Auteur Topic: Eerste bezoek aan Sixsense  (gelezen 14585 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Martinus1968

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Eerste bezoek aan Sixsense
« Gepost op: 2 maart 2017, 15:45:33 »
Hallo allemaal, ben helemaal nieuw hier en ben van plan om binnenkort voor de eerste keer een sauna club te gaan bezoeken. Mijn oog is op Sixsense gevallen. Kan iemand mij uitleggen hoe het werkt met de prijzen van de kamers. betaal je dat eenmalig, of elke keer dat je met een dame naar de kamer gaat. Verdere tips zijn ook welkom

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Eerste bezoek aan Sixsense
« Reactie #1 Gepost op: 2 maart 2017, 16:18:54 »
Entree is €55 (of €40 vóór 14 uur)
Dat is inclusief eten, drinken (alleen bier en fris), wellness, zwembad.
Sterk alcoholisch en wijn varieert tussen €5 en €8.
Kamers met whirlpool kosten €25 per uur.

Dames vragen €50 per half uur. Een uur is €100. Extra's zijn €50 (anaal, KIM, openbare seks)
Het verdient de aanbeveling om vooraf met de dames een afspraak te maken over de prijs.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Martinus1968

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Eerste bezoek aan Sixsense
« Reactie #2 Gepost op: 2 maart 2017, 16:22:37 »
Dus als ik het goed begrijp betaal je niet voor een "standaard" kamer? Je betaalt alleen de dame?

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Eerste bezoek aan Sixsense
« Reactie #3 Gepost op: 2 maart 2017, 16:44:40 »
Dus als ik het goed begrijp betaal je niet voor een "standaard" kamer? Je betaalt alleen de dame?

Klopt, en betalen doe je nadat je weer van de kamer komt, en rechtstreeks aan de dame.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Eerste bezoek aan Sixsense
« Reactie #4 Gepost op: 2 maart 2017, 16:49:00 »
Dus als ik het goed begrijp betaal je niet voor een "standaard" kamer? Je betaalt alleen de dame?
Als je geen kamer met whirlpool neemt (daar zijn er drie van in SS), dan is de kamer gratis. Je betaalt de dame achteraf (50 per half uur of een veelvoud ervan). Juist, omdat je achteraf betaalt is het handig om - bij onbekende dames - vooraf afspraken te maken.
De dames zijn tenslotte zelfstandige ondernemers en mogen zelf de prijs bepalen. Doch, door de bank genomen is de prijs €50
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Eerste bezoek aan Sixsense
« Reactie #5 Gepost op: 2 maart 2017, 21:17:02 »
Martinus bezint voor ge begint. Het is daar zo heerlijk dat het garantie niet met een eerste keer alleen gaat blijven.
Success en veel plezier gewenst.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Eerste bezoek aan Sixsense
« Reactie #6 Gepost op: 2 maart 2017, 21:34:19 »
Martinus bezint voor ge begint. Het is daar zo heerlijk dat het garantie niet met een eerste keer alleen gaat blijven.
Success en veel plezier gewenst.
Helemaal met Kwakje eens......
Een zware verslaving volgt..... :lol

Viel Spass!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16215
    • Bekijk profiel
Eerste bezoek aan Sixsense
« Reactie #7 Gepost op: 2 maart 2017, 22:12:50 »
Het gewoon op je laten afkomen ....
Er is namelijk niks leuker (nadien) dan te kunnen lachen met je eerste ervaring ooit in een club
De dames ruiken namelijk een nieuwkomer van mijlen ver .... zeg dus zeker dat het je eerste keer is ooit in een saunaclub  :lol

Alle gekheid op een stokje .... vooral genieten, je ogen de kost geven, en je kan je moeilijk een buil vallen in SixSens ... alleen zorgen dat je de tijd in 't oog houdt dat je op kamer bent (een beetje) .... en welkom in de snoepwinkel voor volwassenen .... genieten, gewoon genieten, genieten en genieten ....

Van verslaving is geen sprake hoor, het is gewoon een hobby, tegen onze zin tussen 50 halfnaakte dames moeten zitten en dan nog voor wat bruin papier er moeten mee sexen .... dan zijn er toch veel leukere hobbies te verzinnen .... postzegels plakken bijvoorbeeld  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Welkom in het clubje

gr

sm  :king:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Martinus1968

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Eerste bezoek aan Sixsense
« Reactie #8 Gepost op: 3 maart 2017, 16:04:07 »
Bedankt allemaal voor jullie reacties, ik ga binnenkort de stap maar eens zetten, ben ontzettend benieuwd

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Eerste bezoek aan Sixsense
« Reactie #9 Gepost op: 3 maart 2017, 16:07:31 »
Bedankt allemaal voor jullie reacties, ik ga binnenkort de stap maar eens zetten, ben ontzettend benieuwd

Good luck :)). En de belangrijkste tip van allemaal btw: vergeet niet te genieten!! 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Ohhlord

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
Eerste bezoek aan Sixsense
« Reactie #10 Gepost op: 3 maart 2017, 18:55:14 »
Bedankt allemaal voor jullie reacties, ik ga binnenkort de stap maar eens zetten, ben ontzettend benieuwd

En als je van te voren meldt wanneer je gaat is er vast een ervaren rakker die je op die dag zelf aanwezig is en tips kan geven.
Veel plezier

Offline Martinus1968

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Eerste bezoek aan Sixsense
« Reactie #11 Gepost op: 4 maart 2017, 11:03:58 »
Bedankt voor de tip, zal ik zeker aan denken

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Eerste bezoek aan Sixsense
« Reactie #12 Gepost op: 4 maart 2017, 11:34:44 »
Bedankt allemaal voor jullie reacties, ik ga binnenkort de stap maar eens zetten, ben ontzettend benieuwd

En als je van te voren meldt wanneer je gaat is er vast een ervaren rakker die je op die dag zelf aanwezig is en tips kan geven.
Veel plezier

Helemaal mee eens.

En Ohhlord stelt je graag aan Crystal voor, da's ook goed voor de verslaving...  ;D
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Eerste bezoek aan Sixsense
« Reactie #13 Gepost op: 4 maart 2017, 15:59:38 »
En ik raad je een duik in het zwembad aan: dan kom je weer bij je positieven  :douchen

En voor een rondleiding en wat tips uiteraard ook zo nu en dan ter beschikking, met name op weekdagen en zo nu en dan op een zaterdag  :pica

Offline Martinus1968

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Eerste bezoek aan Sixsense
« Reactie #14 Gepost op: 14 maart 2017, 09:17:10 »
Zijn er morgen nog ervaren rakkers in Sixsens? Ga morgen voor het eerst van mijn leven de wereld van de sauna clubs ontdekken.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk