Auteur Topic: Haus Erika Wachtendonk  (gelezen 39968 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Breitling

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 82
  • 1 kut trekt harder,als 10 paarden
    • Bekijk profiel
Haus Erika Wachtendonk
« Gepost op: 2 april 2017, 15:22:31 »
  gisteren hier geweest met blueeyes
spontane theke stond ons te woord
badjassen???nee daar doen we niet aan gewoon naar binnen in je kleren
dus een geeltje betaald en me tas opgeborgen in de locker
en naar binnen
we zagen al meteen bekend personeel uit de Villa natuurlijk

er werden meteen 2 grote glazen bier voor me neer gezet
en die smaakte heerlijk
ik telde een 10 vrouwen, roemse een paar poolse een thaise en duitse
er waren met ons erbij 4 klanten.
dus het was er lekker rustig

de sfeer zat er wel heel goed in
je kon vragen wat je wilde en het werd gedraaid,van Andre Hazes tot Florin Salami

Julka zat al meteen aan me pik te friemelen
ik zeg stop daar is mee ik ben hier voor me rust
heb net 2,5uur met Olga op de kamer gelegen in H7
maar ze stopte niet
Julka was ook de enige die een beetje aktie ondernam

later kwam de Nederlandse eigenaar ook binnen
daar was het restaurant voorheen dus ook van
en nu heeft hij een mooie saunaclub
ze hebben grote plannen met de club
ze willen geen club worden met 40 50 dames
maar een klein gezelschap,met allemaal superservice

het eten zag er ook goed uit
en het smaakte ook goed moet ik zeggen

en warm dat het er was,niet normaal
ik deed me shirt uit,maar moest dan wel een handdoek over me broek heen doen

later ging de eigenaar nog zingen
maar hij was de tekst kwijt van het nummer van Dre Hazes junior
dus ik heb het maar even over genomen van hem
alle vrouwen gingen op de grond voor me zitten,het was super

alleen blueeyes en ik waren er nog binnen
maar het feest ging gewoon door

nog zitten praten met de eigenaar en zijn ega
dat is een slimme vrouw
die weet waar ze mee bezig is
uiteraard is onze Willem2 ook nog over de tong gegaan
ze hebben er zin in

voor de rest alles super in orde
alles netjes
vriendelijk personeel
nou wat wil je nog meer

en aanstaande vrijdag 7 April dan gaat het dak er van af
ze hebben nogal wat in petto
shows
braziliaanse band en danseressen
live muziek
een DJ
striptease
en weet ik wat al niet meer

het was er niet druk maar wel super gezellig,met alle dames om ons heen,voor ons alleen

dus komt allen 7 april naar HAUS ERIKA in Wachtendonk

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Haus Erika Wachtendonk
« Reactie #1 Gepost op: 9 april 2017, 11:42:30 »
Naam: Haus Erika
Adres: Lampesweg 1 47669 Wachtendonk

deze sauna club ligt 10 minuten vanaf Venlo gelijk aan de snelweg . haus erika beschikt over een sauna 8 kamers waarvan 1 met jacuzzi deze club is nog niet zolang in bedrijf in het verleden was het een restaurant . haus erika beschikt over een grote beschermde parkeerplaats waar je auto niet in het zicht staat .  het is een nieuwe club en alles ziet er nog puik uit . de zeep automaaten in de dous geven automatisch zeep . en op dit moment bedraag de inkomst prijs 25 euro en dat is inclusief badjas of geen badjas eten bier van het vat fris en koffie het aantal dames is gering zo 10 stuks afgelopen vrijdag en met maar 8 kamers moeten het er in mijn ogen niet meer als 20 worden . de Lokers zijn van een klein formaat  nog kleine als in babylon de kleerhanger past er niet van soenlijk in   :lol_hitting:
er is een ruime tuin aanwezig en er komt een zwembad

« Laatst bewerkt op: 9 april 2017, 12:11:48 door de vulkaan spesjalist »

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
Haus Erika Wachtendonk
« Reactie #2 Gepost op: 9 april 2017, 15:39:53 »
Vrijdagavond ook even besloten om naar de opening te gaan kijken. Lekker dichtbij, ik was zo daar.
Kwam zo rond 21:00 aan, was al goed druk. Pret, DBS, De Banaan, Piet Plezier en BP waren er ook.
Brazilaans showtje als opening comité. Zag er allemaal goed uit.
Je kunt kiezen voor een badjas of om met je normale kleren de club betreden. Is natuurlijk vloeken in de kerk maar ik vond met normale kleren in de club fijner.

Kwa vrouwen had het iets meer mogen zijn. Maar goed daar ga ik de club nu niet op afrekenen. Moeilijk in te schatten wat er op af komt met een opening en natuurlijk moeilijk om vrouwen naar je nieuwe club te krijgen. Waren er zo tussen de 15 a 20 daar.

Zat ook nog een vrouwtje sigaren te maken als je daar zin in had. Overal in de club mag je trouwens roken.
Eten zag er goed verzorgd uit en werd goed bijgehouden. Sauna zou ook klaar zijn heb ik gehoord.
Wel maar 2 wc’s, wat voor de opening wat te weinig was. Stonden wachtrijen ervoor.

Nog een tijd met Mia gepraat. Ze kwam gezellig bij ons staan. Is een Marokkaanse maar geboren in Duitsland. 20 jaar en slank.
Lange tijd mee gepraat, geen druk en geheel vrijblijvend. Besloten om mij in te houden want de volgende dag werd H7. Rond 1:00 vertrokken.

Al met al, was een gezellig feestje en zag er allemaal goed uit. Ben benieuwd of ze kunnen doorbreken met zoveel concurrentie om hun heen.

Offline Breitling

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 82
  • 1 kut trekt harder,als 10 paarden
    • Bekijk profiel
Haus Erika Wachtendonk
« Reactie #3 Gepost op: 12 april 2017, 21:53:36 »

afgelopen vrijdag ook op de opening geweest
We waren uitgenodigd dus we mochten gratis binne
Jammer dat me maat ziek was

Het was een super feestje
Zelden zo'n gezellige opening van een club meegemaakt
De meiden waren overal voor te porren

Een leuke Braziliaanseband

Goed eten en drinken
Het was top
En je mocht gelukkig overal roken ,ook in het eet gedeelte
Dat moesten ze in elke club doen

Ik heb 3 keer gekamerd
2 uur met Kira ,een date om nooit meer te vergeten
En 1 keer een uur met een blonde dame uit Rusland
En 1 uur met een Marokaanse met brilletje ,naam helaas vergeten

Het was top in haus Erika,daar gaan ze me nog vaak terug zien

Offline Cavediver

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
Haus Erika Wachtendonk
« Reactie #4 Gepost op: 14 april 2017, 09:48:21 »
Ja ook aanwezig geweest bij de opening van Hauze Erica, moet zeggen dat het voormalige hotel netjes is gerestyled en op tijd opgeleverd voor de opening. De inrichting is zeer smaakvol en harmonieus. Klasse voor wie het heeft uitgevoerd en bedacht.
 De weg er na toe is makkelijk te vinden en je kunt je auto discreet parkeren zonder dat de buren het zien.
 Alles was goed versierd met ballons in de wel gestelde Braziliaanse kleuren , geel, blauw en groen zo ook was alles lekker ruim bestoven met gekleurde confetti.
 In de middag was het nog lekker rustig en stilletjes er werden nog snel wat klusjes geklaard door het aanwezige werkvolk. De sauna stond lekker heet en moet nu dienen als een noodoplossing voor wat komende maanden komen gaat, zwembad, grote sauna, welness en fitness zoals Meneer Janssen me vertelde. nog kennis gemaakt met de eigenaar en zelfs zijn vader die op 83 e jarige leeftijd netjes gekleed aanwezig was en zich liet verleiden tot een massage door de daar aanwezige masseur.
 Eten daar kan ik zeker mee leven in de voormiddag zag het er al goed uit maar zo tegen 18.00 uur kwam er nog vele warme lekkernij. Chapeau voor het bediend personeel want het drankje werd netjes elke keer gebracht dit geldt ook voor de Chef kok welke keurig in kokskledij aanwezig was.
 Het vermaak bij huize Erica was gewoon top, ingevlogen waren Een 6 tal Russische dames die nog snel afgehaald moesten worden op Düsseldorf Airport snel verkleden in werktenue en hup aan de slag, wetende dat maandag zij weer terug vliegen. Snel extra verdiensten nietwaar......

 Dan de enthousiaste Braziliaanse tam tam trommels met de mooie meiden daarnaast nog een donkere juffrouw welke op verzoek handgemaakte sigaren aan het maken was.

 Moet zeggen de club is een aanwinst waard voor de regio en ik hoop dat zij zich goed gaan profileren op/in de bestaande markt.
 Wat moet ik zeggen 25 euro entree is een zeer schappelijke prijs die men momenteel hanteert. Als 50 euro club wordt het dan wel moeilijk om een juiste keuze te maken in de regio. Ik wens ze heel veel succes en mij zul je daar nu wat vaker zien.

 Puntjes van aandacht: roken in het hele complex heeft mij doen besluiten om wat eerder te gaan als gebruikelijk, toiletvoorzieningen zullen naarmate er meer volk komt dienen te worden aangepast naar juiste hoeveelheid.

 blijf doorgaan jullie hebben mij verrast en volgens mij velen Chapeau  :pica :pica22 :cheer:

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Erika Wachtendonk
« Reactie #5 Gepost op: 29 mei 2017, 06:10:53 »
Binnenkort een eerste keer hier naar toe. Is het nog steeds kiezen tussen een badjas of gewone kleding?
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Haus Erika Wachtendonk
« Reactie #6 Gepost op: 29 mei 2017, 20:00:10 »
Binnenkort een eerste keer hier naar toe. Is het nog steeds kiezen tussen een badjas of gewone kleding?

Nee, je krijgt alleen badjas als je er om vraagt.  :lol_hitting:

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Haus Erika Wachtendonk
« Reactie #7 Gepost op: 29 mei 2017, 20:12:42 »
Afgelopen tijd meerdere malen deze club bezocht. Aangezien het een nieuwe club betreft, zal ik mijn overall indruk beschrijven.

Voordelen:
- Het club oogt prachtig, alles is mooi en strak ingericht
- Elke kamer heeft een douche
- Zeer goed, verzorgd en smakelijk eten
- Vriendelijke personeel
- Gevarieerde line up aan dames qua nationaliteit. Zo zijn er dames uit Pollen, Duitsland, Rusland, Kazakistan, Iran, Oekraïne, Marokko en ja zelfs uit Roemenië

En dan nu de verbeterpunten:
- De lockers zijn veels te klein. Zo klein zelfs dat je de klerenhanger schuin dient te plaatsen.
- Badjassen aanwezig echter stof is van inferieure kwaliteit.
- De temperatuur van de sauna is minimaal en de zandloper functioneert niet.
- Quantiteit van dames is beperkt. Gemiddeld genomen zijn er 10 dames aanwezig.
- Ik miste een lounge gedeelte / kino, waar je even kunt liggen en relaxen.
- Een openbare jacuzzi. Er is weliswaar een kamer met jacuzzi aanwezig die geboekt kan worden met een fles champagne volgens een dame

Het is voorqlsnog nog geen club om een hele dag door te brengen, maar in de avonduren kun je je er prima vermaken voor enkele uurtjes. Bovendien voor een entree tarief van 25 euro hoef je het niet te laten liggen.

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
Haus Erika Wachtendonk
« Reactie #8 Gepost op: 5 juni 2017, 14:05:19 »
Het was een schitterende dag in mei. Ik was bijtijds weer onderweg naar het thuisfront en ver in gedachten verzonken. Tja, wat moest ik thuis gaan doen? Geen idee op dat moment. Rijdend op de 40 en de grens naderend kreeg ik de ingeving van de dag toen ik links van mij een paar grote letters HE zag staan. Opgelost!!
Zo, en dankzij een vrijkaartje van een ander forum mocht ik gratis binnen om die nieuwe club eens te bewonderen.
Hatseflats, mijn dag kon niet meer stuk, zo leek het.

Sara wist raad met de route en leverde mij voor de deur af. Hé?? Geen geparkeerde auto’s? Het was rond half vijf …….?? Dat zou toch niet waar zijn??
Dus naar binnen waar een alleraardigste, leuke, jonge dame, uiterst zomers gekleed en voorzien van de nodige plakplaatjes, mij vriendelijk welkom heette, de entree vlot afwikkelde, een colaatje inschonk, mij rondleidde en een toelichting op het huis gaf. Idd in mijn burgerkloffie. Badjas was niet noodzakelijk maar een eigen keuze, vertelde ze. Mijn spulletjes werden snel opgeborgen in een kleine locker.

In een woord is de club een lust voor het oog. Alles ziet er zeer verzorgd uit, nieuw en doordacht. Bij binnenkomst links de theke, dan de kleed- en doucheruimte, toilet en verder zie je de ontmoetingsruimte al. Rechts weer een kleine bar en buffet cq eetgelegenheid, daarachter de keuken, en als je dan weer links gaat loop je weer richting de ontmoetingsruimte met hele grote bar. Voldoende zitgelegenheden. Helaas geen kino of lounge gedeelte.
Buiten zag je een prachtig groot terras en dito tuin, waar helemaal niets te doen was?? Er stond (nog) geen meubilair buiten (om deze tijd?) en oogde leeg en eigenlijk ongezellig. Erg jammer hoor.
Boven waren de kamers.

De theke vertelde honderduit over de ambitieuze plannen die ze hebben. Buiten willen ze naast een sauna de wellness verder uitbreiden met zwembad, jacuzzi en dergelijke. Nou, plek zat dacht ik.
Ze vertelde dat het ’s avonds, en dan met name vrij- en zaterdagavond , al behoorlijk druk kon zijn. Bovendien heeft men de ambitie om een soort van sekshotel voor een langer verblijf te worden. Nou, interessant, maar daar zal nog wel wat tijd over heen gaan. Maar altijd leuk om ambitieuze verhalen van jonge mensen aan te horen. Succes.

Vervolgens stond ik na de rondleiding in dubio. Omkleden of niet?
Nog maar een keer het rondje gelopen om de line up te verkennen. Daar kwam ik twee dames tegen met een maatje teveel. ‘Not my cup of thea’ maar wel even een gezellig praatje gemaakt. Ze hadden het druk met elkaar, vooral met hun saffies. Kreeg niet de indruk dat deze Pools/Duitse dames er zin in hadden dus na enige tijd maar weer de kuierlatten genomen.
Volgende dame was een Russische maar hoorde volgens mij meer thuis in die scene rondom het Bahnhofviertel (sorry). En toen ik bijna rond was kwam ik bij de vierde dame en dat was een hele leuke petite Roemeense. Ze heet Sela en babbelde gezellig mee. Zeker kamerwaardig, maar ja keus uit één is geen keuze, toch????

Tja, en toen?? Toch met Sela een kamertje doen? Of toch maar weer te paard en er op uit? Dat had ik weer; prachtig weer, goesting, vrijkaartje, mooie tent ……. maar geen ambiance, geen sfeer, geen line up .…… te vroeg aangekomen dus helaas.
Dan maar eieren voor je geld kiezen en na ca 1,5 uur afscheid nemen. Heel erg jammer van het vrijkaartje, maar soms zit het mee en soms zit het tegen.

Toch bezoek ik de club beslist nog een keer. Zeker, en dan op een avond en vrij van deze eerste indruk die op zich goed was. Deze club heeft het zeker in zich om succesvol te worden en dat zal nog enige tijd vergen. Niets mis mee en zeker aan te raden. Dan ontwikkeld zich dat echt de goede kant op. Daar ben ik van overtuigd en wens ze alle succes.

Grtz     :039:,
K

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Haus Erika Wachtendonk
« Reactie #9 Gepost op: 25 juni 2017, 09:28:59 »
Entreeprijs is verhoogd naar EUR 50. Bovendien zijn er geen nieuwe dames, sterker nog het aantal dames is aanzienlijk gedaald. Met dit soort beleid zal de club niet lang stand houden, wat op zich zonde zou zijn van zo een mooie club.

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Haus Erika Wachtendonk
« Reactie #10 Gepost op: 18 juli 2017, 22:52:32 »
Deze club functioneert tegenwoordig als een parenclub.

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Haus Erika Wachtendonk
« Reactie #11 Gepost op: 17 augustus 2017, 22:30:30 »
BREAKING NEWS: HE gaat weer een saunaclub worden.  :dance2

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Haus Erika Wachtendonk
« Reactie #12 Gepost op: 18 augustus 2017, 22:51:54 »
Entree is EUR 30. Sauna is op temperatuur. Minimaal 10 top vrouwen. Let op club is open vanaf 18.00 uur.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Haus Erika Wachtendonk
« Reactie #13 Gepost op: 1 juni 2019, 14:17:18 »
Het voormalige Haus Erika gaat al een tijdje door het leven als Déjà Vu.

Gisteren besloten om eens een bezoekje aan DJV te brengen. De laatste twee maanden ben ik een beetje zoekende in het landschap der clubs. Met deze club zo'n beetje om de hoek zou het een mooi alternatief kunnen zijn. Rond half vier aangekomen op een zo goed als lege parkeerplaats. Een slecht voorteken? De ontvangst door de mooie theke was zeer vriendelijk en de uitleg was duidelijk (tarieven in deze club zijn gewoon €50 per half uur in tegenstelling tot wat wel eens anders beweerd werd). Ik werd door haar naar de kleedkamer begeleid. Handdoeken liggen in het kluisje. Na de transformatie wat hier niet noodzakelijk is maar eens op verkenningsronde gegaan. Club is niet groot dus van korte duur. Er was slechts één andere beer aanwezig en vijf dames. Gezien het mooie weer het buitenterras opgezocht alwaar de theke kwam vragen of ik iets wilde drinken.

Al snel kreeg ik gezelschap van een dame die het toonbeeld van een kleefteef bleek te zijn die de betekenis van het woord nee niet scheen te kennen. Ze stelde zich voor als Sibel uit "Servië". Volgens eigen zeggen 23 maar ik zou 32 ook hebben geloofd. Als een loops teefje bleef ze me volgen totdat ze eindelijk begreep dat het een mission impossible was en met de nodige verwensingen haar ongenoegen liet blijken waarmee mijn eerste indruk bevestigd werd.

Rond 17.00 uur leek het erop dat er drie dames bijkwamen, maar er slechts één daadwerkelijk in de club gezien. Zij ging rechtstreeks naar de andere beer. Ze vertrokken naar de kamer en toen ze terug kwamen was ze alweer in gewone kledij. Rond 18.00 uur kwam er nog een beer, maar die hield het al na een half uurtje voor gezien.

De Roemeense theke met paardenstaart kwam telkens vragen of ik iets te drinken wilde en een praatje maken. Weer zo'n typisch gevalletje waarbij het hart begeert wat het niet krijgen kan. Dan maar eens de gebodene etenswaren aan een keuring onderworpen. Het buffet is uiterst karig, zeker als je de volle pond aan entree betaald. Er was kip, aardappelwedges, 3 soorten salade, soep en brood. Voor een budgetclub afdoende maar voor een premium club ondermaats. Dus de club valt ook al of voor de buffetgrazers onder de beren. Ik had het besluit al genomen om na het eten en een sigaretje de pijp aan Maarten te geven. Terwijl ik naar buiten liep vroeg een dame waar ik naar toe ging met gelijk daarop volgend room. Haar toch even uitgelegd dat het gebruikelijk is om zich eerst netjes voor te stellen. Zij vond dit maar een overbodig iets waarop ik zei dat ik het overbodig vond geld te spenderen aan een dame met nul interesse. Er was nog een melkchocolade dame binnengekomen die schijnbaar Nederlands sprak.

Bij het weggaan rond 19.00 uur stond er de avond theke (een voormalige bardame uit GT) en vroeg naar mijn bevindingen. Verder dan een compliment voor de uitstraling van de club en haar collega kwam ik niet. Ze kon goed tussen de regels doorlezen en zei dat de meeste dames pas rond 21.00/22.00 uur zouden komen en als ik wilde ik dan voor niks terug mocht komen. De vraag of deze dames ook aan de ramadan deden ging haar duidelijk de pet te boven. Haar vriendelijk bedankt voor het aanbod maar gezegd dat ik er geen gebruik van zou maken.

Een club die zeker potentie heeft maar als je op een vrijdag waarbij zo'n beetje alles en iedereen vrij heeft tot 19.00 's avonds slechts drie beren in da house hebt gehad en zes beschikbare dames dan lijkt het me duidelijk dat deze club geen vlucht in de vaart der volkeren gaat maken. Ik durf het bijna niet te schrijven maar begin een beetje heimwee naar YY te krijgen.