Auteur Topic: privé ontvangst dutseiland  (gelezen 16283 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
privé ontvangst dutseiland
« Gepost op: 20 januari 2019, 20:35:50 »
Sins de intree van de nieuwe prostitutie wet Duitsland bezoek ik een dame privé bij haar thuis  . ik betaal daar tussen de 100 en 150 euro voor . het is een stuk gemoedelijke geen tijds druk . geen badjas en geen wacht tijden .

pina zo blijf ik haar noemen inmiddels weet ik haar echte naam maar voor een ieder ander blijf het pina . het duurde wel even voordat ik deze stap gemaakt had zo 10 maanden  :lol_hitting: de tijds duur van zo bezoek aan haar is niet relevant ze is altijd blij mijn weer is te zien en dat niet alleen om het geld . tja 150 euro is een heel bedrag . en een ieder mag zeggen dan zou ik ook blij zijn je te zien  :lol

voor die 180 euro was ik laats 3 uur met haar samen. als eerste een warm binnen komen net zoals je bij je vrie binnen kom . na een 30 minuten zijn we heerlijk aan de gang gegaan zoenen elkaar Leker strelen en dan zo fantastische pijp beurt . gevolg door een  :amazone waarbij ze zich geweldig laat gaan . het eerste nummertje kost mijn dan niet zoveel tijd om tot een hoogte punt komen  . voor mijn een genot voor haar ben je nu al klaar  :lol_hitting: daarna Leker gezamenlijk onder de  :douchen waar de 2 ronde begin en dan kom pina aan haar treken klets nat word ze van het water  ;D en gewillig laat ze zich neuken in een staande doggy na een 15 minuten komt ze trillend klaar .