Auteur Topic: GGD stopt met voorlichting op school  (gelezen 1083 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
GGD stopt met voorlichting op school
« Gepost op: 3 december 2011, 19:33:45 »
Rakkers,


Lees http://www.telegraaf.nl/vrouw/gezond_leven/11044944/__Geen_seksuele_voorlichting_meer_op_school__.html


En wat is jullie mening ?


Leren de tieners het wel van internet ?
Of had de voorlichting wel zin ?
Of volgen we liever de lijn van de Bible-belt ?


Hier mag iedereen zijn zegje doen, vrijheid is een groot goed, dus brand maar los.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
GGD stopt met voorlichting op school
« Reactie #1 Gepost op: 4 december 2011, 23:04:38 »
De voorlichting had uiteraard geen zin en was alleen bedacht om de leerkrachten nog wat minder te laten werken en bepaalde idioten hun zakken nog extra te vullen. Ik durf te stellen dat de jeugd beter op de hoogte is dan generatie "babyboomers" die deze saaie voorlichting komen geven!

Uiteraard komt er nu voor de leerlingen op school extra tijd vrij en ik denk dat de rakkers van relaxxx deze beter kunnen opvullen dan de GGD. Ik pleit dat wij, rakkers, de jeugd gaan voorlichten over de wondere wereld van het rode licht.

Zo kunnen we de 17 jarige knapen gaan vertellen dat het bezoek aan prostitutuees een veel gezondere bezigheid is dan het trachten te vinden van een lief waarmee ze later gaan samenwonen of nog erger trouwen! ??? :o

Dit zal ook de economie ten goede komen want de rakkers in wording zullen nu niet meer hun broek nutteloos gaan slijten op universiteiten en faculteiten allerhande met het geld van de papa! Ze willen nu immers harde euro's om hun damesbezoek te bekostigen en zullen daar graag de handen voor uit de mouwen steken.

Roberto die zich alvast graag kandidaat stelt om jeugdige knapen van trouwen en dus de ondergang te behoeden! Welke rakker volgt mij? ;D
« Laatst bewerkt op: 4 december 2011, 23:07:35 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline lordnelson

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 40
    • Bekijk profiel
GGD stopt met voorlichting op school
« Reactie #2 Gepost op: 7 december 2011, 20:01:17 »
Durex komt naar verwachting pas in 2012 op de markt met een condoom die erecties stimuleert.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
GGD stopt met voorlichting op school
« Reactie #3 Gepost op: 9 december 2011, 01:26:43 »
Durex komt naar verwachting pas in 2012 op de markt met een condoom die erecties stimuleert.

Als de hoertjes slim zijn dan gebruiken ze de deze dan kunnen ze nog wat meer geld uit onze zakken kloppen!
Hoewel, hoewel, ze besparen massaal op condooms en kopen de rode glyders aan!
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...