Auteur Topic: Ines, Roemeense  (gelezen 4169 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Ines, Roemeense
« Gepost op: 14 mei 2012, 17:43:50 »
Ines (voorheen werkzaam als Mirella in Villa Vertigo) is een prachtig mooi Roemeens meisje, 1m70, lange bruine haren, C-cups naturel (referentie-schoonheid) die alle overige DVP's zich zouden wensen, ik mag er graag een halve dag naar loeren als ze langsdrentelt  :-X. Zeer mooi meisje, slank figuur, optisch een toppertje zonder weerga. In VV haar éénmaal gezien, en tot tevredenheid gekamerd. Dit principe werd doorgetrokken in Aca, al zag ik haar daar enkele malen, 2 kamers, beiden prima.
Service: TZ sympathieafhankelijk, PZC goed, NMC goed. Het is een privilege om met zulk een stunner op de kamer te belanden, we hebben een prima verstandhouding en ik was telkenmale zeer gelukkig met de verleende service. Ze is erg terughoudend in de barruimte, en eigenlijk ook tijdens onze eerste kamer in VV tot er sprake was van enig vertrouwen, nadien werd de closeness steeds beter, en momenteel zou ik haar zeker met de regelmaat willen uitnodigen voor een sessie, ware het niet dat ze momenteel naar de heimat is gevlogen voor een onbekende termijn als rustpauze. Vanaf ze terugkeert is een 4é sessie zeker geen onmogelijkheid, welintegendeel. Het is geen servicetopper, maar wel een meisje dat qua looks eheel m'n ding is, en bovendien is er sprake van een goede verstandhouding, dat scheelt.