Auteur Topic: Steffi (Duitse)  (gelezen 1116 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Teiresas

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 121
    • Bekijk profiel
Steffi (Duitse)
« Gepost op: 13 april 2012, 11:56:10 »
Haarkleur/-lengte : bruin, lang
Lengte dame : ca 1.75
Postuur/Cupmaat : slank+, cup C
Nationaliteit/Taal : Duitse
Leeftijd : 22 (naar eigen zeggen)
Tatoeages/Piercings : tatoeage (naam) rechts op de buik, eentje op de linkerschouder (strikje; beiden niet al te groot) en een heel kleintje in de nek
Service : PZC, NMC, vingeren, zoenen voorzichtigjes
Prijs/duur : 50 euro/half uur
 
´Girl next door' type. Lief gezichtje, fantastisch mooie borsten. Doorgaans val ik niet enorm op dit soort types (iets groter, donker haar), maar haar borsten betoverden mij en schreeuwden tegen mij 'pak ons, pak ons'.  Alzo geschiedde.  Op de kamer (lees blokhut) bleek Steffi een heel lief en aardig meisje. Het klikte wel tussen ons. Ze vertelde me sinds een maand of vijf in GT werkzaam te zijn en dat ze daarvoor te bewonderen was geweest bij Living Room. Het bevalt haar bij GT beter dan bij LR.

In begin van de sessie was Steffi nog wat voorzichtigjes. Zoende voorzichtig; kon het eigenlijk geen TZ noemen. Gaf in eerste instantie wat te weinig gelegenheid om met die prachtige tieten te spelen. Ietsje terughoudend dus de eerste 10 minuten of zo. Na een prettige befbeurt - ze liet eea zeer gewillig ondergaan en leek er zelf van te genieten (duwde mijn hoofd zowat haar baarmoeder in; meestal is dat een goed teken) - draaide dat volledig bij en werd ze almaar enthousiaster.

Pijpwerk uitstekend (misschien iets te veel handjes, maar laat zich bijsturen).  Neukwerk idem: eerst doggy, daarna missio (waarbij het een lust is om die tieten mee te zien deinzen op het ritme) en de afsluiter was cowgirl, hetwelk ze zeer bedreven doet, tot er geen druppel meer in zit en je bijna smeekt of ze alsjeblieft wil ophouden met rijden.

Kortom, een hele lieve meid, die even los moet komen maar je daarna veel aandacht schenkt en een prima service biedt. Ik had er na afloop een prima gevoel aan overgehouden en het herhalingsgevaar is dus tamelijk groot.