Auteur Topic: Wat vrouwen écht willen  (gelezen 3570 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Wat vrouwen écht willen
« Gepost op: 23 maart 2012, 12:54:45 »
http://www.telegraaf.nl/vrouw/eten_drinken/11770371/__Wat_vrouwen_cht_willen__.html


Kijk ik zal er eens mijn ongenuanceerde mening over geven. Vrouwen willen gewoon niet meer werken, een stelletje lamme takken die het liefst heft dat de man kookt, strijkt het hele huishouden erbij runt en dan als ze toch nog energie hebben om iets te willen in bed, gelijk scheiden van zo'n pervert want dan kun je lekker op je luie krent genieten van de dwangarbeid die de man moet verrichten om de levensstandaard van de vrouw op peil te houden (deze laatste zijn rechters woorden he).





Ik vertik het, laat alle deze dames barsten ! Als ik naar kamer ga zal de dame moeten werken en ik ga liefst lekker languit op het bed liggen. Schildpad sex noem ik dat en geloof me ik heb net zulke moeite met opstaan als ik op mijn rug lig als een schildpad.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Wat vrouwen écht willen
« Reactie #1 Gepost op: 23 maart 2012, 13:47:07 »
Door de jaren heen vroeg ik me af wat vrouwen nu echt leuk aan me vonden.
Te schand en scha heb ik vastgesteld dat ze me heel leuk, lief en grappig vinden, zolang de voorraad briefjes groot genoeg blijft....


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Wat vrouwen écht willen
« Reactie #2 Gepost op: 23 maart 2012, 14:05:50 »
http://www.telegraaf.nl/vrouw/eten_drinken/11770371/__Wat_vrouwen_cht_willen__.html

Ik vertik het, laat alle deze dames barsten ! Als ik naar kamer ga zal de dame moeten werken en ik ga liefst lekker languit op het bed liggen. Schildpad sex noem ik dat en geloof me ik heb net zulke moeite met opstaan als ik op mijn rug lig als een schildpad.


Groet, Foots  O0

Hahaahaa, Foots ik snap je, ik ga me laten omscholen, ik lijk wel gek, laat die vrouwen lekker werken daar betalen we ze goed voor, wat is er beter dan lekker op je rug liggen, en als ze stilvalt af en toe een paar corrigerende tikken op die billen.

Ik wordt ook een p6 schildpad ;D
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Wat vrouwen écht willen
« Reactie #3 Gepost op: 23 maart 2012, 14:06:08 »
Wie vrouwen echt willen?
Ik zag hem net reageren, dus wie vrouwen echt willen? Tom Kroes  ;D


Grapje, he schat  >:D :))
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Wat vrouwen écht willen
« Reactie #4 Gepost op: 23 maart 2012, 14:15:08 »
Wie vrouwen echt willen?
Ik zag hem net reageren, dus wie vrouwen echt willen? Tom Kroes  ;D


Grapje, he schat  >:D :))

Nu dat gaat veranderen ik ga ze nu laten weken, alleen op mijn rug liggen en afbeulen die hoeren. Al billen petsend geef ik het tempo aan, ik denk dat mijn populariteit hard onderuit gaat.

Roberto geeft me vanavond een eerste bijscholingscursus in Duisburg.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Wat vrouwen écht willen
« Reactie #5 Gepost op: 23 maart 2012, 14:26:12 »
Hoe lelijker je bent hoe belangrijker het is een voorraad briefjes te hebben, hoe mooier je bent hoe belangrijker om te sparen voor de toekomst  ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Wat vrouwen écht willen
« Reactie #6 Gepost op: 23 maart 2012, 14:26:45 »
Nu dat gaat veranderen ik ga ze nu laten weken.....
Als je ze gaat laten WEKEN in eigen nat (vocht), dan verandert er NIETS  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Wat vrouwen écht willen
« Reactie #7 Gepost op: 23 maart 2012, 14:37:15 »
Nu dat gaat veranderen ik ga ze nu laten weken.....
Als je ze gaat laten WEKEN in eigen nat (vocht), dan verandert er NIETS  ;D

Ja die zie ik denk ik vanavond wel in H7.
Dat is een goed projekt om mijn hier op dit board-door de hardboiled profis herijkte hoerenlopersmentaliteit, om de Tom Kroes na de hard benodigede reset ,- op uit te testen.

