Auteur Topic: DELIA (Roemeense)  (gelezen 89157 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
DELIA (Roemeense)
« Gepost op: 9 juni 2013, 13:56:26 »

[box title=DELIA]
Land:        Roemeense
Taal:        Roemeense/ Italiaanse / Engels
Leeftijd:    26
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte : 1m60
Postuur : niet te slank
Bh : B cup
Haarkleur : bruin
 
[/box]
[box title=JA NEEN]
TZ PZC NMC  Likken Vingeren   
[/box]
[box title=extra info]
Laat in de avond, was ik aan de bar met RudyNL . Delia is aangekomen om zich voor te stellen :  "Ik ben 1/2 Italiaans" .  Eingelijk ook een beetje van Timisoara  :lol_hitting:
In de kamer, een van mijn beste ervaringen in Six Sens. GFE service, TZ graag en goed. Pijpen was zeer goed.
Herhalingsegvaar : 100%
Zij heeft in http://www.fkk-mainhattan.de/ gewerkt.
[/box]
 
« Laatst bewerkt op: 9 juni 2013, 15:23:00 door Laurent74 »

Offline Themistocle

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
  • Waalse rakker
    • Bekijk profiel
DELIA (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 25 september 2013, 00:39:03 »
Je retrouve DELIA sous la douche dans le spa. Elle viendra me rejoindre au bar. Cette fille est d'une beauté à couper le souffle. J'espérais une session hyper GFE comme me l'avait promise Laurent74. J'ai eu droit... à une pure session optickfick.
DELIA refuse d'embrasser dans le bar. OK. Direction la chambre (de nouveau au premier étage). Là, la déception arrive: elle n'embrasse pas du tout, et il est interdit de lui embrasser le visage! Heureusement, cunni (sans doigtage) et fellation seront bons, et le sexe de bonne qualité. Mais je suis resté un peu sur ma fin. Herhalingsgevaar 0%. Dommage, elle est si belle...

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
DELIA (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 25 september 2013, 06:30:42 »
J'espérais une session hyper GFE comme me l'avait promise Laurent74. J'ai eu droit... à une pure session optickfick.
DELIA refuse d'embrasser dans le bar. OK. 
Il semble que son service a changé suite à l'apparition d'une relation amoureuse.
Un Parisien, à qui je l'avais conseillée, a aussi été déçu (no kiss)).


Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
DELIA (Roemeense)
« Reactie #3 Gepost op: 12 januari 2015, 22:15:56 »
Terug present  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
DELIA (Roemeense)
« Reactie #4 Gepost op: 13 augustus 2015, 17:20:35 »
Dahlia or Delia is één van de vaste krachten bij SS en ik had haar bij vorige bezoeken al enkele keren gespot maar om een voor mij nog onbekende reden nooit op mijn lijstje gekomen.
Sinds mijn vorige bezoek was er dan toch een kleine trigger om hier eens over na te denken. Je weet hoe dit gaat, je spot een dame, creëert een droombeeld en ze worden daar nog mooier en geiler dan in het echte leven.
Dus dit bezoek was met voorbedachte rade om eens nader kennis te maken.

Dahlia is geen jaagstertje, ze is ook geen stil doetje. Je ziet dat SS haar thuis is en daar volgens mij ook wel goed voelt. (Voor zover wij ijsberen dat kunnen beoordelen).
Beneden in de bar spotte ik haar, even stiekem de fysieke kenmerken aftoetsen, check ziet er goed uit.
Kapsel is momenteel een soort van donker rood, fel rode lipstick en een fijn zwart lingerie setje wat sexy en classy oogt.

