Auteur Topic: Celina Roemeens  (gelezen 1246 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest696

  • Gast
Celina Roemeens
« Gepost op: 29 maart 2011, 21:02:58 »
Celina : Roemeens
Leeftijd : 22 jaar
Lengte : 158 cm
Haren : lang zwart
Figuur : slank
Borsten : A cup
Billen : lekker stevig en rond
Ogen : groen/bruin

Service : NMC,PZC,Beffen,Zoenen,Aftrekken,Vingeren en diverse standjes

Ze was in een wit geklede bikini op haar gebruinde huid een goddelijke aanzien en was me al opgevallen na binnenkomst.

Nadat ze mij al een paar keer vriendelijk had toegelachen en Shummi vroeg naast hem te komen zitten kwam ze maar
kroop snel tegen mij aan.
Help me vroeg ze lachend waarop ik antwoorde alleen als je heel lief bent.

Na wat gefriemel en getrek onder mijn jas was ik zo geil dat de sleutel maar moest komen.

Op de kamer natuurlijk een lekkere striptease van haar ( ja niet van mij natuurlijk ;D ) en daarna kreeg ik een PZC wat ik beantwoorde
met een befsessie waarvan ze echt klaar kwam.
Mijn oren werden er bijna afgeperst door haar stuiptrekkingen vanwege mijn tong die haar  Clitoris bewerkte.
Kleine druppeltjes liepen uit haar Snee op het kussen dat ik onder haar billen had gelegd ( om geen stijve nek te krijgen haha )
Na nog wat PZC hebben we met standjes in de Doggy haar weer stevig gepakt en na haar volgespoten te hebben lekker naast elkaar gekropen.
Ze had al lang geen orgasme meer gehad bij een klant vertelde ze (ik dacht misschien vertel je dat wel vaker maar nu was het geen fake )
later op de avond nog gedacht om haar nog een keer te pakken maar toch niet van gekomen.

Herhaling : ja zeer snel ook als Louana er is  :-[