Wees niet bang SM, het enige dat ik wil laten weken zijn mijn eieren en beste stuk in haar warme mond.:)


geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Wat vrouwen écht willen
« Reactie #8 Gepost op: 23 maart 2012, 15:37:35 »
En ik dacht dat Tom Kroes zich ging laten omscholen naar kok ! Lees het artikel en daar gaat het over.

Tom Kroes denkt nu vast dat ik een vreselijke vrouwenhater ben en een absolute bruut voor de dames.
Klopt misschien krijg je die indruk hier om wat ik erom heen zeg, daarom praat ik niet zoveel met dames in clubs.

Maar over de populariteit bij de dames denk ik dat er 4 basis regels zijn:
1. Schoon, proper of gewassen, awel dat lijkt me duidelijk dat iedere dame dit weet te waarderen
2. Correct in betalen, geen theather bij lockers. Ook als een dame me te weinig aanrekent (ja 1 keer gebeurt met Dani in PHG die haar FT vergat) geef ik nooit minder dan de clubstandaardtarieven, vaak zelfs een fooi
3. Respect, geen dingen tegen de zin van de dame en
3. Of je het een beetje klikt en met humor bereik je meer dan met gezaag en geklaag.

Waar ik van denk dat het duidelijk minder uitmaakt:
1. Of je een knapzak bent of niet
2. Wat je graag op kamer doet binnen de grenzen die de dame zelf aangeeft
3. Of je hun wel of niet gaat uitlikken, de meesten willen toch nooit klaarkomen in hun werk en zullen een slechts stukje gekreun en theater opvoeren

Of ik populair ben bij de dames ? Ik zag je suggestie van die tikken op de billen, daar doe ik niet aan mee. Misschien denk je er maar bij om je beeld bij mij te complementeren van en complete vreselijke vent. Dat kan en mag je maar ik denk dat ook dat een redelijk 1 dimensionaal beeld is zoals je zelf zou zeggen.

Ik kan en wil niet vergelijken met Pietje, Jantje of Keesje en ook niet met Tom Kroes. Wel weet ik zeker dat er genoeg dames in de club me graag binnen zien komen, want ik ben doorgaans een hele gemakkelijke klant. Ik ken maar 1 dame die me na 2 keer kameren niet meer wilde en dat had mi met iets heel anders te maken. Vrijwel zonder uitzondering komen reeds gekamerde dames mij weer vragen, dus ik denk dat ik niet de meest vreselijke vent ben in de club dan.

Ik zal nog een sterker staalje vertellen in juni 2010 (wereld/europees kampioenschap voetbal) hadden we een rakkersfeest in LR waar we een wedstrijd voor de dames hadden met schieten op een voetbal goaltje. Daarbij won een dame Nelly die vaak met SeksenFun is geweest. Zij won het briefje van 50 euro en mocht een rakker van keuze uitkiezen. Hoewel daar Sonnies rondliepen Sexmachines, Pistol Pete's Junthers etc. En wie koos deze dame ? Awel ja, die vreselijke Foots en toen ik haar een paar maanden daarna in Planet tegenkwam wilde ze me gelijk weer.

En schilpad sex, ik kan het echt iedereen aanraden. Kussen, eierlecken, vingeren en pijpen zijn handelingen die je in alle standjes kunt doen, zitten, liggend en staand en als de dame het aanbied heeft ze doorgaans niet liever dat je afsluit met een romige afdronk. Uiteraard niet vergeten extra te betalen.



Groet, Foots O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.