Auteur Topic: Kami LR ex Alexandra PHG ex Kami LR(Roemeense)  (gelezen 4994 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16219
    • Bekijk profiel
Kami LR ex Alexandra PHG ex Kami LR(Roemeense)
« Gepost op: 8 juni 2010, 12:26:15 »

[box title=Alexandra]
Land:        Roemeense
Taal:         Engels (vloeiend)
Leeftijd:    23
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:      1,55m
Model:        slank
BH:             A
Kontje:       heerlijk
Haarkleur:   zwart
Haarlengte: halflang
[/box]
[box title=JA NEEN]
TZ PZC NMC FT AV Likken Vingeren GFE PSE Massage en 69
[/box]
[box title=extra info]
Mooie ogen, lief en grappig
ze danst als een go go girl (ik geloof het meteen, maar toch ga dat ik ook testen, Foots) [/box]
« Laatst bewerkt op: 1 februari 2011, 12:28:02 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16219
    • Bekijk profiel
Alexandra ex-Kami LR(Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 15 november 2010, 12:01:15 »
Ik paste de naam aan naar Michelle .... euh Alexandra ;D  en wat zag ik?
En NIEMAND heeft hier ooit een recensie over geschreven? Verbazing alom, ik heb lofkreten gehoord, dan weer eens een iets minder gezang, en nu loopt er iemand als een schoothondje heen, al enkele keren....


Ik zal zelf maar eens mijn enige ervaring neerpennen, van toen ze nog in LR werkte....
Komaan heren, deze meid verdient recensies, jullie zijn er allemaal van in de wolken.


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Alexandra ex-Kami LR(Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 15 november 2010, 19:45:53 »
Relaxxxe rakkers,
 
Foots heeft deze ex-Kami al meerdere keren gekamerd en ik kan niets anders zeggen dat het uitermate goed is. Afgelopen weekend was het weer raak, de eerste dame was een nieuwe, anders raak ik nooit door de vrouwenmassa aanbod van de clubs heen. Daarna kwam ik weer de bar inlopen en daar zat Kami, ze wilde even met mij praten zonder enige kameraandrang. Als ik net vers van de kamer kom kan ik normaal niet meteen weer een kamergang gaan maken maken.
 
Een tijdtje gepraat, wel een beentje over mij heen en haar lieve oogjes en ik hield het niet meer. Weer werd kleine Foots opstandig, prikte door de badjas, terwijl hij er net een flink had ondergespoten. Deze dame daar krijg je kwaliteit en dat wetende wil kleine Foots gewoon dat de lieve dame (Kami dus) wat harder werkt en daar kijkt die verwende kleine Foots enorm naar uit.
 
Ik naar de douche en Kami haalde de sleutel en het romantisch samenzijn ging in blokhut 29 zijn. Kami twijfelde bij binnenkomst helemaal niet, vol op de bek tongen, het leek verdorie wel mijn vriendin als ik ze weer een jaar niet heb gezien  :o 8) . Daarna trok ze mijn badjas uit terwijl ik nog stond, waarin ze als een tijgerin op het bed haar kontje ophoog stak. Nu miste ik de spiegels van LR, want ze is ook zonder kleren hel erg mooi. Een deftige pijpbeurt viel me ten deel. Ik kon het niet laten en na voelen, vingeren kwam het tot een 69, ja jullie lezen het goed, het sleutelnummer wat ik had gekregen bij binnenkomst.
 

 
Ook nu bleek ik bestand te zijn net als vorige week in GT bij Coco tegen de heftig zuigende pijpmonsters en ik hield hier precies 30 minuten stand. Ik begin nog ooit op SM te lijken, toen liet ik me gaan. Uiteraard de 2e FT van de avond en dat vinden de dames leuk want dan verdienen ze nog wat extra.
 