Zoals onze dvp's hun manier hebben om een beer te strikken hebben vermoedelijk wij ook onze manier om met hen in contact te treden. Ikzelf ben niet zo van de directe aanpak maar probeer toevallig in hun armen te lopen (noem dit zelf de bescheiden Belg aanpak). Ook al weet ik dat er makkelijkere manieren zijn en het resultaat toch steeds hetzelfde is maar kwestie van dat het contact ook wat comfortabel aanvoelt.
Zo belande ik dus even later 'toevallig' in haar armen en dan maar besloten om een sofa uit te kiezen.
Vermits ik haar naam niet wist had ik ook niet kunnen inlezen dus elk detail was nieuw voor mij.
Blijkbaar net terug van een maandje verlof en ik was de eerst klant dus had ik de eer om haar virgin status weer te veranderen.
Dahlia is ondertussen 28 en heeft ook deze maturiteit in haar gespreken en gedrag. Al snel waren we wat aan het grappen en dollen en was er een leuke klik.
Kamergang kon uiteraard niet uitblijven.

Op de kamer ontspon zich een vlotte gfe. Bij het uitkleden piemelmans al eens lekker tegen haar kontje gedrukt en die lekkere borsten gewogen. Al teasend en tongend zijn we op het bed beland. Afgesproken tijd? We zien wel.
Beginnend met een knuffelmarathon en voorzichtig zowat alle hoekjes aftasten. Ondertussen waren we beide al wat op temperatuur gekomen en vond ze het tijd om haar blowjob kunsten eens te tonen. Deze zijn mij prima bevalen. Nat, stevig met afwisseling. (Iets meer een geile blik omhoog zou helemaal perfect zijn)
Toch snel overgegaan in 69. Mooi en lekker poesje mogen verwennen en er is wat bibber en beef werk aan te pas gekomen. Indien het echt was welkom terug in de club meid.
Na een 40 tal minuutjes het condoompje er rond en in missio begonnen. Ze voelt nog lekker nauw aan (misschien omdat ze een maandje rust heeft gehad). Vermits het kookpunt bij mij reeds in bereik lag lekker traag en diep van elke stoot genietend.
Een intense knaller volgde dan ook snel.
Nog even na knuffelen en we zaten reeds tegen het uur aan, nog even getwijfeld om langer te blijven maar er was reeds wat bloed naar de hersenpan teruggekeerd en het toch maar op een uurtje gehouden.

Rest van de dag nog leuk contact gehad en later op de avond besloten om nog een half uurtje te draaien. Ook dit was weer prima.
Eerste dame waarmee ik twee maal op dezelfde dag mee op kamer ga. Kan hier dus enkel uit besluiten dat deze zeer goed is meegevallen.
Herhalingsgraad : als ik terugkijk naar de uitgebreidheid van dit verslag zeer hoog.

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
DELIA (Roemeense)
« Reactie #5 Gepost op: 19 juni 2016, 21:07:56 »
Op 09/06/16 ook eens bij Delia beland,we kennen elkaar al enkele jaren maar dit was de eerste kamergang.
Geile presales zijn er niet bij,vragen worden vaag gelaten,beetje afstand houdend.
Toch maar op kamer gegaan,goed TZ,pijpen redelijk kort,beffen kan wel,profi-girl,neemt dan zelf de regie
over,NMC ok,droogneuken ok,alles beetje op peil maar geen uitschieters.
Goed uurtje gehad,herhaling kan maar is geen must,goede clubmeid,mooi en lief.
Ze is in vakantie tot begin juli voor de liefhebbers.
you only live once

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
DELIA (Roemeense)
« Reactie #6 Gepost op: 8 augustus 2016, 01:50:14 »
Op punt van vertrek op 29 juli tegen middernacht kwam ik met Delia in contact. Delia heeft haar vaste stek bij de trap in de bar. Is geen jaagster, je moet normaal gesproken op haar afstappen. Ik word graag verleid. Als gevolg van een paar keer oogcontact kwam ze bij me staan. Tijdens het kennismakingsgesprek gaf ze aan dat mannen naar haar toe moeten komen, ze zal niet het contact aan gaan. Enfin, het contact was gelegd. Ze spreekt volt Engels en ook redelijk Duits. Van verregaande presales is geen sprake. Een klik was er wel en dat wilde ik wel verder onderzoeken op een of andere kamer.

Op de kamer gaat ze helemaal los. Ze gaf vooraf aan dat Anaal niet mogelijk is, FT wel en met een vinger naar binnen in not allowed. TZ is zwoel en dus dik oké. Gaat op avontuur om gevoelige stukjes grond te ontdekken. Blasen is uitstekend. Ze vroeg of ze olie mocht gebruiken als variatie op het blasen. (GOSP= 0,8M) Meid, ga je gang. Dat was een aparte en zeer aangename ervaring. Vooral hoe de appeltjes des levens onderhanden werden genomen. Dat heeft ze nog een keer herhaald. In doggy de kamer tot een spetterend einde gebracht. Een verrassende kamer, die geheel anders was dan 'normale' kamers. Maar wel een die ik zo nu en dan eens zal herhalen.
Een mooie afsluiters van dit bezoek aan Sixsens.


Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
DELIA (Roemeense)
« Reactie #7 Gepost op: 10 september 2016, 19:01:40 »
Recensie behorende bij verslag van 9 september

Delia...... :douchen

Na de kamer met Kinga op 9 september wist ik nog niet eens of er nog een kamer zou volgen deze dag.
in de bar was het super gezellig en na hier en daar te hebben gedold met diverse dames, ging het dollen voort met Delia.

Delia genoot aan de bar van een belleke Vino. Ik bestelde mij er ook maar (weer) een. Om verwachtingen de kop in te drukken gaf ik meteen aan dat ik in de recuperatiefase zat. Niet alleen van de kamer van Kinga, maar ook de nodige alcohol is bij mij van invloed op de prestaties. Dat was geen probleem. Ondanks dat werd het met 't kwartier gezelliger. Delia was in een hele goede mood. Langzaam werd het closer en closer........ . In tegenstelling tot de vorige keer ging ze verder in haar presales, al zal ze je niet uitgebreid gaan aflebberen. Is ook niet nodig, ze heeft andere uitdagende moeilijk te omschrijven presale-kwaliteiten. Na een tweede Vino gaf ik maar toe aan een kamer. Het lijkt misschien met tegenzin, maar niets is minder waar.  ;D

Er was geen kamer met douche vrij, dus ging ik eerst een douche nemen om vervolgens op -2 op een kamer te belanden.
Op de kamer: vol op de bek!
Ze had nog wel zin in iets sterks. No prob.... . Een Wodka-Sprite voor madame en een Cola-Chivas voor ondergetekende!
Echter, hoe komen die drankjes op de kamer. Delia vroeg: you trust me? Ja, waarom niet! Ze rukte mijn polsbandje af.   :o 
Krijg ik daar geen problemen mee bij het uitchecken? Enigszins ongemakkelijk voelde ik me er wel bij.

Delia met polsbandje naar de bar om de drankjes te bestellen.
Ik hoorde later van Licky Luke dat Delia aan de bar de nodige aandacht trok met haar uitgelaten goede humeur, humor, 'outfit' (mijn rok) en de bestelling. Licky luke memoreerde nog dat er gelukkig geen arm aan dat polsbandje vastzat  :lol

Terug op de kamer ging het feestje verder en met de nodige humor. Als er over een klik mag worden gesproken, dan is er die met Delia wel zeker. Tongzoenen, knuffelen, tongzoenen, knuffelen und so weiter. Ze is in staat om je tepels er af te knagen. Ze blaast je in de zevende hemel en weer vroeg ze of ze haar erotische massage mocht doen. "ja, gerne". Die is goed! Onlangs heb ik een tantra massage ervaring mogen beleven. Die was goed! Maar wat Delia met kleine Sjeuf doet ................. :censored

Met al die drankjes moest ik tot twee keer toe een sanitaire stop maken, want ik merkte dat het met een volle blaas niet ging lukken. Delia moest uiteindelijk nog flink aan de bak. Maar ze gaat door tot de nazaten in de prullebak verdwijnen.

Delia is ook weer zo'n sprekend voorbeeld waarvoor ik naar Sixsens kom. Uiteraard gaat het om het toneelspel, maar ze bouwt er een prachtig decor om heen.
Herhalingsgevaar vanzelfsprekend!

[attachimg=1]



Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
DELIA (Roemeense)
« Reactie #8 Gepost op: 8 oktober 2016, 02:21:25 »
Tijdens mijn voorlaatste bezoek (25/9), alsmede mijn bezoek van vrijdag 30/9 had ik de stille hoop Jessica te treffen. Helaas. Delia is een absoluut alternatief, maar zondag 25 september was Delia de hele dag dauergebucht.
De laatste dag van september was het weer bingo met Delia. Rond kwart voor 9 's avonds verscheen ze. Ze kwam al vanzelf een praatje maken. Een wodka voor haar en een Chivas voor hem. Delia houdt wel van een drankje  ;)

Met Delia zijn de presales wel een van de gezelligste. Goeie babbel (spraakwater). Giet er wat alcohol in en dan loopt het op rolletjes. Dan wordt ze knuffelig. Haar lippenstift is niet watervast, want op een gegeven moment had ik overal afdrukken, die ze ook weer netjes verwijderde. Ze nam nu ook ruim de tijd voor de presales. Ik gaf na drie kwartier zelf aan om een kamer op te zoeken. Ze wilde nog even blijven hangen aan de bar. Een tweede wodka wilde ze niet, maar met een flesje Moët vertrokken we uiteindelijk richting kamer.

Wat moet ik nog toevoegen aan mijn vorige kamerrecensie van Delia. Een zoen- en knuffelkanon. Het lijkt een GFE mens te zijn, maar als het beest in haar los komt............ . TZ en knuffelen, perfect. Haar erotische massage is goed. Tot tegen het overgevoelige aan. Zo erg dat ik aangaf er mee te stoppen. Afwisselend TZ, knuffelen en blasen. Blasen is gevarieerd, diep en nat. De appeltjes worden zo nu en dan opgevreten.
NMC in cowboy...zalig! De kameleon Delia verandert van GFE in PSE. FF pauzeren en er voor zorgen dat de Moët niet wordt vergeten. En dan begint het spelletje weer van voor af aan. Afgerond in een FT, waarbij ze appeltjes er bijna afdraaide.  :o  :xrated  :13:
Wowwie.........niet normaal.

[attachimg=1]

Het flesje Moët leeg gemaakt en de kamer na 2 uur met knikkende knieën verlaten. Na een douche nog een half uurtje met Delia gekletst aan de bar. Topwijffie!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
DELIA (Roemeense)
« Reactie #9 Gepost op: 30 oktober 2016, 22:09:04 »
Vrijdag 28 oktober op herhaling bij vuurtoren Delia.

Ik had er al een kamer opzitten in de middag. Een volgende kamer zou pas zeker na het avondeten gaan plaatsvinden. Delia, die geen jaag-eigenschappen in haar inborst heeft, maakte regelmatig oogcontact. Ze lag op het hoge bed nabij de fruitautomaten samen met Lydia. Fatsoenshalve even gaan buurten bij Delia. Op de knietjes voor het hoge bed en aan de praat. Geheel tegen haar gewoonte in....kusjes, knuffeltjes, een triovoorstel met Lydia en zo meer. Door de herfstvakantie was het aandeel mannen wat aan de magere kant. De doorgaans goed geboekte Delia was duidelijk op zoek naar een date. Ik was nog helemaal niet aan kameren toe en vervolgde mijn weg.

In het restaurant zag ik haar alleen zitten nestelde zich met mijn bordje eten bij haar. Toen Lydia er weer aankwam na een paar minuten wilde ze opstaan. Ik zei...."nou gezellig, alleen eten". Ze twijfelde even, maar bleef toch zitten. In tegenstelling tot eerder in de bar, geen toespelingen om te kameren. Een leuk gesprek over van alles en nog wat volgde. Ze was naar de kapper geweest een dag eerder voor een nieuw rood verfje.

After the dinner naar de bar voor kopje espresso samen. En toen pas was ik echt om.....een kamertje ergens op -2.
Zoals eerder al eens vermeld, de specialiteit van Delia is haar erotische massage. Ze biedt het aan, maar het hoeft niet.
TZ, knuffelen, blasen...het is allemaal prima. Het is toch de erotische massage die haar kamer uniek maakt. In de live blog al geschreven. Met de tantramasseuse in H7 is niets mis, maar Delia is vele malen beter. Soms zo gevoelig, aan de eikel dat je smeekt ergens anders te masseren.  :-\
Geen FT, geen drankjes (die omgestoten kunnen worden) deze keer. Gewoon afgerond in de oersaaie basic cowboy position.  ;D
« Laatst bewerkt op: 30 oktober 2016, 22:45:25 door Sjeufke »
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
DELIA (Roemeense)
« Reactie #10 Gepost op: 9 februari 2017, 00:43:45 »
Behorende bij verjaardagsverslag van 27 jan 2017

Kamer nummer 3 op mijn verjaardag was met Delia. Ze stond niet op haar vertrouwde plek bij de discjockey, maar hing ietwat verveeld op een van de sofa's. Geen gangbaar beeld, zoals ik haar ken. Bij haar op de bank gekropen. Ze was er een weekje tussen uit geweest. Griep en verkoudheid. Het was weer haar eerste dag. Ik vroeg wat ze wilde drinken. Ze twijfelde...... . Ze stuurde aan op een flesje sekt. Ik heb 4x eerder met Delia gekamerd en tijdens één van deze kamer heb ik een fles sekt besteld. Dat vond ik die ene keer een goed idee. Echter, op mijn verjaardag had ik daar geen goesting in. In een wodka-sprite, die ze ook graag drinkt, had ze niet echt trek. Ze bleef maar aansturen op die fles sekt. Ik herinnerde mij ineens dat een collega ijsbeer mij had verteld dat een half uur kamer is inbegrepen bij een fles sekt. Volgens Delia is dat niet zo. Zelf geen idee. Voor mij is het ook geen issue.

Delia had wel door dat ik geen fles sekt ging bestellen. Dus werd het uiteindelijk een Wodka-Sprite voor mevrouw en een Chivas-Cola voor meneer.
Laat ik er geen misverstand over bestaan. Delia was heel aanhankelijk en het was prettig tijdens de presales. De vorige kamers met Delia waren allen 1,5 uur. Delia nam daar alvast een voorschot op. Ik gaf aan dat het een kamer zou worden van maximaal 1 uur. "Dat heb je meer gezegd en dan wordt het toch altijd langer". Dat spel ging zo nog even door. Geïrriteerd was ik niet, maar ik had wel zoiets van: het wordt zeker niet langer dan 1 uur! Normaal gesproken had ik het aan het toeval over gelaten. Ik weet vooraf nooit hoelang ik met een dame op kamer ga. Dat hangt gewoon af van het verloop van de kamer. Bij Delia wist ik het deze keer wel zeker. Het bleven prettige presales, maar na de champagne en kamerduur 'kwestie' had ik zoiets van, ik houd mijn poot stijf. Ik wist dat de kamers met Delia uitstekend zijn. Met die wetenschap togen we gewapend met een verse Wodka en Sprite naar een kamer ergens op -2.

Op de kamer was Delia niet de Delia zoals ik haar ken. Delia kenmerkt zich door haar erotische massage. Daar was deze keer niets van merkbaar. Het is bekend dat ze niet met iedereen uitgebreid TZ. Dat deed ze wel, maar het was niet van die kwaliteit, zoals ik dat van haar gewend ben. De rest van haar service was uitstekend. Dat moet ook worden gezegd. De vorige (4) kamers waren uitstekend. Ik wil het zeker niet bagatelliseren, maar deze kamer voldeed niet aan de Sjeuf-norm.
« Laatst bewerkt op: 9 februari 2017, 01:06:44 door Sjeufke »
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
DELIA (Roemeense)
« Reactie #11 Gepost op: 10 juni 2017, 15:03:47 »
Al enkele maanden draaiden we om elkaar heen. Steeds kleine opmerkingen of plaagstootjes maar tot een echte kennismaking was het nog niet gekomen. Ze zat aan de andere kant van de bar en er was oogcontact. Na enkele minuten kwam ze quasi nonchalant aangelopen en vroeg of ze ditmaal eindelijk een kans had en waarom ik nooit naar haar toe was gekomen. Mijn antwoord was heel simpel dat ik nooit op een dame af stap. Ze zei dat ze me de dag ervoor ook had gezien toen ik met "the mouse" (Simona) naar de kamer ging. Na enkele minuten stelde ze een weddenschap voor. Degene die mij kennen weten dat ik zoiets niet uit de weg ga. Als ik verloor zouden we direct en minimaal voor 1 uur naar de kamer gaan en als zij verloor zou ze me verder met rust laten. Door haar overtuiging waarmee ze de weddenschap aanging wist ik dat ik deze nooit kon winnen of ergens toch weer wel. Ze stond namelijk al een hele tijd op mijn to do lijstje. In de aandelenwereld zou dit mij een beschuldiging van handelen met voorkennis opleveren. Natuurlijk verloor ik hem en werd door haar de bar uitgesleurd richting de theke.

Op de kamer verkenden we rustig elkaars lichaam met onze vingertoppen en lieten onze tongen wat speeksel uitwisselen. Ik pakte mijn massage olie en gaf haar een massage, waarbij ik met een glimlach de waarschuwing kreeg dat als het in haar haar zou komen ik 5 uur met haar op de kamer moest blijven. Na een klein kwartiertje draaiden we de rollen om. Ik werd keurig door haar op mijn rug gedirigeerd, er volgde een korte BJ en daarna haalde ze haar olie tevoorschijn en het feest der ontspanning kon beginnen. Nu zijn ervaringen met een dame altijd subjectief en afhankelijk van 101 factoren maar kan de lofzang over haar erotische massage alleen maar bevestigen. Wat een genot om op dergelijke wijze onder handen te worden genomen. Alle mogelijke variaties en tempowisselingen passeerden de revue. Geheel onbaatzuchtig gaf ik haar nog een tip hoe ze me helemaal gek kon maken en daar maakte ze dan ook gretig gebruik van. Dit alles resulteerde in een waanzinnig heftig orgasme. Na de grondige schoonmaak door haar de resterende minuten van het uur nog pratend en knuffelend volgemaakt. Haar na afloop nog een zeer verdiende bonus gegeven.

Voor de liefhebbers van erotische massages, edging handjobs en dames die de kunst verstaan om je te laten zweven op het randje van een orgasme is Delia een absolute aanrader. Herhalingsgevaar absoluut en wederom een dame die een plaatsje op mijn favorietenlijstje heeft verworven.

@Sjeufke
Delia mist haar teddybeer. ;)

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
DELIA (Roemeense)
« Reactie #12 Gepost op: 10 juni 2017, 17:31:09 »
Voor de liefhebbers van erotische massages, edging handjobs en dames die de kunst verstaan om je te laten zweven op het randje van een orgasme is Delia een absolute aanrader. Herhalingsgevaar absoluut en wederom een dame die een plaatsje op mijn favorietenlijstje heeft verworven.

@Sjeufke
Delia mist haar teddybeer. ;)
In Heaven7 was er een Tantra Masseuse, ik dacht dat ze Zara heette. Een professional! Ik heb me een maal onderworpen aan haar Massage... . Die Tantra Massage staat niet eens in de schaduw bij de massage die Delia geeft. Laat Delia haar gang maar gaan met olie  :lol

Ze mist Teddy Bear? Gaat goed komen eind juli en misschien wel eerder. ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
DELIA (Roemeense)
« Reactie #13 Gepost op: 30 juli 2017, 13:21:36 »
Ik had Delia bijna niet herkend gisteren in Sixsens.
Normaal valt ze meteen op met haar vuurrood kapsel.
Een nieuw pikzwart kleurtje.......... sinds gisterochtend, vertelde ze. Dus het is even zoeken voor je Delia vindt  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
DELIA (Roemeense)
« Reactie #14 Gepost op: 30 juli 2017, 14:27:52 »
Ik had Delia bijna niet herkend gisteren in Sixsens.
Normaal valt ze meteen op met haar vuurrood kapsel.
Een nieuw pikzwart kleurtje.......... sinds gisterochtend, vertelde ze. Dus het is even zoeken voor je Delia vindt  :lol
Die was er gisteren niet volgens mij .... haarkleur veranderen is vals spelen  :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal