Auteur Topic: NIkki a.k.a Katty: Roemeens  (gelezen 45887 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest9105

  • Gast
NIkki a.k.a Katty: Roemeens
« Gepost op: 24 februari 2012, 23:17:51 »
Katty: Roemeens
 Leeftijd : 19 jaar
 Figuur : goddelijk mooi
Lengte : 172 cm
 Borsten : B, lekker handje vol!!!
 Ogen : Blauw
 Haren : Lang Blond, in paardenstaart
 Tato/Pierc : / op haar rug staat de naam van haar vriend: madalim (of zoiets)
 Taal : Roemeens of Engels
Kosten: 50 euro voor half uur.
 Service : PZC NMC, vingeren, Beffen,Diep zoenen.
 

Deze dame had ik in de avond al voorbij zien schuifelen. Nadat ik klaar was met de sessie met Wanna, viel mijn aandacht op deze dame. Vlak daarvoor kwam Paula al naar mij toe of ik zin had om een avontuur met haar aan te gaan. Daarna bedacht ik mij dat een trio met Paula en deze katty ook een mooie uitdaging zou zijn. Maar wat gebeurt mij…..op het moment dat ik even een gesprek aan ga met een vriend van mij……gaat een andere man al met deze twee dames weg voor een trio. Dus zo slecht waren mijn gedachten niet!!
 
Later stond ze alleen tegen de muur aan…..dus besloot ik een gesprek met haar aan te gaan. Dat leidde er toe dat ik mij toch niet kon inhouden om deze MOOIE dag dan toch waardig af te sluiten, nl. door een sessie met haar.

Eenmaal op de kamer ging alles snel uit……hmmmm wat een mooi lichaam had zij….zou toch zeggen dat het gelijk of mooier is dan Louana. Daarbij laat zij vingeren wel toe…en Louana niet, maar beiden zijn een aanrader!!! De communicatie met Katty verloopt een stuk makkelijker omdat zij wel redelijk Engels spreekt. Maar goed op de kamer gestart met pzc, standje 69, lekker tz tussendoor. Tja, als alles goed verloopt….dan is een half uur zo voorbij. Het ging zelfs zo snel dat we al 40 min. bezig waren dus daar schrok ze wat van…en zijn we gestopt.

Voor mij is deze dame mooi en ZEKER een aanrader voor ieder die PHG bezoekt. Het is een jonge dame die ook iets sociaals uitstraalt. Ook na de sessie hield ze oog voor mij in de bar en konden we gewoon praten en gek doen!! Ook bij haar is herhalingsgevaar wel heeeeeeel groot, denk eigenlijk GEWOON WEL!!!!

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Katty: Roemeens
« Reactie #1 Gepost op: 16 april 2012, 12:04:53 »
Helaas had ik met deze mooie meid een compleet andere ervaring... vond het ondermaats en onverwacht professionneel in slechte zin voor zulk een jong meisje...HHG: 0%.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Katty: Roemeens
« Reactie #2 Gepost op: 17 september 2012, 11:24:17 »
Sinds enkele dagen werkzaam in Samya onder het pseudo NIKKI, momenteel zwartgeverfde haren, plaatje van een meisje...

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
NIkki a.k.a Katty: Roemeens
« Reactie #3 Gepost op: 7 juli 2013, 20:46:03 »
door een bevriende Duitse kollege ook effectief gespot im Mainhattan (Frankfurt): pseudo da: Sascha

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
NIkki a.k.a Katty: Roemeens
« Reactie #4 Gepost op: 1 september 2013, 15:05:21 »
sinds enkele dagen wieder im Samya, zinnens er te blijven dixit haarzelve

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
NIkki a.k.a Katty: Roemeens
« Reactie #5 Gepost op: 2 september 2013, 00:33:57 »
sinds enkele dagen wieder im Samya, zinnens er te blijven dixit haarzelve

Dat verbaast me niks, een paar dagen voor haar terugkeer nog uitgebreid moeten aanhoren hoe erg ze Samya miste... je zou bijna denken dat het er iets mee te maken had (zo naief ben ik niet ;)). Maar ga het wel ter sprake brengen als ik weer naar Samya ga (snel!). In Hessen zitten ze inmiddels met de handen in het haar zonder lieve, mooie Sasha ;D.