn orgasme zo lang mogelijk uitstellen. Ik ben zelfs aan andere dingen gaan denken om maar niet te veel opgewonden te raken. Ik heb Dolli een behoorlijk lange tijd genomen tot ze een orgasme kreeg, tenminste dat vertelde ze me na de tijd. Of dat ook zo was, is altijd moeilijk te zeggen. Feit was wel dat ze daarna uitgeput was, een symptoom dat ik wel vaker bij dames heb gezien die een orgasme hadden. We hebben nog even een tijdje op bed gelegen om uit te rusten en na iets meer dan een uur hebben we de kamer verlaten. Ze maakte daar geen probleem van en ik hoefde maar voor 1 uur te betalen. Dat zijn de beste dames, hé. Die weten hoe het werkt. Daar kunnen veel dames in saunaclubs nog wat van leren.

Later op de avond kwam ik Dolli nog even tegen. Ik zat bij de TV beneden en zij kwam aan lopen. Ik zag aan haar dat ze niet meer helemaal fris was. Ze kwam naast me zitten en we hebben nog even een tijdje met elkaar gesproken. Ze zei dat ze erg moe was en dat ze niet meer in staat was om nog naar een kamer te gaan. Ze zei dat het waarschijnlijk mede kwam door het orgasme wat ze bij me had. Ze was ook een beetje verkouden, maar de vermoeid sloeg erin na onze kamergang. Ze is later ook naar de Thekefrau gegaan en heeft gevraagd of ze eerder naar huis mocht en kreeg daar toestemming voor. Op het moment dat ze wilde vertrekking, kwam ik haar toevallig tegen bij de entree en nam nog even afscheid van haar. Hoogstwaarschijnlijk zal ik haar nooit meer terug zien, want de komende 2 weken staat Babylon niet op mijn agenda. Ik ben erg blij dat ik deze meid heb mogen treffen en ik hoop dat het goed met haar gaat in de toekomst.

Naam: Dolli
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Spaans
Leeftijd: 23
Haarkleur/-lengte: Blond/zwart
Lengte dame: 1,63 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 50 Kg, maat 34 / A-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 5/5
Aftersales 5/5
Beoordeling: 4½/5
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
DOLLI
« Reactie #25 Gepost op: 26 september 2017, 20:39:09 »
Dolli weer terug......dan zal KP ook wel weer snel in Bab te vinden zijn  :lol

[attachimg=1]
  
  
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
DOLLI
« Reactie #26 Gepost op: 26 september 2017, 21:09:58 »
Dolli weer terug......dan zal KP ook wel weer snel in Bab te vinden zijn  :lol

Dolli ;D t4533 ;)
  
  
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
DOLLI
« Reactie #27 Gepost op: 26 september 2017, 21:13:17 »
Dolli weer terug......dan zal KP ook wel weer snel in Bab te vinden zijn  :lol

Dolli ;D t4533 ;)

Weer een goede reden om Babylon weer te bezoeken  t4533 Fantastische meid. Hopelijk blijft ze iets langer op de website staan dan Alice  :-P Hoe zat het daar eigenlijk mee?
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
DOLLI
« Reactie #28 Gepost op: 26 september 2017, 21:24:28 »
Dolli weer terug......dan zal KP ook wel weer snel in Bab te vinden zijn  :lol

Dolli ;D t4533 ;)

Weer een goede reden om Babylon weer te bezoeken  t4533 Fantastische meid. Hopelijk blijft ze iets langer op de website staan dan Alice  :-P Hoe zat het daar eigenlijk mee?
Alice stond op de AWL en was er na een uur weer af........??????
Dus ik blij de topic van ALICE op RB naar boven gehaald.......en weer verwijderd  ::)

[attachimg=1]

  
  
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
DOLLI
« Reactie #29 Gepost op: 26 september 2017, 21:28:45 »
Dolli weer terug......dan zal KP ook wel weer snel in Bab te vinden zijn  :lol

Dolli ;D t4533 ;)

Weer een goede reden om Babylon weer te bezoeken  t4533 Fantastische meid. Hopelijk blijft ze iets langer op de website staan dan Alice  :-P Hoe zat het daar eigenlijk mee?
Alice stond op de AWL en was er na een uur weer af........??????
Dus ik blij de topic van ALICE op RB naar boven gehaald.......en weer verwijderd  ::)

[attachimg=1]

Vergissinkje dus van den Ed  :party0036: :party0036: :party0036: ;D ;D ;D
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.