Auteur Topic: Lola  (gelezen 5784 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Lola
« Gepost op: 15 juni 2017, 00:23:51 »
LOLA (SixSens) - 'De ondeugende studente van de klas'
Bij deze recensie
 
 
In de rij seksuele fantasieën is dit er nog zo eentje uit de tijd van het middelbaar en de hogeschool: de ondeugende vrijpostige blonde slet die je uitdagend recht in de ogen kijkt. Helaas zijn dit steeds hard-to-get types voor de erg schuchtere jongen die Vazkor steeds is geweest. Deze types gaan meestal met de bad boys het bed induiken, niet met de verlegen types als ik. Maar in SixSens gelden gelukkig andere sociale wetten...Lola is een prima naam voor een vrijpostige blonde studente, trouwens... ;D
 
 
Paspoortje


[box title=LolaLolololoLooola]
Land:             Romania
Taal:              Roemeens, slets ;D , Duits, Engels
Leeftijd:         22-26
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1m65 - 1m70
Ogen:       groenachtig, appelblauwzeegroen kan ook wel...
Model:            normaalslankheid
BH:                B ofzo
Kontje:           nice ass
Haarkleur:      licht blond
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PMC NMC Likken Vingeren Massage, de ijsbeer aan z'n lul trekken
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Lekkere del, stoute meisjes-voorkomen
+ Grappig
+ maakte kamertijd vol
- 2x komen, 2x betalen attitude
[/box]
[box title=extra info]
Heeft in LR gewerkt, ging met Kami mee naar hier en was wat onwennig.
[/box]

 
Waar heb ik ze ontmoet?
 
Ik was op weg naar boven om misschien toch die arrogante Mickey te benaderen. Maar dat was buiten Lola gerekend. Ze hield me staande toen ik de trap naar boven bij de lockers nog niet had bereikt. Ik ging naar links en zij ook. Ik ging naar rechts: zij ook en pakte me vast. Normaal maak ik er nog een spelletje van om vervolgens te ontsnappen maar Lola...ze maakte herinneringen los aan types als zij. Haar moest ik gewoon gekamerd hebben.  :pica22
 
 
Bijzonderheden
 
Ja, Lola had iets over haar, in haar uiterlijk en in haar doen dat me onmiddellijk aansprak en ze deed me precies denken aan nog zo'n blonde del uit m'n studententijd. Die was quasi onbereikbaar maar deze Lola die wat haar trekken had, inclusief die plagerige trek om de mond, was dat niet. Ze was in voor wat stoute dingen op de kamer dat extra verbeelding vergt.
 

http://www.youtube.com/watch?v=lsWS6fuVw1o

 
Ze heeft steile lange blonde haren en welgevormd lichaam, niet overdreven babe-postuur maar sexy en normaal. Ze heeft groenige ogen en een deugniet uitstraling. Ze maakt graag grappige geluidjes en is speels genoeg. Ze is zoals ik die studente zou voorstellen: sexy genoeg om ze direct in m'n bed te willen. Dat was nu wel mogelijk. Ik liet haar de sleutel halen en heb weer gevraagd om een kamer in de bovenverdieping te nemen. Dit zal een optick fick worden, heel simpel.
 
 
Presales
 
Wat knuffelen, vastpakken en plagerijen bij de lockers en de wensen op kamer vertellen, meer niet. Ik was al snel verkocht.
 
 
Kamer
 
Kamer 5b, lastig in te vullen zoiets op een lottoformulier: deugniet all the way, die Lola. De kamer had regelbare verlichting maar we konden er niet uit komen hoe we de muziek zachter konden zetten (of uit). De kamer bevatte een breed bed en was best mooi zoals de meeste in de bovenverdieping.
 
 
Sessie
 
Mijn stoute blonde student del from hel had geen lakens meegebracht voor op dat bed te leggen en plofte ostentatief een handdoekske op dat bed met de melding 'I'm new here, is this towel okay?'. Grappig. Fair enough... :))
 
Ze kleedde zich uit en ging naast me zitten waarbij ik haar streelde en liet haar dan op me liggen. Prachtig lichaam heeft ze en dan die stoute ogen. Ze ziet er uit als eentje die graag streken uithaalt en dat deed ze naar behoren in het voorspel. Het is optick fick dus ik kon gewoon geen ogen tekort komen om dit geile mooie meisje te aanschouwen, vast te pakken en te strelen, haar borsten te masseren. Doen alsof het echt die andere onbereikbare femme fatale is, nu 'eindelijk binnen bereik' waardoor ik weer een type kon doorstrepen op de bucket list.
 
De seks met de studente was erg onstuimig en ik kon super van genieten. Sekstechnisch blijft Cindy eerder die dag aan de top doch Lola deed het niet onverdienstelijk. Ik liet haar boven op me, me berijden opdat ik ook weer niet te snel klaar zou komen terwijl ik met haar borsten speelde. Het orgasme bouwde zich trager op en ik hield die lang aan.
 
Het is vreemd dat je ergens altijd een soort gevoel bij krijgt dat de werkelijkheid de fantasie inhaalt: je bent nu zomaar verlaat je puberteitsdroom aan het beleven. Het waren eigenlijk 2 fantasieën in één. De tijd gaat dan altijd zo snel. Het klaarkomen in haar ook al deed ik wel m'n best het wat te vertragen, toch komt dat orgasme er gauw. Jammer was dat ze geen 2de keer toeliet of het moest alweer 50€ extra kosten. Ze is een student del from hel voor iets. Twijfel, twijfel of ik er een uur van zou maken maar nee, ik hield het erbij, eventueel kon ik later terugkeren op herhaling in plaats van alles in een keer te doen. Spijtig want een 2de keer binnen de tijd ging ik zeker hebben gehaald. Ze probeerde nog door me te masturberen en me geil aan te kijken. Gevaarlijk, gevaarlijk en met spijt moest ik afbreken. Wat een deugniet is dat, ze was volledig m'n type, seksueel.
 
Dit meisje kon zo af en toe lekker spontaan zotte geluidjes maken bij alles. :) Leuk meisje, ze lacht graag.
 
 
Opruimen
 
Bij een manele-muziekje werd er afgeruimd, nou ja, de handdoek werd van het bed weg gehaald en papier en condoom belandden eerst naast, dan in de vuilbak. De tijd werd vol gemaakt. Aan de lockers werd 50€ overhandigd zonder problemen of discussie. Ik laat ze bij het begin van elke kamergang de tijd zien en dat die begintijd wordt opgenomen.
 
 
Conclusies en score
 
Het is altijd fun een fantasie van vroeger echt te beleven tijdens een optick fick. Dit meisje Lola ben ik daar zeer dankbaar voor! In nabeschouwing valt haar vriendin Kami in principe ook in deze categorie. Haar heb ik al in LR gehad 2 weken terug. Daarover meer in m'n verslag over De Shyman's verjaardag in LR dat nog dient geschreven te worden. Met Lola kan je zeker een goede tijd hebben.
 

Score: 7,0 / 10
Fantasie-score ****
« Laatst bewerkt op: 15 juni 2017, 00:34:15 door Vazkor »