Auteur Topic: NICOLETTA  (gelezen 5717 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16215
    • Bekijk profiel
NICOLETTA
« Gepost op: 7 maart 2012, 22:28:02 »
[box title=NICOLETTA]






[/box]
[box title=DIENSTEN]

(*)= extra - meerprijs
[/box]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
NICOLETTA
« Reactie #1 Gepost op: 19 maart 2012, 04:52:39 »
De oudste van de keet daar. Ondanks haar leeftijd heeft ze nog een lekker figuur. Dit is de enige dame die wat jacht maakt in Babylon. Verder zou de service goed zijn , niet meer dan dat. Op party's doet ze aan FT - marathons in de bio sauna : kassa - kassa and very hot.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
NICOLETTA
« Reactie #2 Gepost op: 5 april 2012, 09:16:39 »
Service goed ? Service is top ! Gisteren een uur met haar op de kamer geweest en nu weet ik wat het betekent de plinten eraf neuken. Zeer vriendelijke dame, TZ perfect en langdurig, blasen zoals weinige het doen.
Is afwisselend in Babylon en Oase, dan enkele maanden tussenuit en terug in Duitsland....

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
NICOLETTA
« Reactie #3 Gepost op: 5 april 2012, 14:41:41 »
Tja, den Rolly is dan een echte Ollander hé, en die wil dan ook wel eens weten wat er dan betaald is voor die service. Was dat voor 50 euro...of 2x 50 omdat het een uur was....of is er voor deze topservice misschien dan toch ook een topvergoeding betaald?


Rolly
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
NICOLETTA
« Reactie #4 Gepost op: 6 april 2012, 07:00:35 »
Prijs in Babylon is 50 euro/half uur,elke bijkomend half uur ook 5O euro. FT is 25 euro maar dat wordt uitdrukkelijk gevraagd of je dat wenst. Werd me trouwens bij elke sessie door de dame in kwestie gevraagd.
Nicoletta toont ook het uur op haar gsm bij aanvang in de kamer zodat achteraf geen discussie mogelijk is.

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
NICOLETTA
« Reactie #5 Gepost op: 14 juli 2012, 23:32:21 »
Het was al erg laat en totaal bezopen botste ik op Nicoletta in haar pyama. ;D
Bezopen maar geil als boter vroeg ik Nicoletta of ze nog een centje wou bijverdienen...en ja hoor deze Roemeense supere lieve MILF bood gewillig haar diensten aan.
Aangezien er nog 2 man en een paardekop aanwezig waren konden we kiezen uit alle kamers
Nicoletta is voor mij een topdame,zij is supergoed in haar vak....hoe anders kan je een bezopen Belg zijn laatste drupjes afhandig maken 8)
Deze sessie was een mooie afsluiter van een supertoffe dag!

Grtz,Dolfie