Auteur Topic: VVD-stemmers meeste seks  (gelezen 1502 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
VVD-stemmers meeste seks
« Gepost op: 2 maart 2012, 17:50:39 »
Heren, rakkers,


Tja de meest waardeloze onderzoeken en flaukul post ik hier altijd, awel ondanks dat de meeste zware onzin is, heb ik er nu 1 waar ik denk dat het misschien wel zou kunnen kloppen:


http://www.telegraaf.nl/video/video_opmerkelijk/11633486/__VVD-stemmers_meeste_seks__.html


Hoe linkser hoe minder sex, het zou zomaar kunnen. Zelf kan ik zeggen dat ik zelfs de VVD maar links van het midden vind. Ik ben zelf erg rechts (nee geen PVV, want die zijn niet voor vrijheid) en tja ik heb dus per definitie veel sex, wat overeenkomstig de werkelijkheid is.


Raar maar ik heb het gevoel dat Pica ook niet erg links is en vandaar dat ik deze even post.


Groet, Foots  O0 (ja gaat rap hoor, mijn haargroei)
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
VVD-stemmers meeste seks
« Reactie #1 Gepost op: 2 maart 2012, 19:27:34 »
Tja, Foots....'rechts' staat in het algemeen toch voor de 'grotere verdieners'....en ja, je kent vrouwen hé....no money, no honey. Ik ga er dus vanuit dat de stelling wel aardig klopt.

Rolly ;)
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
VVD-stemmers meeste seks
« Reactie #2 Gepost op: 2 maart 2012, 19:38:59 »
Ha ha die Rolly,




Wat een gemakkelijke verklaring, ik had er zelf nog niet aan gedacht.
Trouwens vrouwen vinden rechtse nog interessanter als het goede merk auto voor de deur staat.


Er is ook een spreekwoord, kleren maken de man, ofel je moet kunnen zien dat hij veel poen heeft. Ook een prachtige verklaring !





Gelukkig trek ik al deze vrouwen aan als een babemagnet, maar ik hoef er geen 1 van.


Groet, Foots  O0

Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
VVD-stemmers meeste seks
« Reactie #3 Gepost op: 2 maart 2012, 21:19:23 »
Dit flutonderzoek leert mij inderdaad dat VVD stemmende vrouwen geen relaties zullen aangaan met links stemmende mannen omdat dat de neukbalans verstoort  ;D.
Ik kantel inderdaad meer naar rechts, wil zo weinig mogelijk overheidsinmenging hebben als mogelijk en hecht meer aan individuele keuzes dan aan collectieve. Enige linkse kanttekeningen heb ik wel en dat is bijvoorbeeld dat  iedereen de beschikking moet hebben over een minimum basisbestaan (onderdak, eten, zorg) als het ze zelf niet lukt om zich daarin te voorzien of bijvoorbeeld ook toegankelijkheid voor alle jongeren tot goed onderwijs.

Wat je haargroei betreft moet je trouwens niet vergeten je kloten te scheren, want dat komt je schildpaddensex ten goede  >:D


Heren, rakkers,


Tja de meest waardeloze onderzoeken en flaukul post ik hier altijd, awel ondanks dat de meeste zware onzin is, heb ik er nu 1 waar ik denk dat het misschien wel zou kunnen kloppen:


http://www.telegraaf.nl/video/video_opmerkelijk/11633486/__VVD-stemmers_meeste_seks__.html


Hoe linkser hoe minder sex, het zou zomaar kunnen. Zelf kan ik zeggen dat ik zelfs de VVD maar links van het midden vind. Ik ben zelf erg rechts (nee geen PVV, want die zijn niet voor vrijheid) en tja ik heb dus per definitie veel sex, wat overeenkomstig de werkelijkheid is.


Raar maar ik heb het gevoel dat Pica ook niet erg links is en vandaar dat ik deze even post.


Groet, Foots  O0 (ja gaat rap hoor, mijn haargroei)
« Laatst bewerkt op: 2 maart 2012, 21:34:59 door Picasso »