Alexandra ofwel Kami is een aanrader, zowel voor de GFE als de PSE rakker, ze kan het hele repetoir. Van Dupkestempels tot Foots F(S)ucking Fantasies, deftige kwaliteit en herhalingsgevaar 100 %. Een van de weinige dames waar ik trouwens ook wel eens mee praatZe slaat zinnige taal uit zoals " een man is als een hond, als je die in een kooi stopt, dan loopt hij weg, maar als je goed voor hem bent komt hij altijd terug". Slimme meid met zoeen kan ik tenminste op mijn nivau communiceren en zoveel levenswijsheid en nog maar net 23 jaar ! TOP !
 
Groet, Foots  ;D 8)
« Laatst bewerkt op: 15 november 2010, 19:53:06 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16219
    • Bekijk profiel
Alexandra ex-Kami LR(Roemeense)
« Reactie #3 Gepost op: 15 november 2010, 20:38:56 »
En dat is dan diezelfde meid die laatstleden in LR tegen je zei: "Zoenen, dat zat nooit in mij pakket."  ;D
Zo zie je maar, ook zij heeft Alzie Light.


Maar ik kan alleen maar bevestigen wat ik van je lees; Kami (ik blijf haar liever Kami noemen) is een zeer lieve meid, die ook heel stout kan zijn op de kamer, en ze weet verdomd goed wat mannen willen van haar, namelijk goede sex. En die geeft ze met plezier voor de juiste verloning.


Nog eentje die J. als een tophoer zou bestempelen, en is het jou ook opgevallen hoe verdomd knap ze wel niet is?


Heerlijk, van mij krijgt ze alvast een 9,1 op 10, en ik ga haar zeker nog een keertje doen, voor haar ga ik nog eens naar PHG.


sexmachine


PS. de echte Kami is veel knapper dan die foto die Foots nu aan het plaatsen is in haar topic  ;D ;D ;D 
Maar ze lijkt er erg goed op, een pluim voor Foots  ;)
[smg id=990 type=preview align=center width=600]
« Laatst bewerkt op: 15 november 2010, 20:42:56 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Alexandra ex-Kami LR(Roemeense)
« Reactie #4 Gepost op: 15 november 2010, 20:44:26 »
Rakkers,
 
Ik weet het precies, hoewel ik geen echt goed passend plaatje vond lijkt ze wel een beetje op deze:

 
Haar haar is zwart, met pony, verder ze lacht ze heel leuk en lief. Met dit plaatje vind je de ware Cleopatra in PHG.
Ook gij Brutus  ;)
 
Groet, Foots  ;D 8)
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16219
    • Bekijk profiel
Alexandra ex-Kami LR(Roemeense)
« Reactie #5 Gepost op: 1 februari 2011, 12:31:51 »
Rakkers,
 
Ik weet het precies, hoewel ik geen echt goed passend plaatje vond lijkt ze wel een beetje op deze:

 
Haar haar is zwart, met pony, verder ze lacht ze heel leuk en lief. Met dit plaatje vind je de ware Cleopatra in PHG.
Ook gij Brutus  ;)
 
Groet, Foots  ;D 8)
Met dit plaatje vind je de ware Cleo in LR  ;D ;)
En wat een service, topmeid die van leuke en minder leuke spelletjes houdt, topklasse  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Kami LR ex Alexandra PHG ex Kami LR(Roemeense)
« Reactie #6 Gepost op: 9 februari 2011, 22:12:44 »
Verhuis ze maar weer naar PHG bij vriendinneke Adina, blijkbaar kunnen ze elkaar niet missen.
 
Groet, Foots  ;D
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16219
    • Bekijk profiel
Kami LR ex Alexandra PHG ex Kami LR(Roemeense)
« Reactie #7 Gepost op: 10 februari 2011, 02:43:30 »
Verhuis ze maar weer naar PHG bij vriendinneke Adina, blijkbaar kunnen ze elkaar niet missen.
 
Groet, Foots  ;D
Doe maar, dat kan jij ook, ik wil niet dat ze weggaat  ;D :D
Clouseau - Wil niet dat je weggaat (live) HD
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline boy69

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 157
    • Bekijk profiel
Kami LR ex Alexandra PHG ex Kami LR(Roemeense)
« Reactie #8 Gepost op: 7 maart 2011, 09:17:30 »
Blijkbaar is ze zaterdag weer verkast naar LR