Auteur Topic: Evelina (Roemeense)  (gelezen 18870 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Evelina (Roemeense)
« Gepost op: 6 maart 2017, 13:08:39 »
Naam: Evelina
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 35
Lengte: 1.65
Postuur: slank/normaal
Borsten: perfecte b cup natuur
Tatoeage: nee
Piercing: nee
Haar: roodbruin - halflang
Taal: Duits (zeer goed), Engels (zeer goed)
Service genoten: zoenen, HJ, BJ, beffen en NMC.
Extra info: voor de liefhebbers van rustige, softe GFE. Waanzinnig lijf voor een 35-jarige met een mooi poesje alsof die zo nieuw uit de doos komt.


Evelina en ik hebben een gemeenschappelijke vriendin die in een andere club werkt. Dit zorgt ervoor dat we altijd even kletsen, maar om de een of andere reden is het nooit tot een kamertje gekomen. Tijdens mijn vorige bezoekje haar gezegd dat het er de volgende keer toch echt van moest komen. Ik zag toen nog net dat ze naar Simona liep toen ik de bar verliet en naar huis ging. Had al het vermoeden dat ze info had ingewonnen bij Simona die mij dat gisteren later op de avond ook spontaan vertelde.

Ik zat in de bar en plotseling zag ik Evelina voorbij lopen. Een lady tussen de tramps. Haar roodbruine haar, roomwitte huid en elegant jurkje. Ik stond op en liep richting bar en ging achter haar staan. Ze draaide zich om en een glimlach verscheen op haar lippen. Subtiel raakte ze me aan en fluisterde "Heute bist du meine". Ik zei haar dat we dat afgesproken hadden en ik mijn belofte kwam inlossen. Ze gaf aan dat ze toe was aan koffie aangezien ze net binnen was. Ik zei haar dat ze alle tijd kon nemen die ze nodig had, aangezien het geen straf is om in haar gezelschap te verkeren. We praatten rustig bij en telkens waren er die subtiele aanrakingen. Na een tijdje ging ze kijken voor een sleutel en kwam terug met de mededeling dat we minimaal twintig minuten moesten wachten. Ons gesprek rustig voortgezet.

Eindelijk was er een kamer vrij en begaven we ons door de regen naar een blokhutje. Wat volgde was een sessie zoals ik die verwachtte. Een rustige GFE met een dame die weet hoe het heurt en zoals hierboven al aangegeven is met een waanzinnig lijf voor een 35-jarige. Halverwege de sessie kwamen we er pas achter dat we beiden een voorkeur hebben voor het voeren van een gesprek in het Engels. Voorheen waren onze gesprekken altijd in het Duits. Nu maakt dat eigenlijk niets uit aangezien we beiden zeer goed Duits spreken, maar Engels voelt nu eenmaal wat natuurlijker. Een heerlijk uurtje met haar beleefd en na afloop haar een bonus gegeven ter compensatie van de lange wachttijd en de toevoeging dat ze me altijd mag "lastig vallen" als ze me ziet.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Evelina (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 2 april 2022, 10:44:01 »
Al enkele maanden werkzaam in Prime. Topic kan dus verplaatst worden.