Auteur Topic: COSMINA  (gelezen 45408 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16215
    • Bekijk profiel
COSMINA
« Gepost op: 30 maart 2012, 16:33:01 »
[box title=DIENSTEN]
NMC          PMC          TZ          COB
[/box]
« Laatst bewerkt op: 2 april 2012, 16:35:03 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
COSMINA
« Reactie #1 Gepost op: 16 juli 2012, 19:30:28 »
Cosmina, Roemeense begin 20ster, voorheen een drietal jaar werkzaam in fkk World in Pohlheim, heeft dus al wel wat kilometers op de teller. 1m60 ofzo, schouderlange donkere haren, enkele tattoos, spreekt voorbeeldig Duits en Engels, relaxte dame. Qua service professioneel in de goede zin van het woord. Niet terughoudend te noemen, TZ zijn verzorgd, soms ietwat te hectisch maar alla. PZC zeer goed, nat, variatierijk, volgehouden, tempowissels, ze positioneert haar lcihaam prima wat uitnodigt tot wederzijdse verwennerij desgewenst. NMC goed tot zeer goed te noemen, wederom niet terughoudend, closeness opzoekend, erg leuk. Algeheel als goede sessie te bestempelen, absoluut een aanwinst voor Samya, gedegen serviceskills met quasi-tevredenheidsgarantie lijkt me zo...

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
COSMINA
« Reactie #2 Gepost op: 9 september 2012, 19:12:56 »
Algeheel als goede sessie te bestempelen, absoluut een aanwinst voor Samya, gedegen serviceskills met quasi-tevredenheidsgarantie lijkt me zo...
Klopt helemaal. Cosmina is een van de beste dames van Samya met Georgi, Raïssa, Golda of Nastia.
Zij is 24 jaar oud en spreekt ook Spaans.
Na een uur in de kamer, waren we al goede vrienden. Ik heb inderdaad de foto van haar "verloofde" kunnen zien  O0 :))
Herhalingsgevaar 100%

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
COSMINA
« Reactie #3 Gepost op: 9 september 2012, 21:29:32 »

Na een uur in de kamer, waren we al goede vrienden. Ik heb inderdaad de foto van haar "verloofde" kunnen zien  O0 :))
Herhalingsgevaar 100%


It was not me  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16215
    • Bekijk profiel
COSMINA
« Reactie #4 Gepost op: 28 juli 2013, 15:41:51 »







"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16215
    • Bekijk profiel
COSMINA
« Reactie #5 Gepost op: 6 oktober 2014, 00:31:14 »
Deze staat HOOG op mijn to-do lijstje in Sama.
lekker wijf tout court, lekker arrogant smoeltje, en wow, wat een moordgriet.
Ik wou sleutel roepen bij binnenkomst en had dit beter gedaan dan voor Duitse degelijkheid te gaan  ;D :035:


Een topwijf, en op die dansvloer , gadsammejee, die kan er wat van, die wil ik platstoempen....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
COSMINA
« Reactie #6 Gepost op: 6 oktober 2014, 00:36:17 »
Ik zou durven zweren dat ik ze gisteren in Lr gezien had die Cosmina.
Maar ik kan fout zijn, geloof er niets van, maar de fotoselector zal het wel beter weten dan ikzelf zeker.

Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16215
    • Bekijk profiel
COSMINA
« Reactie #7 Gepost op: 6 oktober 2014, 00:39:45 »
Ik zou durven zweren dat ik ze gisteren in Lr gezien had die Cosmina.
Maar ik kan fout zijn, geloof er niets van, maar de fotoselector zal het wel beter weten dan ikzelf zeker.

Groet, Foots  O0
Foots  :-\ :-\ :-\ :-\


Dat was die stoot met die glinsters op haar wimpers, kijk eens goed naar die ogen in onze fotoselector ..... ik durfde geen sleutel roepen omdat ik dacht dat zo mooi niet goed kon zijn....


Had ik mijn gevoel maar gevolgd, dan was mijn pieleke nu helemaal verwoest  :cheer: ;D :douchen


Ze was de meest linkse op de dansvloer, maar ook dat zijn woorden voor dovemansoren .... want je bent al vergeten waar we geslapen hebben intussen  :lol_hitting: :pica
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
COSMINA
« Reactie #8 Gepost op: 6 oktober 2014, 17:52:07 »
Ik zou durven zweren dat ik ze gisteren in Lr gezien had die Cosmina.
Maar ik kan fout zijn, geloof er niets van, maar de fotoselector zal het wel beter weten dan ikzelf zeker.

Groet, Foots  O0
Ik weet niet waar Cosmina zondag was, maar vorige zaterdag was ze in samya aanwezig.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16215
    • Bekijk profiel
COSMINA
« Reactie #9 Gepost op: 6 oktober 2014, 18:48:18 »
Ik zou durven zweren dat ik ze gisteren in Lr gezien had die Cosmina.
Maar ik kan fout zijn, geloof er niets van, maar de fotoselector zal het wel beter weten dan ikzelf zeker.

Groet, Foots  O0
Ik weet niet waar Cosmina zondag was, maar vorige zaterdag was ze in samya aanwezig.
Vrijdag  ook, maar foots realiseert zich dat pas een dag later, en toen was het zaterdag  ;D ;)
Foots heeft wel op een heel erg mooie blonde stoot gehangen in Samya, ik ben haar naam kwijt.
Als ik hem vraag hoe de service was, zal het antwoord zijn: "ze is heel erg mooi"  :-\ :035:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal