Auteur Topic: Veronika (Nederlandse)  (gelezen 50639 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16218
    • Bekijk profiel
Veronika (Nederlandse)
« Gepost op: 23 juni 2010, 13:02:38 »

Naam:         Veronica     
Land/Taal:   Nederlandse / Nederlands         
Leeftijd:        25         
Lengte/Model: 1,70m / slank
Cup/Kont:         75B 
Haarkleur/-lengte:  bruin / lang
Service:       PZC / NMC / Beffen / TZ
Pre:     
Contra:     
Extra:
« Laatst bewerkt op: 24 juni 2010, 00:59:29 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Veronika meets Kamikaze
« Reactie #1 Gepost op: 30 september 2010, 17:17:04 »
[box title=VERONIKA MEETS KAMIKAZE]Onlangs landde Kamikaze in de tuin van GT.
Het was alweer een tijdje geleden dat ik nog eens gouden tijden beleefde.
Veronica ken ik al geruime tijd en ze behoort voor mij tot de toppers van de fick-fabrick. Veel dames kunnen haar niet ruiken of zien. Je ziet zo de jaloerse blikken als ze met een klant naar de kamer gaat. Veronica hoeft niet te jagen , ze heeft een hoop vaste klanten ondertussen door haar uitstekende service.
Ze loopt er bij als een echte slet en zo behandel ik haar ook. Die bewuste dag vreesde ik het ergste : het was al 17u en geen Veronica te bespeuren.
Ik stond aan de inkom wat te kijken naar voorbij komend wild en plots komt door het ijzeren hek Veronica binnen...een glimlach op m'n gezicht.

We begroeten elkaar...
Ik vraag: "Waarom ben je zo laat?"
...tja.... Ik zie ze richting het toilet gaan en houd haar tegen... 
"Ga je plassen?"
Zij : "Ja."
Ik : "Je hoeft je kutje niet af te vegen!"
Hmm..ze kijkt me verbaasd aan.
"We gaan zo naar de kamer als je omgekleed bent en dan lik ik je poes wel schoon."

Wat later verscheen ze uit de kleedkamer , haalde een sleutel en gingen we de kamer binnen.
Zoals beloofd begon ik haar poes te likken met haar benen in m'n nek ( gouden tijden )  ;) 
Wat later belanden we in de 69-positie. We kwamen beiden aardig op temperatuur en besloten alle remmen los te laten. Veronica ging op haar buik liggen met gespreide benen.
Ik begon haar kontgaatje te likken , wat later gaf ze me een condoom en een tube glijmiddel.
Het voorbereidend werk deed ik met men vingers. Ze zette zich in de hondjes positie of zeg ik kontjes ? En ik bracht wat glijmiddel aan op het condoom , dan volgde de anale penetratie.
'Zo slet , dat is toch wat je graag wil of niet ? Je kan nu aan je vriendje vertellen dat je wat extra geld verdient hebt dankzij mij , ha , ha !'
Als een kamikaze begon ik te pompen. De woorden 'hmm lekker' vlogen rond men oren. Wat later vulde ik het condoom…zalig.
Veronica vroeg me : "Ga je dit weer schrijven op YBF?"
"Nee , toch niet. Als ik nu verliefd geworden was op jou had ik het wel op YBF geschreven.  :( Maar ik ga deze ervaring wel op een ander nieuw forum schrijven."
"Ach zo , welk forum dan ?"
"Dat vertel ik je de volgende keer wel……". ;)
[/box]
[box class=windowbg2]note sexmachine: nou nou, Kami die met een anale spetter over ons forumpje praat  :D , we worden wereldberoemd in Brüggen en omstreken  ;D ;)  [/box]
« Laatst bewerkt op: 30 september 2010, 17:42:01 door sexmachine »
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline bocariver

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 63
    • Bekijk profiel
Veronika (Nederlandse)
« Reactie #2 Gepost op: 13 mei 2013, 22:38:07 »
I fucked Veronika last friday and it was as good as usual.
I don't know what she is not able to make sexually speaking.
I asked for one hour with anal sex and she quoted me 150 € before going into the room.
I accepted without argue because I know her exceptionnal service.
She told me she can lick ass for 50 € more if somebody is interesting in .